Frietquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:08 schreef Disana het volgende:
Laat de redactie nou niet lullig gaan doen over dat ontbrekende stukje en gewoon die kip en patat erin gooien.
FRIET!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:08 schreef Disana het volgende:
Laat de redactie nou niet lullig gaan doen over dat ontbrekende stukje en gewoon die kip en patat erin gooien.
Dat zou wel leuk zijn voor het groepsgevoelquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:14 schreef D. het volgende:
De redactie moet egeinlijk roepen dat de opdracht mislukt is omdat één iemand bewust een stukje heeft kwijt gemaakt
Las gister dat Jeroen een stukje in zijn zak had gestoken, of het waar is weet ik niet hoor, maar als het wel zo is vind ik dat Humor.quote:
Die moet ik niet, daar zit een haartje op.quote:
Wat een gluup is het ook!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Las gister dat Jeroen een stukje in zijn zak had gestoken, of het waar is weet ik niet hoor, maar als het wel zo is vind ik dat Humor.
Goedenmorgen Laysa
Ach, als het echt zo is, alles staat op camara, vind het ook wel weer humor hoor, en misschien krijgen de andere 3 wel lekker te eten en Jeroen niet, is ook humor hoor, ach niet zo zwaar er aan tillenquote:
Er zijn woorden die nog vaker gevonden worden, maar om friet nou sex te gaan noemenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:18 schreef Pek het volgende:
Results 1 - 10 of about 637,000 for patat. (0.24 seconds)
Results 1 - 10 of about 365,000 for friet. (0.09 seconds)
Meeste stemmen gelden
geen medelijden mee als dat zo zal gaan. Jeroen heeft lopen stelen van de anderenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach, als het echt zo is, alles staat op camara, vind het ook wel weer humor hoor, en misschien krijgen de andere 3 wel lekker te eten en Jeroen niet, is ook humor hoor, ach niet zo zwaar er aan tillen
friet de; v(m) -en reepjes rauwe aardappel, in olie gefrituurd; patates frites: een ~je eten portie frietquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:21 schreef Danny het volgende:
[..]
pa·tat de; v(m) friet: ~ met een portie patat met mayonaise
omkleden natuurlijk want een legeroutfit is stoerquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:24 schreef Toverheks het volgende:
Nou, waar blijt Bart, of moet hij zich eerst weer omkleden in zijn Leger outfit.
jeroen heeft dat stukje kwijd gemaakt!!!!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:14 schreef D. het volgende:
De redactie moet egeinlijk roepen dat de opdracht mislukt is omdat één iemand bewust een stukje heeft kwijt gemaakt
morguhhquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Las gister dat Jeroen een stukje in zijn zak had gestoken, of het waar is weet ik niet hoor, maar als het wel zo is vind ik dat Humor.
Goedenmorgen Laysa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |