quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:01 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ziet toverheks rennen om tafels en opdrukken en een halve liter water zuipen!
Ow, daar is de drilmaster
hij is alweer weg johquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en jaaaaaaaa Kom er maar in Bart, ben er klaar voor
Jij doet je pakje uit en Bart komt erin?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, daar is ie weer, ja afspraak is afspraak, sta hier niet voor de kat zijn kut helemaal klaar in de starthouding, huh, verkeerde pakkie aangetrokken, ik had mijn Puuuuzzeloutfitje aan moeten trekken.quote:
nadruk op komenquote:
Neeeeeeeee, gewoon de kat zijn kut, is een uitdrukkingquote:
Jammer, geen rondjes rennen dus maar puzzelen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, wij lezen rustig de krant bij een lekker bakkie koffie met gebakquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:31 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ben je ook uit solidariteit aan het puzzelen? Of doet de stagiaire dat?
Ik haat puzzelen, wacht wel op de volgende opdracht, heb net ideetje gepost, zie hierboven ergens.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:21 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jammer, geen rondjes rennen dus maar puzzelen.
Dus Toverheks trekt nu puzzel uit de kast en aan het werk, zonder voorbeeld graag!
Ik wil helemaal niet weten, hoe je een vlag vouwt, hijst of wat dan ook..quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:18 schreef Toverheks het volgende:
Ik weet een leuke opdracht, en speciaal voor BART als hij mee leest.
Op een bepaalde manier wordt de vlag gehesen toch in het leger? (gevouwen beetje moeilijk uit te leggen)
Maar het is Protocol zeg maar.
Geef ze voorbeelden van foto`s hoe het moet en binnen 5 min. moeten ze het onder de knie hebben.
Zo steken wij er ook nog wat van op.
Was maar een ideeetje hoor, dat puzzelen komt me ook de strot uitquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet weten, hoe je een vlag vouwt, hijst of wat dan ook..![]()
zitten we nog steeds op strafbankje
En waar zet je die paal neer?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik haat puzzelen, wacht wel op de volgende opdracht, heb net ideetje gepost, zie hierboven ergens.
ze kennen toch even een paal er binnen zetten, het was niet zo een slecht idee hoor, want van dat puzzelen krijg ik ook het heen en weer, ze kennen er ook een dagduel van maken.quote:
Veel leuker is dan een parachute vouwen, dat is pas een rotklus!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet weten, hoe je een vlag vouwt, hijst of wat dan ook..![]()
zitten we nog steeds op strafbankje
O ja is ook leuk, als wij maar kunnen lachenquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:34 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Veel leuker is dan een parachute vouwen, dat is pas een rotklus!
Dan massaal hoppa vliegtuigje in en jumpen!
See you later.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:57 schreef Danny het volgende:
edit: en ik ben meteen weer weg want ik moet rijden
Zeker omdat ze elkaar de hele tijd in de weg zittenquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:59 schreef Disana het volgende:
[..]
See you later.
Ik zou wild om me heen gaan slaan als ik met drie anderen een puzzel moest leggen.
Da's ook een systeemquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft geen systeem, ze probeert gewoon elk stukje op elk plekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |