quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Was gewoon echt leuk, wat heb ik gelachen
Oh, dan trek ik ff snel mijn groene legertrimtrainingfitnes outfitje aanquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:56 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ja dus nog 5 minuten en dan gaan we weer gezellie ochtendgymnastieken
Ziet toverheks rennen om tafels en opdrukken en een halve liter water zuipen!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh, dan trek ik ff snel mijn groene legertrimtrainingfitnes outfitje aan
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:01 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ziet toverheks rennen om tafels en opdrukken en een halve liter water zuipen!
Ow, daar is de drilmaster
hij is alweer weg johquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en jaaaaaaaa Kom er maar in Bart, ben er klaar voor
Jij doet je pakje uit en Bart komt erin?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, daar is ie weer, ja afspraak is afspraak, sta hier niet voor de kat zijn kut helemaal klaar in de starthouding, huh, verkeerde pakkie aangetrokken, ik had mijn Puuuuzzeloutfitje aan moeten trekken.quote:
nadruk op komenquote:
Neeeeeeeee, gewoon de kat zijn kut, is een uitdrukkingquote:
Jammer, geen rondjes rennen dus maar puzzelen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, wij lezen rustig de krant bij een lekker bakkie koffie met gebakquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:31 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ben je ook uit solidariteit aan het puzzelen? Of doet de stagiaire dat?
Ik haat puzzelen, wacht wel op de volgende opdracht, heb net ideetje gepost, zie hierboven ergens.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:21 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jammer, geen rondjes rennen dus maar puzzelen.
Dus Toverheks trekt nu puzzel uit de kast en aan het werk, zonder voorbeeld graag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |