quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:34 schreef Disana het volgende:
Beequeen is kennelijk nog niet helemaal wakker
*meldt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:38 schreef Spooky4u het volgende:
Ja, waar is beequeen nu eigenlijk, ik heb haar al weken niet gezien
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
*meldt.
Gaan ze straks weer puzzelen?![]()
Ontwaakt!quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
*meldt.
Gaan ze straks weer puzzelen?![]()
Yep, heb haar een half uurtje gehoord.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:43 schreef blomst het volgende:
Marielin heeft geen probleem met corvee, maar .......zeur zeur zeur.
Pim toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:27 schreef fadingleo het volgende:
Nog een paar dagen voor de finale - wie gaan eruit ? Wie gaat de TBO1 winnen ? Ik ben benieuwd, best wel spannend.
Weet je wat mij ook al een paar keer is opgevallen, als er iemand ergens last van heeft heeft zij het ook, zoals gisteren dat Pim zei, als ik eruit ben ga ik als eerste naar de tandarts omdat hij last heeft van zijn kies, zegt marielle een paar sec. later"auw" waarop eline vraagt "wat is er?" zegt marielle "ja ik heb ook zo'n last van mijn kies!"quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:43 schreef blomst het volgende:
Marielin heeft geen probleem met corvee, maar .......zeur zeur zeur.
Kan me niet voorstellen dat die er zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:33 schreef Disana het volgende:
Bloot bovenlijf Jeroen, voor de geïnteresseerden.
Mooi zoquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:46 schreef Disana het volgende:
Daar word ik nou helemaal blij van op deze spannende Ziggo morgen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:48 schreef belinea het volgende:
[..]
Weet je wat mij ook al een paar keer is opgevallen, als er iemand ergens last van heeft heeft zij het ook, zoals gisteren dat Pim zei, als ik eruit ben ga ik als eerste naar de tandarts omdat hij last heeft van zijn kies, zegt marielle een paar sec. later"auw" waarop eline vraagt "wat is er?" zegt marielle "ja ik heb ook zo'n last van mijn kies!"
En dat is met meerdere dingen zo gegaan.
Marilien wilde zelf dweilen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedemorgen, ik zie dat Elientje de zware taak op zich heeft genomen om met het stoffer en blikje te lopen kutten en Marielin wéér te laten dweilen.
Verwijs je hem even door naar hier.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:48 schreef Disana het volgende:
Jewscky zit in streamverslagen te posten. Die had ik nog niet eerder gesignaleerd.
Rat en del Jewscky?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:48 schreef Disana het volgende:
Jewscky zit in streamverslagen te posten. Die had ik nog niet eerder gesignaleerd.
Bart moet daar eens mee ophouden, het is een aanfluitingquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Zou Bart straks weer in zijn apenpakkie binnenkomen voor inspectie?
Kut Ziggo.
gisterenochtend was het best wel grappig die inspectie en het drillen mag best weer nuquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Bart moet daar eens mee ophouden, het is een aanfluiting
Bart zo te zien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:52 schreef Disana het volgende:
Beetje laat he. Ben wel benieuwd wie het doelwit was geweest
Was gewoon echt leuk, wat heb ik gelachenquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:53 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
gisterenochtend was het best wel grappig die inspectie en het drillen mag best weer nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |