Dat moest van de redactie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:39 schreef Disana het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze die puzzelstukjes aan het tellen zijn.
Ongelooflijk wat een doffe ellende.quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongelooflijk wat een doffe ellende.
Ik ga een kopje koffie op een terras halen. Wil iedereen duimen dat Ziggo vanmiddag dan toch echt die kabel naar mijn huis komt leggen.
Dankjewelquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Veel plezier. O en je bent geweldig met al die verslagen enzo
.
En vwb ziggo, ik zou zeggen vraag het aan de collega's van Marielin
ja maar, ja maar, straks ligt het nog aan mij dat mensen afhakenquote:
Dat soort geklets geloof je toch niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:44 schreef Danny het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, straks ligt het nog aan mij dat mensen afhaken
Durf je wel weg te gaan? Voor je het weet wordt er niets gedaan: Tja, er was niemand thuis?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongelooflijk wat een doffe ellende.
Ik ga een kopje koffie op een terras halen. Wil iedereen duimen dat Ziggo vanmiddag dan toch echt die kabel naar mijn huis komt leggen.
We gaan maar een uurtje, het is immers middagpauze. Ik heb letterlijk buikpijn van al dat elke dag weer bellen naar onwillige helpdeskmedewerkers en van al het wachten en hopen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Durf je wel weg te gaan? Voor je het weet wordt er niets gedaan: Tja, er was niemand thuis?
ja die gaat als een dollequote:Op woensdag 20 mei 2009 11:42 schreef akveor het volgende:
Jee Marielin staat zo'n 1500 stemmen voor op de rest.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:52 schreef Danny het volgende:
Eline vindt 't lekker als er iemand aan haar kopJE zit
het valt te proberen en los daarvan, de dames hadden het zelf al aangeboden, een uurtje geledenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:58 schreef Jaydie het volgende:
Wat een triest figuur die Jeroen,gaat hij kip vragen van de dames terwijl hij zelf al een kip op heeft.
hij is een inhalig figuurquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:58 schreef Jaydie het volgende:
Wat een triest figuur die Jeroen,gaat hij kip vragen van de dames terwijl hij zelf al een kip op heeft.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
het valt te proberen en los daarvan, de dames hadden het zelf al aangeboden, een uurtje geleden
*Ik heb net terug gelezen, volgens mij heeft Eline gewoon gelijk, ff een beetje laten zakken en dan kijken of ze zelf nog wat lusten is meer logisch dan veelvraat Jeroen alles weg te laten bunkeren.*quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Marielin bood hem ook de resterende kip van haar en Eline aan, maar Eline verbood dat, die wil hem bewaren.
Zat hij daarnet niet vol dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
wees blij dat ie het vraagt, hij had het ook kunnen jatten
quote:
Pim zei het zelf ook, ik lust nog wel wat maar bewaar het voor jezelf. Maar Marielin had natuurlijk gewoon een stuk van haar deel weg kunnen geven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
*Ik heb net terug gelezen, volgens mij heeft Eline gewoon gelijk, ff een beetje laten zakken en dan kijken of ze zelf nog wat lusten is meer logisch dan veelvraat Jeroen alles weg te laten bunkeren.*
Waarom zou Marielin dat doen? Heeft zij meer gekregen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Pim zei het zelf ook, ik lust nog wel wat maar bewaar het voor jezelf. Maar Marielin had natuurlijk gewoon een stuk van haar deel weg kunnen geven.
Dan had hij toch ook gewoon de sla op kunnen eten? Eline hield Marielin tegen, ik vind dat ze gelijk heeft.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Pim zei het zelf ook, ik lust nog wel wat maar bewaar het voor jezelf. Maar Marielin had natuurlijk gewoon een stuk van haar deel weg kunnen geven.
Hey, ik ga jou vandaag opeten.quote:
Marielin bood het aan, geen idee waarom, misschien omdat ze het de ander gunde?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom zou Marielin dat doen? Heeft zij meer gekregen?
Ja, zo kan het ook natuurlijk, alles voor jezelf willen houden, net zoals met die penquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan had hij toch ook gewoon de sla op kunnen eten? Eline hield Marielin tegen, ik vind dat ze gelijk heeft.
Ow, okay.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Marielin bood het aan, geen idee waarom, misschien omdat ze het de ander gunde?
De kip van Marielin en Eline was groter, volgens Eline, maar goed, dat zal nooit veel gescheeld hebben.
Het is afwachten, misschien valt de kip wel zwaar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef knutselbeest het volgende:
pff ech saai de streams echt zwaar hebben ze het niet fase 4 zou echt zwaar worden
Dat dacht ik ook inderdaad. Dus, ipv 'dat die inhalige klootzak nog durft te vragen om kip' is het eigenlijk 'wat netjes dat ie het niet gewoon pakt maar nogmaals om goedkeuring vraagt'quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef blomst het volgende:
En Eline heeft later alsnog gezegd dat de heren wel van hun kip mogen eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |