Het was dat, of niksquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Twee pistoletjes met beleg is bij elkaar denk ik zo'n 400kcal. Ok, het is niet de gezondste lunch die je had kunnen nemen maar het is zeker niet extreem veel! Bovendien zitten er lang niet alle verschillende voedingsstoffen in die je nodig hebt.
Ja, dat zou ook kunnen. Misschien een lichte salade met gerookte kip en rozijntjes ofzo.quote:Desnoods eet je vanavond iets heel lichts, alleen maar groente en kipfilet ofzo, maar dan krijg je tenminste nog iets gezonds binnen.
Omdat mn enige weegschaal de wii fit isquote:Wat is de reden dat je je niet weegt?
Gefeli!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:05 schreef AKnynke het volgende:
ok, ik ben een beetje hieper blij!
Het vriendje is aangenomen voor een phd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In Bremen.
![]()
![]()
![]()
Nouja, zij gaat naar Zimbabwéquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gefeli!![]()
Maarre:?
Wat is er niet goed aan dan?
Oh, het was niet bedoeld als beschuldiging hoor! Bedoelde alleen maar dat ik wel snap dat je er niet heel gelukkig mee bent. Maar wat Greys zegt is waar, het is verder best een normale lunch en qua kcal is het echt geen ramp.quote:
Een salade is een goeie ja, of anders grill je er wat groente bij? Dat vult wat beter dan sla.quote:Ja, dat zou ook kunnen. Misschien een lichte salade met gerookte kip en rozijntjes ofzo.
[..]
Omdat mn enige weegschaal de wii fit is. Uit zelfbescherming heb ik geen echte weegschaal, omdat ik daar anders helemaal door geobserdeerd word. Panieken om 1/2 kg aankomen e.d. Ik ken mezelf
.
Nou.. Dat was geloof ik voor haar de meest slechte plek qua studie om te wonen..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gefeli!![]()
Wat dacht je van een hele berg salade, met trostomaatjes, gerookte kip, avocado en pijnboompitjes?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat zou ook kunnen. Misschien een lichte salade met gerookte kip en rozijntjes ofzo.
Bremen is zo ver weg van Uppsala!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gefeli!![]()
gelukkig kom ik weer terug uit Zimbabwe in oktober...quote:
Blijf jij nog lang in Uppsala dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:10 schreef AKnynke het volgende:
Bremen is zo ver weg van Uppsala!
ik ben van juli tot oktober in zimbabwe. pakweg 3,5 maand. En daarna ga ik nog terug naar Uppsala, moet nog afstuderen. Ik doe een 2 jarige master!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Gefeliciteerd met je vriendje Nynke!
Hoe lang ga jij eigenlijk naar Zimbabwe?
-edit- Oh, de afstand met Uppsala is het probleem? Moet jij daar dan nog naar terug?
zegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik. ThnxVet zit op mn buik, billen en bovenbenen met name.
Terug van het overleg en er waren broodjes. Twee pistoletjes gehad met jonge kaas en iets van cervelaat ofzo. Nouja, ik hoef in ieder geval geen avondeten meer. Stukje taart viel reuze mee: yoghurtvlaai met aardbeien.
En thnx voor de thumbs up van iedereen.
Achja. Morgenavond weer spinnen en terug in het normale ritme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:12 schreef P.F het volgende:
En welkom terug XM! Ik dacht echt dat je er heel anders uit zien, als een klein meisje, zoals ik of zo maar dan kleiner en jongerMaar je bent een hele mooie vrouw!
Don't know. Echt, geen idee!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:16 schreef Tinkepink het volgende:
![]()
![]()
voor AKnynke. Kan me je dubbele gevoel wel voorstellen. Aan de andere kant, zou jij een gouden kans laten lopen voor de liefde? Iets zegt mij van niet
Dat is wel echt beroerd ja... Ik zou daar echt niet tegen kunnenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
gelukkig kom ik weer terug uit Zimbabwe in oktober...
Maar, PF heeft gelijk: ik geloof dat ik in Bremen later weinig kans heb om een baan te vinden. Over pakweg een jaar ben ik afgestudeerd, en dan zit het vriendje nog 2 jaar in Bremen...lastig.
Nouja, ik heb ook al een stukje taart op hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:16 schreef kwakveense het volgende:
[..]
zegdat je er aan gaat werken met de huisarts betekent natuurlijk niet dat we je nu tot die tijd maar weg laten komen met belachelijk weinig eten...
twee pistoletjes is géén ramp. sterker nog, het is een normale lunchhoeveelheid. om een kilo aan te komen moet je 7000 kcal meer eten dan je verbruikt. aangezien we al 1000 keer hebben berekend dat dat bij jou toch echt boven de 1200 kcal ligt, lijkt het me volledig logisch dat je niet aan zult komen als je 400 kcal lunch eet én gewoon avond etenbillenkoek!
hop, ik weet dat t je mentaal tegenstaan en dat je niet wílt eten omdat je je vet voelt door je "ongezonde" lunch, maar eet dan in elk geval íets.... inderdaad: salade, met een groot stuk kipfilet ofzo (is maar 100kcal per 100 gram...)
Je ontbijt was toch Optimel-kwark? Dan kan een stukje taart er best bij.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, ik heb ook al een stukje taart op he. Maar, salade it will be!
Waarom heb je hem nodig dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:39 schreef P.F het volgende:
Magnum ..![]()
Waarom is m'n vriendje er niet als ik hem nodig heb!!
Jij bent ook echt een prinsesje hè?quote:
Hmm... XM, dan moet je eigenlijk ook aan de huisarts vertellen dat je bijv. eerst geen avondeten wou nemen en pas na overleg het toch gedaan hebt. Zodat hij/zij weet hoe je tot je beslissingen komt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik stem voor dat we XM gewoon even met rust laten. Ze gaat vrijdag met de dokter praten en heeft de komende dagen de kans om, zonder dat wij aan haar hoofd zeuren, een eetdagboekje bij te houden.
Met daarin wat ze eet, wanneer, hoe ze zich er bij voelde etc. En ook opschrijven wat je niet eet en waarom.
Hiermee heb je een goede basis om een gesprek aan te gaan met je huisarts. Is misschien ook wel prettig voor jezelf, om het wat meer op een rijtje te hebben. Je kunt het natuurlijk ook gewoon hier doen en al je lijstjes en reacties copy-pasten, maar in een soort van dagboekje ben je misschien nog wel wat eerlijker tegen jezelf.
Ik heb ook een ruim opgezette badkamer, gang en inloopkast met kapstok. Ik heb een zithoek met bank tv en audio instalatie, een bureau en een tweepersoonsbed. En een make up hoek. En een koffiecorner. En een wijnkoelkast. Tevens heb ik uitzicht op een lieflijk parkje gericht op het zonnige westen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een prinsesje hè?Ga je kamer opruimen. Het is er maar één. Niet zeuren
![]()
![]()
Ik weet het, maar deze heeft zo ontiegelijk veel knopjes/programma's dat ik door de bomen het bos niet meer ziequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:49 schreef P.F het volgende:
O nog even @ Daph uit topic 727 ()
Een wasmachine werkt heel simpel! Op 30 graden zetten, op kort en wasmiddel in het grootste bakje.. En anders staan er ook wel handleidingen online..
'Heb na overal de spoedlijn te bellen een afspraak voor morgen kunnen makenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Godsamme waarom zijn die Huisartsen nooit5 aanwezig als ik ze zoek.
Mn eigen is met vakantie en die arts die waarneemt is er morgen pas weer
zoals altijd heeft Tink een heel goed puntquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik stem voor dat we XM gewoon even met rust laten. Ze gaat vrijdag met de dokter praten en heeft de komende dagen de kans om, zonder dat wij aan haar hoofd zeuren, een eetdagboekje bij te houden.
Met daarin wat ze eet, wanneer, hoe ze zich er bij voelde etc. En ook opschrijven wat je niet eet en waarom.
Hiermee heb je een goede basis om een gesprek aan te gaan met je huisarts. Is misschien ook wel prettig voor jezelf, om het wat meer op een rijtje te hebben. Je kunt het natuurlijk ook gewoon hier doen en al je lijstjes en reacties copy-pasten, maar in een soort van dagboekje ben je misschien nog wel wat eerlijker tegen jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ibuprofen nemen. en eventueel een warme kruik. normaal gesproken kun je voor pijntjes beter paracetamol gebruiken, maar bij menstruatiepijn raden ze expliciet ibu's aan omdat ze echt beter werken daarvoor...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:27 schreef P.F het volgende:
Sorry!!!! Ik kan heel even alleen aan mijzelf denken, ben voor de eerste keer sinds 6 jaar of zo echt ongesteld, dus zonder pil. En het doet pijnEcht ERG! En volgens mij deed het nooit pijn
En ik heb ook nooit hoofdpijn of zo dus wat moet ik doen
Alsof m'n baarmoeder wil imploderen of zo. AU!
Dit is waarschijnlijk heel normaal voor de meesten? Maar wat doen jullie?
Dat zijn dezelfde bestanddelen als die in panadol, bij mij werkt het, hopelijk bij jou ook!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:37 schreef P.F het volgende:
Ik neem nu een paracetamol met coffeïne, ik heb geen ibu plus de enige keer dat ik deze gebruikte kreeg ik er hoofdpijn vanMaar misschien piep ik zo wel anders.
ah bij mij is dat t geval met paracetamolquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:36 schreef Daph_ het volgende:
Ibu's werken bij mij voor geen meter, vandaar dat ik paracetamol noemMaargoed dat verschilt per persoon natuurlijk
troost je wellicht: ik had toen ik net met de pil gestopt was de eerste keren ook écht buikpijn, en dat werd elke maand minder... nu is t zeg maar te handelen met 1 pilletje als ik t voel opkomen en is t daarna weg...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:37 schreef P.F het volgende:
Oja ik heb een kersenpit kussentje. Ik voel mij nu echt een ei dat ik dacht dat ik de pil niet nodig hadWel een vrolijk ei, tough.
Theunisbloemolie of visolie, iets met omega-3. En dat eigenlijk niet alleen als je last hebt, maar gewoon de helemaand door gezond eten. Nu is het moment om je BF naar een drogist/apotheek/HEMA te sturen voor een potje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:27 schreef P.F het volgende:
Sorry!!!! Ik kan heel even alleen aan mijzelf denken, ben voor de eerste keer sinds 6 jaar of zo echt ongesteld, dus zonder pil. En het doet pijnEcht ERG! En volgens mij deed het nooit pijn
Verschilt per persoon natuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:39 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ah bij mij is dat t geval met paracetamol![]()
sowieso met paracetamol als eerste dosis 2 tabletten nemen PF! t werkt door stapeling in je bloed (heb ik me laten uitleggen door mn biofarmaceutische vriendinnetje) en dan kun je beter met een grotere dosis beginnen dan werkt het een stuk beter en sneller.
niet doen joh, vindt je lever niet leuk!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:40 schreef P.F het volgende:
2? Als het werkt neem ik het hele doosje, geen probleem!
Maakt niet heel erg veel uit, als er maar Omega-3 in zit. Visolie, theunisbloemolie, evening-primrose oil, allemaal goed. Orthica is kwalitatief het beste merk, maar achterlijk duur. Huismerk is vaak stukken goedkoper en werkt ook prima.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:42 schreef P.F het volgende:
Ja de BF zit net in collegeMaar mijn BFF komt zo en ik word zo opgehaald door een goede vriend dus we kunnen wel even die shizzle halen..
Welke winkel? Welk merk?
ja, maar goed, jij was ook echt erg ziek toen denk ik? iemand als PF die nooit iets neemt en nu crepeert van de menstruatiepijn zal er niet zo snel iets nadeligs van ondervinden denk ik...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:45 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb echt een bloedhekel aan pijnstillers en neem die dingen ook alleen als het echt nodig is. Ik ben 3x propvol gestopt met antibiotica en allerhande andere troep, zo erg dat ik het nog een half jaar merkte. Dus bij voorkeur geen pijnstillers voor mij
En geen aspirine, want dat werkt bloedverdunnend.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:45 schreef kwakveense het volgende:
ohja, en niet teveel suikers/snelle koolhydraten eten. schijnt menstruatie (en barenspijn) te verergeren....
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:46 schreef P.F het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ja het was ook nodig hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:46 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja, maar goed, jij was ook echt erg ziek toen denk ik? iemand als PF die nooit iets neemt en nu crepeert van de menstruatiepijn zal er niet zo snel iets nadeligs van ondervinden denk ik...
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:47 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door P.F op 19-05-2009 15:59:45 ]
Ik heb last van mn knie en loop ook niet zo makkelijk. Dus BHV had er ff snel naar gekeken (en me gezegd dat ik niet zo lang moet doorlopen, vanaf 4 mei, en de HA moest bellen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Beterschap.![]()
Wat is er aan de hand TJ?
waar ging je ook al weer heen? volgens mij is dat langs me heen gegaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
o hai
10km over de veluwe gestapt
zand, kiezel en gras, maar de geocache wel gevonden![]()
nu avondje chillen want morgenavondop vakantie
Wow wat goed zeg! een zevenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:24 schreef Blurred86 het volgende:
YAY ik heb een 7 gehaald voor nutritional genomics and genetics![]()
![]()
(tevens tvp!)
euh... ja, tof, WO opleiding maar speel nog steeds niets klaarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wow wat goed zeg! een zeven(ik voel en ben echt blond, jullie zijn allemaal zo hoog opgeleid enzo)
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:46 schreef P.F het volgende:menstruatiepijn zijn krampen in je baarmoeder (het spierweefsel). als je een orgasme hebt trekt dat ook samen, maar op een niet-pijnlijke manier. daarom kan een orgasme een menstruatie die "blijft hangen" opwekken, evenals weeën (ook een samentrekkende baarmoeder), en kan het verlichting bieden als je pijn hebt, omdat de spieren dan idd. ontspannen en op een niet-onprettige manier samentrekken ipv verkrampenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:49 schreef P.F het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Oh hallo kwak![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Doe niet zo mal!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wow wat goed zeg! een zeven(ik voel en ben echt blond, jullie zijn allemaal zo hoog opgeleid enzo)
stiekem ben ik ook helemaal niet bezorgd dat het niet goed komt. Ik ben flexibel, en tussen ons zit het wel goed. Ik vind het wel vervelend, want het is veel fijner omquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:47 schreef kwakveense het volgende:
ik duim ook voor je grijs!
en nynke, gefeliciteerd met t vriendje, en tegelijk... de vriend van een goeie vriendin heeft een phd gekregen in newcastle, voor 3 jaar, en ze wonen al samen in NL...zijn net verhuisd...maar ze zien t zelf wel zitten geloof ik. t komt met jullie vast ook wel goed!
Dank je lieffie! Ik vind dat ik me af en toe een beetje teveel laat gaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:12 schreef Muis006 het volgende:
Greysie fijn dat het meeviel! Heb je al je vragen kunnen stellen?
Van die buis merk je inderdaad niets! Die gaat er pas in als je slaapt, en wordt eruit gehaald voor je wakker wordt. Het kan wel zijn dat je mond en keel daarna nogal ruw en droog voelen. Mijn tip daarvoor: ijskoude vanille vla!
En een dikkewant het is niet niks allemaal en ik vind dat je je er super onder houdt
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
het komt allemaal goed, en daarna kun je wéken met een tampon (die je wel even uitdoet) in het zwembad seks hebben met meneer G.
alles sal rech kom!
Die kus, die moet je jezelf geven! Echt!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
AKnynke wat heb je toch een goede instelling!
Dokter heeft gebeld, uitslag zat zoals ze al dacht 'er tussenin' en dus goed dat het weg gaat dinsdag, maar geen extra alarmbellen!Heb nog even extra gevraagd over het zwemmen enzo op vakantie maar dat kan ik dus echt vergeten. Een week of zes niet in bad, niet zwemmen, geen tampons, geen sex. Douchen mag gelukkig wel
Het was wat ze al dacht, dus daar had ik me al een beetje op ingesteldquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:18 schreef Phaidra het volgende:
Jeumig, 6 weken is lang! Maar goed, je wil het genezingsproces zo snel mogelijk laten verlopen natuurlijk. Geen extra alarmbellen zijn fijn, maar toch ook wel even slikken dat het niet helemaal 'veilig' is, denk ik?
for you!
The Gaslight Anthem.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, wat jammer dat het bij jou toch echt zes weken is. Maar 'fijn' dat het er tussenin zit en het niet erger is dan gedacht. Dikke smakkerd voor jou![]()
Iemand nog tips voor muziek onderweg in de auto? We hebben zo'n 12 uur aan tijd te doden namelijk
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:46 schreef P.F het volgende:Das leuk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar: naproxen. Moeder en ik zijn allebei altijd erg hevig en pijnlijk, ibu/paractamol doet niets ... en dat spul werkt wel
. Staat ook op het doosje, dat het daarvoor bedoeld is.
Kom maar opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:09 schreef P.F het volgende:
En ik wil een opruim vriendin want m'n "huisje" is een mess![]()
. Ik heb zelfs mn vriend 5 jaar aan zooi (vond schoolpapieren uit de brugklas terug) laten opruimen en weggooien.
![]()
![]()
voor Nynke, stoer maar moeilijk.
En![]()
voor XM. Dapper besluit!
voor Greys. Het is ook niet niets hoor. 6 Weken is wel lang
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Mhehehehe ik ook, ik kan me één zin nog herinneren: "Goodbye kletst graag met haar vriendinnetjes". Dat was het rapport van groep 2quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:31 schreef neen het volgende:
Ik heb ook nog papieren van de basisschool enzoweet je hoe mooi voor later, verhalen en kwaliteitstekeningen.
Ik zal zo naar een vriend toe, voetbal op tv en zijn vriendin is er niet. Klassieke win win situatie dus.
Ik ken er ook nog eenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mhehehehe ik ook, ik kan me één zin nog herinneren: "Goodbye kletst graag met haar vriendinnetjes". Dat was het rapport van groep 2
Ook nooit gebruikte werkplanners?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:31 schreef neen het volgende:
Ik heb ook nog papieren van de basisschool enzoweet je hoe mooi voor later, verhalen en kwaliteitstekeningen.
Ik zal zo naar een vriend toe, voetbal op tv en zijn vriendin is er niet. Klassieke win win situatie dus.
Hihihihiiihihihihiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:35 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ken er ook nog een
"Neen doet leuk mee met de muziekles, het ritmegevoel ontbreekt echter"
zoiets
ikke wel! voor 2 jaar ofzo...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HihihihiiihihihihiZat jij eiks in Ljouwert op de basisschool??
Tink en een foutje is wel heel bijzonderquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:48 schreef Tinkepink het volgende:
Fijn dat het vandaag meeviel Greys. Het klinkt trouwens gek dit, maar zou ik jou anuleringsverzekering eens mogen bellen? Misschien is er toch wel een "ontsnappingsmogelijkheid" voor je.
Ik ben wel in Ljouwert geborenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HihihihiiihihihihiZat jij eiks in Ljouwert op de basisschool??
Die van de Plus? Die is echt sméééééérig! Sowieso: garnalenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:02 schreef XcUZ_Me het volgende:voor de niet aanwezige extra alarmbellen
voor die zes weken
voor blurred
Avondeten is wederom een maaltijdsalade geworden, maar ditmaal een oosterse met goornalen en wat mie. Totaal 350 kcal.
Ik ook twee jaar!quote:
Ja die. Het ging. Niet echt vies, niet echt lekker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die van de Plus? Die is echt sméééééérig! Sowieso: garnalen.
Ik had vandaag weer "dienst" bij de mijne. We hebben een ware hype veroorzaakt in m'n omgeving. Heel veel mensen maken nu zo'n zelfde afspraak. Het is echt beregezellig en o zo nuttig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:09 schreef P.F het volgende:
TVP poging 2
Ik ben zielig want ik heb buikpijn![]()
En ik wil een opruim vriendin want m'n "huisje" is een messGister wilde het vriendje zelfs helpen zo erg was het maar ik was veel te moe om uit bed te komen
IBUPROFEN 400 mg.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:27 schreef P.F het volgende:
Volgens mij heeft m'n zusje daar stage gelopenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben wel in Ljouwert geboren. En m'n broer en zussen zaten daar wel op de basisschool. Prins Mauritsschool ofzo, kan dat?
Vanavond komt Heer G terug uit Noorwegen en dan ga ik het er eens met hem over hebben, over de vakantie. Als hij zegt dat we het sowieso leuk gaan hebben en mij daar ook wat meer van kan overtuigen dan gaan we gewoon. Stel nou dat ik me er na echt veel beroerder voel dan verwacht, dan ga ik nog wel even kijken of er iets te regelen valt. Maar ik vind het superlief dat je zo meedenkt!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:48 schreef Tinkepink het volgende:
Fijn dat het vandaag meeviel Greys. Het klinkt trouwens gek dit, maar zou ik jou anuleringsverzekering eens mogen bellen? Misschien is er toch wel een "ontsnappingsmogelijkheid" voor je.
Wat fijn! Zal een hele opluchting zijn!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:22 schreef Miss_S het volgende:
Greys wat fijn dat het meeviel!
Hier heeft mijn moeder ook redelijk goed nieuws gekregen, de longfoto's waren in ieder geval goed.
Ja, de w pakte niet. Ik zag 'm. Maar geen zin om aan te passenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Tink en een foutje is wel heel bijzonder![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
AKnynke wat heb je toch een goede instelling!
Dokter heeft gebeld, uitslag zat zoals ze al dacht 'er tussenin' en dus goed dat het weg gaat dinsdag, maar geen extra alarmbellen!Heb nog even extra gevraagd over het zwemmen enzo op vakantie maar dat kan ik dus echt vergeten. Een week of zes niet in bad, niet zwemmen, geen tampons, geen sex. Douchen mag gelukkig wel
en de n deed ook moeilijk??quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, de w pakte niet. Ik zag 'm. Maar geen zin om aan te passen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |