hoe dat zo?quote:Op maandag 18 mei 2009 08:31 schreef RenRen- het volgende:
Oh, ik moet hier zijn, niet in het dieettopic
Eurovisie SongFestivalquote:Op maandag 18 mei 2009 08:36 schreef RenRen- het volgende:
Oh, mag zelf kiezen wat ik doeBeide is vast ook prima.
Ik ben Irenka, woon in Rotterdam. Ik ben 172 lang, 77 kilo. Wil graag naar de 70, ga over anderhalve week met mijn moeder naar de Weightwatchers.
Wie is een ESF.
No biggyquote:Op maandag 18 mei 2009 08:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh.
Het is vroeg.![]()
Ik hou van katten en het ESF gaaat.
Eh. Ik hou niet van fruit. Het enige wat ik lust zijn bananen, appels, peren.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
No biggy!
Enneh, wat is je favoriete fruit?
Dankjequote:Op maandag 18 mei 2009 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
maargoed, welkom dus![]()
Weight Watchers, en dan?al vaker gedaan of begin je voor 't eerst met gewicht kwijtraken?
als je het ook nodig hebt voor je poepen zou ik gebroken lijnzaad nemen, bijv. van zonnatura.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:09 schreef Viking84 het volgende:
Hoe zat dat ook alweer met lijnzaad? Ik wil ook lijnzaad door m'n yoghurt pleuren om m'n calorie-inname op te vijzelen, maar wat moet ik precies hebben en waar haal ik dat?
O ja, het was voor je poepen idd.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:11 schreef Ek-Mei het volgende:
maar geen idee trouwens hoeveel kcal erin zit, nooit bij stil gestaan en daar neem ik t ook niet voor
maar ik weet niet of ik lijnzaad voor de kcal zou nemen, kun je niet gewoon wat anders extra eten?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, het was voor je poepen idd.
Nou daar heb ik momenteel niet zoveel problemen mee.
Ik vind het nu al erg moeilijk om genoeg te etenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:14 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
maar ik weet niet of ik lijnzaad voor de kcal zou nemen, kun je niet gewoon wat anders extra eten?
Gezond afvallen hoeft niet heel lang te duren. Ik doel natuurlijk niet op een week, maar als het 2/3 maanden zou duren zou dat perfect zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 09:16 schreef kwakveense het volgende:
moggeh! welkom renren! over je "ik hoop dat t niet te lang duurt"...tsja, in principe duurt gezodn afvallen door je eetgewoontes te veranderen natuurlijk je leven lang
Makreel! Jum! Daar heb ik ook trek in.. *zet in agenda dat ze makreel moet kopen*quote:Op maandag 18 mei 2009 09:16 schreef kwakveense het volgende:
moggeh! welkom renren! over je "ik hoop dat t niet te lang duurt"...tsja, in principe duurt gezodn afvallen door je eetgewoontes te veranderen natuurlijk je leven lang
mijn lijstje van vandaag
S- 30day shred (mn spierpijn is eindelijk over...hopelijk wordt de tussenpoos steeds korter)
O- brinta vezelcrackers met coburger ham
T- boterham met kip
L- 3 boterhammen met kip, een komkommer
T- boterham met kip
D- makreelfilet, radijs
zingen van 18.15 tot 22.30
T- boterham met kip
T 1 glaasje witte wijn
kun je dan niet váker wat eten? echt om de anderhalf/twee uur? die extra boterham kun je ook tussendoor eten...quote:Op maandag 18 mei 2009 09:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het nu al erg moeilijk om genoeg te eten. Ik probeerde zaterdag een extra boterham te eten bij de lunch (3 ipv 2) en het stond me zó tegen. Kreeg hem echt met moeite weg...
.
Dus ik wil eigenlijk calorieën meesmokkelen, zeg maar, door ze door iets anders te doen wat ik normaal ook wel eet (yoghurt bijv).
voor mij is dat juist het allermoeilijkstequote:Op maandag 18 mei 2009 09:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gezond afvallen hoeft niet heel lang te duren. Ik doel natuurlijk niet op een week, maar als het 2/3 maanden zou duren zou dat perfect zijn.
Maar eetpatroon moet ik wel aanhouden, maar als ik d'r eenmaal in zit zal het niet te moeilijk zijn
Oke, maar dan zou ik er misschien iets door doen wat het lekkerder maakt, muesli ofzo, of vult het dan teveel?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het nu al erg moeilijk om genoeg te eten. Ik probeerde zaterdag een extra boterham te eten bij de lunch (3 ipv 2) en het stond me zó tegen. Kreeg hem echt met moeite weg...
.
Dus ik wil eigenlijk calorieën meesmokkelen, zeg maar, door ze door iets anders te doen wat ik normaal ook wel eet (yoghurt bijv).
En calorierijker beleg? Hoef je niet perse ander beleg voor te kiezen, maar als je het dikker doet heb je ook al meer kCal binnen.. Of boter op je brood, halfvolle ipv magere melk..quote:Op maandag 18 mei 2009 09:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Verder staat hier nog een artikel over lijnzaad: http://valtaf.nl/index.php?pxd=.g&pxc=213141¤t=weblog¤t=item&item=1999quote:per 100gr
kcal 368
eiwit 23,5
koolh 10,6
vet 25,7 (waarvan 2,5 verzadigd, de rest allemaal m.o.v.)
vezels 23,2
Dat zou idd wel helpen denk ikquote:Op maandag 18 mei 2009 09:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
kun je dan niet váker wat eten? echt om de anderhalf/twee uur? die extra boterham kun je ook tussendoor eten...
ik gebruik per dag 1 eetlepel, geen idee hoeveel gram dat is, toch eens een keukenweegschaal aanschaffenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En calorierijker beleg? Hoef je niet perse ander beleg voor te kiezen, maar als je het dikker doet heb je ook al meer kCal binnen.. Of boter op je brood, halfvolle ipv magere melk..
Dit is wat ik op google kan vinden over de kCal in lijnzaad:
[..]
Verder staat hier nog een artikel over lijnzaad: http://valtaf.nl/index.php?pxd=.g&pxc=213141¤t=weblog¤t=item&item=1999
Een biertje op zondagavond? Dat zou ik maar gewoon inbouwen, als ik jou was.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:07 schreef Ek-Mei het volgende:
Zo, gisteravond mn lijsje nog even afgesloten met een biertje en nu weer normaal doen, de zoveelste poging![]()
O: yoghurt met lijnzaad en allbran (restje:kruimels)
T: banaan
S: fitness
L: 2 boterhammen met?
T: appel of kiwi
D: tomatensoep van gisteren met brood (met ei?)
Ik heb gisteren besloten om te bezuiningen op eten/boodschappen
dat dusquote:Op maandag 18 mei 2009 09:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een biertje op zondagavond? Dat zou ik maar gewoon inbouwen, als ik jou was.
Verder eet je echt te weinig, vandaag.
de rest van het weekend bestond uit chips, fles wijn, bier, veel koekjes ed...quote:Op maandag 18 mei 2009 09:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een biertje op zondagavond? Dat zou ik maar gewoon inbouwen, als ik jou was.
Verder eet je echt te weinig, vandaag.
Mooi lijstje weer.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:16 schreef kwakveense het volgende:
S- 30day shred (mn spierpijn is eindelijk over...hopelijk wordt de tussenpoos steeds korter)
O- brinta vezelcrackers met coburger ham
T- boterham met kip
L- 3 boterhammen met kip, een komkommer
T- boterham met kip
D- makreelfilet, radijs
zingen van 18.15 tot 22.30
T- boterham met kip
T 1 glaasje witte wijn
Ik ben geen nieuweling. Ik ben een kroketmenneke.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:45 schreef conleche het volgende:
G'morgen! Welkom en succes voor de nieuwelingen!
Ik ga eens een gezond weekje inlassen, want afgelopen week veel rotzooi gegeten. Zo maar eens wegen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |