quote:Op maandag 18 mei 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar er zit natuurlijk een héél verschil tussen 700 (die je nu ongeveer doordeweeks eet) en 2500-3000 kcalDie 700 moeten er ongeveer zeker 1500 worden denk ik doordeweeks, zeker als je zoveel sport als jij. Dus dat hoeven er geen 3000 te worden.
Weet je wat je even moet doen? Even HIER klikken, dan tot ongeveer 3/4 van de pagina naar beneden scrollen tot je gele vakjes krijgt waar je GEWICHT, LENGTE, LEEFTIJD en ACTIVITEITSNIVEAU moet invullen.
Jouw activiteitsniveau ligt op 3 of 4 denk ik. Moet je even in het lijstje daar pal boven kijken. En dan op de BMR Mannen knop er onder drukken en even de getallen die je dan in de meest rechtse twee hokjes krijgt hier neerzetten
Maar hij zei dat hij bij 2500 juist 10 kg. was aangekomen. Vandaarquote:Op maandag 18 mei 2009 18:42 schreef Chicolate het volgende:
1500 voor een man als hoeveelheid om bij af te vallen? Ik zou een stuk hoger gaan zitten. Een vrouw die veel sport heeft al een onderhoud van 2300, mag dus 1800 eten en valt dan nog af ... ik zou voor een man die veel sport eerder richting de 2500 voor afvallen gaan.
oke dankjequote:Op maandag 18 mei 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hij zei dat hij bij 2500 juist 10 kg. was aangekomen. Vandaar
Ik vind het al goed als hij die 700 eerst eens meer dan verdubbelt naar 1500 en dan zien we weer verder.
Je hebt gelijk dat het er uiteindelijk meer zouden moeten worden!
Heb je wel even op het linkje geklikt in de 2e post van deze paginaquote:Op maandag 18 mei 2009 18:57 schreef cw2cu het volgende:
[..]
oke dankje!
vanochtend: 4 boterhammen, en smiddags ook met mager beleg en filet americain.
Zo zit ik vandaag al op de 700+ met alleen het brood.. met avondeten 1200 kcal schat ik..
Langzaam zal ik wel naar die 2000 kcal gaan.
Ik heb wel voor morgen wat meer in huis gehaald zoals fruit als tussendoortje. Maar 2500 kcal met gezond eten pff.. wordt nog een opgave vind ik.
Nou, 1 ding: ga nooit chronisch onder je BMR zitten. Je BMR is wat je lijf nodig heeft om te blijven draaien, organen op gang houden/temperatuur goed houden/ademen, als je daar onder gaat zitten, eet je lijf je spieren op (spieren verbruiken ook energie) en kom je in een spaarstand terecht: je valt niet meer af terwijl/omdat je heel weinig eet.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:22 schreef cw2cu het volgende:
pfff, een bmr van 2099.
en onderhoud van 3253..
Ik heb echt het idee dat als ik dit eet dan gewoon weer 10 kilootjes erbij kom![]()
Ik moet me dus echt rot eten om af te vallen?? en dan vooral langzame koolhydraten?
hehe.. en maar denken dat ik moest honger lijden
Degene die ze promoot ook:quote:Op maandag 18 mei 2009 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik eet een magnum alamond temptation... die zijn kolere lekkah!
Eet je elke avond vlees of iets anders met eiwitten bij je avondeten?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:29 schreef cw2cu het volgende:
nummer 3, want ik sport wel elke dag maar niet echt super intensief vind ik zelf.
eiwitten eet ik volgens mij wel voldoende. 3x per week gekookt eitje, 4x per week kip en vleeswaren op brood sochtends. Of moet dit ook heel wat meer zijn?
Iig heel erg bedankt voor jullie hulp!
Ik las Bijenkorfquote:Op maandag 18 mei 2009 19:39 schreef Ewelina het volgende:
Excursie naar het Binnenhof, voor een werkgroep over politiek Den Haag 1848-1919. Op zich leuk hoor, zeker aangezien we meer te zien gaan krijgen dan de standaardrondleiding, maar dat tijdstip
Ik nog steeds, tot ik jouw post zag dat het blijkbaar niet kloptquote:
Dan zou ik in elk geval niet zo vroeg mijn nest uitmoetenquote:
4x per week kip en andere dagen geen vlees savonds. Bakje yoghurt savonds krijg ik echt niet binnen. Ik lust echt alles, alleen yoghurt niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Eet je elke avond vlees of iets anders met eiwitten bij je avondeten?
Af en toe vis is ook wel gezond. Verder kun je ook noten of peulvruchten eten voor eiwitten.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:57 schreef cw2cu het volgende:
[..]
4x per week kip en andere dagen geen vlees savonds. Bakje yoghurt savonds krijg ik echt niet binnen. Ik lust echt alles, alleen yoghurt niet.
Dat heeft niks met leeftijd te maken, dat heb ik ook altijdquote:Op maandag 18 mei 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Oh jongens, wat erg, ik word oud. Het is nu officieel.
Want ik heb sinds vandaag mijn nieuwe telefoon en ik ben geneigd om het simkaartje weer terug te proppen in mijn oude afgebladderde telefoon omdat ik daarvan tenminste snap hoe hij werkt![]()
Hij is prachtig! Maar ik had altijd Nokia en nu Sony Ericsson en nu snap ik werkelijk driekwart nietquote:Op maandag 18 mei 2009 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat heeft niks met leeftijd te maken, dat heb ik ook altijd![]()
Issie mooi?
Hee XM, hoe gaat 't met jou?quote:
Ah ja, komt ook allemaal vanzelf wel! Meestal kom ik achter dingen omdat ik op verkeerde knopjes drukquote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is prachtig! Maar ik had altijd Nokia en nu Sony Ericsson en nu snap ik werkelijk driekwart niet
Om te beginnen zit er maar een héél beknopte gebruiksaanwijzing bij en moet je de rest geloof ik allemaal zelf maar uitzoeken? Ik kan bv niet vinden hoe ik kies voor wel of geen flits met foto's maken.
Ga wel even op internet zoeken of er ergens een gebruiksaanwijzing te vinden is.
Dat idd.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat heeft niks met leeftijd te maken, dat heb ik ook altijd![]()
Bij mijn SE: Foto, dan die joystick zegmaar in het midden indrukken, met links/recht/boven/beneden door de opties navigeren, kiezen, aanklikken en klaar.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is prachtig! Maar ik had altijd Nokia en nu Sony Ericsson en nu snap ik werkelijk driekwart niet
Om te beginnen zit er maar een héél beknopte gebruiksaanwijzing bij en moet je de rest geloof ik allemaal zelf maar uitzoeken? Ik kan bv niet vinden hoe ik kies voor wel of geen flits met foto's maken.
Ga wel even op internet zoeken of er ergens een gebruiksaanwijzing te vinden is.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah ja, komt ook allemaal vanzelf wel! Meestal kom ik achter dingen omdat ik op verkeerde knopjes drukIk ben ook zo iemand die pas een jaar met t9 smst
SEquote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zit hier wel prima eigenlijk
Heeyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |