jeroen heeft dat stukje kwijd gemaakt!!!!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:14 schreef D. het volgende:
De redactie moet egeinlijk roepen dat de opdracht mislukt is omdat één iemand bewust een stukje heeft kwijt gemaakt
morguhhquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Las gister dat Jeroen een stukje in zijn zak had gestoken, of het waar is weet ik niet hoor, maar als het wel zo is vind ik dat Humor.
Goedenmorgen Laysa
ik til nooit zo zwaar aan rlsquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach, als het echt zo is, alles staat op camara, vind het ook wel weer humor hoor, en misschien krijgen de andere 3 wel lekker te eten en Jeroen niet, is ook humor hoor, ach niet zo zwaar er aan tillen
eensch, beter dan dat legervoer waar ze al dagen op leven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:32 schreef Toverheks het volgende:
Nou, ik gun het ze van harte, dat het maar lekker smaken mag, en dat meen ik.
Doen ze allemaal hoor schrokken!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef beequeen het volgende:
Elientje: Rustig eten. En propt vervolgens 2 patatten in haar mik.
Hmmmmm, hmmmmmmm.
Dat zou ik nu ook best wel lustenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:32 schreef Laysa het volgende:
kip met friet/patat als ontbijt![]()
maar wel top dat ze het krijgen
Ik ook, jammie.quote:
Ja, maar beequeen heeft een Eline-fixatiequote:
Dan moet ze haar mond houden. Bemoeial.quote:
Joh had ik nog niet gemerktquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:37 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja, maar beequeen heeft een Eline-fixatie
ik ben nog bezig, ik hoef ook geen patat met kip in de ochtend, maar als avondeten is het wel weer okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |