SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ibuprofen nemen. en eventueel een warme kruik. normaal gesproken kun je voor pijntjes beter paracetamol gebruiken, maar bij menstruatiepijn raden ze expliciet ibu's aan omdat ze echt beter werken daarvoor...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:27 schreef P.F het volgende:
Sorry!!!! Ik kan heel even alleen aan mijzelf denken, ben voor de eerste keer sinds 6 jaar of zo echt ongesteld, dus zonder pil. En het doet pijnEcht ERG! En volgens mij deed het nooit pijn
En ik heb ook nooit hoofdpijn of zo dus wat moet ik doen
Alsof m'n baarmoeder wil imploderen of zo. AU!
Dit is waarschijnlijk heel normaal voor de meesten? Maar wat doen jullie?
Dat zijn dezelfde bestanddelen als die in panadol, bij mij werkt het, hopelijk bij jou ook!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:37 schreef P.F het volgende:
Ik neem nu een paracetamol met coffeïne, ik heb geen ibu plus de enige keer dat ik deze gebruikte kreeg ik er hoofdpijn vanMaar misschien piep ik zo wel anders.
ah bij mij is dat t geval met paracetamolquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:36 schreef Daph_ het volgende:
Ibu's werken bij mij voor geen meter, vandaar dat ik paracetamol noemMaargoed dat verschilt per persoon natuurlijk
troost je wellicht: ik had toen ik net met de pil gestopt was de eerste keren ook écht buikpijn, en dat werd elke maand minder... nu is t zeg maar te handelen met 1 pilletje als ik t voel opkomen en is t daarna weg...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:37 schreef P.F het volgende:
Oja ik heb een kersenpit kussentje. Ik voel mij nu echt een ei dat ik dacht dat ik de pil niet nodig hadWel een vrolijk ei, tough.
Theunisbloemolie of visolie, iets met omega-3. En dat eigenlijk niet alleen als je last hebt, maar gewoon de helemaand door gezond eten. Nu is het moment om je BF naar een drogist/apotheek/HEMA te sturen voor een potje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:27 schreef P.F het volgende:
Sorry!!!! Ik kan heel even alleen aan mijzelf denken, ben voor de eerste keer sinds 6 jaar of zo echt ongesteld, dus zonder pil. En het doet pijnEcht ERG! En volgens mij deed het nooit pijn
En ik heb ook nooit hoofdpijn of zo dus wat moet ik doen
Alsof m'n baarmoeder wil imploderen of zo. AU!
Dit is waarschijnlijk heel normaal voor de meesten? Maar wat doen jullie?
Verschilt per persoon natuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:39 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ah bij mij is dat t geval met paracetamol![]()
sowieso met paracetamol als eerste dosis 2 tabletten nemen PF! t werkt door stapeling in je bloed (heb ik me laten uitleggen door mn biofarmaceutische vriendinnetje) en dan kun je beter met een grotere dosis beginnen dan werkt het een stuk beter en sneller.
niet doen joh, vindt je lever niet leuk!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:40 schreef P.F het volgende:
2? Als het werkt neem ik het hele doosje, geen probleem!
Maakt niet heel erg veel uit, als er maar Omega-3 in zit. Visolie, theunisbloemolie, evening-primrose oil, allemaal goed. Orthica is kwalitatief het beste merk, maar achterlijk duur. Huismerk is vaak stukken goedkoper en werkt ook prima.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:42 schreef P.F het volgende:
Ja de BF zit net in collegeMaar mijn BFF komt zo en ik word zo opgehaald door een goede vriend dus we kunnen wel even die shizzle halen..
Welke winkel? Welk merk?
ja, maar goed, jij was ook echt erg ziek toen denk ik? iemand als PF die nooit iets neemt en nu crepeert van de menstruatiepijn zal er niet zo snel iets nadeligs van ondervinden denk ik...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:45 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb echt een bloedhekel aan pijnstillers en neem die dingen ook alleen als het echt nodig is. Ik ben 3x propvol gestopt met antibiotica en allerhande andere troep, zo erg dat ik het nog een half jaar merkte. Dus bij voorkeur geen pijnstillers voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En geen aspirine, want dat werkt bloedverdunnend.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:45 schreef kwakveense het volgende:
ohja, en niet teveel suikers/snelle koolhydraten eten. schijnt menstruatie (en barenspijn) te verergeren....
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:46 schreef P.F het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ja het was ook nodig hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:46 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja, maar goed, jij was ook echt erg ziek toen denk ik? iemand als PF die nooit iets neemt en nu crepeert van de menstruatiepijn zal er niet zo snel iets nadeligs van ondervinden denk ik...
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:47 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door P.F op 19-05-2009 15:59:45 ]
Ik heb last van mn knie en loop ook niet zo makkelijk. Dus BHV had er ff snel naar gekeken (en me gezegd dat ik niet zo lang moet doorlopen, vanaf 4 mei, en de HA moest bellen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Beterschap.![]()
Wat is er aan de hand TJ?
waar ging je ook al weer heen? volgens mij is dat langs me heen gegaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
o hai
10km over de veluwe gestapt
zand, kiezel en gras, maar de geocache wel gevonden![]()
nu avondje chillen want morgenavondop vakantie
Wow wat goed zeg! een zevenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:24 schreef Blurred86 het volgende:
YAY ik heb een 7 gehaald voor nutritional genomics and genetics![]()
![]()
(tevens tvp!)
euh... ja, tof, WO opleiding maar speel nog steeds niets klaarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wow wat goed zeg! een zeven(ik voel en ben echt blond, jullie zijn allemaal zo hoog opgeleid enzo)
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:46 schreef P.F het volgende:menstruatiepijn zijn krampen in je baarmoeder (het spierweefsel). als je een orgasme hebt trekt dat ook samen, maar op een niet-pijnlijke manier. daarom kan een orgasme een menstruatie die "blijft hangen" opwekken, evenals weeën (ook een samentrekkende baarmoeder), en kan het verlichting bieden als je pijn hebt, omdat de spieren dan idd. ontspannen en op een niet-onprettige manier samentrekken ipv verkrampenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:49 schreef P.F het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Oh hallo kwak![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Doe niet zo mal!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wow wat goed zeg! een zeven(ik voel en ben echt blond, jullie zijn allemaal zo hoog opgeleid enzo)
stiekem ben ik ook helemaal niet bezorgd dat het niet goed komt. Ik ben flexibel, en tussen ons zit het wel goed. Ik vind het wel vervelend, want het is veel fijner omquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:47 schreef kwakveense het volgende:
ik duim ook voor je grijs!
en nynke, gefeliciteerd met t vriendje, en tegelijk... de vriend van een goeie vriendin heeft een phd gekregen in newcastle, voor 3 jaar, en ze wonen al samen in NL...zijn net verhuisd...maar ze zien t zelf wel zitten geloof ik. t komt met jullie vast ook wel goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |