quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]Thnx cycleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Ik ga in ieder geval even een overzichtje maken van wat ik de afgelopen weken overdag heb gegeten en dan hóóp ik eigenlijk dat dat haar al genoeg zegt
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Een eetprobleem draait juist om veel meer dan een eetpatroon. Probeer erbij te vertellen wat het met je doet, of het moeite kost om te eten, of je jezelf wel of niet onzeker vindt over jezelf...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Thnx cycle! Ik ga in ieder geval even een overzichtje maken van wat ik de afgelopen weken overdag heb gegeten en dan hóóp ik eigenlijk dat dat haar al genoeg zegt
.
Stoer! Je mag trots op jezelf zijn. Het is juist sterk als je de moed kunt verzamelen om naar de huisarts te gaan. De makkelijke weg zou zijn om gewoon door te blijven prutsen en jezelf helemaal gek te maken met rare gedachtekronkels. Het is veel lastiger om toe te geven dat je even een steuntje in de rug nodig hebt. En vrijdag inderdaad bij de huisarts niet opeens het verhaal bagatelliseren, maar eerlijk alles op tafel. Des te eerder kun je aan de slag om ervoor te zorgen dat je weer wat lekkerder in je vel komt te zittenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vrijdagochtend 8 uur
En nu wil ik niet meer horen dat ik niet naar jullie luister.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat moest eruit.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:03 schreef Daph_ het volgende:
Okee, mega-ego-klaagpost:Ik weet niet of het bij mij alleen bij trillende handen blijft. Ik ben soms een bomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat moest eruit.
![]()
Ja maar daar kan ik 1 juli beginnen. Ik had gehoopt mijn contract uit te dienen maar blijkbaar probeert ie me er toch uit te werken en dat vind ik nogal frustrerend..quote:
Ik heb net even flink zitten klagen tegen mijn collega. Zij controleert zometeen mijn mailtje.. Ik ben gewoon zó boos!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bij mij alleen bij trillende handen blijft. Ik ben soms een bom
Je weet dat ie wel een hele goede reden moet hebben om je voor het einde van je contract eruit te werken hè? Als ie een greintje verstand heeft van arbeidsrecht weet hij dat zelf ook heus wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ik 1 juli beginnen. Ik had gehoopt mijn contract uit te dienen maar blijkbaar probeert ie me er toch uit te werken en dat vind ik nogal frustrerend..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |