Wat je zegt ben je zelfquote:
Hasselt is een hele leuke stad en je kan er prima winkelen. En terrasjes zijn er ook plenty.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, eerlijkgezegd weet ik ook niet, wat nu wijsheid is. Misschien toch eerst de resultaten van de biopt afwachten?
Ahw, bedtijd! Ik heb morgen een bespreking in Hasselt. Of all places![]()
Stiekem ben ik er nog nooit geweest
Weltrusten schattepoepekindje!! En aanstellen?? Wat denk je nu zelf?? Je hebt belangrijke en minder belangrijke dingen in het leven en wat jij nu doormaakt behoort tot de eerste categorie. Trusten!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
Ik schaam me dat het zoveel over mij gaat (ja, alweer) en dat ik me niet zo moet aanstellen.
Zal echt proberen het morgen allemaal wat zonniger in te zien, heb nu een piekeravondje en omdat Heer G er niet is ga ik dat dan op jullie loslatenIk ga nu nog ff in bed tv kijken en bedenken hoe lief jullie allemaal zijn en morgen ga ik alleen maar positieve dingen zeggen!
![]()
Bedankt voor het luisteren!
Nou... eerst moet deze kabel worden vervangen...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef Merel het volgende:
En ik wil weten hoe het met loveli's motor is!
Ik vind jou zo grappigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:36 schreef loveli het volgende:
En natuurlijk droeg ik deze schoenen toen ik aan het klussen was...
Stoer ben jij zeg!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Nou... eerst moet deze kabel worden vervangen...
[ afbeelding ]
En morgen ga ik kijken of ik wat aan de lekkage van deze unit kan doen, anders heb ik daar 4 nieuwe pakkingen voor nodig...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het goed is zijn vanmiddag al wat onderdelen aangekomen, er lag een briefje in de bus dat er een pakje bij de buren is afgegeven. Andere onderdelen bestel ik morgen, met een beetje mazzel heb ik 'em vrijdag weer in elkaar.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:36 schreef loveli het volgende:
Voorbereiden van een presentatie:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:38 schreef cyclechick het volgende:Zo, presentatie nog een keer oefenen (hoe bereid je dat soort dingen het beste voor?) en dan naar Amsterdam. Ik hoop zo dat ik mijn zenuwen in bedwang kan houden
Thanks!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voorbereiden van een presentatie:
- nadenken over wat je wilt gaan vertellen aan wie
- eerste opzet presentatie maken (begin, middenstuk, afsluiting) - 1e structuur
- algemene informatie verzamelen en op kaartje schrijven
- uitgebreidere opzet maken (eventueel aan de hand van vragen) - 2e, uitgebreidere structuur
- presentatie uitwerken, eventueel met ppp. Niet helemaal uitschrijven, maar met kaartjes werken
- oefenen: eerst in je hoofd, dan voor publiek
- eventueel presentatie aanpassen
- wederom oefenen, eerst in je hoofd, dan voor publiek
- stralen!
Ohja! Veel succes! Als je weet waar je het over hebt komt het vast wel goed.
Voor je begint even naar de zaal kijken en je inbeelden dat ze daar allemaal bloot zitten. Het helpt echtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:38 schreef cyclechick het volgende:
Zo, presentatie nog een keer oefenen (hoe bereid je dat soort dingen het beste voor?) en dan naar Amsterdam. Ik hoop zo dat ik mijn zenuwen in bedwang kan houden
straks schiet ik in de slappe lachquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor je begint even naar de zaal kijken en je inbeelden dat ze daar allemaal bloot zitten. Het helpt echt
Succes!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:En nu maar even de huisarts bellen...
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx co en cycle![]()
Veel succes met je presentatie!! Komt vast helemaal goed
.
Dikke *SMOOCH* voor Greys
@loveli:voor klussen op de hakken
Oja, lijstje!
O: bakje optimel kwark
T: probably een klein gebakje, 2 verjaardagen op het werk
W: lang overleg
L/T: 2 boterhammen met appelstroop
D: ? nog boodschappen doen
Aargh, hele dag overhoop door dat lange overleg dat op de agenda staat. Maar even zien of ik dat vanmiddag / vanavond nog een beetje recht kan breien.
En nu maar even de huisarts bellen...
Vrijdagochtend 8 uurquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Fijn dat je goed voor jezelf zorgt. En hoe moeilijk het misschien ook is, wel eerlijk zijn tegen de dokter hè? Dus niet zeggen dat het eigenljik allemaal wel meevalt, maar gewoon eerlijk vertellen hoe jij tegenover eten staat.
Weet je al wat je wil gaan zeggen? Misschien is het handig om van tevoren een verhaaltje klaar te hebben, zodat je niet ineens dichtklapt daar of alles gaat bagatelliseren? (schrijf je dat zo?)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vrijdagochtend 8 uur
En nu wil ik niet meer horen dat ik niet naar jullie luister.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vrijdagochtend 8 uur
Heldin! (echt!)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vrijdagochtend 8 uur
Ik heb nog even om er over na te denken. Drempel 1 was het daadwerkelijk maken van die afspraak. Nu kan ik me over drempel 2 druk gaan maken: wat ga ik zeggen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:10 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Weet je al wat je wil gaan zeggen? Misschien is het handig om van tevoren een verhaaltje klaar te hebben, zodat je niet ineens dichtklapt daar of alles gaat bagatelliseren? (schrijf je dat zo?)
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:12 schreef Miss_S het volgende:
Dankzij jullie advies om meer te eten en te sporten ben ik afgelopen week gewoon 1,5 kilo afgevallen
Whoeeehoeeequote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:12 schreef Miss_S het volgende:
Dankzij jullie advies om meer te eten en te sporten ben ik afgelopen week gewoon 1,5 kilo afgevallen
Heel goed, 1 stap tegelijk! Misschien kun je e.e.a. op papier zetten, mocht je er dan niet meer uitkomen daar, heb je iets om op terug te vallen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb nog even om er over na te denken. Drempel 1 was het daadwerkelijk maken van die afspraak. Nu kan ik me over drempel 2 druk gaan maken: wat ga ik zeggen.
Wat goed!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:12 schreef Miss_S het volgende:
En toch blijft het raarquote:
Het is ook een beetje vreemd, want je zou iets anders verwachten, maar dan is het toch juist leuk?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En toch blijft het raar![]()
Mijn planning voor vandaag:
9uur 2 boterhammen met pindakaas
12uur 2 boterhammen met filet a + stuk fruit
14uur worteltjes
16uur boterham met filet a
18uur Diner
20.30-22.00 Buikdansen
22.30uur optimel kwark
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voel me een beetje een aansteller dat ik hiermee naar de huisarts ga. Maar ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |