Dat moest van de redactie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:39 schreef Disana het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze die puzzelstukjes aan het tellen zijn.
Ongelooflijk wat een doffe ellende.quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongelooflijk wat een doffe ellende.
Ik ga een kopje koffie op een terras halen. Wil iedereen duimen dat Ziggo vanmiddag dan toch echt die kabel naar mijn huis komt leggen.
Dankjewelquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Veel plezier. O en je bent geweldig met al die verslagen enzo
.
En vwb ziggo, ik zou zeggen vraag het aan de collega's van Marielin
ja maar, ja maar, straks ligt het nog aan mij dat mensen afhakenquote:
Dat soort geklets geloof je toch niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:44 schreef Danny het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, straks ligt het nog aan mij dat mensen afhaken
Durf je wel weg te gaan? Voor je het weet wordt er niets gedaan: Tja, er was niemand thuis?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongelooflijk wat een doffe ellende.
Ik ga een kopje koffie op een terras halen. Wil iedereen duimen dat Ziggo vanmiddag dan toch echt die kabel naar mijn huis komt leggen.
We gaan maar een uurtje, het is immers middagpauze. Ik heb letterlijk buikpijn van al dat elke dag weer bellen naar onwillige helpdeskmedewerkers en van al het wachten en hopen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Durf je wel weg te gaan? Voor je het weet wordt er niets gedaan: Tja, er was niemand thuis?
ja die gaat als een dollequote:Op woensdag 20 mei 2009 11:42 schreef akveor het volgende:
Jee Marielin staat zo'n 1500 stemmen voor op de rest.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:52 schreef Danny het volgende:
Eline vindt 't lekker als er iemand aan haar kopJE zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |