abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69179232
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
o hai

welkom terug XM

goedemorgen
  dinsdag 19 mei 2009 @ 09:30:36 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69179357
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
o hai
.

* Viking84 groet iedereen behalve moblo .

Succes met je presentatie, CC.
Haske goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de HA, XM!
Die foto's van Loveli .

En verder heb ik een bakje yoghurt met frambozen . Ik ga straks weer even lekker een stuk wandelen. Even naar de stad, naar de bieb enzo .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 09:34:11 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69179451
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:24 schreef cyclechick het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx cycle ! Ik ga in ieder geval even een overzichtje maken van wat ik de afgelopen weken overdag heb gegeten en dan hóóp ik eigenlijk dat dat haar al genoeg zegt .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69179532
Goedemorgen.

Mooie, slanke den ben je, XM!
En wat goed dat je naar de huisarts gaat.

voor Greys.

Voor de klusschoenen van loveli.

voor de -1.5kilo van Miss S.
pi_69179544
Lijstjestijd.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: brinta
T: tomaat, komkommer, light turkse kaas
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: augurken
D: roergebakken rijst en groente met ei
t: turks brood met aioli

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: kliekje roergebakken rijst en groente met ei
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: augurken
D: nog onbekend
pi_69179574
Viking: www.ohai.nl
Ja doei.
pi_69179592
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Thnx cycle ! Ik ga in ieder geval even een overzichtje maken van wat ik de afgelopen weken overdag heb gegeten en dan hóóp ik eigenlijk dat dat haar al genoeg zegt .
Een eetprobleem draait juist om veel meer dan een eetpatroon. Probeer erbij te vertellen wat het met je doet, of het moeite kost om te eten, of je jezelf wel of niet onzeker vindt over jezelf...

Ik duim voor je vrijdag! Laat je even weten hoe het is gegaan?

Ik ga nu naar amsterdam
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_69179608
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
Viking: www.ohai.nl
pi_69179618
succes cycle!

ik ga vandaag geocachen met Mr.MoBlo en een vriend van hem. Een wandeling van 10km ongeveer door de bossen op de veluwe

nu lekker ontbijten en dan op pad als de auto voor komt rijden, want we worden ook nog opgehaald
Ja doei.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 09:40:31 #210
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_69179621
Oi.

O: Yoghi.
T: Broodje gebraden gehakt.
L: Broodje gebraden gehakt + Cup A Soup.
T: Broodje gebraden gehakt.
T: Blikje Cola.
D: Geen idee, wel gezond iig.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 09:41:43 #211
331 Merel
Be here now.
pi_69179651
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

Vrijdagochtend 8 uur

En nu wil ik niet meer horen dat ik niet naar jullie luister .
Stoer! Je mag trots op jezelf zijn. Het is juist sterk als je de moed kunt verzamelen om naar de huisarts te gaan. De makkelijke weg zou zijn om gewoon door te blijven prutsen en jezelf helemaal gek te maken met rare gedachtekronkels. Het is veel lastiger om toe te geven dat je even een steuntje in de rug nodig hebt. En vrijdag inderdaad bij de huisarts niet opeens het verhaal bagatelliseren, maar eerlijk alles op tafel. Des te eerder kun je aan de slag om ervoor te zorgen dat je weer wat lekkerder in je vel komt te zitten
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 19 mei 2009 @ 09:42:19 #212
331 Merel
Be here now.
pi_69179664
En succes Cycle!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_69179684
Hello!!

Ik ben weer levend teruggekeerd uit de Ardennen! Het was leuk! Het klettersteigen was in het begin wel wat eng, maar nadat ik daar overheen was, was het echt heel gaaf! En ik kon zelfs nog van het uitzicht genieten. Wel heb ik nu bont en blauwe knieën en spierpijn over mijn hele lichaam . Ik denk dat ik stiekem toch wat verkrampt heb gelopen/geklommen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69179749

dinsdag 19 mei 2009 @ 09:47:47 #215
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_69179789
Mo, was je nog in Dukenburg geweest?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_69179826
X-M, wat goed dat je naar je huisarts gaat! En welkom terug!! Je bent echt stoer dat je die stap durft te zetten .

En een voor Greys. Je stelt je NIET aan. Ik herhaal: NIET!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69179985
Uhh volgens mij ben ik net akkoord gegaan met student assistent te worden.....nu is het alleen maar voor dom typwerk maar toch
pi_69180102
Lijstjes alert!!

Zaterdag:
O: drinkontbijt, ca. 300 ml
T: drinkontbijt, ca. 200 ml
L: 1,5 mueslibol
S: 2,5 uur wandelen
T: stukje gedroogde worst, balisto
T: 2 handjes pinda's
D: lamskoteletjes met gemengde groenten en een halve gepofte aardappel, glas ice tea
T: 2 kleine glaasjes rode wijn

Zondag:
O: chocoladebroodje, bakje kwark
L: 2 volkoren bolletjes, 1 met cervelaatworst, 1 met jam. Met een glaasje sinaasappelsap en wat salade
S: van 1-5 uur: cursus klettersteig
T: balisto
D: mixed grill (4 spare-ribs en 1 kippenpootje), 4 stukjes stokbrood, gebakken aardappeltjes en salade
T: cappuccino, 2 glazen ice tea
T: 1 koekje

Maandag:
O: weight watchers maaltijdreep (bakker dicht op maandag )
S: 2,5 uur wandelen
T: halve maaltijdreep
L: spaghetti bolognese en glas ice tea
T: halve maaltijdreep in de auto
D: 2 volkoren boterhammen met kipkerriesalade en rauwkost, kom soep uit zak van unox (bospaddestoelen)
T: 3 koekjes

Dat was het geloof ik wel .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69180213
Okee, mega-ego-klaagpost:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, dat moest eruit .
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:07:36 #220
244125 laziness
pi_69180349
Je had al een andere baan toch Daph?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:13:39 #221
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69180528
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:03 schreef Daph_ het volgende:
Okee, mega-ego-klaagpost:
SPOILER
Zo, dat moest eruit .
Ik weet niet of het bij mij alleen bij trillende handen blijft. Ik ben soms een bom
pi_69180535
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:07 schreef laziness het volgende:
Je had al een andere baan toch Daph?
Ja maar daar kan ik 1 juli beginnen. Ik had gehoopt mijn contract uit te dienen maar blijkbaar probeert ie me er toch uit te werken en dat vind ik nogal frustrerend..
pi_69180570
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:13 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ik weet niet of het bij mij alleen bij trillende handen blijft. Ik ben soms een bom
Ik heb net even flink zitten klagen tegen mijn collega. Zij controleert zometeen mijn mailtje.. Ik ben gewoon zó boos!

Het enige dat me tegenhoudt om een woedeuitbarsting te krijgen is het feit dat ik dan waarschijnlijk direct de laan uitgestuurd wordt
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:15:08 #224
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69180576
Goed dat je naar de huisarts gaat XM! echt super

Greys: ik vind dat je het moet vertellen, ook al zou ik het zelf denk ik ook niet doen

Ik had net een afspraak met mijn scriptiebegeleider en hij was best positief over mijn werk tot nu toe

Lijstje:
O: brinta met banaan, rozijnen, lijnzaad
T: nootjes
L: 4x allinson volkorenboterham (1x vegapate/komkommer, 1x 30+tosti met ketchup)
T: 2x golden kiwi
D: witlof uit de oven met ham en 30+ kaas en aardappel?
T: yoghurt met all bran plus

Ik zou eigenlijk wel wat gevarieerder willen eten (ik eet echt elke dag hetzelfde op mijn D na) maar ik weet niet zo goed hoe. Ik vind de dingen die ik eet ook eigenlijk gewoon heel lekker dus aan de ene kant ben ik wel gewoon tevreden, maar aan de andere kant denk ik dat het toch beter (gezonder?) is om meer te variëren. Ook heb ik het idee dat als ik meer ga variëren dat ik dan meer verschillende dingen moet kopen en dat ik het dan allemaal niet op tijd op krijg voor het over de datum is (ik woon alleen en ben alleen van maandag ochtend t/m vrijdagochtend thuis). Iemand tips?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:18:57 #225
244125 laziness
pi_69180695
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:13 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja maar daar kan ik 1 juli beginnen. Ik had gehoopt mijn contract uit te dienen maar blijkbaar probeert ie me er toch uit te werken en dat vind ik nogal frustrerend..
Je weet dat ie wel een hele goede reden moet hebben om je voor het einde van je contract eruit te werken hè? Als ie een greintje verstand heeft van arbeidsrecht weet hij dat zelf ook heus wel.
Lekker in zijn eigen sop gaar laten koken, dat gefrustreerde mannetje.

Maar ik ben blij dat je binnenkort naar iets anders kunt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')