abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69179232
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
o hai

welkom terug XM

goedemorgen
  dinsdag 19 mei 2009 @ 09:30:36 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69179357
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
o hai
.

* Viking84 groet iedereen behalve moblo .

Succes met je presentatie, CC.
Haske goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de HA, XM!
Die foto's van Loveli .

En verder heb ik een bakje yoghurt met frambozen . Ik ga straks weer even lekker een stuk wandelen. Even naar de stad, naar de bieb enzo .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 09:34:11 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69179451
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:24 schreef cyclechick het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx cycle ! Ik ga in ieder geval even een overzichtje maken van wat ik de afgelopen weken overdag heb gegeten en dan hóóp ik eigenlijk dat dat haar al genoeg zegt .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69179532
Goedemorgen.

Mooie, slanke den ben je, XM!
En wat goed dat je naar de huisarts gaat.

voor Greys.

Voor de klusschoenen van loveli.

voor de -1.5kilo van Miss S.
pi_69179544
Lijstjestijd.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: brinta
T: tomaat, komkommer, light turkse kaas
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: augurken
D: roergebakken rijst en groente met ei
t: turks brood met aioli

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: kliekje roergebakken rijst en groente met ei
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: augurken
D: nog onbekend
pi_69179574
Viking: www.ohai.nl
Ja doei.
pi_69179592
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Thnx cycle ! Ik ga in ieder geval even een overzichtje maken van wat ik de afgelopen weken overdag heb gegeten en dan hóóp ik eigenlijk dat dat haar al genoeg zegt .
Een eetprobleem draait juist om veel meer dan een eetpatroon. Probeer erbij te vertellen wat het met je doet, of het moeite kost om te eten, of je jezelf wel of niet onzeker vindt over jezelf...

Ik duim voor je vrijdag! Laat je even weten hoe het is gegaan?

Ik ga nu naar amsterdam
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_69179608
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
Viking: www.ohai.nl
pi_69179618
succes cycle!

ik ga vandaag geocachen met Mr.MoBlo en een vriend van hem. Een wandeling van 10km ongeveer door de bossen op de veluwe

nu lekker ontbijten en dan op pad als de auto voor komt rijden, want we worden ook nog opgehaald
Ja doei.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 09:40:31 #210
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_69179621
Oi.

O: Yoghi.
T: Broodje gebraden gehakt.
L: Broodje gebraden gehakt + Cup A Soup.
T: Broodje gebraden gehakt.
T: Blikje Cola.
D: Geen idee, wel gezond iig.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 09:41:43 #211
331 Merel
Be here now.
pi_69179651
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

Vrijdagochtend 8 uur

En nu wil ik niet meer horen dat ik niet naar jullie luister .
Stoer! Je mag trots op jezelf zijn. Het is juist sterk als je de moed kunt verzamelen om naar de huisarts te gaan. De makkelijke weg zou zijn om gewoon door te blijven prutsen en jezelf helemaal gek te maken met rare gedachtekronkels. Het is veel lastiger om toe te geven dat je even een steuntje in de rug nodig hebt. En vrijdag inderdaad bij de huisarts niet opeens het verhaal bagatelliseren, maar eerlijk alles op tafel. Des te eerder kun je aan de slag om ervoor te zorgen dat je weer wat lekkerder in je vel komt te zitten
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 19 mei 2009 @ 09:42:19 #212
331 Merel
Be here now.
pi_69179664
En succes Cycle!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_69179684
Hello!!

Ik ben weer levend teruggekeerd uit de Ardennen! Het was leuk! Het klettersteigen was in het begin wel wat eng, maar nadat ik daar overheen was, was het echt heel gaaf! En ik kon zelfs nog van het uitzicht genieten. Wel heb ik nu bont en blauwe knieën en spierpijn over mijn hele lichaam . Ik denk dat ik stiekem toch wat verkrampt heb gelopen/geklommen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69179749

dinsdag 19 mei 2009 @ 09:47:47 #215
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_69179789
Mo, was je nog in Dukenburg geweest?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_69179826
X-M, wat goed dat je naar je huisarts gaat! En welkom terug!! Je bent echt stoer dat je die stap durft te zetten .

En een voor Greys. Je stelt je NIET aan. Ik herhaal: NIET!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69179985
Uhh volgens mij ben ik net akkoord gegaan met student assistent te worden.....nu is het alleen maar voor dom typwerk maar toch
pi_69180102
Lijstjes alert!!

Zaterdag:
O: drinkontbijt, ca. 300 ml
T: drinkontbijt, ca. 200 ml
L: 1,5 mueslibol
S: 2,5 uur wandelen
T: stukje gedroogde worst, balisto
T: 2 handjes pinda's
D: lamskoteletjes met gemengde groenten en een halve gepofte aardappel, glas ice tea
T: 2 kleine glaasjes rode wijn

Zondag:
O: chocoladebroodje, bakje kwark
L: 2 volkoren bolletjes, 1 met cervelaatworst, 1 met jam. Met een glaasje sinaasappelsap en wat salade
S: van 1-5 uur: cursus klettersteig
T: balisto
D: mixed grill (4 spare-ribs en 1 kippenpootje), 4 stukjes stokbrood, gebakken aardappeltjes en salade
T: cappuccino, 2 glazen ice tea
T: 1 koekje

Maandag:
O: weight watchers maaltijdreep (bakker dicht op maandag )
S: 2,5 uur wandelen
T: halve maaltijdreep
L: spaghetti bolognese en glas ice tea
T: halve maaltijdreep in de auto
D: 2 volkoren boterhammen met kipkerriesalade en rauwkost, kom soep uit zak van unox (bospaddestoelen)
T: 3 koekjes

Dat was het geloof ik wel .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69180213
Okee, mega-ego-klaagpost:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, dat moest eruit .
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:07:36 #220
244125 laziness
pi_69180349
Je had al een andere baan toch Daph?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:13:39 #221
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69180528
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:03 schreef Daph_ het volgende:
Okee, mega-ego-klaagpost:
SPOILER
Zo, dat moest eruit .
Ik weet niet of het bij mij alleen bij trillende handen blijft. Ik ben soms een bom
pi_69180535
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:07 schreef laziness het volgende:
Je had al een andere baan toch Daph?
Ja maar daar kan ik 1 juli beginnen. Ik had gehoopt mijn contract uit te dienen maar blijkbaar probeert ie me er toch uit te werken en dat vind ik nogal frustrerend..
pi_69180570
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:13 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ik weet niet of het bij mij alleen bij trillende handen blijft. Ik ben soms een bom
Ik heb net even flink zitten klagen tegen mijn collega. Zij controleert zometeen mijn mailtje.. Ik ben gewoon zó boos!

Het enige dat me tegenhoudt om een woedeuitbarsting te krijgen is het feit dat ik dan waarschijnlijk direct de laan uitgestuurd wordt
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:15:08 #224
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69180576
Goed dat je naar de huisarts gaat XM! echt super

Greys: ik vind dat je het moet vertellen, ook al zou ik het zelf denk ik ook niet doen

Ik had net een afspraak met mijn scriptiebegeleider en hij was best positief over mijn werk tot nu toe

Lijstje:
O: brinta met banaan, rozijnen, lijnzaad
T: nootjes
L: 4x allinson volkorenboterham (1x vegapate/komkommer, 1x 30+tosti met ketchup)
T: 2x golden kiwi
D: witlof uit de oven met ham en 30+ kaas en aardappel?
T: yoghurt met all bran plus

Ik zou eigenlijk wel wat gevarieerder willen eten (ik eet echt elke dag hetzelfde op mijn D na) maar ik weet niet zo goed hoe. Ik vind de dingen die ik eet ook eigenlijk gewoon heel lekker dus aan de ene kant ben ik wel gewoon tevreden, maar aan de andere kant denk ik dat het toch beter (gezonder?) is om meer te variëren. Ook heb ik het idee dat als ik meer ga variëren dat ik dan meer verschillende dingen moet kopen en dat ik het dan allemaal niet op tijd op krijg voor het over de datum is (ik woon alleen en ben alleen van maandag ochtend t/m vrijdagochtend thuis). Iemand tips?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:18:57 #225
244125 laziness
pi_69180695
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:13 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja maar daar kan ik 1 juli beginnen. Ik had gehoopt mijn contract uit te dienen maar blijkbaar probeert ie me er toch uit te werken en dat vind ik nogal frustrerend..
Je weet dat ie wel een hele goede reden moet hebben om je voor het einde van je contract eruit te werken hè? Als ie een greintje verstand heeft van arbeidsrecht weet hij dat zelf ook heus wel.
Lekker in zijn eigen sop gaar laten koken, dat gefrustreerde mannetje.

Maar ik ben blij dat je binnenkort naar iets anders kunt.
pi_69180893
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:18 schreef laziness het volgende:

[..]

Je weet dat ie wel een hele goede reden moet hebben om je voor het einde van je contract eruit te werken hè? Als ie een greintje verstand heeft van arbeidsrecht weet hij dat zelf ook heus wel.
Lekker in zijn eigen sop gaar laten koken, dat gefrustreerde mannetje.

Maar ik ben blij dat je binnenkort naar iets anders kunt.
Ja maar hij kan wel iemand op non-actief zetten. Ik heb een nulurencontract dus hij kan gewoon zeggen dat ik vanaf volgende week 0 uren kan komen werken. Dan heb ik een maand geen inkomen en dat is ook een probleem

Twee weken geleden is een ander meisje ook per direct op non-actief gezet
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:25:09 #227
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_69180902
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:15 schreef Blurred86 het volgende:

Greys: ik vind dat je het moet vertellen, ook al zou ik het zelf denk ik ook niet doen

Ik had net een afspraak met mijn scriptiebegeleider en hij was best positief over mijn werk tot nu toe

Lijstje:
L: 4x allinson volkorenboterham (1x vegapate/komkommer, 1x 30+tosti met ketchup)

Ik zou eigenlijk wel wat gevarieerder willen eten (ik eet echt elke dag hetzelfde op mijn D na) maar ik weet niet zo goed hoe. Ik vind de dingen die ik eet ook eigenlijk gewoon heel lekker dus aan de ene kant ben ik wel gewoon tevreden, maar aan de andere kant denk ik dat het toch beter (gezonder?) is om meer te variëren. Ook heb ik het idee dat als ik meer ga variëren dat ik dan meer verschillende dingen moet kopen en dat ik het dan allemaal niet op tijd op krijg voor het over de datum is (ik woon alleen en ben alleen van maandag ochtend t/m vrijdagochtend thuis). Iemand tips?
Ik vind salade wel handig. Ik eet het nu bijna nooit meer omdat ik het nergens koel kan zetten, maar een bak sla met komkommer en balsamicodressing vond ik wel lekker als ik vroeg thuis was. Dat is handig, omdat je die sla met komkommer dan 's avonds ook nog kan eten als bijgerecht en verder deed ik het ook op brood. En ik ben een grote fan van zelfgemaakte soep Want die kan je makkelijk invriezen, dus hoef je ook niets weg te gooien. Al heb ik dus geen vriezer
Maar goed, beide dingen die je niet heel makkelijk meeneemt (tenzij je gazpacho maakt )

Daph Wat een ontzettende kwal. Waarom doet hij eigenlijk zo'n moeite om je eruit te werken?

En jeej voor Miss_S en ook voor Phaidra met het klettersteigen!

Greys, succes vandaag nu hoop ik dat ik het goed onthouden heb, veel bijgelezen gisteren. Je stelt je niet aan, ik begrijp heel goed dat je het ergens kwijt wilt als meneer Greys er niet is en je ouders je ook niet kunnen steunen. Ik zou het zelf overigens wel zeggen/niet voor me kunnen houden, maar ik snap dat je het ook maar uit bezorgdheid voor haar doet.

En nu vergat ik X_M ! Ik heb me er verder niet zo veel mee bemoeid, maar ik ben heel blij om te lezen dat je naar de huisarts gaat.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:28:25 #228
244125 laziness
pi_69181016
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:24 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja maar hij kan wel iemand op non-actief zetten. Ik heb een nulurencontract dus hij kan gewoon zeggen dat ik vanaf volgende week 0 uren kan komen werken. Dan heb ik een maand geen inkomen en dat is ook een probleem

Oh sorry, ik wist niet dat je een nul uren contract hebt. Dan kan ie je gewoon niet meer oproepen inderdaad
pi_69181044
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:47 schreef laziness het volgende:
Mo, was je nog in Dukenburg geweest?
ja, volgens mij hadden zie niet echt uitverkoop
Ja doei.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:29:30 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69181057
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:14 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik heb net even flink zitten klagen tegen mijn collega. Zij controleert zometeen mijn mailtje.. Ik ben gewoon zó boos!

Het enige dat me tegenhoudt om een woedeuitbarsting te krijgen is het feit dat ik dan waarschijnlijk direct de laan uitgestuurd wordt
Oeh, wat irritant inderdaad! .
Wel heel verstandig dat je je collega de mail even laat lezen van tevoren. Doe ik ook altijd, want als ik bozig ben, kan ik heel moeilijk niet-bozig overkomen. Hell, ik schijn zelfs bozig over te komen als het niet eens zo bedoeld is
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:33:55 #231
244125 laziness
pi_69181208
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, volgens mij hadden zie niet echt uitverkoop
Bedankt voor het kijken
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:34:44 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69181228
Thnx for the support ladies

Nu naar het overleg, tot vanmiddag
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:35:03 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69181241
En voor Daph! Nog even volhouden!
pi_69181245
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:28 schreef laziness het volgende:

[..]

Oh sorry, ik wist niet dat je een nul uren contract hebt. Dan kan ie je gewoon niet meer oproepen inderdaad
Dat maakt niet uit
Het is gewoon naar, want die vent is niet normaal. Maar ik hoop dat het goedkomt. Ik heb twee collega's achter me staan die zich zullen 'verzetten' als ie mij eruit werkt
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oeh, wat irritant inderdaad! .
Wel heel verstandig dat je je collega de mail even laat lezen van tevoren. Doe ik ook altijd, want als ik bozig ben, kan ik heel moeilijk niet-bozig overkomen. Hell, ik schijn zelfs bozig over te komen als het niet eens zo bedoeld is
Dat klinkt bekend Ik ben vrij direct in mijn mails en sommige mensen denken dan dat ik boos ben
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:38:45 #235
244125 laziness
pi_69181360
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:35 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit
Het is gewoon naar, want die vent is niet normaal. Maar ik hoop dat het goedkomt. Ik heb twee collega's achter me staan die zich zullen 'verzetten' als ie mij eruit werkt
Maar wat ik me afvraag waarom je uberhaupt eigenlijk nog opgeroepen wordt als er toch geen werk is? Dat is toch het voordeel van een 0 uren contract voor een werkgever juist? Alleen als er werk is laat je de werknemer komen?
pi_69181367
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voel me een beetje een aansteller dat ik hiermee naar de huisarts ga. Maar ja .
Ben je gek, daar is juist moed voor nodig! Je kop in het zand steken is zoveel makkelijker.
Heel goed dat je gaat. Leuke foto ook, ik zie daar gewoon een mooie vrouw hoor!

Ook een dikke knuffel voor Greys en succes vandaag. De rest is wel gezegd door anderen.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:39:08 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69181378
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:35 schreef Daph_ het volgende:
Dat klinkt bekend Ik ben vrij direct in mijn mails en sommige mensen denken dan dat ik boos ben
Ik krijg vaak het commentaar dat ik "op een onplezierige manier communiceer" . Ik ben me vaak écht van geen kwaad bewust hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_69181436
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:24 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Het zou wel mooi zijn als je hem in héél beleefde bewoordingen toch ontzettend voor lul kunt zetten.

Hopelijk kun je het allemaal nog een beetje rekken, dan is 1 juli al niet meer zo ver weg.
pi_69181501
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:38 schreef laziness het volgende:

[..]

Maar wat ik me afvraag waarom je uberhaupt eigenlijk nog opgeroepen wordt als er toch geen werk is? Dat is toch het voordeel van een 0 uren contract voor een werkgever juist? Alleen als er werk is laat je de werknemer komen?
Ik heb de afspraak dat ik 16 uur per week kan werken. Ik kom dus ook twee dagen in de week. Die afspraak heb ik met mijn manager al gemaakt (die nu in het ziekenhuis ligt) dus daar kan hij weinig meer aan veranderen. Ik moet werkervaring opdoen naast mijn afstudeerscriptie en dat kan ik niet bij het administratiekantoor waar ik mijn scriptie schrijf.

Oh alle assistenten die nog op het HBO zitten, hebben zo'n contract trouwens Eigenlijk heet het een min-maxcontract, maar in de praktijk werkt het hetzelfde als een nulurencontract.
pi_69181521
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik krijg vaak het commentaar dat ik "op een onplezierige manier communiceer" . Ik ben me vaak écht van geen kwaad bewust hoor .
Same here!

Waarom zou je eromheenlullen als je in 2 zinnen duidelijk kan maken wat je wil? Alleen komt het nogal bot over af en toe
pi_69181564
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:40 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het zou wel mooi zijn als je hem in héél beleefde bewoordingen toch ontzettend voor lul kunt zetten.

Hopelijk kun je het allemaal nog een beetje rekken, dan is 1 juli al niet meer zo ver weg.
De mail die ik opstel doet dat ook

Hij weet niet welke dagen ik werk: In mijn agenda staat dat al sinds half februari
Hij weet niet dat ik geen werk heb ("Je bent niet langsgeweest om aan te geven dat je geen werk hebt"): Ik heb mails waarin ik iedere week opnieuw om werk vraag.

Try me

dinsdag 19 mei 2009 @ 10:44:16 #242
244125 laziness
pi_69181568
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:42 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik heb de afspraak dat ik 16 uur per week kan werken. Ik kom dus ook twee dagen in de week. Die afspraak heb ik met mijn manager al gemaakt (die nu in het ziekenhuis ligt) dus daar kan hij weinig meer aan veranderen. Ik moet werkervaring opdoen naast mijn afstudeerscriptie en dat kan ik niet bij het administratiekantoor waar ik mijn scriptie schrijf.

Oh alle assistenten die nog op het HBO zitten, hebben zo'n contract trouwens Eigenlijk heet het een min-maxcontract, maar in de praktijk werkt het hetzelfde als een nulurencontract.
Ik begrijp het. Dank je voor je uitleg

Oh en spuit 11 en zo maar voor welke studie ben je een scriptie aan het schrijven?
pi_69181594
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:44 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik begrijp het. Dank je voor je uitleg

Oh en spuit 11 en zo maar voor welke studie ben je een scriptie aan het schrijven?
Accountancy
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:45:19 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69181607
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:42 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Same here!

Waarom zou je eromheenlullen als je in 2 zinnen duidelijk kan maken wat je wil? Alleen komt het nogal bot over af en toe
Ik vind het toch wel een vervelend commentaar hoor, zeker omdat ik het zelf niet in de gaten heb. Als ik weet en begrijp wat mensen vervelend vinden aan mijn manier van communiceren, dan kan ik er nog iets aan doen. Het is niet zo handig als je werkgever vindt dat je op een vervelende manier communiceert (en dat is me nu al 2 of 3 keer overkomen ).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:49:55 #245
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69181778
Ik ken het Vik en Daph ik ben soms ook gewoon duidelijk waardoor men denkt dat ik boos ben maar dat valt vaak reuze mee
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 mei 2009 @ 10:50:10 #246
163650 Greys
pi_69181786
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 00:28 schreef conleche het volgende:
Nu viev weg is, hoef ik niet meer die E ertussen te plakken en TERUSTEN te zeggen. [/sub]

Hoe zou die Puppel het hebben??
Ik hoop geweldig, dat heeft ze wel verdiend!

@Loveli, ik had ook niet anders verwacht dan dat je op hakken zou klussen

@Kaas: mooi dat je feestje leuk was! Veel drank en slechte muziek?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69181880
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind het toch wel een vervelend commentaar hoor, zeker omdat ik het zelf niet in de gaten heb. Als ik weet en begrijp wat mensen vervelend vinden aan mijn manier van communiceren, dan kan ik er nog iets aan doen. Het is niet zo handig als je werkgever vindt dat je op een vervelende manier communiceert (en dat is me nu al 2 of 3 keer overkomen ).
Dat is inderdaad wel vervelend.. Ik kreeg het alleen te horen van studiegenootjes, gelukkig niet van mijn werkgevers. Het scheelt waarschijnlijk wel dat ik in de Accountancy werk, daar zijn mails al snel kortaf omdat mensen het 'altijd druk hebben'..
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:55:11 #248
244125 laziness
pi_69181953
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:44 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Accountancy
Ah!

Ik werk op een administratiekantoor maar hier doen mensen wel werkzaamheden die voldoen aan werkervaring en waarmee ze voor hun scriptie uit de voeten kunnen.
Vriendlief (en collega) heeft net een 8 voor zijn scriptie binnen gesleept

Grappig dat dit soort dingen toch per kantoor zo kunnen verschillen.
pi_69182158
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:55 schreef laziness het volgende:

[..]

Ah!

Ik werk op een administratiekantoor maar hier doen mensen wel werkzaamheden die voldoen aan werkervaring en waarmee ze voor hun scriptie uit de voeten kunnen.
Vriendlief (en collega) heeft net een 8 voor zijn scriptie binnen gesleept

Grappig dat dit soort dingen toch per kantoor zo kunnen verschillen.
Ja op zich zou ik hier ook wel werkzaamheden kunnen uitvoeren, maar er zijn hier al 3 andere stagiaires en eigenlijk is dit ook geen accountantswerk om het zo maar even te zeggen.. Ik had het wel leuk gevonden om hier ook wat administraties te boeken enzo

Wat goed van je vriend! Een 8 !
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 mei 2009 @ 11:04:06 #250
163650 Greys
pi_69182288
Vikje! Be proud! Deze telefoonkluns heeft haar nieuwe telefoon mee vandaag en zich laten wekken door de nieuwe telefoon-wekker vanmorgen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 19 mei 2009 @ 11:04:56 #251
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_69182317
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:04 schreef Greys het volgende:
Vikje! Be proud! Deze telefoonkluns heeft haar nieuwe telefoon mee vandaag en zich laten wekken door de nieuwe telefoon-wekker vanmorgen!
Hoe dan ook is een wekker nooit tof.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 11:07:50 #252
244125 laziness
pi_69182406
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:00 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja op zich zou ik hier ook wel werkzaamheden kunnen uitvoeren, maar er zijn hier al 3 andere stagiaires en eigenlijk is dit ook geen accountantswerk om het zo maar even te zeggen.. Ik had het wel leuk gevonden om hier ook wat administraties te boeken enzo

Wat goed van je vriend! Een 8 !
Administraties boeken doen hier de nieuwelingen. De rest doet jaarrekeningen e.d. opstellen.

Die 8 was wel helemaal super ja, maar hij is dan ook erg perfectionistisch.
Ik stel voor dat jij ook gewoon die 8 even binnen haalt
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 mei 2009 @ 11:10:42 #253
163650 Greys
pi_69182494
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:04 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Hoe dan ook is een wekker nooit tof.
Dat is dan ook wel weer zo. Toch was ik vanmorgen blij dat ie afging.
Erger was geweest als ik iets verkeerd had ingesteld

En dankzij jou heb ik enorme trek in gebraden gehakt nu
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69182534
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:07 schreef laziness het volgende:

[..]

Administraties boeken doen hier de nieuwelingen. De rest doet jaarrekeningen e.d. opstellen.

Die 8 was wel helemaal super ja, maar hij is dan ook erg perfectionistisch.
Ik stel voor dat jij ook gewoon die 8 even binnen haalt
Vind het altijd wel leuk om het hele proces te doen Als ik bij dat kantoor ga werken (heb als het goed is ook nog een gesprek bij een ander kantoor) dan hoef ik niet meer te boeken. Ergens vind ik dat ook wel erg jammer

Ik kan geen 8 halen voor mijn scriptie, ik heb een begeleidster die mijn scriptieonderwerp geen accountancyonderwerp vindt
  dinsdag 19 mei 2009 @ 11:13:08 #255
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69182581
IBTL...

Gister bij het vriendje geweest. Z'n vader had Maultaschen opgestuurd, typisch duits. Samen, met een fles wijn veroberd...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 11:13:34 #256
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_69182591
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is dan ook wel weer zo. Toch was ik vanmorgen blij dat ie afging.
Erger was geweest als ik iets verkeerd had ingesteld

En dankzij jou heb ik enorme trek in gebraden gehakt nu
Is dat eigenlijk slecht voor mijn eet plan? Gebraden gehakt? Ik heb totaal geen idee wat ik als brood beleg moet gebruiken namelijk..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 mei 2009 @ 11:16:31 #257
163650 Greys
pi_69182698
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Is dat eigenlijk slecht voor mijn eet plan? Gebraden gehakt? Ik heb totaal geen idee wat ik als brood beleg moet gebruiken namelijk..
Mager beleg is fricandeau, rosbief, kipfilet, dat soort dingen
Gebraden gehakt geloof ik niet écht, maar het is wel heerlijk, dus dat is ook belangrijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69182797
quote:

[..]

Als je echt iets magers wilt idd de dingen die Greys noemt, of magere smeerkaas, sandwich spread, appelstroop. Maar goed, als man moet je wel wat meer binnenkrijgen dus dan hoef je daar niet per se heel erg op te letten.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 11:20:46 #259
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69182854
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
mini-foto-spam
SPOILER
Tja
ben jij dat? Waar zit al dat vet dan? Ik zie alleen maar een hardstikke mooie vrouw!
pi_69183009
hardgelopen! en het ging goed! kon zelfs praten onder het lopen, werd de vorige keren steeds licht in mn hoofd nu even als extra een plakje ontbijtkoek voor de suiker en
pi_69183072
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:15 schreef Blurred86 het volgende:

Lijstje:

ik ben ook vaak het weekend niet thuis, maar af en toe brinta afwisselen met iets van all bran/muesli ofzo, wat tomaten ipv komkommer kopen om af te wisselen, kwark ipv yoghurt?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 11:33:02 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69183290
quote:
O Greys, ik ben zo fier op u! .
Niet meer actief op Fok!
pi_69183331
Lijstjes...

Resultaat van gisteren:
O: 2 sneetjes geroosterd brood met avocado (laat, 10 uur ofzo)
T: snee brood met Philadelphia
L: snee brood met ham
T: weer brood met Philadelphia
T: handje druiven en cherrytomaatjes
D: 2 grote wraps met prut van tomatenpuree, gepelde tomaten, kikkererwten en een paar kidneybonen, avocado, ijsbergsla en geraspte 30+kaas, half glas bier
S: fitness, veel spieroefeningen en 25 minuutjes vrij intensieve cardio
T: 2 kleine boterhammen met pindakaas (voor de eiwitjes )
T: half glas rosé

Zat uiteindelijk op 1650 kcal, met sporten lijkt me dat wel prima.

Vandaag:
O: Brinta
T: snee brood met ham
L: 2x brood met Philadelphia
T: snee brood met pindakaas
T: handje druiven en cherrytomaatjes
D: asperges met gekookte aardappels, ham, gekookt ei en boter (lekker standaard)
T: drankje vanavond
T: moet ik nog verzinnen want er moet nog iets bij, fruit ofzo

Oja, en we hadden het gisteren over artsen... Ik ga vanmiddag naar de huisarts van vriendje om te vragen naar andere anticonceptie. Het moet er toch maar eens van komen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 11:39:28 #264
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69183515
quote:

[..]

er zit vrij veel verzadigd vet in gebraden gehakt. das niet zo goed voor je. ik zou mager beleg nemen, en dan om aan wat extra calorieën te komen af en toe een eitje (of zelfgemaakte eiersalade: eitje in stukjes, halfvolle mayo, en bieslook en wat zout en peper) op brood, of een beetje tonijnsalade maken (tonijn uit blik, halfvolle mayo, stukjes augurk), of een beetje makreel, of wat nootjes eten.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_69183527
tvp!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 11:42:24 #266
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69183634
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
Voor de Sony E. hebberts: wat betekent het als er een blauw/grijs vierkantje met een H op je scherm komt?
Ik heb nu een gebruiksaanwijzing van 84 pagina's gedownload en er is niet een hoofdstukje 'schermafbeeldingen' ofzo, of uitleg symbolen

Whelllllllllp!
dat betekent dat je teleoofn op gsm én 3g netwerken staat. das niet erg, maar ook niet nuttig, want alleen nodig in het buitenland (amerika enzo, waar ze een andere bandbreedte gebruiken voor mobiel tel. verkeer). het kost een beetje extra batterijkracht, dus je kunt het beter uitzetten.

menu > instellingen > mobiele netwerken > en dan kun je ergens netwerk alleen gsm of gsm en 3g kiezen. als je in het buitenland bent kun je voor de zekerheid gsm en 3g weer aanzetten, als je bijvoorbeeld geen netwerk kunt vinden.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 11:44:02 #267
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69183693
oh en lijstjestijd:lijstjestijd:
o-vezelcrackers met coburger ham
t- volk. boterham met kip
l- 2 volk. boterhammen met kip, een bos radijs
t- volk. boterham met kip
d- ovenfrietjes met zelfegmaakte kebabjes uit de grillpan, salade

ik krijg een vriendinnetje te eten van de middelbare school, super gezellig!
  Vis een optie? dinsdag 19 mei 2009 @ 11:46:29 #268
70532 loveli
N
pi_69183767
quote:
Is het zo'n doven-telefoon?
crap in = crap out
  dinsdag 19 mei 2009 @ 11:47:23 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69183797
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:46 schreef loveli het volgende:

[..]

.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 11:47:24 #270
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69183798
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:46 schreef loveli het volgende:

[..]

zou ie goed trillen?
  Vis een optie? dinsdag 19 mei 2009 @ 11:49:51 #271
70532 loveli
N
pi_69183895
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
* binnenschuifelt
Welkom!
ben een beetje laat met teruglezen
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 19 mei 2009 @ 11:52:29 #272
70532 loveli
N
pi_69183965
Ook nog een hart onder de riem voor Daph!

Wilde nog wel op meer reageren, maar heb weinig tijd vandaag. De afwasmachine van m'n ouders is kapot, moet even helpen een nieuwe uit te zoeken.
crap in = crap out
  dinsdag 19 mei 2009 @ 11:57:14 #273
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69184084
oh XM! ik zou t haast vergeten!

ben trots op je! je verdient het om blij te zijn met jezelf en je lijf
  dinsdag 19 mei 2009 @ 12:01:21 #274
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_69184199
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vrijdagochtend 8 uur

En nu wil ik niet meer horen dat ik niet naar jullie luister .
Ik ben trots op je!

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 12:01:59 #275
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_69184220
Ik luister altijd liedjes die als extensie .xm hebben. Hihi.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 mei 2009 @ 12:23:36 #276
163650 Greys
pi_69184863
[Palingsoap]

Jan en Yolanthe toch echt uit elkaar!

[/Palingsoap]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69184922
Het is officieel ik ben sinds nu student-assistent yay
pi_69185062
Hartstikke goed, XM! Dat is een heel grote stap, super goed dat je die hebt genomen!

Ik ben met een mevrouw aan het mailen die misschien wil dat ik een taart voor d'r ga maken. Dat zou m'n eerste opdracht zijn, en de eerste keer dat iemand buiten familie en vrienden m'n taarten ziet. . Spannend!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_69185160
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
[Palingsoap]

[/Palingsoap]
Toch wel jammer, het was zo'n mooi sprookje.
Ook lullig van die tatoeage.
pi_69185211
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
[Palingsoap]

[/Palingsoap]

aww...nu echt?
pi_69185613
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hartstikke goed, XM! Dat is een heel grote stap, super goed dat je die hebt genomen!

Ik ben met een mevrouw aan het mailen die misschien wil dat ik een taart voor d'r ga maken. Dat zou m'n eerste opdracht zijn, en de eerste keer dat iemand buiten familie en vrienden m'n taarten ziet. . Spannend!
Wat leuk, en spannend!
Waar kent die mevrouw jou dan van?
pi_69185830
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:46 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat leuk, en spannend!
Waar kent die mevrouw jou dan van?
Ik was een beetje aan het mailen met iemand van hetleukstetaartenforum omdat ik had gezien dat die in het dorp woonde waar ik ben opgegroeid, en zij had deze opdracht gekregen maar ze is dan zelf op vakantie, en nu vroeg ze of ik het wilde doen want ze dacht dat ik dat wel zou kunnen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_69186063
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik was een beetje aan het mailen met iemand van hetleukstetaartenforum omdat ik had gezien dat die in het dorp woonde waar ik ben opgegroeid, en zij had deze opdracht gekregen maar ze is dan zelf op vakantie, en nu vroeg ze of ik het wilde doen want ze dacht dat ik dat wel zou kunnen!
Oh, wat leuk dat ze zo'n vertrouwen in je heeft!

Oh ja, iets heel anders, een klein egopostje: de deadline is voorbij dus ik heb nu officieel een abstract ingediend voor een heel groot congres in Chicaco. Ik ben ook nog co-auteur van het abstract van mijn begeleider, dus als het goed is hangen er straks twee posters met mijn naam erboven. Hoe stoer is dat.
* Mini_rulez voelt zich net een echte wetenschapper.
pi_69186204
Wauw Mini!! Wel foto's posten als ze hangen he!

Ik heb m'n mail naar m'n chagrijnige supervisor verstuurd . Ik ben zenuwappig. Stom he?

Edit: dit gestress slaat weer op mijn darmen. Geweldig

[ Bericht 16% gewijzigd door Daph_ op 19-05-2009 13:13:29 ]
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:19:07 #285
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69186797
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:25 schreef SiTu het volgende:

[..]
Ik vind salade wel handig. Ik eet het nu bijna nooit meer omdat ik het nergens koel kan zetten, maar een bak sla met komkommer en balsamicodressing vond ik wel lekker als ik vroeg thuis was. Dat is handig, omdat je die sla met komkommer dan 's avonds ook nog kan eten als bijgerecht en verder deed ik het ook op brood. En ik ben een grote fan van zelfgemaakte soep Want die kan je makkelijk invriezen, dus hoef je ook niets weg te gooien. Al heb ik dus geen vriezer
Maar goed, beide dingen die je niet heel makkelijk meeneemt (tenzij je gazpacho maakt )
Soep! wat een goed idee, ik ga broccolisoep maken Dan eet ik straks een kom als tussendoortje en eet ik de rest morgen als avondeten. Dankjewel voor de tip
Meenemen is geen probleem, ik werk nu aan mijn scriptie dus ben het grootste gedeelte van de dag gewoon thuis. Invriezen kan helaas niet, ik heb geen vriezer meer (en heb er ook geen ruimte voor) .
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:25:41 #286
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69187027
Bonjour!

Even een pauze van mijn studeren om een lijstje te posten en Greysje succes te wensen. Die moet vandaag toch naar de anesthesist?

O: 2 boterhammen pindakaas
L: omelet van 2 eieren, 2 wasa met paturain, 1 wasa met old amsterdam
T: appel
D: niet bekend
T: yoghurt
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:32:22 #287
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69187226
oh ik heb zo'n honger vandaag! echt ik had ontbijt om 10 u, T om 11, L om 12.30, en nu heb ik alweer honger...dus neem ik mn T alvast... straks maar even een extra T halen...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:40:25 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69187489
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:20 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ben jij dat? Waar zit al dat vet dan? Ik zie alleen maar een hardstikke mooie vrouw!
Ja, dat ben ik. Thnx Vet zit op mn buik, billen en bovenbenen met name.

Terug van het overleg en er waren broodjes. Twee pistoletjes gehad met jonge kaas en iets van cervelaat ofzo. Nouja, ik hoef in ieder geval geen avondeten meer . Stukje taart viel reuze mee: yoghurtvlaai met aardbeien.

En thnx voor de thumbs up van iedereen .

Achja. Morgenavond weer spinnen en terug in het normale ritme .
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 mei 2009 @ 13:42:16 #289
163650 Greys
pi_69187559
Mini, wat stoer!
En Miss_S ook gefeliciteerd!

Muis, thanks!
Ik hoop niet dat ik ook moet bloedprikken vanmiddag
En op de narcose vragenlijst staat of ik eerder onder narcose ben geweest en zo ja, wanneer en in welk ziekenhuis. Ehm, ik geloof toen met mijn amandelen maar dat is een jaar of 30 geleden en ik weet niet precies waar en wanneer. Zullen ze niet zo nauw nemen toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 mei 2009 @ 13:43:05 #290
163650 Greys
pi_69187584
Lieve XM, dat is toch een héél normale lunch, twee broodjes?
Hoezo hoef je dan geen avondeten meer? Dat hoef je wel hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69187611
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik. Thnx Vet zit op mn buik, billen en bovenbenen met name.

Terug van het overleg en er waren broodjes. Twee pistoletjes gehad met jonge kaas en iets van cervelaat ofzo. Nouja, ik hoef in ieder geval geen avondeten meer . Stukje taart viel reuze mee: yoghurtvlaai met aardbeien.

En thnx voor de thumbs up van iedereen .

Achja. Morgenavond weer spinnen en terug in het normale ritme .
Geen avondeten meer? Het is pas half 2. Je kunt toch niet de rest van de dag niks eten?

Val je eigenlijk wel af nu? Afgezien van Parijs dan...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:48:13 #292
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69187762
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:43 schreef Greys het volgende:
Lieve XM, dat is toch een héél normale lunch, twee broodjes?
Hoezo hoef je dan geen avondeten meer? Dat hoef je wel hoor!
Nou, twee pistoletjes met beleg is wel heavy hoor .
Neem nou liever niks meer eigenlijk en vanavond wat yoghurt o.i.d.

@Mini: ik weet niet zo goed of ik afval, weeg me niet / nauwelijks. Mn spijkerbroek lijkt wel strakker te zitten, maar misschien komt dat wel door het spinnen. Nouja dat hoop ik dan maar .
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:49:20 #293
148689 Muis006
pi_69187801
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
Mini, wat stoer!

Muis, thanks!
En op de narcose vragenlijst staat of ik eerder onder narcose ben geweest en zo ja, wanneer en in welk ziekenhuis. Ehm, ik geloof toen met mijn amandelen maar dat is een jaar of 30 geleden en ik weet niet precies waar en wanneer. Zullen ze niet zo nauw nemen toch?
Nee ik denk het niet. Je kan het voor de volledigheid natuurlijk altijd vermelden en er eerlijk bij zeggen dat je er het fijne niet meer van weet.

Waarom zou je moeten bloedprikken eigenlijk?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 mei 2009 @ 13:49:44 #294
163650 Greys
pi_69187813
Het is maar goed dat je naar de dokter gaat lieffie, want die twee pistoletjes is een doodnormale lunch.
Dan hoor je gewoon nog normaal te avondeten. Dus goed dat je gaat!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 mei 2009 @ 13:50:12 #295
163650 Greys
pi_69187831
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:49 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nee ik denk het niet. Je kan het voor de volledigheid natuurlijk altijd vermelden en er eerlijk bij zeggen dat je er het fijne niet meer van weet.

Waarom zou je moeten bloedprikken eigenlijk?
Ik geloof om bloedgroep te bepalen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:51:42 #296
148689 Muis006
pi_69187886
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik geloof om bloedgroep te bepalen?
OH da's wel een goeie daar had ik even niet aan gedacht.

Maar het lijkt me niet dat ze dan 5 buisjes afnemen hoor! Ik heb geloof ik ook een keer bloed af moeten staan om mijn bloedgroep te bepalen, toen hadden ze een klein gaatje in mijn vinger geprikt.

Maar ik ben zo vaak geprikt dat ik het niet echt meer weet.

En aan deze post heb je vrij weinig. Sorry
  Vis een optie? dinsdag 19 mei 2009 @ 13:52:18 #297
70532 loveli
N
pi_69187919
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
Mini, wat stoer!

Muis, thanks!
Moet je vandaag al? Heb het niet helemaal onthouden, maar ik had het idee in m'n hoofd dat je eerst op vakantie zou gaan en dan pas naar het ziekenhuis. Sterkte en we denken aan je!
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 mei 2009 @ 13:55:42 #298
163650 Greys
pi_69188047
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Moet je vandaag al? Heb het niet helemaal onthouden, maar ik had het idee in m'n hoofd dat je eerst op vakantie zou gaan en dan pas naar het ziekenhuis. Sterkte en we denken aan je!
Vandaag alleen afspraak met anesthesist voor wat onderzoekjes voor de narcose.
Dan volgende dinsdag een dagje naar het ziekenhuis. En anderhalve week daarna op vakantie
(Waardoor ik dus op vakantie van alles niet mag. Blergh).

Tot strakkies, ik ga d'r vandoor!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69188123
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou, twee pistoletjes met beleg is wel heavy hoor .
Neem nou liever niks meer eigenlijk en vanavond wat yoghurt o.i.d.

@Mini: ik weet niet zo goed of ik afval, weeg me niet / nauwelijks. Mn spijkerbroek lijkt wel strakker te zitten, maar misschien komt dat wel door het spinnen. Nouja dat hoop ik dan maar .
Twee pistoletjes met beleg is bij elkaar denk ik zo'n 400kcal. Ok, het is niet de gezondste lunch die je had kunnen nemen maar het is zeker niet extreem veel! Bovendien zitten er lang niet alle verschillende voedingsstoffen in die je nodig hebt. Desnoods eet je vanavond iets heel lichts, alleen maar groente en kipfilet ofzo, maar dan krijg je tenminste nog iets gezonds binnen.

Wat is de reden dat je je niet weegt?
pi_69188262
Greys, ik zou wel melden dat je ooit narcose hebt gehad, het is voornamelijk bedoeld om te achterhalen of je misschien allergische reacties vertoonde of anderszins problemen had met narcose. Hoe lang het precies geleden is, is niet zo heel belangrijk. En voor zover ik me herinner, moet je idd bloed laten onderzoeken voor de narcose. Ook om eventuele ziekten/infecties te controleren voordat je onder narcose gaat. Maar of je dat direct vandaag moet laten doen, weet ik niet.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')