Dank je lieffie! Ik vind dat ik me af en toe een beetje teveel laat gaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:12 schreef Muis006 het volgende:
Greysie fijn dat het meeviel! Heb je al je vragen kunnen stellen?
Van die buis merk je inderdaad niets! Die gaat er pas in als je slaapt, en wordt eruit gehaald voor je wakker wordt. Het kan wel zijn dat je mond en keel daarna nogal ruw en droog voelen. Mijn tip daarvoor: ijskoude vanille vla!
En een dikkewant het is niet niks allemaal en ik vind dat je je er super onder houdt
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
het komt allemaal goed, en daarna kun je wéken met een tampon (die je wel even uitdoet) in het zwembad seks hebben met meneer G.
alles sal rech kom!
Die kus, die moet je jezelf geven! Echt!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
AKnynke wat heb je toch een goede instelling!
Dokter heeft gebeld, uitslag zat zoals ze al dacht 'er tussenin' en dus goed dat het weg gaat dinsdag, maar geen extra alarmbellen!Heb nog even extra gevraagd over het zwemmen enzo op vakantie maar dat kan ik dus echt vergeten. Een week of zes niet in bad, niet zwemmen, geen tampons, geen sex. Douchen mag gelukkig wel
Het was wat ze al dacht, dus daar had ik me al een beetje op ingesteldquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:18 schreef Phaidra het volgende:
Jeumig, 6 weken is lang! Maar goed, je wil het genezingsproces zo snel mogelijk laten verlopen natuurlijk. Geen extra alarmbellen zijn fijn, maar toch ook wel even slikken dat het niet helemaal 'veilig' is, denk ik?
for you!
The Gaslight Anthem.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, wat jammer dat het bij jou toch echt zes weken is. Maar 'fijn' dat het er tussenin zit en het niet erger is dan gedacht. Dikke smakkerd voor jou![]()
Iemand nog tips voor muziek onderweg in de auto? We hebben zo'n 12 uur aan tijd te doden namelijk
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:46 schreef P.F het volgende:Das leuk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar: naproxen. Moeder en ik zijn allebei altijd erg hevig en pijnlijk, ibu/paractamol doet niets ... en dat spul werkt wel
. Staat ook op het doosje, dat het daarvoor bedoeld is.
Kom maar opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:09 schreef P.F het volgende:
En ik wil een opruim vriendin want m'n "huisje" is een mess![]()
. Ik heb zelfs mn vriend 5 jaar aan zooi (vond schoolpapieren uit de brugklas terug) laten opruimen en weggooien.
![]()
![]()
voor Nynke, stoer maar moeilijk.
En![]()
voor XM. Dapper besluit!
voor Greys. Het is ook niet niets hoor. 6 Weken is wel lang
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Mhehehehe ik ook, ik kan me één zin nog herinneren: "Goodbye kletst graag met haar vriendinnetjes". Dat was het rapport van groep 2quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:31 schreef neen het volgende:
Ik heb ook nog papieren van de basisschool enzoweet je hoe mooi voor later, verhalen en kwaliteitstekeningen.
Ik zal zo naar een vriend toe, voetbal op tv en zijn vriendin is er niet. Klassieke win win situatie dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |