Als dat laatste betekent dat je je buikje rond hebt gegeten, dan zeg ik: huldequote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Parijs was erg fabuleux
Alleen eettechnisch een drama
Vast wel op de officiële sitequote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is prachtig! Maar ik had altijd Nokia en nu Sony Ericsson en nu snap ik werkelijk driekwart niet
Om te beginnen zit er maar een héél beknopte gebruiksaanwijzing bij en moet je de rest geloof ik allemaal zelf maar uitzoeken? Ik kan bv niet vinden hoe ik kies voor wel of geen flits met foto's maken.
Ga wel even op internet zoeken of er ergens een gebruiksaanwijzing te vinden is.
Ik heb hem al, hij staat erop en m'n ipod laad op.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Welke les mis je trouwens? Misschien kan ik 'm uploaden voor je? Lopen zul je!!
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:22 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb hem al, hij staat erop en m'n ipod laad op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we gaan binnenkort een afspraak maken met de huisarts.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Les listes dan maar gelijk weer
ff onder een spoilert, want veel en niet boeiend.XM ik denk dat het wel meevalt met dat je aangekomen bent, je hebt goed ontbeten op de dagen dat je in Parijs wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we gaan binnenkort een afspraak maken met de huisarts.
Mooi dat je het er ook naar je zin hebt gehad
En goed van je dat je naar de huisarts gaat![]()
Ja met T9 hoef je alleen de nummertjes waar de letters op staan maar in te drukken, en dan vormt ie zelf een woordquote:
ff onder een spoilert, want veel en niet boeiend.ik vind het helemaal niet veel, misschien niet altijd de beste keuzes, maar voor op vakantie echt niet veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we gaan binnenkort een afspraak maken met de huisarts.
![]()
ff onder een spoilert, want veel en niet boeiend.Hartstikke goed! Ik ben trots op je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we gaan binnenkort een afspraak maken met de huisarts.
.
O en nu gaan we wel elke dag vragen of je al een afspraak hebt gemaakt natuurlijk.
Niet meer actief op Fok!
Ik heb dat ook nu, wist niet dat dat zo heette... heb het gehouden omdat ik niet weet hoe ik het moet veranderenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja met T9 hoef je alleen de nummertjes waar de letters op staan maar in te drukken, en dan vormt ie zelf een woordNormaal moet je per letter doen, T9 gaat per woord. Alleen kent ie niet alle woorden
Gosh, wat een wazige omschrijving. http://nl.wikipedia.org/wiki/T9 , misschien begrijp je het dan beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
mini-foto-spam
nouja, je bent al slank, waarom maak je je zo druk om wat je naar binnen werkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja
Nou, zo slank ben ik helaas niet. Broekmaat 40/42... Maar nogal neiging om te groeien. Vandaar dat ik me er druk over maakquote:Op maandag 18 mei 2009 20:45 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
nouja, je bent al slank, waarom maak je je zo druk om wat je naar binnen werkt?
nouja ik kan niet ontkennen dat ik het niet herken, dat druk maken, maar je ziet er echt mooi en slank uit hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, zo slank ben ik helaas niet. Broekmaat 40/42... Maar nogal neiging om te groeien. Vandaar dat ik me er druk over maak.
Second thatquote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
nouja ik kan niet ontkennen dat ik het niet herken, dat druk maken, maar je ziet er echt mooi en slank uit hoor
Als ik in de buurt woonde kwam ik langs om je even te helpen! Een nieuwe telefoon is zo leuk, maar zo jammer als je er niks van snapt.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
Oke, de groeten. Ik doe het simkaartje weer in mijn oude telefoon.
Ik vind de agenda en de wekkers (dat zijn er ineens 4 ipv 1, why?????) allemaal veel te eng om te gebruiken. Straks doe ik het niet goed en word ik niet wakker morgenochtend. Ga het als ik in het ziekenhuis ben geweest volgende week en toch even een dag niets mag doen wel uitzoeken. Bwehhhh.
Ik kom er wel uit als ik ga zitten klooien (ik ben er bijvoorbeeld achter dat er geen flits op zit, gek he, dat ik hem niet kon vinden, het was gewoon foute info van de T-Mobile site denk ikquote:Op maandag 18 mei 2009 21:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik in de buurt woonde kwam ik langs om je even te helpen! Een nieuwe telefoon is zo leuk, maar zo jammer als je er niks van snapt.
Idee: zet de wekker nu op 21.15 oid. Dan zie je meteen of ie werktquote:Op maandag 18 mei 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom er wel uit als ik ga zitten klooien (ik ben er bijvoorbeeld achter dat er geen flits op zit, gek he, dat ik hem niet kon vinden, het was gewoon foute info van de T-Mobile site denk ik) maar ik durf er nu niet op te vertrouwen dat alles goed staat om hem bv als wekker te gebruiken. Dat moet ik eerst maar eens gaan testen als het geen ramp is als ik niet op tijd wakker word
Ik word hier echt een beetje chagrijnig van. Treurig he?
Ik heb überhaupt nog nooit een foon gezien waar flits op zitquote:Op maandag 18 mei 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom er wel uit als ik ga zitten klooien (ik ben er bijvoorbeeld achter dat er geen flits op zit, gek he, dat ik hem niet kon vinden, het was gewoon foute info van de T-Mobile site denk ik) maar ik durf er nu niet op te vertrouwen dat alles goed staat om hem bv als wekker te gebruiken. Dat moet ik eerst maar eens gaan testen als het geen ramp is als ik niet op tijd wakker word
Ik word hier echt een beetje chagrijnig van. Treurig he?
Dankjequote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
nouja ik kan niet ontkennen dat ik het niet herken, dat druk maken, maar je ziet er echt mooi en slank uit hoor
Ik wel, meerdere zelfsquote:Op maandag 18 mei 2009 21:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt nog nooit een foon gezien waar flits op zit.
Succes met rennen!quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wel, meerdere zelfs. Vaak de wat duurdere modellen.
Mijn mobiel heeft een camera met een knopje aan de buitenkant. Dan nog liever geen camera.
Superhandig ja! Not! Je wilt niet weten hoeveel foto's ik heb gemaakt van m'n broekzakquote:Op maandag 18 mei 2009 21:12 schreef neen het volgende:
[..]ik heb er ook een aan de zijkant, handig hoor... zijn de foto's teminste liggend. Jammer dat ik m'n telefoon naar de klote heb geholpen en hij het niet meer doet (de camera dan)
Hij maakt massa's foto's in mn broekzak, omdat er soms iets tegenaan stoot, ik had dat knopje liever niet gehadquote:Op maandag 18 mei 2009 21:12 schreef neen het volgende:
[..]ik heb er ook een aan de zijkant, handig hoor... zijn de foto's teminste liggend. Jammer dat ik m'n telefoon naar de klote heb geholpen en hij het niet meer doet (de camera dan)
Dat dusquote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij maakt massa's foto's in mn broekzak, omdat er soms iets tegenaan stoot, ik had dat knopje liever niet gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |