quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]Thnx cycleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Ik ga in ieder geval even een overzichtje maken van wat ik de afgelopen weken overdag heb gegeten en dan hóóp ik eigenlijk dat dat haar al genoeg zegt
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Een eetprobleem draait juist om veel meer dan een eetpatroon. Probeer erbij te vertellen wat het met je doet, of het moeite kost om te eten, of je jezelf wel of niet onzeker vindt over jezelf...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Thnx cycle! Ik ga in ieder geval even een overzichtje maken van wat ik de afgelopen weken overdag heb gegeten en dan hóóp ik eigenlijk dat dat haar al genoeg zegt
.
Stoer! Je mag trots op jezelf zijn. Het is juist sterk als je de moed kunt verzamelen om naar de huisarts te gaan. De makkelijke weg zou zijn om gewoon door te blijven prutsen en jezelf helemaal gek te maken met rare gedachtekronkels. Het is veel lastiger om toe te geven dat je even een steuntje in de rug nodig hebt. En vrijdag inderdaad bij de huisarts niet opeens het verhaal bagatelliseren, maar eerlijk alles op tafel. Des te eerder kun je aan de slag om ervoor te zorgen dat je weer wat lekkerder in je vel komt te zittenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vrijdagochtend 8 uur
En nu wil ik niet meer horen dat ik niet naar jullie luister.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat moest eruit.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:03 schreef Daph_ het volgende:
Okee, mega-ego-klaagpost:Ik weet niet of het bij mij alleen bij trillende handen blijft. Ik ben soms een bomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat moest eruit.
![]()
Ja maar daar kan ik 1 juli beginnen. Ik had gehoopt mijn contract uit te dienen maar blijkbaar probeert ie me er toch uit te werken en dat vind ik nogal frustrerend..quote:
Ik heb net even flink zitten klagen tegen mijn collega. Zij controleert zometeen mijn mailtje.. Ik ben gewoon zó boos!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bij mij alleen bij trillende handen blijft. Ik ben soms een bom
Je weet dat ie wel een hele goede reden moet hebben om je voor het einde van je contract eruit te werken hè? Als ie een greintje verstand heeft van arbeidsrecht weet hij dat zelf ook heus wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ik 1 juli beginnen. Ik had gehoopt mijn contract uit te dienen maar blijkbaar probeert ie me er toch uit te werken en dat vind ik nogal frustrerend..
Ja maar hij kan wel iemand op non-actief zetten. Ik heb een nulurencontract dus hij kan gewoon zeggen dat ik vanaf volgende week 0 uren kan komen werken. Dan heb ik een maand geen inkomen en dat is ook een probleemquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:18 schreef laziness het volgende:
[..]
Je weet dat ie wel een hele goede reden moet hebben om je voor het einde van je contract eruit te werken hè? Als ie een greintje verstand heeft van arbeidsrecht weet hij dat zelf ook heus wel.
Lekker in zijn eigen sop gaar laten koken, dat gefrustreerde mannetje.
Maar ik ben blij dat je binnenkort naar iets anders kunt.
Ik vind salade wel handig. Ik eet het nu bijna nooit meer omdat ik het nergens koel kan zetten, maar een bak sla met komkommer en balsamicodressing vond ik wel lekker als ik vroeg thuis was. Dat is handig, omdat je die sla met komkommer dan 's avonds ook nog kan eten als bijgerecht en verder deed ik het ook op brood. En ik ben een grote fan van zelfgemaakte soepquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:15 schreef Blurred86 het volgende:
Goed dat je naar de huisarts gaat XM! echt super![]()
Greys: ik vind dat je het moet vertellen, ook al zou ik het zelf denk ik ook niet doen![]()
Ik had net een afspraak met mijn scriptiebegeleider en hij was best positief over mijn werk tot nu toe![]()
Lijstje:
O: brinta met banaan, rozijnen, lijnzaad
T: nootjes
L: 4x allinson volkorenboterham (1x vegapate/komkommer, 1x 30+tosti met ketchup)
T: 2x golden kiwi
D: witlof uit de oven met ham en 30+ kaas en aardappel?
T: yoghurt met all bran plus
Ik zou eigenlijk wel wat gevarieerder willen eten (ik eet echt elke dag hetzelfde op mijn D na) maar ik weet niet zo goed hoe. Ik vind de dingen die ik eet ook eigenlijk gewoon heel lekker dus aan de ene kant ben ik wel gewoon tevreden, maar aan de andere kant denk ik dat het toch beter (gezonder?) is om meer te variëren. Ook heb ik het idee dat als ik meer ga variëren dat ik dan meer verschillende dingen moet kopen en dat ik het dan allemaal niet op tijd op krijg voor het over de datum is (ik woon alleen en ben alleen van maandag ochtend t/m vrijdagochtend thuis). Iemand tips?
Oh sorry, ik wist niet dat je een nul uren contract hebt. Dan kan ie je gewoon niet meer oproepen inderdaadquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar hij kan wel iemand op non-actief zetten. Ik heb een nulurencontract dus hij kan gewoon zeggen dat ik vanaf volgende week 0 uren kan komen werken. Dan heb ik een maand geen inkomen en dat is ook een probleem
Twee weken geleden is een ander meisje ook per direct op non-actief gezet
Oeh, wat irritant inderdaad!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb net even flink zitten klagen tegen mijn collega. Zij controleert zometeen mijn mailtje.. Ik ben gewoon zó boos!
Het enige dat me tegenhoudt om een woedeuitbarsting te krijgen is het feit dat ik dan waarschijnlijk direct de laan uitgestuurd wordt
Bedankt voor het kijkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, volgens mij hadden zie niet echt uitverkoop![]()
Dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:28 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat je een nul uren contract hebt. Dan kan ie je gewoon niet meer oproepen inderdaad![]()
![]()
Dat klinkt bekendquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oeh, wat irritant inderdaad!.
Wel heel verstandig dat je je collega de mail even laat lezen van tevoren. Doe ik ook altijd, want als ik bozig ben, kan ik heel moeilijk niet-bozig overkomen. Hell, ik schijn zelfs bozig over te komen als het niet eens zo bedoeld is
Maar wat ik me afvraag waarom je uberhaupt eigenlijk nog opgeroepen wordt als er toch geen werk is? Dat is toch het voordeel van een 0 uren contract voor een werkgever juist? Alleen als er werk is laat je de werknemer komen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit![]()
Het is gewoon naar, want die vent is niet normaal. Maar ik hoop dat het goedkomt. Ik heb twee collega's achter me staan die zich zullen 'verzetten' als ie mij eruit werkt
Ben je gek, daar is juist moed voor nodig! Je kop in het zand steken is zoveel makkelijker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voel me een beetje een aansteller dat ik hiermee naar de huisarts ga. Maar ja.
Ik krijg vaak het commentaar dat ik "op een onplezierige manier communiceer"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:35 schreef Daph_ het volgende:
Dat klinkt bekendIk ben vrij direct in mijn mails en sommige mensen denken dan dat ik boos ben
Het zou wel mooi zijn als je hem in héél beleefde bewoordingen toch ontzettend voor lul kunt zetten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar hij kan wel iemand op non-actief zetten. Ik heb een nulurencontract dus hij kan gewoon zeggen dat ik vanaf volgende week 0 uren kan komen werken. Dan heb ik een maand geen inkomen en dat is ook een probleem
Twee weken geleden is een ander meisje ook per direct op non-actief gezet
Ik heb de afspraak dat ik 16 uur per week kan werken. Ik kom dus ook twee dagen in de week. Die afspraak heb ik met mijn manager al gemaakt (die nu in het ziekenhuis ligt) dus daar kan hij weinig meer aan veranderen. Ik moet werkervaring opdoen naast mijn afstudeerscriptie en dat kan ik niet bij het administratiekantoor waar ik mijn scriptie schrijf.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:38 schreef laziness het volgende:
[..]
Maar wat ik me afvraag waarom je uberhaupt eigenlijk nog opgeroepen wordt als er toch geen werk is? Dat is toch het voordeel van een 0 uren contract voor een werkgever juist? Alleen als er werk is laat je de werknemer komen?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik krijg vaak het commentaar dat ik "op een onplezierige manier communiceer". Ik ben me vaak écht van geen kwaad bewust hoor
.
De mail die ik opstel doet dat ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het zou wel mooi zijn als je hem in héél beleefde bewoordingen toch ontzettend voor lul kunt zetten.
Hopelijk kun je het allemaal nog een beetje rekken, dan is 1 juli al niet meer zo ver weg.
Ik begrijp het. Dank je voor je uitlegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb de afspraak dat ik 16 uur per week kan werken. Ik kom dus ook twee dagen in de week. Die afspraak heb ik met mijn manager al gemaakt (die nu in het ziekenhuis ligt) dus daar kan hij weinig meer aan veranderen. Ik moet werkervaring opdoen naast mijn afstudeerscriptie en dat kan ik niet bij het administratiekantoor waar ik mijn scriptie schrijf.
Oh alle assistenten die nog op het HBO zitten, hebben zo'n contract trouwensEigenlijk heet het een min-maxcontract, maar in de praktijk werkt het hetzelfde als een nulurencontract.
Accountancyquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:44 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Dank je voor je uitleg![]()
Oh en spuit 11 en zo maar voor welke studie ben je een scriptie aan het schrijven?
Ik vind het toch wel een vervelend commentaar hoor, zeker omdat ik het zelf niet in de gaten heb. Als ik weet en begrijp wat mensen vervelend vinden aan mijn manier van communiceren, dan kan ik er nog iets aan doen. Het is niet zo handig als je werkgever vindt dat je op een vervelende manier communiceert (en dat is me nu al 2 of 3 keer overkomenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]Same here!
Waarom zou je eromheenlullen als je in 2 zinnen duidelijk kan maken wat je wil?Alleen komt het nogal bot over af en toe
Ik hoop geweldig, dat heeft ze wel verdiend!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:28 schreef conleche het volgende:
Nu viev weg is, hoef ik niet meer die E ertussen te plakken en TERUSTEN te zeggen.[/sub]
Hoe zou die Puppel het hebben??
Dat is inderdaad wel vervelend.. Ik kreeg het alleen te horen van studiegenootjes, gelukkig niet van mijn werkgevers. Het scheelt waarschijnlijk wel dat ik in de Accountancy werk, daar zijn mails al snel kortaf omdat mensen het 'altijd druk hebben'..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een vervelend commentaar hoor, zeker omdat ik het zelf niet in de gaten heb. Als ik weet en begrijp wat mensen vervelend vinden aan mijn manier van communiceren, dan kan ik er nog iets aan doen. Het is niet zo handig als je werkgever vindt dat je op een vervelende manier communiceert (en dat is me nu al 2 of 3 keer overkomen).
Ah!quote:
Ja op zich zou ik hier ook wel werkzaamheden kunnen uitvoeren, maar er zijn hier al 3 andere stagiaires en eigenlijk is dit ook geen accountantswerk om het zo maar even te zeggen.. Ik had het wel leuk gevonden om hier ook wat administraties te boeken enzoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:55 schreef laziness het volgende:
[..]
Ah!
Ik werk op een administratiekantoor maar hier doen mensen wel werkzaamheden die voldoen aan werkervaring en waarmee ze voor hun scriptie uit de voeten kunnen.
Vriendlief (en collega) heeft net een 8 voor zijn scriptie binnen gesleept![]()
Grappig dat dit soort dingen toch per kantoor zo kunnen verschillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |