Dank je lieffie! Ik vind dat ik me af en toe een beetje teveel laat gaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:12 schreef Muis006 het volgende:
Greysie fijn dat het meeviel! Heb je al je vragen kunnen stellen?
Van die buis merk je inderdaad niets! Die gaat er pas in als je slaapt, en wordt eruit gehaald voor je wakker wordt. Het kan wel zijn dat je mond en keel daarna nogal ruw en droog voelen. Mijn tip daarvoor: ijskoude vanille vla!
En een dikkewant het is niet niks allemaal en ik vind dat je je er super onder houdt
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
het komt allemaal goed, en daarna kun je wéken met een tampon (die je wel even uitdoet) in het zwembad seks hebben met meneer G.
alles sal rech kom!
Die kus, die moet je jezelf geven! Echt!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
AKnynke wat heb je toch een goede instelling!
Dokter heeft gebeld, uitslag zat zoals ze al dacht 'er tussenin' en dus goed dat het weg gaat dinsdag, maar geen extra alarmbellen!Heb nog even extra gevraagd over het zwemmen enzo op vakantie maar dat kan ik dus echt vergeten. Een week of zes niet in bad, niet zwemmen, geen tampons, geen sex. Douchen mag gelukkig wel
Het was wat ze al dacht, dus daar had ik me al een beetje op ingesteldquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:18 schreef Phaidra het volgende:
Jeumig, 6 weken is lang! Maar goed, je wil het genezingsproces zo snel mogelijk laten verlopen natuurlijk. Geen extra alarmbellen zijn fijn, maar toch ook wel even slikken dat het niet helemaal 'veilig' is, denk ik?
for you!
The Gaslight Anthem.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, wat jammer dat het bij jou toch echt zes weken is. Maar 'fijn' dat het er tussenin zit en het niet erger is dan gedacht. Dikke smakkerd voor jou![]()
Iemand nog tips voor muziek onderweg in de auto? We hebben zo'n 12 uur aan tijd te doden namelijk
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:46 schreef P.F het volgende:Das leuk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar: naproxen. Moeder en ik zijn allebei altijd erg hevig en pijnlijk, ibu/paractamol doet niets ... en dat spul werkt wel
. Staat ook op het doosje, dat het daarvoor bedoeld is.
Kom maar opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:09 schreef P.F het volgende:
En ik wil een opruim vriendin want m'n "huisje" is een mess![]()
. Ik heb zelfs mn vriend 5 jaar aan zooi (vond schoolpapieren uit de brugklas terug) laten opruimen en weggooien.
![]()
![]()
voor Nynke, stoer maar moeilijk.
En![]()
voor XM. Dapper besluit!
voor Greys. Het is ook niet niets hoor. 6 Weken is wel lang
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Mhehehehe ik ook, ik kan me één zin nog herinneren: "Goodbye kletst graag met haar vriendinnetjes". Dat was het rapport van groep 2quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:31 schreef neen het volgende:
Ik heb ook nog papieren van de basisschool enzoweet je hoe mooi voor later, verhalen en kwaliteitstekeningen.
Ik zal zo naar een vriend toe, voetbal op tv en zijn vriendin is er niet. Klassieke win win situatie dus.
Ik ken er ook nog eenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mhehehehe ik ook, ik kan me één zin nog herinneren: "Goodbye kletst graag met haar vriendinnetjes". Dat was het rapport van groep 2
Ook nooit gebruikte werkplanners?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:31 schreef neen het volgende:
Ik heb ook nog papieren van de basisschool enzoweet je hoe mooi voor later, verhalen en kwaliteitstekeningen.
Ik zal zo naar een vriend toe, voetbal op tv en zijn vriendin is er niet. Klassieke win win situatie dus.
Hihihihiiihihihihiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:35 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ken er ook nog een
"Neen doet leuk mee met de muziekles, het ritmegevoel ontbreekt echter"
zoiets
ikke wel! voor 2 jaar ofzo...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HihihihiiihihihihiZat jij eiks in Ljouwert op de basisschool??
Tink en een foutje is wel heel bijzonderquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:48 schreef Tinkepink het volgende:
Fijn dat het vandaag meeviel Greys. Het klinkt trouwens gek dit, maar zou ik jou anuleringsverzekering eens mogen bellen? Misschien is er toch wel een "ontsnappingsmogelijkheid" voor je.
Ik ben wel in Ljouwert geborenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HihihihiiihihihihiZat jij eiks in Ljouwert op de basisschool??
Die van de Plus? Die is echt sméééééérig! Sowieso: garnalenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:02 schreef XcUZ_Me het volgende:voor de niet aanwezige extra alarmbellen
voor die zes weken
voor blurred
Avondeten is wederom een maaltijdsalade geworden, maar ditmaal een oosterse met goornalen en wat mie. Totaal 350 kcal.
Ik ook twee jaar!quote:
Ja die. Het ging. Niet echt vies, niet echt lekker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die van de Plus? Die is echt sméééééérig! Sowieso: garnalen.
Ik had vandaag weer "dienst" bij de mijne. We hebben een ware hype veroorzaakt in m'n omgeving. Heel veel mensen maken nu zo'n zelfde afspraak. Het is echt beregezellig en o zo nuttig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:09 schreef P.F het volgende:
TVP poging 2
Ik ben zielig want ik heb buikpijn![]()
En ik wil een opruim vriendin want m'n "huisje" is een messGister wilde het vriendje zelfs helpen zo erg was het maar ik was veel te moe om uit bed te komen
IBUPROFEN 400 mg.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:27 schreef P.F het volgende:
Sorry!!!! Ik kan heel even alleen aan mijzelf denken, ben voor de eerste keer sinds 6 jaar of zo echt ongesteld, dus zonder pil. En het doet pijnEcht ERG! En volgens mij deed het nooit pijn
En ik heb ook nooit hoofdpijn of zo dus wat moet ik doen
Alsof m'n baarmoeder wil imploderen of zo. AU!
Dit is waarschijnlijk heel normaal voor de meesten? Maar wat doen jullie?
Volgens mij heeft m'n zusje daar stage gelopenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben wel in Ljouwert geboren. En m'n broer en zussen zaten daar wel op de basisschool. Prins Mauritsschool ofzo, kan dat?
Vanavond komt Heer G terug uit Noorwegen en dan ga ik het er eens met hem over hebben, over de vakantie. Als hij zegt dat we het sowieso leuk gaan hebben en mij daar ook wat meer van kan overtuigen dan gaan we gewoon. Stel nou dat ik me er na echt veel beroerder voel dan verwacht, dan ga ik nog wel even kijken of er iets te regelen valt. Maar ik vind het superlief dat je zo meedenkt!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:48 schreef Tinkepink het volgende:
Fijn dat het vandaag meeviel Greys. Het klinkt trouwens gek dit, maar zou ik jou anuleringsverzekering eens mogen bellen? Misschien is er toch wel een "ontsnappingsmogelijkheid" voor je.
Wat fijn! Zal een hele opluchting zijn!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:22 schreef Miss_S het volgende:
Greys wat fijn dat het meeviel!
Hier heeft mijn moeder ook redelijk goed nieuws gekregen, de longfoto's waren in ieder geval goed.
Ja, de w pakte niet. Ik zag 'm. Maar geen zin om aan te passenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Tink en een foutje is wel heel bijzonder![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
AKnynke wat heb je toch een goede instelling!
Dokter heeft gebeld, uitslag zat zoals ze al dacht 'er tussenin' en dus goed dat het weg gaat dinsdag, maar geen extra alarmbellen!Heb nog even extra gevraagd over het zwemmen enzo op vakantie maar dat kan ik dus echt vergeten. Een week of zes niet in bad, niet zwemmen, geen tampons, geen sex. Douchen mag gelukkig wel
en de n deed ook moeilijk??quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, de w pakte niet. Ik zag 'm. Maar geen zin om aan te passen
Dankjewelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:32 schreef mspoez het volgende:
Gelukkig maar miss_S, dat is een fijn bericht in alle onzekerheid.
oké, jij bent best klein hé? Ik heb er nog 1 te koop maar die is voor als je 1.75/1.80 bentquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:35 schreef Tinkepink het volgende:
En nu ga ik even kijken of de Real goede mountainbikes verkoopt. Ik heb zin om door het bos te fietsen.
ik was altijd af tijdens het koken! Eerst al het snijwerk doen, dan alles wat gekookt/gebakken/gebraden moet worden opzetten...afwassen, en dan is de rest meestal ook wel klaar!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:53 schreef kaasplankje het volgende:
ik ga een salade maken met tonijn en stokbrood want daar heb ik zin in, ik twijfel alleen nog over óf eerst de afwas doen en dan "koken" óf afspoelen wat ik nodig heb en morgen de afwas doen.
Hmmmz
Dank je voor het aanbod. De fiets is iets te groot ben ik bang.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
oké, jij bent best klein hé? Ik heb er nog 1 te koop maar die is voor als je 1.75/1.80 bentWat is je budget? mss kan ik je adviseren
Ich sage Marktplatzquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dank je voor het aanbod. De fiets is iets te groot ben ik bang.Mijn budget is ¤ 150 voor een nouja-mountainbike en ongeveer ¤ 250 - ¤ 350 voor een goede (tweedehands) mountainbike. Alleen ben ik wel op zoek naar een fiets waarop ik niet helemaal vlak hoef te liggen. Dus eigenlijk een tourfietshouding met offroad-banden.
Wat grappig, dat doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik was altijd af tijdens het koken! Eerst al het snijwerk doen, dan alles wat gekookt/gebakken/gebraden moet worden opzetten...afwassen, en dan is de rest meestal ook wel klaar!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat grappig, dat doe ik ook altijd.
Ontopic: mijn lijstje is veranderd want vriendje en ik zijn op de terugweg van de huisarts nog een Leffe Dubbel gaan drinken.
Ik zal zo ff reageren oké ik heb nu al zoekende naar de balsamico-azijn die er niet blijkt te zijn maar nog wel limoenen of rode wijnazijn in my fabulous kitchen maar even een zak chips opengetrokken dus de afwas laat ik staan tot morgen, fuck itquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je nog tips betreffende merken wel en niet?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:31 schreef Goodbye het volgende:
Terug van pilates! We waren maar met twee mensen exclusief pilatesjuf, haha!Was wel handig, want nu ging ze heeeeeel goed op ons letten
Jaaaaa, herkenbaar! Dat gedeelte waarbij je in een v op de grond ligt en allemaal oefeningen met je been doet. Spierpijn in mijn kont dat ik daar van krijg, aaaaaah!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik vind pilates zwaar! Vooral dat buikspierdeelEn benen rondjes draaien vanaf de grond enzo. Auuuuw. En dat kont-in-terwijl-je-in-plank-houding-bent! Ik heb een holle rug dus hij staat standaard uit, da's lastig!
Ben jij goed in pilates?En vind je het leuk?
Of stort je net als moi tijdens de eerste les zo nu en dan ter aarde al grijpende naar één of ander pijnlijk lichaamsdeel?
Ja, die V-houding! Ik voelde me echt een faler, haha! Maar je voelt wel dat het nut heeftquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaa, herkenbaar! Dat gedeelte waarbij je in een v op de grond ligt en allemaal oefeningen met je been doet. Spierpijn in mijn kont dat ik daar van krijg, aaaaaah!!![]()
Het aller-, aller ergste vind ik dat 'zwemmen'![]()
![]()
Maar met dat op m'n rug rollen en weer omhoog veren en dan de grond niet raken, daar ben ik wel goed in
Geloof me, het is de hel op aardequote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, die V-houding! Ik voelde me echt een faler, haha! Maar je voelt wel dat het nut heeft![]()
'Zwemmen' heb ik niet gedaan nog, maar daar kan ik me wel wat bij voorstellen
Dat laatste weet ik niet wat dat moet zijnJe bedoelt dat je dan de grond niet raakt met je bips + bovenbenen, dus dat je jezelf omhoog 'zwiept' zeg maar?
Denk dat ik dat ook niet gedaan heb
![]()
I haz a lot to learn yet!*padawan*
Even inhaken, verder lees ik maar niet bij, geen tijd, geen tijd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:33 schreef Greys het volgende:
Uniekhoorn, bedankt voor de taart*smikkel*
TJ, heb je nou spoedlijnen zitten bellen voor last van je knie?
Ik hoop dat het snel over is, maar volgens mij zijn spoedlijnen daar niet echt voor
Hier viel het enorm mee vanmiddag! Geen bloed geprikt, jeeeeeeej! Alleen hart gecontroleerd en bloeddruk gemeten. Was wel een tikkie hoog maar dat kwam vast door de zenuwenHet wordt dinsdag een algehele narcose, heb huiswerk meegekregen om te lezen en het engste idee vind ik het infuus en het buisje in mijn keel volgende week. Maar van dat laatste merk je niets, schijnt.
Nu nog even het telefoontje met de uitslag afwachten (ze zou voor vijf uur bellen) en dan zit het er op voor vandaag
Ok, dan haak ik nog een keer in.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanavond komt Heer G terug uit Noorwegen en dan ga ik het er eens met hem over hebben, over de vakantie. Als hij zegt dat we het sowieso leuk gaan hebben en mij daar ook wat meer van kan overtuigen dan gaan we gewoon. Stel nou dat ik me er na echt veel beroerder voel dan verwacht, dan ga ik nog wel even kijken of er iets te regelen valt. Maar ik vind het superlief dat je zo meedenkt!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geloof me, het is de hel op aardeJe moet zegmaar op je buik(spieren) leunen en daarbij je linkerarm tegelijkertijd met je rechterbeen omhoog doen en omgekeerd. In tempo. Aaaaaah!
denk maar zo: je kunt ook met je voetjes in t water poedelen aan de rand van t zwembad, je natspuiten met een watspuit aan de rand, desnoods een waterballonnengevecht houden met heer G, en wandelen door de branding met blote voeten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanavond komt Heer G terug uit Noorwegen en dan ga ik het er eens met hem over hebben, over de vakantie. Als hij zegt dat we het sowieso leuk gaan hebben en mij daar ook wat meer van kan overtuigen dan gaan we gewoon. Stel nou dat ik me er na echt veel beroerder voel dan verwacht, dan ga ik nog wel even kijken of er iets te regelen valt. Maar ik vind het superlief dat je zo meedenkt!
ik kijk dat alleen maar omdat ik Valerio stiekem heel schattig vind...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Nu op Nederland 3: o.a. een meisje met anorexia.
je ligt op je buik, toch? dat vind ik echt een van de makkelijkste oefeningen bij pilatesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geloof me, het is de hel op aardeJe moet zegmaar op je buik(spieren) leunen en daarbij je linkerarm tegelijkertijd met je rechterbeen omhoog doen en omgekeerd. In tempo. Aaaaaah!
Je zit recht op met je knieen omhoog en daar je handen omheen gevouwen en laat je zelf (zoals vroegah) achteruit rollen en komt in diezelfde beweging weer omhoog. Maar dan moet je er voor zorgen dat je niet je voeten op de grond zet, maar balanceert zegmaar. Echt een van de leukste oefeningen!
Whehe, ik ook... Daarom keek ik vroeger ook al 6pack, ken je dat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik kijk dat alleen maar omdat ik Valerio stiekem heel schattig vind...
Mhehehe, gecombineerd zijn we dus pilateskoninginnenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:04 schreef kwakveense het volgende:
[..]
je ligt op je buik, toch? dat vind ik echt een van de makkelijkste oefeningen bij pilatesmijn rugspieren zijn best redelijk...
dat rollen als een balletje kan ik dus absoluut níet. ik rol achterover en blijf daar zo ongeveer liggen....
ik vond t weinig nieuwswaarde hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Whehe, ik ook... Daarom keek ik vroeger ook al 6pack, ken je dat?
Wel een interessante aflevering vandaag trouwens, met dat meisje.
euhm, je eierstokken? ik heb daar links of rechts pijn ongeveer halverwege mn cyclus, bij de eisprong...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:07 schreef cyclechick het volgende:
Hehe eindelijk weer thuis en tijd om te koken![]()
Salade met aarbeien en brie ga ik maken.. hongerrrr en niet eens in de verleiding om slechte dingen mee te nemen bij de appie net
Fiets is weer eens bij de fietsendoktervrijdag komt ie weer terug..
Tink wat tof dat je een mtb gaat kopen! Stoer!
Oh, weet iemand welk lichaamsdeel er links onderin je buik zit? Ik heb hele rare nare pijn daar, ongeveer links van het midden en vrij laag...
Respect! Ik bak er echt weinig van. Maar we doen hem ook vaak aan het einde van de les, en ik heb gister ook al gesport.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
dat doen wij ook altijd maandags en vrijdags, maar dan met gewichtjes rond de enkels en in de handen. In het begin dacht ik dat ik doodging, maar nu doe ik het -bijna- fluitend. Héél effectief.
Nieuwswaarde had het inderdaad niet als je er al wat vanaf weet, maar ik vond dat meisje toch best open over wat er in haar hoofd omgaat. Die jongen ook idd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:07 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vond t weinig nieuwswaarde hebbenen valerio was ook niet zo handig met zn opmerkingen... die jongen die spastisch was vond ik wel heel tof en open...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |