abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69190865
Sorry!!!! Ik kan heel even alleen aan mijzelf denken, ben voor de eerste keer sinds 6 jaar of zo echt ongesteld, dus zonder pil. En het doet pijn Echt ERG! En volgens mij deed het nooit pijn En ik heb ook nooit hoofdpijn of zo dus wat moet ik doen Alsof m'n baarmoeder wil imploderen of zo. AU!

Dit is waarschijnlijk heel normaal voor de meesten? Maar wat doen jullie?
pi_69191036
PF wat naar! *aai

Als ik last van m'n buik heb pak ik meestal een warme hittepit (kruik voldoet ook) en neem ik paracetamol. Als het echt erg is lig ik de hele dag op de bank/bed, maar dat komt gelukkig niet zo vaak meer voor

Stom misschien, maar ik heb gemerkt dat sporten ervoor zorgt dat de pijn in mijn buik wegtrekt.

Heb je al chocola genomen/gevonden?
pi_69191120
Ja ik heb echt zin om te kickboksen?? Dus misschien is het wel logisch?
Ik neem dan een paracetamol, kan geen kwaad verder? (Ik neem nooit medicijnen )

Hoe kan dit zo veel PIJN doen. Ik was het gewoon vergeten Gadverrrrrr.
En ik word zo opgehaald want ik heb een etentje maar ik heb niet echt zin En opruimen lukt ook niet echt door de pijnscheuten heen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:35:09 #54
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69191136
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:27 schreef P.F het volgende:
Sorry!!!! Ik kan heel even alleen aan mijzelf denken, ben voor de eerste keer sinds 6 jaar of zo echt ongesteld, dus zonder pil. En het doet pijn Echt ERG! En volgens mij deed het nooit pijn En ik heb ook nooit hoofdpijn of zo dus wat moet ik doen Alsof m'n baarmoeder wil imploderen of zo. AU!

ibuprofen nemen. en eventueel een warme kruik. normaal gesproken kun je voor pijntjes beter paracetamol gebruiken, maar bij menstruatiepijn raden ze expliciet ibu's aan omdat ze echt beter werken daarvoor...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_69191171
Ibu's werken bij mij voor geen meter, vandaar dat ik paracetamol noem Maargoed dat verschilt per persoon natuurlijk
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:36:29 #56
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69191184
Panadol plus werkt bij mij altijd super PF! En er zit geen ibuprofen is dus mss wat minder belastend voor je maagwand.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_69191204
Ik neem nu een paracetamol met coffeïne, ik heb geen ibu plus de enige keer dat ik deze gebruikte kreeg ik er hoofdpijn van Maar misschien piep ik zo wel anders.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:37:51 #58
148689 Muis006
pi_69191226
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:37 schreef P.F het volgende:
Ik neem nu een paracetamol met coffeïne, ik heb geen ibu plus de enige keer dat ik deze gebruikte kreeg ik er hoofdpijn van Maar misschien piep ik zo wel anders.
Dat zijn dezelfde bestanddelen als die in panadol, bij mij werkt het, hopelijk bij jou ook!

pi_69191233
Oja ik heb een kersenpit kussentje. Ik voel mij nu echt een ei dat ik dacht dat ik de pil niet nodig had Wel een vrolijk ei, tough.
pi_69191264
Kersenpitjes/Hittepitjes zijn echt heerlijk, vooral op dat soort momenten
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:39:16 #61
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69191274
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:36 schreef Daph_ het volgende:
Ibu's werken bij mij voor geen meter, vandaar dat ik paracetamol noem Maargoed dat verschilt per persoon natuurlijk
ah bij mij is dat t geval met paracetamol

sowieso met paracetamol als eerste dosis 2 tabletten nemen PF! t werkt door stapeling in je bloed (heb ik me laten uitleggen door mn biofarmaceutische vriendinnetje) en dan kun je beter met een grotere dosis beginnen dan werkt het een stuk beter en sneller.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:40:19 #62
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69191310
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:37 schreef P.F het volgende:
Oja ik heb een kersenpit kussentje. Ik voel mij nu echt een ei dat ik dacht dat ik de pil niet nodig had Wel een vrolijk ei, tough.
troost je wellicht: ik had toen ik net met de pil gestopt was de eerste keren ook écht buikpijn, en dat werd elke maand minder... nu is t zeg maar te handelen met 1 pilletje als ik t voel opkomen en is t daarna weg...

ik vind het niet depri zijn de hele maand een stuk belangrijker dan 1 of 2 dagen pijn (voor mezelf)
pi_69191323
2? Als het werkt neem ik het hele doosje, geen probleem!
  Vis een optie? dinsdag 19 mei 2009 @ 15:40:45 #64
70532 loveli
N
pi_69191324
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:27 schreef P.F het volgende:

Theunisbloemolie of visolie, iets met omega-3. En dat eigenlijk niet alleen als je last hebt, maar gewoon de helemaand door gezond eten. Nu is het moment om je BF naar een drogist/apotheek/HEMA te sturen voor een potje.
crap in = crap out
pi_69191380
Ja de BF zit net in college Maar mijn BFF komt zo en ik word zo opgehaald door een goede vriend dus we kunnen wel even die shizzle halen..

Welke winkel? Welk merk?
pi_69191389
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:39 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ah bij mij is dat t geval met paracetamol

sowieso met paracetamol als eerste dosis 2 tabletten nemen PF! t werkt door stapeling in je bloed (heb ik me laten uitleggen door mn biofarmaceutische vriendinnetje) en dan kun je beter met een grotere dosis beginnen dan werkt het een stuk beter en sneller.
Verschilt per persoon natuurlijk

Ah, vandaar dat het niet zo goed werkt als ik er een neem. Ik neem er eigenlijk altijd twee.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:43:19 #67
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69191412
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:40 schreef P.F het volgende:
2? Als het werkt neem ik het hele doosje, geen probleem!
niet doen joh, vindt je lever niet leuk!

beginnen met 2 en dan na een paar uur nog 1tje als je nog last hebt, en zo verder. de maximum dosis noiet overschrijden hoor!

maar geloof dat de aanvangsdosis van 2 ook op de meeste bijsluiters staat.

(ik heb nog drie strips paracetamol met codeine liggen (morfinederivaat, op recept na trekken verstandskiezen) en die neem ik heel soms - als ik echt helse pijn heb en geen ibu wil nemen... maar je wordt er suf van (de codeine), merkte ik vorige keer...oeps... toen ik mn kiezen eruit had had ik er 3 genomen als aanvangsdosis en merkte ik niks van t suffe of pijnstillende effect zoveel pijn had ik dus...)
  Vis een optie? dinsdag 19 mei 2009 @ 15:44:53 #68
70532 loveli
N
pi_69191457
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:42 schreef P.F het volgende:
Ja de BF zit net in college Maar mijn BFF komt zo en ik word zo opgehaald door een goede vriend dus we kunnen wel even die shizzle halen..

Welke winkel? Welk merk?
Maakt niet heel erg veel uit, als er maar Omega-3 in zit. Visolie, theunisbloemolie, evening-primrose oil, allemaal goed. Orthica is kwalitatief het beste merk, maar achterlijk duur. Huismerk is vaak stukken goedkoper en werkt ook prima.
crap in = crap out
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:45:23 #69
148689 Muis006
pi_69191470
Ik heb echt een bloedhekel aan pijnstillers en neem die dingen ook alleen als het echt nodig is. Ik ben 3x propvol gestopt met antibiotica en allerhande andere troep, zo erg dat ik het nog een half jaar merkte. Dus bij voorkeur geen pijnstillers voor mij
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:45:30 #70
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69191473
ohja, en niet teveel suikers/snelle koolhydraten eten. schijnt menstruatie (en barenspijn) te verergeren....
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:46:28 #71
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69191505
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:45 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb echt een bloedhekel aan pijnstillers en neem die dingen ook alleen als het echt nodig is. Ik ben 3x propvol gestopt met antibiotica en allerhande andere troep, zo erg dat ik het nog een half jaar merkte. Dus bij voorkeur geen pijnstillers voor mij
ja, maar goed, jij was ook echt erg ziek toen denk ik? iemand als PF die nooit iets neemt en nu crepeert van de menstruatiepijn zal er niet zo snel iets nadeligs van ondervinden denk ik...
pi_69191510
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Vis een optie? dinsdag 19 mei 2009 @ 15:47:02 #73
70532 loveli
N
pi_69191529
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:45 schreef kwakveense het volgende:
ohja, en niet teveel suikers/snelle koolhydraten eten. schijnt menstruatie (en barenspijn) te verergeren....
En geen aspirine, want dat werkt bloedverdunnend.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 19 mei 2009 @ 15:47:46 #74
70532 loveli
N
pi_69191545
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:46 schreef P.F het volgende:
SPOILER
SPOILER
crap in = crap out
pi_69191567
Ik weet niet of dit nu echt creperen is. Ik had acute buikvlies/blindedarmontsteking en dat deed ook pijn. Maar dat dan ben je doodziek en raak je in een soort trance. Nu wil ik gewoon dingen doen dus ervaar ik dit waarschijnlijk als vervelender..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')