Het was dat, of niksquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Twee pistoletjes met beleg is bij elkaar denk ik zo'n 400kcal. Ok, het is niet de gezondste lunch die je had kunnen nemen maar het is zeker niet extreem veel! Bovendien zitten er lang niet alle verschillende voedingsstoffen in die je nodig hebt.
Ja, dat zou ook kunnen. Misschien een lichte salade met gerookte kip en rozijntjes ofzo.quote:Desnoods eet je vanavond iets heel lichts, alleen maar groente en kipfilet ofzo, maar dan krijg je tenminste nog iets gezonds binnen.
Omdat mn enige weegschaal de wii fit isquote:Wat is de reden dat je je niet weegt?
Gefeli!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:05 schreef AKnynke het volgende:
ok, ik ben een beetje hieper blij!
Het vriendje is aangenomen voor een phd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In Bremen.
![]()
![]()
![]()
Nouja, zij gaat naar Zimbabwéquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gefeli!![]()
Maarre:?
Wat is er niet goed aan dan?
Oh, het was niet bedoeld als beschuldiging hoor! Bedoelde alleen maar dat ik wel snap dat je er niet heel gelukkig mee bent. Maar wat Greys zegt is waar, het is verder best een normale lunch en qua kcal is het echt geen ramp.quote:
Een salade is een goeie ja, of anders grill je er wat groente bij? Dat vult wat beter dan sla.quote:Ja, dat zou ook kunnen. Misschien een lichte salade met gerookte kip en rozijntjes ofzo.
[..]
Omdat mn enige weegschaal de wii fit is. Uit zelfbescherming heb ik geen echte weegschaal, omdat ik daar anders helemaal door geobserdeerd word. Panieken om 1/2 kg aankomen e.d. Ik ken mezelf
.
Nou.. Dat was geloof ik voor haar de meest slechte plek qua studie om te wonen..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gefeli!![]()
Wat dacht je van een hele berg salade, met trostomaatjes, gerookte kip, avocado en pijnboompitjes?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat zou ook kunnen. Misschien een lichte salade met gerookte kip en rozijntjes ofzo.
Bremen is zo ver weg van Uppsala!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gefeli!![]()
gelukkig kom ik weer terug uit Zimbabwe in oktober...quote:
Blijf jij nog lang in Uppsala dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:10 schreef AKnynke het volgende:
Bremen is zo ver weg van Uppsala!
ik ben van juli tot oktober in zimbabwe. pakweg 3,5 maand. En daarna ga ik nog terug naar Uppsala, moet nog afstuderen. Ik doe een 2 jarige master!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Gefeliciteerd met je vriendje Nynke!
Hoe lang ga jij eigenlijk naar Zimbabwe?
-edit- Oh, de afstand met Uppsala is het probleem? Moet jij daar dan nog naar terug?
zegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik. ThnxVet zit op mn buik, billen en bovenbenen met name.
Terug van het overleg en er waren broodjes. Twee pistoletjes gehad met jonge kaas en iets van cervelaat ofzo. Nouja, ik hoef in ieder geval geen avondeten meer. Stukje taart viel reuze mee: yoghurtvlaai met aardbeien.
En thnx voor de thumbs up van iedereen.
Achja. Morgenavond weer spinnen en terug in het normale ritme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:12 schreef P.F het volgende:
En welkom terug XM! Ik dacht echt dat je er heel anders uit zien, als een klein meisje, zoals ik of zo maar dan kleiner en jongerMaar je bent een hele mooie vrouw!
Don't know. Echt, geen idee!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:16 schreef Tinkepink het volgende:
![]()
![]()
voor AKnynke. Kan me je dubbele gevoel wel voorstellen. Aan de andere kant, zou jij een gouden kans laten lopen voor de liefde? Iets zegt mij van niet
Dat is wel echt beroerd ja... Ik zou daar echt niet tegen kunnenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
gelukkig kom ik weer terug uit Zimbabwe in oktober...
Maar, PF heeft gelijk: ik geloof dat ik in Bremen later weinig kans heb om een baan te vinden. Over pakweg een jaar ben ik afgestudeerd, en dan zit het vriendje nog 2 jaar in Bremen...lastig.
Nouja, ik heb ook al een stukje taart op hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:16 schreef kwakveense het volgende:
[..]
zegdat je er aan gaat werken met de huisarts betekent natuurlijk niet dat we je nu tot die tijd maar weg laten komen met belachelijk weinig eten...
twee pistoletjes is géén ramp. sterker nog, het is een normale lunchhoeveelheid. om een kilo aan te komen moet je 7000 kcal meer eten dan je verbruikt. aangezien we al 1000 keer hebben berekend dat dat bij jou toch echt boven de 1200 kcal ligt, lijkt het me volledig logisch dat je niet aan zult komen als je 400 kcal lunch eet én gewoon avond etenbillenkoek!
hop, ik weet dat t je mentaal tegenstaan en dat je niet wílt eten omdat je je vet voelt door je "ongezonde" lunch, maar eet dan in elk geval íets.... inderdaad: salade, met een groot stuk kipfilet ofzo (is maar 100kcal per 100 gram...)
Je ontbijt was toch Optimel-kwark? Dan kan een stukje taart er best bij.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, ik heb ook al een stukje taart op he. Maar, salade it will be!
Waarom heb je hem nodig dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:39 schreef P.F het volgende:
Magnum ..![]()
Waarom is m'n vriendje er niet als ik hem nodig heb!!
Jij bent ook echt een prinsesje hè?quote:
Hmm... XM, dan moet je eigenlijk ook aan de huisarts vertellen dat je bijv. eerst geen avondeten wou nemen en pas na overleg het toch gedaan hebt. Zodat hij/zij weet hoe je tot je beslissingen komt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik stem voor dat we XM gewoon even met rust laten. Ze gaat vrijdag met de dokter praten en heeft de komende dagen de kans om, zonder dat wij aan haar hoofd zeuren, een eetdagboekje bij te houden.
Met daarin wat ze eet, wanneer, hoe ze zich er bij voelde etc. En ook opschrijven wat je niet eet en waarom.
Hiermee heb je een goede basis om een gesprek aan te gaan met je huisarts. Is misschien ook wel prettig voor jezelf, om het wat meer op een rijtje te hebben. Je kunt het natuurlijk ook gewoon hier doen en al je lijstjes en reacties copy-pasten, maar in een soort van dagboekje ben je misschien nog wel wat eerlijker tegen jezelf.
Ik heb ook een ruim opgezette badkamer, gang en inloopkast met kapstok. Ik heb een zithoek met bank tv en audio instalatie, een bureau en een tweepersoonsbed. En een make up hoek. En een koffiecorner. En een wijnkoelkast. Tevens heb ik uitzicht op een lieflijk parkje gericht op het zonnige westen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een prinsesje hè?Ga je kamer opruimen. Het is er maar één. Niet zeuren
![]()
![]()
Ik weet het, maar deze heeft zo ontiegelijk veel knopjes/programma's dat ik door de bomen het bos niet meer ziequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:49 schreef P.F het volgende:
O nog even @ Daph uit topic 727 ()
Een wasmachine werkt heel simpel! Op 30 graden zetten, op kort en wasmiddel in het grootste bakje.. En anders staan er ook wel handleidingen online..
'Heb na overal de spoedlijn te bellen een afspraak voor morgen kunnen makenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Godsamme waarom zijn die Huisartsen nooit5 aanwezig als ik ze zoek.
Mn eigen is met vakantie en die arts die waarneemt is er morgen pas weer
zoals altijd heeft Tink een heel goed puntquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik stem voor dat we XM gewoon even met rust laten. Ze gaat vrijdag met de dokter praten en heeft de komende dagen de kans om, zonder dat wij aan haar hoofd zeuren, een eetdagboekje bij te houden.
Met daarin wat ze eet, wanneer, hoe ze zich er bij voelde etc. En ook opschrijven wat je niet eet en waarom.
Hiermee heb je een goede basis om een gesprek aan te gaan met je huisarts. Is misschien ook wel prettig voor jezelf, om het wat meer op een rijtje te hebben. Je kunt het natuurlijk ook gewoon hier doen en al je lijstjes en reacties copy-pasten, maar in een soort van dagboekje ben je misschien nog wel wat eerlijker tegen jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ibuprofen nemen. en eventueel een warme kruik. normaal gesproken kun je voor pijntjes beter paracetamol gebruiken, maar bij menstruatiepijn raden ze expliciet ibu's aan omdat ze echt beter werken daarvoor...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:27 schreef P.F het volgende:
Sorry!!!! Ik kan heel even alleen aan mijzelf denken, ben voor de eerste keer sinds 6 jaar of zo echt ongesteld, dus zonder pil. En het doet pijnEcht ERG! En volgens mij deed het nooit pijn
En ik heb ook nooit hoofdpijn of zo dus wat moet ik doen
Alsof m'n baarmoeder wil imploderen of zo. AU!
Dit is waarschijnlijk heel normaal voor de meesten? Maar wat doen jullie?
Dat zijn dezelfde bestanddelen als die in panadol, bij mij werkt het, hopelijk bij jou ook!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:37 schreef P.F het volgende:
Ik neem nu een paracetamol met coffeïne, ik heb geen ibu plus de enige keer dat ik deze gebruikte kreeg ik er hoofdpijn vanMaar misschien piep ik zo wel anders.
ah bij mij is dat t geval met paracetamolquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:36 schreef Daph_ het volgende:
Ibu's werken bij mij voor geen meter, vandaar dat ik paracetamol noemMaargoed dat verschilt per persoon natuurlijk
troost je wellicht: ik had toen ik net met de pil gestopt was de eerste keren ook écht buikpijn, en dat werd elke maand minder... nu is t zeg maar te handelen met 1 pilletje als ik t voel opkomen en is t daarna weg...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:37 schreef P.F het volgende:
Oja ik heb een kersenpit kussentje. Ik voel mij nu echt een ei dat ik dacht dat ik de pil niet nodig hadWel een vrolijk ei, tough.
Theunisbloemolie of visolie, iets met omega-3. En dat eigenlijk niet alleen als je last hebt, maar gewoon de helemaand door gezond eten. Nu is het moment om je BF naar een drogist/apotheek/HEMA te sturen voor een potje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:27 schreef P.F het volgende:
Sorry!!!! Ik kan heel even alleen aan mijzelf denken, ben voor de eerste keer sinds 6 jaar of zo echt ongesteld, dus zonder pil. En het doet pijnEcht ERG! En volgens mij deed het nooit pijn
Verschilt per persoon natuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:39 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ah bij mij is dat t geval met paracetamol![]()
sowieso met paracetamol als eerste dosis 2 tabletten nemen PF! t werkt door stapeling in je bloed (heb ik me laten uitleggen door mn biofarmaceutische vriendinnetje) en dan kun je beter met een grotere dosis beginnen dan werkt het een stuk beter en sneller.
niet doen joh, vindt je lever niet leuk!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:40 schreef P.F het volgende:
2? Als het werkt neem ik het hele doosje, geen probleem!
Maakt niet heel erg veel uit, als er maar Omega-3 in zit. Visolie, theunisbloemolie, evening-primrose oil, allemaal goed. Orthica is kwalitatief het beste merk, maar achterlijk duur. Huismerk is vaak stukken goedkoper en werkt ook prima.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:42 schreef P.F het volgende:
Ja de BF zit net in collegeMaar mijn BFF komt zo en ik word zo opgehaald door een goede vriend dus we kunnen wel even die shizzle halen..
Welke winkel? Welk merk?
ja, maar goed, jij was ook echt erg ziek toen denk ik? iemand als PF die nooit iets neemt en nu crepeert van de menstruatiepijn zal er niet zo snel iets nadeligs van ondervinden denk ik...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:45 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb echt een bloedhekel aan pijnstillers en neem die dingen ook alleen als het echt nodig is. Ik ben 3x propvol gestopt met antibiotica en allerhande andere troep, zo erg dat ik het nog een half jaar merkte. Dus bij voorkeur geen pijnstillers voor mij
En geen aspirine, want dat werkt bloedverdunnend.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:45 schreef kwakveense het volgende:
ohja, en niet teveel suikers/snelle koolhydraten eten. schijnt menstruatie (en barenspijn) te verergeren....
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:46 schreef P.F het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ja het was ook nodig hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:46 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja, maar goed, jij was ook echt erg ziek toen denk ik? iemand als PF die nooit iets neemt en nu crepeert van de menstruatiepijn zal er niet zo snel iets nadeligs van ondervinden denk ik...
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:47 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door P.F op 19-05-2009 15:59:45 ]
Ik heb last van mn knie en loop ook niet zo makkelijk. Dus BHV had er ff snel naar gekeken (en me gezegd dat ik niet zo lang moet doorlopen, vanaf 4 mei, en de HA moest bellen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Beterschap.![]()
Wat is er aan de hand TJ?
waar ging je ook al weer heen? volgens mij is dat langs me heen gegaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
o hai
10km over de veluwe gestapt
zand, kiezel en gras, maar de geocache wel gevonden![]()
nu avondje chillen want morgenavondop vakantie
Wow wat goed zeg! een zevenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:24 schreef Blurred86 het volgende:
YAY ik heb een 7 gehaald voor nutritional genomics and genetics![]()
![]()
(tevens tvp!)
euh... ja, tof, WO opleiding maar speel nog steeds niets klaarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wow wat goed zeg! een zeven(ik voel en ben echt blond, jullie zijn allemaal zo hoog opgeleid enzo)
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:46 schreef P.F het volgende:menstruatiepijn zijn krampen in je baarmoeder (het spierweefsel). als je een orgasme hebt trekt dat ook samen, maar op een niet-pijnlijke manier. daarom kan een orgasme een menstruatie die "blijft hangen" opwekken, evenals weeën (ook een samentrekkende baarmoeder), en kan het verlichting bieden als je pijn hebt, omdat de spieren dan idd. ontspannen en op een niet-onprettige manier samentrekken ipv verkrampenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:49 schreef P.F het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Oh hallo kwak![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Doe niet zo mal!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wow wat goed zeg! een zeven(ik voel en ben echt blond, jullie zijn allemaal zo hoog opgeleid enzo)
stiekem ben ik ook helemaal niet bezorgd dat het niet goed komt. Ik ben flexibel, en tussen ons zit het wel goed. Ik vind het wel vervelend, want het is veel fijner omquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:47 schreef kwakveense het volgende:
ik duim ook voor je grijs!
en nynke, gefeliciteerd met t vriendje, en tegelijk... de vriend van een goeie vriendin heeft een phd gekregen in newcastle, voor 3 jaar, en ze wonen al samen in NL...zijn net verhuisd...maar ze zien t zelf wel zitten geloof ik. t komt met jullie vast ook wel goed!
Dank je lieffie! Ik vind dat ik me af en toe een beetje teveel laat gaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:12 schreef Muis006 het volgende:
Greysie fijn dat het meeviel! Heb je al je vragen kunnen stellen?
Van die buis merk je inderdaad niets! Die gaat er pas in als je slaapt, en wordt eruit gehaald voor je wakker wordt. Het kan wel zijn dat je mond en keel daarna nogal ruw en droog voelen. Mijn tip daarvoor: ijskoude vanille vla!
En een dikkewant het is niet niks allemaal en ik vind dat je je er super onder houdt
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
het komt allemaal goed, en daarna kun je wéken met een tampon (die je wel even uitdoet) in het zwembad seks hebben met meneer G.
alles sal rech kom!
Die kus, die moet je jezelf geven! Echt!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
AKnynke wat heb je toch een goede instelling!
Dokter heeft gebeld, uitslag zat zoals ze al dacht 'er tussenin' en dus goed dat het weg gaat dinsdag, maar geen extra alarmbellen!Heb nog even extra gevraagd over het zwemmen enzo op vakantie maar dat kan ik dus echt vergeten. Een week of zes niet in bad, niet zwemmen, geen tampons, geen sex. Douchen mag gelukkig wel
Het was wat ze al dacht, dus daar had ik me al een beetje op ingesteldquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:18 schreef Phaidra het volgende:
Jeumig, 6 weken is lang! Maar goed, je wil het genezingsproces zo snel mogelijk laten verlopen natuurlijk. Geen extra alarmbellen zijn fijn, maar toch ook wel even slikken dat het niet helemaal 'veilig' is, denk ik?
for you!
The Gaslight Anthem.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, wat jammer dat het bij jou toch echt zes weken is. Maar 'fijn' dat het er tussenin zit en het niet erger is dan gedacht. Dikke smakkerd voor jou![]()
Iemand nog tips voor muziek onderweg in de auto? We hebben zo'n 12 uur aan tijd te doden namelijk
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:46 schreef P.F het volgende:Das leuk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar: naproxen. Moeder en ik zijn allebei altijd erg hevig en pijnlijk, ibu/paractamol doet niets ... en dat spul werkt wel
. Staat ook op het doosje, dat het daarvoor bedoeld is.
Kom maar opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:09 schreef P.F het volgende:
En ik wil een opruim vriendin want m'n "huisje" is een mess![]()
. Ik heb zelfs mn vriend 5 jaar aan zooi (vond schoolpapieren uit de brugklas terug) laten opruimen en weggooien.
![]()
![]()
voor Nynke, stoer maar moeilijk.
En![]()
voor XM. Dapper besluit!
voor Greys. Het is ook niet niets hoor. 6 Weken is wel lang
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Mhehehehe ik ook, ik kan me één zin nog herinneren: "Goodbye kletst graag met haar vriendinnetjes". Dat was het rapport van groep 2quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:31 schreef neen het volgende:
Ik heb ook nog papieren van de basisschool enzoweet je hoe mooi voor later, verhalen en kwaliteitstekeningen.
Ik zal zo naar een vriend toe, voetbal op tv en zijn vriendin is er niet. Klassieke win win situatie dus.
Ik ken er ook nog eenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mhehehehe ik ook, ik kan me één zin nog herinneren: "Goodbye kletst graag met haar vriendinnetjes". Dat was het rapport van groep 2
Ook nooit gebruikte werkplanners?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:31 schreef neen het volgende:
Ik heb ook nog papieren van de basisschool enzoweet je hoe mooi voor later, verhalen en kwaliteitstekeningen.
Ik zal zo naar een vriend toe, voetbal op tv en zijn vriendin is er niet. Klassieke win win situatie dus.
Hihihihiiihihihihiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:35 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ken er ook nog een
"Neen doet leuk mee met de muziekles, het ritmegevoel ontbreekt echter"
zoiets
ikke wel! voor 2 jaar ofzo...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HihihihiiihihihihiZat jij eiks in Ljouwert op de basisschool??
Tink en een foutje is wel heel bijzonderquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:48 schreef Tinkepink het volgende:
Fijn dat het vandaag meeviel Greys. Het klinkt trouwens gek dit, maar zou ik jou anuleringsverzekering eens mogen bellen? Misschien is er toch wel een "ontsnappingsmogelijkheid" voor je.
Ik ben wel in Ljouwert geborenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HihihihiiihihihihiZat jij eiks in Ljouwert op de basisschool??
Die van de Plus? Die is echt sméééééérig! Sowieso: garnalenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:02 schreef XcUZ_Me het volgende:voor de niet aanwezige extra alarmbellen
voor die zes weken
voor blurred
Avondeten is wederom een maaltijdsalade geworden, maar ditmaal een oosterse met goornalen en wat mie. Totaal 350 kcal.
Ik ook twee jaar!quote:
Ja die. Het ging. Niet echt vies, niet echt lekker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die van de Plus? Die is echt sméééééérig! Sowieso: garnalen.
Ik had vandaag weer "dienst" bij de mijne. We hebben een ware hype veroorzaakt in m'n omgeving. Heel veel mensen maken nu zo'n zelfde afspraak. Het is echt beregezellig en o zo nuttig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:09 schreef P.F het volgende:
TVP poging 2
Ik ben zielig want ik heb buikpijn![]()
En ik wil een opruim vriendin want m'n "huisje" is een messGister wilde het vriendje zelfs helpen zo erg was het maar ik was veel te moe om uit bed te komen
IBUPROFEN 400 mg.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:27 schreef P.F het volgende:
Volgens mij heeft m'n zusje daar stage gelopenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben wel in Ljouwert geboren. En m'n broer en zussen zaten daar wel op de basisschool. Prins Mauritsschool ofzo, kan dat?
Vanavond komt Heer G terug uit Noorwegen en dan ga ik het er eens met hem over hebben, over de vakantie. Als hij zegt dat we het sowieso leuk gaan hebben en mij daar ook wat meer van kan overtuigen dan gaan we gewoon. Stel nou dat ik me er na echt veel beroerder voel dan verwacht, dan ga ik nog wel even kijken of er iets te regelen valt. Maar ik vind het superlief dat je zo meedenkt!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:48 schreef Tinkepink het volgende:
Fijn dat het vandaag meeviel Greys. Het klinkt trouwens gek dit, maar zou ik jou anuleringsverzekering eens mogen bellen? Misschien is er toch wel een "ontsnappingsmogelijkheid" voor je.
Wat fijn! Zal een hele opluchting zijn!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:22 schreef Miss_S het volgende:
Greys wat fijn dat het meeviel!
Hier heeft mijn moeder ook redelijk goed nieuws gekregen, de longfoto's waren in ieder geval goed.
Ja, de w pakte niet. Ik zag 'm. Maar geen zin om aan te passenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Tink en een foutje is wel heel bijzonder![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
AKnynke wat heb je toch een goede instelling!
Dokter heeft gebeld, uitslag zat zoals ze al dacht 'er tussenin' en dus goed dat het weg gaat dinsdag, maar geen extra alarmbellen!Heb nog even extra gevraagd over het zwemmen enzo op vakantie maar dat kan ik dus echt vergeten. Een week of zes niet in bad, niet zwemmen, geen tampons, geen sex. Douchen mag gelukkig wel
en de n deed ook moeilijk??quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, de w pakte niet. Ik zag 'm. Maar geen zin om aan te passen
Dankjewelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:32 schreef mspoez het volgende:
Gelukkig maar miss_S, dat is een fijn bericht in alle onzekerheid.
oké, jij bent best klein hé? Ik heb er nog 1 te koop maar die is voor als je 1.75/1.80 bentquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:35 schreef Tinkepink het volgende:
En nu ga ik even kijken of de Real goede mountainbikes verkoopt. Ik heb zin om door het bos te fietsen.
ik was altijd af tijdens het koken! Eerst al het snijwerk doen, dan alles wat gekookt/gebakken/gebraden moet worden opzetten...afwassen, en dan is de rest meestal ook wel klaar!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:53 schreef kaasplankje het volgende:
ik ga een salade maken met tonijn en stokbrood want daar heb ik zin in, ik twijfel alleen nog over óf eerst de afwas doen en dan "koken" óf afspoelen wat ik nodig heb en morgen de afwas doen.
Hmmmz
Dank je voor het aanbod. De fiets is iets te groot ben ik bang.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
oké, jij bent best klein hé? Ik heb er nog 1 te koop maar die is voor als je 1.75/1.80 bentWat is je budget? mss kan ik je adviseren
Ich sage Marktplatzquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dank je voor het aanbod. De fiets is iets te groot ben ik bang.Mijn budget is ¤ 150 voor een nouja-mountainbike en ongeveer ¤ 250 - ¤ 350 voor een goede (tweedehands) mountainbike. Alleen ben ik wel op zoek naar een fiets waarop ik niet helemaal vlak hoef te liggen. Dus eigenlijk een tourfietshouding met offroad-banden.
Wat grappig, dat doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik was altijd af tijdens het koken! Eerst al het snijwerk doen, dan alles wat gekookt/gebakken/gebraden moet worden opzetten...afwassen, en dan is de rest meestal ook wel klaar!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat grappig, dat doe ik ook altijd.
Ontopic: mijn lijstje is veranderd want vriendje en ik zijn op de terugweg van de huisarts nog een Leffe Dubbel gaan drinken.
Ik zal zo ff reageren oké ik heb nu al zoekende naar de balsamico-azijn die er niet blijkt te zijn maar nog wel limoenen of rode wijnazijn in my fabulous kitchen maar even een zak chips opengetrokken dus de afwas laat ik staan tot morgen, fuck itquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je nog tips betreffende merken wel en niet?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:31 schreef Goodbye het volgende:
Terug van pilates! We waren maar met twee mensen exclusief pilatesjuf, haha!Was wel handig, want nu ging ze heeeeeel goed op ons letten
Jaaaaa, herkenbaar! Dat gedeelte waarbij je in een v op de grond ligt en allemaal oefeningen met je been doet. Spierpijn in mijn kont dat ik daar van krijg, aaaaaah!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik vind pilates zwaar! Vooral dat buikspierdeelEn benen rondjes draaien vanaf de grond enzo. Auuuuw. En dat kont-in-terwijl-je-in-plank-houding-bent! Ik heb een holle rug dus hij staat standaard uit, da's lastig!
Ben jij goed in pilates?En vind je het leuk?
Of stort je net als moi tijdens de eerste les zo nu en dan ter aarde al grijpende naar één of ander pijnlijk lichaamsdeel?
Ja, die V-houding! Ik voelde me echt een faler, haha! Maar je voelt wel dat het nut heeftquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaa, herkenbaar! Dat gedeelte waarbij je in een v op de grond ligt en allemaal oefeningen met je been doet. Spierpijn in mijn kont dat ik daar van krijg, aaaaaah!!![]()
Het aller-, aller ergste vind ik dat 'zwemmen'![]()
![]()
Maar met dat op m'n rug rollen en weer omhoog veren en dan de grond niet raken, daar ben ik wel goed in
Geloof me, het is de hel op aardequote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, die V-houding! Ik voelde me echt een faler, haha! Maar je voelt wel dat het nut heeft![]()
'Zwemmen' heb ik niet gedaan nog, maar daar kan ik me wel wat bij voorstellen
Dat laatste weet ik niet wat dat moet zijnJe bedoelt dat je dan de grond niet raakt met je bips + bovenbenen, dus dat je jezelf omhoog 'zwiept' zeg maar?
Denk dat ik dat ook niet gedaan heb
![]()
I haz a lot to learn yet!*padawan*
Even inhaken, verder lees ik maar niet bij, geen tijd, geen tijd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:33 schreef Greys het volgende:
Uniekhoorn, bedankt voor de taart*smikkel*
TJ, heb je nou spoedlijnen zitten bellen voor last van je knie?
Ik hoop dat het snel over is, maar volgens mij zijn spoedlijnen daar niet echt voor
Hier viel het enorm mee vanmiddag! Geen bloed geprikt, jeeeeeeej! Alleen hart gecontroleerd en bloeddruk gemeten. Was wel een tikkie hoog maar dat kwam vast door de zenuwenHet wordt dinsdag een algehele narcose, heb huiswerk meegekregen om te lezen en het engste idee vind ik het infuus en het buisje in mijn keel volgende week. Maar van dat laatste merk je niets, schijnt.
Nu nog even het telefoontje met de uitslag afwachten (ze zou voor vijf uur bellen) en dan zit het er op voor vandaag
Ok, dan haak ik nog een keer in.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanavond komt Heer G terug uit Noorwegen en dan ga ik het er eens met hem over hebben, over de vakantie. Als hij zegt dat we het sowieso leuk gaan hebben en mij daar ook wat meer van kan overtuigen dan gaan we gewoon. Stel nou dat ik me er na echt veel beroerder voel dan verwacht, dan ga ik nog wel even kijken of er iets te regelen valt. Maar ik vind het superlief dat je zo meedenkt!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geloof me, het is de hel op aardeJe moet zegmaar op je buik(spieren) leunen en daarbij je linkerarm tegelijkertijd met je rechterbeen omhoog doen en omgekeerd. In tempo. Aaaaaah!
denk maar zo: je kunt ook met je voetjes in t water poedelen aan de rand van t zwembad, je natspuiten met een watspuit aan de rand, desnoods een waterballonnengevecht houden met heer G, en wandelen door de branding met blote voeten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanavond komt Heer G terug uit Noorwegen en dan ga ik het er eens met hem over hebben, over de vakantie. Als hij zegt dat we het sowieso leuk gaan hebben en mij daar ook wat meer van kan overtuigen dan gaan we gewoon. Stel nou dat ik me er na echt veel beroerder voel dan verwacht, dan ga ik nog wel even kijken of er iets te regelen valt. Maar ik vind het superlief dat je zo meedenkt!
ik kijk dat alleen maar omdat ik Valerio stiekem heel schattig vind...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Nu op Nederland 3: o.a. een meisje met anorexia.
je ligt op je buik, toch? dat vind ik echt een van de makkelijkste oefeningen bij pilatesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geloof me, het is de hel op aardeJe moet zegmaar op je buik(spieren) leunen en daarbij je linkerarm tegelijkertijd met je rechterbeen omhoog doen en omgekeerd. In tempo. Aaaaaah!
Je zit recht op met je knieen omhoog en daar je handen omheen gevouwen en laat je zelf (zoals vroegah) achteruit rollen en komt in diezelfde beweging weer omhoog. Maar dan moet je er voor zorgen dat je niet je voeten op de grond zet, maar balanceert zegmaar. Echt een van de leukste oefeningen!
Whehe, ik ook... Daarom keek ik vroeger ook al 6pack, ken je dat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik kijk dat alleen maar omdat ik Valerio stiekem heel schattig vind...
Mhehehe, gecombineerd zijn we dus pilateskoninginnenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:04 schreef kwakveense het volgende:
[..]
je ligt op je buik, toch? dat vind ik echt een van de makkelijkste oefeningen bij pilatesmijn rugspieren zijn best redelijk...
dat rollen als een balletje kan ik dus absoluut níet. ik rol achterover en blijf daar zo ongeveer liggen....
ik vond t weinig nieuwswaarde hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Whehe, ik ook... Daarom keek ik vroeger ook al 6pack, ken je dat?
Wel een interessante aflevering vandaag trouwens, met dat meisje.
euhm, je eierstokken? ik heb daar links of rechts pijn ongeveer halverwege mn cyclus, bij de eisprong...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:07 schreef cyclechick het volgende:
Hehe eindelijk weer thuis en tijd om te koken![]()
Salade met aarbeien en brie ga ik maken.. hongerrrr en niet eens in de verleiding om slechte dingen mee te nemen bij de appie net
Fiets is weer eens bij de fietsendoktervrijdag komt ie weer terug..
Tink wat tof dat je een mtb gaat kopen! Stoer!
Oh, weet iemand welk lichaamsdeel er links onderin je buik zit? Ik heb hele rare nare pijn daar, ongeveer links van het midden en vrij laag...
Respect! Ik bak er echt weinig van. Maar we doen hem ook vaak aan het einde van de les, en ik heb gister ook al gesport.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
dat doen wij ook altijd maandags en vrijdags, maar dan met gewichtjes rond de enkels en in de handen. In het begin dacht ik dat ik doodging, maar nu doe ik het -bijna- fluitend. Héél effectief.
Nieuwswaarde had het inderdaad niet als je er al wat vanaf weet, maar ik vond dat meisje toch best open over wat er in haar hoofd omgaat. Die jongen ook idd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:07 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vond t weinig nieuwswaarde hebbenen valerio was ook niet zo handig met zn opmerkingen... die jongen die spastisch was vond ik wel heel tof en open...
ik heb m'n reisverzekering van interpolis, via de rabobank. Nog nooit klachten gehad. Teon m'n oma overleed hebben ze alles heeel erg prettig voor me geregeld, vluchten gekeken, terug gebeld om te kijken of dat goed gewas, geboekt en nog een keer gebeld om te bevestigen dat de vluchten geboekt waren. Echt heel fijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, dan haak ik nog een keer in.
Ik ben ook vrij kort na de ingreep op vakantie gegaan. Was prima, ook al vond ik het van tevoren wat eng.
Tip: overleg van te voren met je gyn hierover, zodat je mag bellen vanaf je vakantieadres voor vragen (en dan niet door de assistente wordt afgescheept met een 'afspraak'.
Tip2: bel van te voren even met de ANWB met de vraag waar een engelssprekende dokter op dat eiland zit. Die is er (vast), en de ANWB heeft lijstjes met dat soort zaken.
Tip3: neem altijd een reisverzekering van de ANWB. Geldt voor alles & iedereen. Ik heb 1 keer een zaak moeten afwikkelen, bij een reisverzekeraar aangesloten bij de 'algemene meldkamer van de grote reisverzekeraars' én de ANWB. Neem ANWB.
Ja! ik ben denk ik ook halverwege mijn cyclus. Wat raar? dat heb ik nog nooit gehad, is dat normaalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:08 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euhm, je eierstokken? ik heb daar links of rechts pijn ongeveer halverwege mn cyclus, bij de eisprong...
euh, ja voor mij wel. als ik niet aan de pil ben heb ik het altijd. ben je voorheen aan de pil geweest? met een nuvaring zou je ook geen eisprong moeten hebben toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:15 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja! ik ben denk ik ook halverwege mijn cyclus. Wat raar? dat heb ik nog nooit gehad, is dat normaal![]()
Maakt niet zoveel uit, ik zou gaan voor een aluminium frame en alleen een geveerde voorvork. Wel belangrijk dat de spulletjes die erop zitten een beetje fatsoenlijk zijn en niet van Mickey-Mousekwaliteit ofzo. Als je m gaat halen moet je iemand meenemen die een beetje technisch is als je dat zelf niet bent zodat je geen kat in de zak koopt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je nog tips betreffende merken wel en niet?
Nee, inderdaad... Ben je er net mee begonnen ofzo Cycle?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euh, ja voor mij wel. als ik niet aan de pil ben heb ik het altijd. ben je voorheen aan de pil geweest? met een nuvaring zou je ook geen eisprong moeten hebben toch?
het duurt meestal echt maar eventjes, echt een uurtje of een paar uurtjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Ik heb een keer mijn vader in Frankrijk van de intensive care kunnen plukken. Unive dacht ik. Ben ik verder zeer over te spreken, Unive zelf en eindafhandeling waren ook prima, alleen dat callcenter dat het algemene hulpnummer bemandtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb m'n reisverzekering van interpolis, via de rabobank. Nog nooit klachten gehad. Teon m'n oma overleed hebben ze alles heeel erg prettig voor me geregeld, vluchten gekeken, terug gebeld om te kijken of dat goed gewas, geboekt en nog een keer gebeld om te bevestigen dat de vluchten geboekt waren. Echt heel fijn.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:19 schreef Merel het volgende:
Egopost:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeeeeeh, spannend!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Hmmm dat zou dan wel het bewijs zijn dat ik dat ding echt niet meer in me hebquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euh, ja voor mij wel. als ik niet aan de pil ben heb ik het altijd. ben je voorheen aan de pil geweest? met een nuvaring zou je ook geen eisprong moeten hebben toch?
het duurt meestal echt maar eventjes, echt een uurtje of een paar uurtjes.
Egopost:*recpezpts-post*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij durft!Stoere Merel
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik ben er ook nog láng niet hoor, maak je maar niet ongerust!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben tot nu toe een pilates-failure, maar ik lift mee op jullie succes als pilateskoninginnenBy virtue of being acquainted enzo
![]()
Binnenkort ben ik natuurlijk helemaal awesome. Dan spin ik rondjes op mn bulgedraaide-rug-met-kont-ingetrokken en zet ik een nieuw zwemrecord terwijl mn armen en benen op high-speed door de lucht maaien![]()
Gelukkig is 'binnenkort' heel relatiefMaar het gaat om de positiviteitsfactor!
Egopost:Wat stoer! ben benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Die nuvaring? Ja 2 weken geleden had ik hem ingedaan, maar ik was hem de volgende ochtend al "kwijt" en weet nog steeds niet helemaal zeker oftie nu uit/weg is of toch nog in een diep duister hoekje zitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee, inderdaad... Ben je er net mee begonnen ofzo Cycle?
Sssshhh niet zeggen! Dan ben je in mijn geestesoog gewoon nog steeds een überflexibel nymfje met awesome pilates-powerrrrrs!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog láng niet hoor, maak je maar niet ongerust!![]()
![]()
Ich gehe schlafen, welterusten allemaal!
Ik ook, en anders geven we loveli gewoon de schuldquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Stoer Merel! Ben benieuwd of hij echt zo leuk is!
Wil je meer plastische omschrijvingen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:25 schreef cyclechick het volgende:
Pilates klinkt moeilijk en inspannend, ik raak er nieuwsgierig naar![]()
Truste Goodbye!
Is er al een date gepland? Dan weten we wanneer we de kranten in de gaten moeten houdenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ook, en anders geven we loveli gewoon de schuldIk meld dit trouwens ook voor het geval 't een enge hakbijlmoordenaar blijkt te zijn, als ik dan in stukjes teruggevonden word is het ook loveli's schuld
Neejoh, net eerste mailtje gestuurdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:28 schreef cyclechick het volgende:
Is er al een date gepland? Dan weten we wanneer we de kranten in de gaten moeten houden
Ik zie de krantenkoppen al:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ook, en anders geven we loveli gewoon de schuldIk meld dit trouwens ook voor het geval 't een enge hakbijlmoordenaar blijkt te zijn, als ik dan in stukjes teruggevonden word is het ook loveli's schuld
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zie de krantenkoppen al:
HET WAS LOVELI'S SCHULD
Hakbijlmoordenaar annex 'perfect match' strikes again
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
En loveli krijsend en schoppend met een balkje voor haar ogen terwijl ze meegesleurd wordt door 2 potige politie-agenten?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bij RTL Boulevard! En dan eindigt één van die hakschoenen in het oog van de potige politie-agent aan de linkerkant, waarop Albert Verlinde zegt: "Whohohoh, dat zal zekerrrr pijn gedaan hebben
![]()
![]()
"
En dan gaan ze verder neuzelen dat het toch wel heel 'errrrg' is enzo en dan komt er op Hart van Nederland een interview met de buurman van de oude cavia van Merel's oud-oom Piet, die dan al snotterend aan Nederland mededeeld dat Merel "Toch zeuwn goeie maaid was, die da heul nie verdiende" en dat in oktober zijn boek uitkomt waarin hij zijn gevoelens over dit trauma uit de doeken doet
Dank je, ik ben erg blij met je bericht en meedenken!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, dan haak ik nog een keer in.
Ik ben ook vrij kort na de ingreep op vakantie gegaan. Was prima, ook al vond ik het van tevoren wat eng.
Tip: overleg van te voren met je gyn hierover, zodat je mag bellen vanaf je vakantieadres voor vragen (en dan niet door de assistente wordt afgescheept met een 'afspraak'.
Tip2: bel van te voren even met de ANWB met de vraag waar een engelssprekende dokter op dat eiland zit. Die is er (vast), en de ANWB heeft lijstjes met dat soort zaken.
Tip3: neem altijd een reisverzekering van de ANWB. Geldt voor alles & iedereen. Ik heb 1 keer een zaak moeten afwikkelen, bij een reisverzekeraar aangesloten bij de 'algemene meldkamer van de grote reisverzekeraars' én de ANWB. Neem ANWB.
mmm...Ik moet nog even op onderzoek uit voor Zimbabwe, wat het verstandigst is...eens kijken en vergelijken...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn vader in Frankrijk van de intensive care kunnen plukken. Unive dacht ik. Ben ik verder zeer over te spreken, Unive zelf en eindafhandeling waren ook prima, alleen dat callcenter dat het algemene hulpnummer bemandt(En dat callcenter wordt door bijna alle reisverzekermaatschappijen gebruikt.) Drie dagen wachten op een fax, het idee dat ze misschien in het Frans (!) iets zouden kunnen zeggen tegen de mevoruw van de Franse ziekenhuisadministratie (over het uitblijven van die fax, zonder die fax werd vader niet ontslagen), "*oeps* "uw vader was helemaal niet verzekerd" (verkeerde verzekeringstermijn verzonnen) etc etc etc.
Toen die mevrouw van het ziekenhuis me hoorde bellen met en a n double-v b was het wel goed verder, die kende ze, dan kwam het wel in orde.
Egopost:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat stoer van je! En wat lief van loveli!
Heb je al een foto van hem gezien? Oh wacht, misschien moet ik eerst even alles bijlezen en krijg ik het antwoord dan vanzelf.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Aahw da's stom PF! Wat is er nou?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:46 schreef P.F het volgende:
ik ben weer eens uitgevallen tegen m'n vaderen ik wil geen ruzie dus ik moet even communicatieve skills gaan lenen.
Ja, ik bedacht het me net nog, maar ik heb geen foto's kunnen maken omdat ze de hele tijd op m'n arm heeft liggen slapen. Dat fotografeert zo lastig!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aahw da's stom PF! Wat is er nou?![]()
En DaD! *wijst naar PM-box*
Is okee! Wel genoten van je ontmoeting met je nieuwe nichtje begrijp ik?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht het me net nog, maar ik heb geen foto's kunnen maken omdat ze de hele tijd op m'n arm heeft liggen slapen. Dat fotografeert zo lastig!
Sorry..
snij een uitje, ontdooi spinazie. bak uitje met wat knoflook aan in pan, gooi spinazie erbij en flink wat water. kook 10 minuten. gooi er wat room doorheen en pureer met de staafmixer oid. voila, spinaziesoep.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Honing + stroopwafel + chocola + smoothie is misschien iets meer suiker dan officieel awesome is, maar verder is het volgens mij een mooi lijstje!![]()
En ik ben benieuwd naar het recept van je spinaziesoep!![]()
gister moest ik naar de tandarts. Ik zag het die ochtend pas in m'n agenda staan en m'n ouders hadden er verder ook niet echt aan gedacht of over gebeld. Dus ik bel van klopt het dat wij naar de tandarts moeten??quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aahw da's stom PF! Wat is er nou?![]()
En DaD! *wijst naar PM-box*
12 km fietsen = halfuurtje toch? Kan je niet de fiets van vriendje lenen oid?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:15 schreef P.F het volgende:
ik lieg. 12 km. 2 uur en 24 minuten lopen. Dat duurt dus ook een uur en zou ik sowieso beter met het ov kunnen gaan.
Dan is fietsen sneller dan het OV wasquote:
PF heeft mot met haar pa, en die denkt natuurlijk zoek het zelf maar uit oidquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan is fietsen sneller dan het OV was
Maar ik kan bijna niet geloven dat ouders uit zichzelf zo reageren?
En Ma dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
PF heeft mot met haar pa, en die denkt natuurlijk zoek het zelf maar uit oid
O _die_ ruzie was al over, dit is een nieuwequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
PF heeft mot met haar pa, en die denkt natuurlijk zoek het zelf maar uit oid
Nou. Die hing in gesprek 1 al op omdat ik haar niet mocht storen onder schooltijd maar zij belde mij terug. Dus ik vroeg nog: bel ik gelegen?quote:
Ik wil helemaal niet fietsen! Ja een stukje, prima. Maar bezweet aankomenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Je moet ook niet meteen hard en snel gaan fietsen. Zo te horen heb je gewoon geen conditie, dus ik zou maar eens beginnen met langzaam. Zeven km is op zich toch prima te doen? Dan doe je er in het begin maar een half uur over.
Elvia globetrotter kan ik erg aanraden zelf: prijs voor 1-3 maanden is gelijk: 142 euro, maar dan ben je echt volledig verzekerd. www.elvia.nlquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
mmm...Ik moet nog even op onderzoek uit voor Zimbabwe, wat het verstandigst is...eens kijken en vergelijken...
Rustig ergens naartoe fietsen beschouw ik niet als sporten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet fietsen! Ja een stukje, prima. Maar bezweet aankomenAls ik wil sporten dan ga ik wel sporten.. En ik KAN prima een uur fietsen op een goede fiets. Maar als er auto's en bussen zijn en scooters dan ga ik liever daar mee.
Als ik zo veel moet sporten moet ik nog vaker naar de ah, meer zware spullen halen, meer tijd nemen om te eten, etc. etc. Neerwaartse spiraal.
volgens mij heb je niks aan de nike chip en ontvanger zonder ipod? kun je niet beter een chip en hardlooporloge ofzo regelen ergens?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:37 schreef Chicolate het volgende:
Ik denk dat je op mij reageerde. Tja, ik vind 7-10 km niet echt ver om te fietsen ... maar ik ben het gewend enzo. Wat ga je nu doen?
Ok, ik ga dus weer beginnen met hardlopen. Niet met Evy, ik wil niet gedwongen worden te stoppen als ik net in een lekker ritme zit. Dus met mn eigen (nog op te zoeken) muziek. Schoenen heb ik al, incl steunzolen. Kleren moet ik nog ergens vandaan plukken. Maar ik kan niet lopen zonder doel. Dus ga ik eind september meedoen aan een wedstrijd, 5 of 10 km. Én wil ik een Nike+ sportchip zodat ik nog wat lol aan grafiekjes en snelheden kan beleven. Waar koop ik (zo goedkoop mogelijk) een Nike+ chip en ontvanger als ik geen iPod heb?En hoeveel gaat me dat kosten?
van 7 km hoef je niet bezweet te raken hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet fietsen! Ja een stukje, prima. Maar bezweet aankomenAls ik wil sporten dan ga ik wel sporten.. En ik KAN prima een uur fietsen op een goede fiets. Maar als er auto's en bussen zijn en scooters dan ga ik liever daar mee.
Als ik zo veel moet sporten moet ik nog vaker naar de supermarkt, meer zware spullen halen, meer tijd nemen om te eten, etc. etc. Neerwaartse spiraal. En met het OV kun je fijn internetten. En boekjes lezen. En auto rijden is leuk tenzij file.
Dus nu probeer ik meer te werken zodat ik op de een of andere manier een vervoersmiddel kan kopen zodat ik wat flexibeler ben. Ben nog aan het kijken wat dan het handigst is..
Jawel, je schijnt ze dus ook te hebben waarbij je geen iPod nodig hebtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:47 schreef kwakveense het volgende:
[..]
volgens mij heb je niks aan de nike chip en ontvanger zonder ipod? kun je niet beter een chip en hardlooporloge ofzo regelen ergens?
Hahahahahaha. Nee, NOOIT. Dan krijg ik weer een uur lang gezeik over mij heen (alleen het woordje "fiets" is al genoeg) Dat het m'n eigen schuld is dat m'n fiets is gestolen (met 2 sloten, vast aan een boom..) dat het "m'n verdiende loon is" dat ik geen fiets meer heb.. Echt weer een uur gezeikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:45 schreef neen het volgende:
Vraag dan geld voor een fiets, opgelost.
7km is 20 minuutjes fietsen.
et kan alleen op de nieuwe nano en de 2e gneratie ipod touchquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jawel, je schijnt ze dus ook te hebben waarbij je geen iPod nodig hebt. En anders koop ik wel een heule oude iPod op marktplaats ofzo. Ik wil perse Nike+, die past in de zool van mn schoen
.
het kan zijn dat dit na een half jaar je eerste echte eisprong weer is...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:21 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hmmm dat zou dan wel het bewijs zijn dat ik dat ding echt niet meer in me heb![]()
Ik ben wel aan de pil geweest maar al half jaar geleden gestopt.
Heb er sinds het eind van de middag last van (17.00) maar bij vlagen...
Nou ja goed te weten dat ik nog niet doodgathanks
Hey wat is dat 30 shred ofzo wat jij doet? en hoe vaak en hoe lang doe je dat?
nee, PF maakt zich druk omdat dr ouders kut tegen dr doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:51 schreef neen het volgende:
PF, je maakt je dus alleen druk omdat je een tijdje in de tram moet zitten en moet overstappen? Dat is dus 2x per jaar?
Nou ja, ik kan gewoon niet tegen bezweet raken en deo is vies. En ik weet niet waarom ik mijn ik-fiets-niet-meer-dan-10-minuten-tenzij-nood plan probeer te verdedigenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
van 7 km hoef je niet bezweet te raken hoor
het zou je zoveel gedonder schelen als je gewoon over je fiets-afkeer heen zou stappen en rustig je fietsconditie op zou bouwen... ik zweet echt niet als ik 7 km fiets, niet erger dan een beetje deo kan verhelpen in elk geval... en mijn conditie is echt non-existent...
Ohhhh, niet om je uit te lachen, maar ik heb nu echt een pracht van een mental imagequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:04 schreef kwakveense het volgende:
[..]
je ligt op je buik, toch? dat vind ik echt een van de makkelijkste oefeningen bij pilatesmijn rugspieren zijn best redelijk...
dat rollen als een balletje kan ik dus absoluut níet. ik rol achterover en blijf daar zo ongeveer liggen....
Moet je diezelfde oefening eens proberen met gestrekte benen!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je zit recht op met je knieen omhoog en daar je handen omheen gevouwen en laat je zelf (zoals vroegah) achteruit rollen en komt in diezelfde beweging weer omhoog. Maar dan moet je er voor zorgen dat je niet je voeten op de grond zet, maar balanceert zegmaar. Echt een van de leukste oefeningen!
Kut omdat ze haar niet willen oppikken? Dat is toch niet kut doen, misschien zijn haar ouders lui terwijl zij ook lui wil zijn. Niet iedereen kan even lui zijn. Ik ben lui.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:52 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee, PF maakt zich druk omdat dr ouders kut tegen dr doen.
oh vergeet ik t haast: t is een dvd van jillian micheals die ik gedownload heb. eigenlijk moet je het elke dag doen, dertig dagen lang. tien dagen fase 1, tien dagen fase 2, tien dagen fase 3... maar ik ben aan t opbouwen met rust ertussen want ik ging dood van de spierpijn...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:21 schreef cyclechick het volgende:
Hey wat is dat 30 shred ofzo wat jij doet? en hoe vaak en hoe lang doe je dat?
Wasda nouquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:51 schreef kwakveense het volgende:
[..]
et kan alleen op de nieuwe nano en de 2e gneratie ipod touchdus een oude op marktplaats heb je niks aan... helaasch...
nee, kut omdat ze niet eens naar haar luisteren als ze probeert haar probleem uit te leggenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:54 schreef neen het volgende:
[..]
Kut omdat ze haar niet willen oppikken? Dat is toch niet kut doen, misschien zijn haar ouders lui terwijl zij ook lui wil zijn. Niet iedereen kan even lui zijn. Ik ben lui.
Het valse is: het lijkt helemaal niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:25 schreef cyclechick het volgende:
Pilates klinkt moeilijk en inspannend, ik raak er nieuwsgierig naar![]()
Truste Goodbye!
Warning: gezeikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:51 schreef neen het volgende:
PF, je maakt je dus alleen druk omdat je een tijdje in de tram moet zitten en moet overstappen? Dat is dus 2x per jaar?
Ik zou denken van och, het zal wel ik ga wel met de lollertram.
Ik ben trouwens totaal niet van het ophalen, als ik ergens op een station ben en bel dat ik ben aangekomen doe ik dat om de buslijn te vragen en wil ik absoluut niet dat ze met de auto/fiets naar het station komen om me op te pikkenbeter zetten ze bier koud ofzo.
Dat haar ouders niet naar haar willen luisteren praat ik niet goed maar ik vind dat ze behoorlijk moeilijk doet over iets wat eigenlijk (volgens mij) totaal niet het punt is maar gewoon de druppel die.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee, kut omdat ze niet eens naar haar luisteren als ze probeert haar probleem uit te leggen![]()
het enige luie is dat pf niet wil fietsen, verder snap ik best dat ze wil proberen mee te rijden als ze meer dan een uur met de tram moet...
ik vind jouw houding eigenlijk de typische eigenwijze kinderahtige man, zo eentje die geen hulp aanvaardt, die liever een uur loopt dan een aanbod om opgehaald te worden te accepteren, en zo eentje die geen pijnstilers slikt als ie pijn heeft maar liever zeikt over de ondragelijke pijnen...ofzo...in t kader van "ik doe liever moeilijk in mn eentje"
Haha. Ja dat.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee, kut omdat ze niet eens naar haar luisteren als ze probeert haar probleem uit te leggen![]()
het enige luie is dat pf niet wil fietsen, verder snap ik best dat ze wil proberen mee te rijden als ze meer dan een uur met de tram moet...
ik vind jouw houding eigenlijk de typische eigenwijze kinderahtige man, zo eentje die geen hulp aanvaardt, die liever een uur loopt dan een aanbod om opgehaald te worden te accepteren, en zo eentje die geen pijnstilers slikt als ie pijn heeft maar liever zeikt over de ondragelijke pijnen...ofzo...in t kader van "ik doe liever moeilijk in mn eentje"
ja want de hele wereld zit voor iedereen precies zo in elkaar als voor jouquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:01 schreef neen het volgende:
[..]
Dat haar ouders niet naar haar willen luisteren praat ik niet goed maar ik vind dat ze behoorlijk moeilijk doet over iets wat eigenlijk (volgens mij) totaal niet het punt is maar gewoon de druppel die.
En verder denk je maar over mij wat je wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |