Dank je lieffie! Ik vind dat ik me af en toe een beetje teveel laat gaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:12 schreef Muis006 het volgende:
Greysie fijn dat het meeviel! Heb je al je vragen kunnen stellen?
Van die buis merk je inderdaad niets! Die gaat er pas in als je slaapt, en wordt eruit gehaald voor je wakker wordt. Het kan wel zijn dat je mond en keel daarna nogal ruw en droog voelen. Mijn tip daarvoor: ijskoude vanille vla!
En een dikkewant het is niet niks allemaal en ik vind dat je je er super onder houdt
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
het komt allemaal goed, en daarna kun je wéken met een tampon (die je wel even uitdoet) in het zwembad seks hebben met meneer G.
alles sal rech kom!
Die kus, die moet je jezelf geven! Echt!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
AKnynke wat heb je toch een goede instelling!
Dokter heeft gebeld, uitslag zat zoals ze al dacht 'er tussenin' en dus goed dat het weg gaat dinsdag, maar geen extra alarmbellen!Heb nog even extra gevraagd over het zwemmen enzo op vakantie maar dat kan ik dus echt vergeten. Een week of zes niet in bad, niet zwemmen, geen tampons, geen sex. Douchen mag gelukkig wel
Het was wat ze al dacht, dus daar had ik me al een beetje op ingesteldquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:18 schreef Phaidra het volgende:
Jeumig, 6 weken is lang! Maar goed, je wil het genezingsproces zo snel mogelijk laten verlopen natuurlijk. Geen extra alarmbellen zijn fijn, maar toch ook wel even slikken dat het niet helemaal 'veilig' is, denk ik?
for you!
The Gaslight Anthem.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, wat jammer dat het bij jou toch echt zes weken is. Maar 'fijn' dat het er tussenin zit en het niet erger is dan gedacht. Dikke smakkerd voor jou![]()
Iemand nog tips voor muziek onderweg in de auto? We hebben zo'n 12 uur aan tijd te doden namelijk
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:46 schreef P.F het volgende:Das leuk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar: naproxen. Moeder en ik zijn allebei altijd erg hevig en pijnlijk, ibu/paractamol doet niets ... en dat spul werkt wel
. Staat ook op het doosje, dat het daarvoor bedoeld is.
Kom maar opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:09 schreef P.F het volgende:
En ik wil een opruim vriendin want m'n "huisje" is een mess![]()
. Ik heb zelfs mn vriend 5 jaar aan zooi (vond schoolpapieren uit de brugklas terug) laten opruimen en weggooien.
![]()
![]()
voor Nynke, stoer maar moeilijk.
En![]()
voor XM. Dapper besluit!
voor Greys. Het is ook niet niets hoor. 6 Weken is wel lang
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Mhehehehe ik ook, ik kan me één zin nog herinneren: "Goodbye kletst graag met haar vriendinnetjes". Dat was het rapport van groep 2quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:31 schreef neen het volgende:
Ik heb ook nog papieren van de basisschool enzoweet je hoe mooi voor later, verhalen en kwaliteitstekeningen.
Ik zal zo naar een vriend toe, voetbal op tv en zijn vriendin is er niet. Klassieke win win situatie dus.
Ik ken er ook nog eenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mhehehehe ik ook, ik kan me één zin nog herinneren: "Goodbye kletst graag met haar vriendinnetjes". Dat was het rapport van groep 2
Ook nooit gebruikte werkplanners?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:31 schreef neen het volgende:
Ik heb ook nog papieren van de basisschool enzoweet je hoe mooi voor later, verhalen en kwaliteitstekeningen.
Ik zal zo naar een vriend toe, voetbal op tv en zijn vriendin is er niet. Klassieke win win situatie dus.
Hihihihiiihihihihiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:35 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ken er ook nog een
"Neen doet leuk mee met de muziekles, het ritmegevoel ontbreekt echter"
zoiets
ikke wel! voor 2 jaar ofzo...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HihihihiiihihihihiZat jij eiks in Ljouwert op de basisschool??
Tink en een foutje is wel heel bijzonderquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:48 schreef Tinkepink het volgende:
Fijn dat het vandaag meeviel Greys. Het klinkt trouwens gek dit, maar zou ik jou anuleringsverzekering eens mogen bellen? Misschien is er toch wel een "ontsnappingsmogelijkheid" voor je.
Ik ben wel in Ljouwert geborenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HihihihiiihihihihiZat jij eiks in Ljouwert op de basisschool??
Die van de Plus? Die is echt sméééééérig! Sowieso: garnalenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:02 schreef XcUZ_Me het volgende:voor de niet aanwezige extra alarmbellen
voor die zes weken
voor blurred
Avondeten is wederom een maaltijdsalade geworden, maar ditmaal een oosterse met goornalen en wat mie. Totaal 350 kcal.
Ik ook twee jaar!quote:
Ja die. Het ging. Niet echt vies, niet echt lekker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die van de Plus? Die is echt sméééééérig! Sowieso: garnalen.
Ik had vandaag weer "dienst" bij de mijne. We hebben een ware hype veroorzaakt in m'n omgeving. Heel veel mensen maken nu zo'n zelfde afspraak. Het is echt beregezellig en o zo nuttig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:09 schreef P.F het volgende:
TVP poging 2
Ik ben zielig want ik heb buikpijn![]()
En ik wil een opruim vriendin want m'n "huisje" is een messGister wilde het vriendje zelfs helpen zo erg was het maar ik was veel te moe om uit bed te komen
IBUPROFEN 400 mg.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:27 schreef P.F het volgende:
Sorry!!!! Ik kan heel even alleen aan mijzelf denken, ben voor de eerste keer sinds 6 jaar of zo echt ongesteld, dus zonder pil. En het doet pijnEcht ERG! En volgens mij deed het nooit pijn
En ik heb ook nooit hoofdpijn of zo dus wat moet ik doen
Alsof m'n baarmoeder wil imploderen of zo. AU!
Dit is waarschijnlijk heel normaal voor de meesten? Maar wat doen jullie?
Volgens mij heeft m'n zusje daar stage gelopenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben wel in Ljouwert geboren. En m'n broer en zussen zaten daar wel op de basisschool. Prins Mauritsschool ofzo, kan dat?
Vanavond komt Heer G terug uit Noorwegen en dan ga ik het er eens met hem over hebben, over de vakantie. Als hij zegt dat we het sowieso leuk gaan hebben en mij daar ook wat meer van kan overtuigen dan gaan we gewoon. Stel nou dat ik me er na echt veel beroerder voel dan verwacht, dan ga ik nog wel even kijken of er iets te regelen valt. Maar ik vind het superlief dat je zo meedenkt!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:48 schreef Tinkepink het volgende:
Fijn dat het vandaag meeviel Greys. Het klinkt trouwens gek dit, maar zou ik jou anuleringsverzekering eens mogen bellen? Misschien is er toch wel een "ontsnappingsmogelijkheid" voor je.
Wat fijn! Zal een hele opluchting zijn!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:22 schreef Miss_S het volgende:
Greys wat fijn dat het meeviel!
Hier heeft mijn moeder ook redelijk goed nieuws gekregen, de longfoto's waren in ieder geval goed.
Ja, de w pakte niet. Ik zag 'm. Maar geen zin om aan te passenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Tink en een foutje is wel heel bijzonder![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
AKnynke wat heb je toch een goede instelling!
Dokter heeft gebeld, uitslag zat zoals ze al dacht 'er tussenin' en dus goed dat het weg gaat dinsdag, maar geen extra alarmbellen!Heb nog even extra gevraagd over het zwemmen enzo op vakantie maar dat kan ik dus echt vergeten. Een week of zes niet in bad, niet zwemmen, geen tampons, geen sex. Douchen mag gelukkig wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |