quote:Op maandag 18 mei 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar er zit natuurlijk een héél verschil tussen 700 (die je nu ongeveer doordeweeks eet) en 2500-3000 kcalDie 700 moeten er ongeveer zeker 1500 worden denk ik doordeweeks, zeker als je zoveel sport als jij. Dus dat hoeven er geen 3000 te worden.
Weet je wat je even moet doen? Even HIER klikken, dan tot ongeveer 3/4 van de pagina naar beneden scrollen tot je gele vakjes krijgt waar je GEWICHT, LENGTE, LEEFTIJD en ACTIVITEITSNIVEAU moet invullen.
Jouw activiteitsniveau ligt op 3 of 4 denk ik. Moet je even in het lijstje daar pal boven kijken. En dan op de BMR Mannen knop er onder drukken en even de getallen die je dan in de meest rechtse twee hokjes krijgt hier neerzetten
Maar hij zei dat hij bij 2500 juist 10 kg. was aangekomen. Vandaarquote:Op maandag 18 mei 2009 18:42 schreef Chicolate het volgende:
1500 voor een man als hoeveelheid om bij af te vallen? Ik zou een stuk hoger gaan zitten. Een vrouw die veel sport heeft al een onderhoud van 2300, mag dus 1800 eten en valt dan nog af ... ik zou voor een man die veel sport eerder richting de 2500 voor afvallen gaan.
oke dankjequote:Op maandag 18 mei 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hij zei dat hij bij 2500 juist 10 kg. was aangekomen. Vandaar
Ik vind het al goed als hij die 700 eerst eens meer dan verdubbelt naar 1500 en dan zien we weer verder.
Je hebt gelijk dat het er uiteindelijk meer zouden moeten worden!
Heb je wel even op het linkje geklikt in de 2e post van deze paginaquote:Op maandag 18 mei 2009 18:57 schreef cw2cu het volgende:
[..]
oke dankje!
vanochtend: 4 boterhammen, en smiddags ook met mager beleg en filet americain.
Zo zit ik vandaag al op de 700+ met alleen het brood.. met avondeten 1200 kcal schat ik..
Langzaam zal ik wel naar die 2000 kcal gaan.
Ik heb wel voor morgen wat meer in huis gehaald zoals fruit als tussendoortje. Maar 2500 kcal met gezond eten pff.. wordt nog een opgave vind ik.
Nou, 1 ding: ga nooit chronisch onder je BMR zitten. Je BMR is wat je lijf nodig heeft om te blijven draaien, organen op gang houden/temperatuur goed houden/ademen, als je daar onder gaat zitten, eet je lijf je spieren op (spieren verbruiken ook energie) en kom je in een spaarstand terecht: je valt niet meer af terwijl/omdat je heel weinig eet.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:22 schreef cw2cu het volgende:
pfff, een bmr van 2099.
en onderhoud van 3253..
Ik heb echt het idee dat als ik dit eet dan gewoon weer 10 kilootjes erbij kom![]()
Ik moet me dus echt rot eten om af te vallen?? en dan vooral langzame koolhydraten?
hehe.. en maar denken dat ik moest honger lijden
Degene die ze promoot ook:quote:Op maandag 18 mei 2009 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik eet een magnum alamond temptation... die zijn kolere lekkah!
Eet je elke avond vlees of iets anders met eiwitten bij je avondeten?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:29 schreef cw2cu het volgende:
nummer 3, want ik sport wel elke dag maar niet echt super intensief vind ik zelf.
eiwitten eet ik volgens mij wel voldoende. 3x per week gekookt eitje, 4x per week kip en vleeswaren op brood sochtends. Of moet dit ook heel wat meer zijn?
Iig heel erg bedankt voor jullie hulp!
Ik las Bijenkorfquote:Op maandag 18 mei 2009 19:39 schreef Ewelina het volgende:
Excursie naar het Binnenhof, voor een werkgroep over politiek Den Haag 1848-1919. Op zich leuk hoor, zeker aangezien we meer te zien gaan krijgen dan de standaardrondleiding, maar dat tijdstip
Ik nog steeds, tot ik jouw post zag dat het blijkbaar niet kloptquote:
Dan zou ik in elk geval niet zo vroeg mijn nest uitmoetenquote:
4x per week kip en andere dagen geen vlees savonds. Bakje yoghurt savonds krijg ik echt niet binnen. Ik lust echt alles, alleen yoghurt niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Eet je elke avond vlees of iets anders met eiwitten bij je avondeten?
Af en toe vis is ook wel gezond. Verder kun je ook noten of peulvruchten eten voor eiwitten.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:57 schreef cw2cu het volgende:
[..]
4x per week kip en andere dagen geen vlees savonds. Bakje yoghurt savonds krijg ik echt niet binnen. Ik lust echt alles, alleen yoghurt niet.
Dat heeft niks met leeftijd te maken, dat heb ik ook altijdquote:Op maandag 18 mei 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Oh jongens, wat erg, ik word oud. Het is nu officieel.
Want ik heb sinds vandaag mijn nieuwe telefoon en ik ben geneigd om het simkaartje weer terug te proppen in mijn oude afgebladderde telefoon omdat ik daarvan tenminste snap hoe hij werkt![]()
Hij is prachtig! Maar ik had altijd Nokia en nu Sony Ericsson en nu snap ik werkelijk driekwart nietquote:Op maandag 18 mei 2009 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat heeft niks met leeftijd te maken, dat heb ik ook altijd![]()
Issie mooi?
Hee XM, hoe gaat 't met jou?quote:
Ah ja, komt ook allemaal vanzelf wel! Meestal kom ik achter dingen omdat ik op verkeerde knopjes drukquote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is prachtig! Maar ik had altijd Nokia en nu Sony Ericsson en nu snap ik werkelijk driekwart niet
Om te beginnen zit er maar een héél beknopte gebruiksaanwijzing bij en moet je de rest geloof ik allemaal zelf maar uitzoeken? Ik kan bv niet vinden hoe ik kies voor wel of geen flits met foto's maken.
Ga wel even op internet zoeken of er ergens een gebruiksaanwijzing te vinden is.
Dat idd.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat heeft niks met leeftijd te maken, dat heb ik ook altijd![]()
Bij mijn SE: Foto, dan die joystick zegmaar in het midden indrukken, met links/recht/boven/beneden door de opties navigeren, kiezen, aanklikken en klaar.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is prachtig! Maar ik had altijd Nokia en nu Sony Ericsson en nu snap ik werkelijk driekwart niet
Om te beginnen zit er maar een héél beknopte gebruiksaanwijzing bij en moet je de rest geloof ik allemaal zelf maar uitzoeken? Ik kan bv niet vinden hoe ik kies voor wel of geen flits met foto's maken.
Ga wel even op internet zoeken of er ergens een gebruiksaanwijzing te vinden is.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah ja, komt ook allemaal vanzelf wel! Meestal kom ik achter dingen omdat ik op verkeerde knopjes drukIk ben ook zo iemand die pas een jaar met t9 smst
SEquote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zit hier wel prima eigenlijk
Heeyquote:
Als dat laatste betekent dat je je buikje rond hebt gegeten, dan zeg ik: huldequote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Parijs was erg fabuleux
Alleen eettechnisch een drama
Vast wel op de officiële sitequote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem al, hij staat erop en m'n ipod laad op.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Welke les mis je trouwens? Misschien kan ik 'm uploaden voor je? Lopen zul je!!
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:22 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb hem al, hij staat erop en m'n ipod laad op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we gaan binnenkort een afspraak maken met de huisarts.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Les listes dan maar gelijk weer
ff onder een spoilert, want veel en niet boeiend.XM ik denk dat het wel meevalt met dat je aangekomen bent, je hebt goed ontbeten op de dagen dat je in Parijs wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we gaan binnenkort een afspraak maken met de huisarts.
Mooi dat je het er ook naar je zin hebt gehad
En goed van je dat je naar de huisarts gaat![]()
Ja met T9 hoef je alleen de nummertjes waar de letters op staan maar in te drukken, en dan vormt ie zelf een woordquote:
ff onder een spoilert, want veel en niet boeiend.ik vind het helemaal niet veel, misschien niet altijd de beste keuzes, maar voor op vakantie echt niet veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we gaan binnenkort een afspraak maken met de huisarts.
![]()
ff onder een spoilert, want veel en niet boeiend.Hartstikke goed! Ik ben trots op je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we gaan binnenkort een afspraak maken met de huisarts.
.
O en nu gaan we wel elke dag vragen of je al een afspraak hebt gemaakt natuurlijk.
Niet meer actief op Fok!
Ik heb dat ook nu, wist niet dat dat zo heette... heb het gehouden omdat ik niet weet hoe ik het moet veranderenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja met T9 hoef je alleen de nummertjes waar de letters op staan maar in te drukken, en dan vormt ie zelf een woordNormaal moet je per letter doen, T9 gaat per woord. Alleen kent ie niet alle woorden
Gosh, wat een wazige omschrijving. http://nl.wikipedia.org/wiki/T9 , misschien begrijp je het dan beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
mini-foto-spam
nouja, je bent al slank, waarom maak je je zo druk om wat je naar binnen werkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja
Nou, zo slank ben ik helaas niet. Broekmaat 40/42... Maar nogal neiging om te groeien. Vandaar dat ik me er druk over maakquote:Op maandag 18 mei 2009 20:45 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
nouja, je bent al slank, waarom maak je je zo druk om wat je naar binnen werkt?
nouja ik kan niet ontkennen dat ik het niet herken, dat druk maken, maar je ziet er echt mooi en slank uit hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, zo slank ben ik helaas niet. Broekmaat 40/42... Maar nogal neiging om te groeien. Vandaar dat ik me er druk over maak.
Second thatquote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
nouja ik kan niet ontkennen dat ik het niet herken, dat druk maken, maar je ziet er echt mooi en slank uit hoor
Als ik in de buurt woonde kwam ik langs om je even te helpen! Een nieuwe telefoon is zo leuk, maar zo jammer als je er niks van snapt.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
Oke, de groeten. Ik doe het simkaartje weer in mijn oude telefoon.
Ik vind de agenda en de wekkers (dat zijn er ineens 4 ipv 1, why?????) allemaal veel te eng om te gebruiken. Straks doe ik het niet goed en word ik niet wakker morgenochtend. Ga het als ik in het ziekenhuis ben geweest volgende week en toch even een dag niets mag doen wel uitzoeken. Bwehhhh.
Ik kom er wel uit als ik ga zitten klooien (ik ben er bijvoorbeeld achter dat er geen flits op zit, gek he, dat ik hem niet kon vinden, het was gewoon foute info van de T-Mobile site denk ikquote:Op maandag 18 mei 2009 21:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik in de buurt woonde kwam ik langs om je even te helpen! Een nieuwe telefoon is zo leuk, maar zo jammer als je er niks van snapt.
Idee: zet de wekker nu op 21.15 oid. Dan zie je meteen of ie werktquote:Op maandag 18 mei 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom er wel uit als ik ga zitten klooien (ik ben er bijvoorbeeld achter dat er geen flits op zit, gek he, dat ik hem niet kon vinden, het was gewoon foute info van de T-Mobile site denk ik) maar ik durf er nu niet op te vertrouwen dat alles goed staat om hem bv als wekker te gebruiken. Dat moet ik eerst maar eens gaan testen als het geen ramp is als ik niet op tijd wakker word
Ik word hier echt een beetje chagrijnig van. Treurig he?
Ik heb überhaupt nog nooit een foon gezien waar flits op zitquote:Op maandag 18 mei 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom er wel uit als ik ga zitten klooien (ik ben er bijvoorbeeld achter dat er geen flits op zit, gek he, dat ik hem niet kon vinden, het was gewoon foute info van de T-Mobile site denk ik) maar ik durf er nu niet op te vertrouwen dat alles goed staat om hem bv als wekker te gebruiken. Dat moet ik eerst maar eens gaan testen als het geen ramp is als ik niet op tijd wakker word
Ik word hier echt een beetje chagrijnig van. Treurig he?
Dankjequote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
nouja ik kan niet ontkennen dat ik het niet herken, dat druk maken, maar je ziet er echt mooi en slank uit hoor
Ik wel, meerdere zelfsquote:Op maandag 18 mei 2009 21:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt nog nooit een foon gezien waar flits op zit.
Succes met rennen!quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wel, meerdere zelfs. Vaak de wat duurdere modellen.
Mijn mobiel heeft een camera met een knopje aan de buitenkant. Dan nog liever geen camera.
Superhandig ja! Not! Je wilt niet weten hoeveel foto's ik heb gemaakt van m'n broekzakquote:Op maandag 18 mei 2009 21:12 schreef neen het volgende:
[..]ik heb er ook een aan de zijkant, handig hoor... zijn de foto's teminste liggend. Jammer dat ik m'n telefoon naar de klote heb geholpen en hij het niet meer doet (de camera dan)
Hij maakt massa's foto's in mn broekzak, omdat er soms iets tegenaan stoot, ik had dat knopje liever niet gehadquote:Op maandag 18 mei 2009 21:12 schreef neen het volgende:
[..]ik heb er ook een aan de zijkant, handig hoor... zijn de foto's teminste liggend. Jammer dat ik m'n telefoon naar de klote heb geholpen en hij het niet meer doet (de camera dan)
Dat dusquote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij maakt massa's foto's in mn broekzak, omdat er soms iets tegenaan stoot, ik had dat knopje liever niet gehad.
Nee, jij hebt hem natuurlijk in een schattig roze tasje in je handtasjequote:Op maandag 18 mei 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb mijn telefoon nooit in mijn broekzak?Maargoed, mijnes heeft ook geen knopje aan de zijkant
Nee, Sony Ericsson doet niet aan smileysquote:Op maandag 18 mei 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn telefoon nooit in mijn broekzak
Maar ik heb al een sms gestuurd en ook eentje gekregen. Dus dat werktSchrok me wel de kolere van het geluid! Hahahaha. Wat een sukkel voel ik me zeg, met dat ding. Van Nokia naar Nokia is geen probleem, maar dit is echt even wennen. Zelfs de spatie in een smsje zit onder een andere toets!
En kan je ook smilies kiezen als je smst? En zo ja, waar vind ik die?
Hij zit of in mijn tas (zwart, bruin of roodquote:Op maandag 18 mei 2009 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt hem natuurlijk in een schattig roze tasje in je handtasje![]()
.
Ik heb m'n huidige foon ook nooit in m'n broekzak eigenlijk, maar m'n vorige telefoon dus wel. Ik heb ook twee keer een kapot display gehad. 1 keer stootte ik tegen de tafel aan en 1 keer stortte ik een lading boodschappen in m'n tas, terwijl m'n foon nog onderin de tas lag.
Is het nou gelukt met de smileys?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Brrrrrrrrrr wat een enge kerel, bij daten in het donker!
Die is zelfs in het licht eng
Ik zag er een paar ja! Maar als iemand die smst krijgt die NIET een SE telefoon heeft, ziet die dan gewoon gekke tekens of ziet die de smilies dan ook?quote:
De standaardsmileys wel (dusquote:Op maandag 18 mei 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag er een paar ja! Maar als iemand die smst krijgt die NIET een SE telefoon heeft, ziet die dan gewoon gekke tekens of ziet die de smilies dan ook?
Ik vind dat je het wel moet vertellen. Jullie zijn een hechte familie (toch?) en dan hoor je zoiets met elkaar te delen. Bovendien is het voor jou ook prettiger als je niet het gevoel hebt dat je er een geheim op nahoudt. Ik denk dat je moeder het heel fijn zou vinden als je het zou zeggenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Oh en ik gooi er nog maar even een enorme ego post tegenaan
Ik baal een beetje, want Heer G heeft JA gezegd tegen een projectje op zee van de zomer. Drie weken weg, kan ik hebben. Maar dan is hij met zijn eigen verjaardag en met mijn verjaardag niet in het land. En vorig jaar was hij er ook al niet op mijn verjaardag. Toen had hij per ongeluk een optreden geboekt op die dagArggggh. Zo, dat lucht op. Dat helpt al.
En dan heb ik nog even jullie hulp nodig bij de volgende beslissing:
Moet ik het wel of niet mijn moeder vertellen van mijn ziekenhuisgedoetjes? Ik was namelijk van plan om niets te vertellen omdat ze zelf al genoeg zorgen heeft met de aankomende operatie en bestralingen. Maar kan ik dat maken om niets te zeggen?
Wat kinderachtigquote:Op maandag 18 mei 2009 21:50 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga naar bed. Lekker met tegen m'n knuffels aanliggen en een boekje lezen.. Ja, ik heb knuffels. Waaronder een hele grote mislukte giraffe
Hoe zou jij je voelen als je moeder niets zou zeggen? Of je vader? Of je beste vriendin? Ik neem dat je het wel zou willen weten, hoewel je zelf al genoeg zorgen hebt. Naar ik vermoed ziet je moeder het net zo.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef Greys het volgende:En dan heb ik nog even jullie hulp nodig bij de volgende beslissing:
Moet ik het wel of niet mijn moeder vertellen van mijn ziekenhuisgedoetjes? Ik was namelijk van plan om niets te vertellen omdat ze zelf al genoeg zorgen heeft met de aankomende operatie en bestralingen. Maar kan ik dat maken om niets te zeggen?
Het is nu ook al de tweede keer achter elkaar. Da's wel irritant.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, daar zou ik enorm van balen, Greys, als m'n vriend er niet was op m'n verjaardag.. Wat dat betreft ben ik net een klein kind.
Maar denk je dan niet dat ze té veel zorgen bij elkaar heeft? Als ik dit er nog eens overheen gooi? Ze weet het pas net van zichzelf... Ik vind het zo moeilijk joh om zoiets te bepalen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind dat je het wel moet vertellen. Jullie zijn een hechte familie (toch?) en dan hoor je zoiets met elkaar te delen. Bovendien is het voor jou ook prettiger als je niet het gevoel hebt dat je er een geheim op nahoudt. Ik denk dat je moeder het heel fijn zou vinden als je het zou zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nou wat lief!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:00 schreef Harajuku. het volgende:
Steek Greys hier een poot onder de riem
SPAM! Iedereen klikken behalve Greys - don't you dare woman.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:00 schreef Harajuku. het volgende:
Steek Greys hier een poot onder de riem
SPAM! Iedereen klikken behalve Greys - don't you dare woman.
We gaan natuurlijk verder niets zeggenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar Hara, niet teveel (lees: geen) details liever buiten dit topic hoorHet is al genant genoeg allemaal
En mensen gaan dan vast vragen wat en hoe en dat hoeft niet heel FOK! over.
En het is maar een dagje.
Maar je bent wel een enorme schat(Ik heb uiteraard wel geklikt
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik zou het wel moeilijk vinden om zoiets door de telefoon te horen hoor! Maargoed, jij kent je ouders het beste natuurlijk. Pfff, 't is wel echt een rotperiode hè?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
Als er met mijn moeder niets zou zijn dan zou ik het al lang verteld hebben!
Maar die mensen hebben al zoveel aan hun hoofd... Ik denk dat ik het uiteindelijk wel vertel, aankomend weekend maar dan moet het telefonisch en dan zal ik het toch wel zo luchtig mogelijk houden.
quote:En ik wilde dat we de vakantie nog niet geboekt hadden. Vind het voor Heer G ook lullig dat het zo'n anders-dan-anders vakantie gaat worden.Ik denk dat heer G best zal begrijpen dat het voor deze keer een keertje anders is. En inderdaad, wat neen zegt, gewoon allemaal andere dingen gaan doen! Leuke excursies, uitstapjes, boekjes lezen... Beetje pootjebaden misschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Wat je zegt ben je zelfquote:
Hasselt is een hele leuke stad en je kan er prima winkelen. En terrasjes zijn er ook plenty.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, eerlijkgezegd weet ik ook niet, wat nu wijsheid is. Misschien toch eerst de resultaten van de biopt afwachten?
Ahw, bedtijd! Ik heb morgen een bespreking in Hasselt. Of all places![]()
Stiekem ben ik er nog nooit geweest
Weltrusten schattepoepekindje!! En aanstellen?? Wat denk je nu zelf?? Je hebt belangrijke en minder belangrijke dingen in het leven en wat jij nu doormaakt behoort tot de eerste categorie. Trusten!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
Ik schaam me dat het zoveel over mij gaat (ja, alweer) en dat ik me niet zo moet aanstellen.
Zal echt proberen het morgen allemaal wat zonniger in te zien, heb nu een piekeravondje en omdat Heer G er niet is ga ik dat dan op jullie loslatenIk ga nu nog ff in bed tv kijken en bedenken hoe lief jullie allemaal zijn en morgen ga ik alleen maar positieve dingen zeggen!
![]()
Bedankt voor het luisteren!
Nou... eerst moet deze kabel worden vervangen...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef Merel het volgende:
En ik wil weten hoe het met loveli's motor is!
Ik vind jou zo grappigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:36 schreef loveli het volgende:
En natuurlijk droeg ik deze schoenen toen ik aan het klussen was...
Stoer ben jij zeg!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Nou... eerst moet deze kabel worden vervangen...
[ afbeelding ]
En morgen ga ik kijken of ik wat aan de lekkage van deze unit kan doen, anders heb ik daar 4 nieuwe pakkingen voor nodig...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het goed is zijn vanmiddag al wat onderdelen aangekomen, er lag een briefje in de bus dat er een pakje bij de buren is afgegeven. Andere onderdelen bestel ik morgen, met een beetje mazzel heb ik 'em vrijdag weer in elkaar.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:36 schreef loveli het volgende:
Voorbereiden van een presentatie:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:38 schreef cyclechick het volgende:Zo, presentatie nog een keer oefenen (hoe bereid je dat soort dingen het beste voor?) en dan naar Amsterdam. Ik hoop zo dat ik mijn zenuwen in bedwang kan houden
Thanks!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voorbereiden van een presentatie:
- nadenken over wat je wilt gaan vertellen aan wie
- eerste opzet presentatie maken (begin, middenstuk, afsluiting) - 1e structuur
- algemene informatie verzamelen en op kaartje schrijven
- uitgebreidere opzet maken (eventueel aan de hand van vragen) - 2e, uitgebreidere structuur
- presentatie uitwerken, eventueel met ppp. Niet helemaal uitschrijven, maar met kaartjes werken
- oefenen: eerst in je hoofd, dan voor publiek
- eventueel presentatie aanpassen
- wederom oefenen, eerst in je hoofd, dan voor publiek
- stralen!
Ohja! Veel succes! Als je weet waar je het over hebt komt het vast wel goed.
Voor je begint even naar de zaal kijken en je inbeelden dat ze daar allemaal bloot zitten. Het helpt echtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:38 schreef cyclechick het volgende:
Zo, presentatie nog een keer oefenen (hoe bereid je dat soort dingen het beste voor?) en dan naar Amsterdam. Ik hoop zo dat ik mijn zenuwen in bedwang kan houden
straks schiet ik in de slappe lachquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor je begint even naar de zaal kijken en je inbeelden dat ze daar allemaal bloot zitten. Het helpt echt
Succes!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:En nu maar even de huisarts bellen...
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx co en cycle![]()
Veel succes met je presentatie!! Komt vast helemaal goed
.
Dikke *SMOOCH* voor Greys
@loveli:voor klussen op de hakken
Oja, lijstje!
O: bakje optimel kwark
T: probably een klein gebakje, 2 verjaardagen op het werk
W: lang overleg
L/T: 2 boterhammen met appelstroop
D: ? nog boodschappen doen
Aargh, hele dag overhoop door dat lange overleg dat op de agenda staat. Maar even zien of ik dat vanmiddag / vanavond nog een beetje recht kan breien.
En nu maar even de huisarts bellen...
Vrijdagochtend 8 uurquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Fijn dat je goed voor jezelf zorgt. En hoe moeilijk het misschien ook is, wel eerlijk zijn tegen de dokter hè? Dus niet zeggen dat het eigenljik allemaal wel meevalt, maar gewoon eerlijk vertellen hoe jij tegenover eten staat.
Weet je al wat je wil gaan zeggen? Misschien is het handig om van tevoren een verhaaltje klaar te hebben, zodat je niet ineens dichtklapt daar of alles gaat bagatelliseren? (schrijf je dat zo?)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vrijdagochtend 8 uur
En nu wil ik niet meer horen dat ik niet naar jullie luister.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vrijdagochtend 8 uur
Heldin! (echt!)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vrijdagochtend 8 uur
Ik heb nog even om er over na te denken. Drempel 1 was het daadwerkelijk maken van die afspraak. Nu kan ik me over drempel 2 druk gaan maken: wat ga ik zeggen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:10 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Weet je al wat je wil gaan zeggen? Misschien is het handig om van tevoren een verhaaltje klaar te hebben, zodat je niet ineens dichtklapt daar of alles gaat bagatelliseren? (schrijf je dat zo?)
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:12 schreef Miss_S het volgende:
Dankzij jullie advies om meer te eten en te sporten ben ik afgelopen week gewoon 1,5 kilo afgevallen
Whoeeehoeeequote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:12 schreef Miss_S het volgende:
Dankzij jullie advies om meer te eten en te sporten ben ik afgelopen week gewoon 1,5 kilo afgevallen
Heel goed, 1 stap tegelijk! Misschien kun je e.e.a. op papier zetten, mocht je er dan niet meer uitkomen daar, heb je iets om op terug te vallen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb nog even om er over na te denken. Drempel 1 was het daadwerkelijk maken van die afspraak. Nu kan ik me over drempel 2 druk gaan maken: wat ga ik zeggen.
Wat goed!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:12 schreef Miss_S het volgende:
En toch blijft het raarquote:
Het is ook een beetje vreemd, want je zou iets anders verwachten, maar dan is het toch juist leuk?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En toch blijft het raar![]()
Mijn planning voor vandaag:
9uur 2 boterhammen met pindakaas
12uur 2 boterhammen met filet a + stuk fruit
14uur worteltjes
16uur boterham met filet a
18uur Diner
20.30-22.00 Buikdansen
22.30uur optimel kwark
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voel me een beetje een aansteller dat ik hiermee naar de huisarts ga. Maar ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]Thnx cycleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Ik ga in ieder geval even een overzichtje maken van wat ik de afgelopen weken overdag heb gegeten en dan hóóp ik eigenlijk dat dat haar al genoeg zegt
.
Een eetprobleem draait juist om veel meer dan een eetpatroon. Probeer erbij te vertellen wat het met je doet, of het moeite kost om te eten, of je jezelf wel of niet onzeker vindt over jezelf...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Thnx cycle! Ik ga in ieder geval even een overzichtje maken van wat ik de afgelopen weken overdag heb gegeten en dan hóóp ik eigenlijk dat dat haar al genoeg zegt
.
Stoer! Je mag trots op jezelf zijn. Het is juist sterk als je de moed kunt verzamelen om naar de huisarts te gaan. De makkelijke weg zou zijn om gewoon door te blijven prutsen en jezelf helemaal gek te maken met rare gedachtekronkels. Het is veel lastiger om toe te geven dat je even een steuntje in de rug nodig hebt. En vrijdag inderdaad bij de huisarts niet opeens het verhaal bagatelliseren, maar eerlijk alles op tafel. Des te eerder kun je aan de slag om ervoor te zorgen dat je weer wat lekkerder in je vel komt te zittenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vrijdagochtend 8 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat moest eruit.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:03 schreef Daph_ het volgende:
Okee, mega-ego-klaagpost:Ik weet niet of het bij mij alleen bij trillende handen blijft. Ik ben soms een bomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat moest eruit.
![]()
Ja maar daar kan ik 1 juli beginnen. Ik had gehoopt mijn contract uit te dienen maar blijkbaar probeert ie me er toch uit te werken en dat vind ik nogal frustrerend..quote:
Ik heb net even flink zitten klagen tegen mijn collega. Zij controleert zometeen mijn mailtje.. Ik ben gewoon zó boos!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bij mij alleen bij trillende handen blijft. Ik ben soms een bom
Je weet dat ie wel een hele goede reden moet hebben om je voor het einde van je contract eruit te werken hè? Als ie een greintje verstand heeft van arbeidsrecht weet hij dat zelf ook heus wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ik 1 juli beginnen. Ik had gehoopt mijn contract uit te dienen maar blijkbaar probeert ie me er toch uit te werken en dat vind ik nogal frustrerend..
Ja maar hij kan wel iemand op non-actief zetten. Ik heb een nulurencontract dus hij kan gewoon zeggen dat ik vanaf volgende week 0 uren kan komen werken. Dan heb ik een maand geen inkomen en dat is ook een probleemquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:18 schreef laziness het volgende:
[..]
Je weet dat ie wel een hele goede reden moet hebben om je voor het einde van je contract eruit te werken hè? Als ie een greintje verstand heeft van arbeidsrecht weet hij dat zelf ook heus wel.
Lekker in zijn eigen sop gaar laten koken, dat gefrustreerde mannetje.
Maar ik ben blij dat je binnenkort naar iets anders kunt.
Ik vind salade wel handig. Ik eet het nu bijna nooit meer omdat ik het nergens koel kan zetten, maar een bak sla met komkommer en balsamicodressing vond ik wel lekker als ik vroeg thuis was. Dat is handig, omdat je die sla met komkommer dan 's avonds ook nog kan eten als bijgerecht en verder deed ik het ook op brood. En ik ben een grote fan van zelfgemaakte soepquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:15 schreef Blurred86 het volgende:
Goed dat je naar de huisarts gaat XM! echt super![]()
Greys: ik vind dat je het moet vertellen, ook al zou ik het zelf denk ik ook niet doen![]()
Ik had net een afspraak met mijn scriptiebegeleider en hij was best positief over mijn werk tot nu toe![]()
Lijstje:
O: brinta met banaan, rozijnen, lijnzaad
T: nootjes
L: 4x allinson volkorenboterham (1x vegapate/komkommer, 1x 30+tosti met ketchup)
T: 2x golden kiwi
D: witlof uit de oven met ham en 30+ kaas en aardappel?
T: yoghurt met all bran plus
Ik zou eigenlijk wel wat gevarieerder willen eten (ik eet echt elke dag hetzelfde op mijn D na) maar ik weet niet zo goed hoe. Ik vind de dingen die ik eet ook eigenlijk gewoon heel lekker dus aan de ene kant ben ik wel gewoon tevreden, maar aan de andere kant denk ik dat het toch beter (gezonder?) is om meer te variëren. Ook heb ik het idee dat als ik meer ga variëren dat ik dan meer verschillende dingen moet kopen en dat ik het dan allemaal niet op tijd op krijg voor het over de datum is (ik woon alleen en ben alleen van maandag ochtend t/m vrijdagochtend thuis). Iemand tips?
Oh sorry, ik wist niet dat je een nul uren contract hebt. Dan kan ie je gewoon niet meer oproepen inderdaadquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar hij kan wel iemand op non-actief zetten. Ik heb een nulurencontract dus hij kan gewoon zeggen dat ik vanaf volgende week 0 uren kan komen werken. Dan heb ik een maand geen inkomen en dat is ook een probleem
Twee weken geleden is een ander meisje ook per direct op non-actief gezet
Oeh, wat irritant inderdaad!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb net even flink zitten klagen tegen mijn collega. Zij controleert zometeen mijn mailtje.. Ik ben gewoon zó boos!
Het enige dat me tegenhoudt om een woedeuitbarsting te krijgen is het feit dat ik dan waarschijnlijk direct de laan uitgestuurd wordt
Bedankt voor het kijkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, volgens mij hadden zie niet echt uitverkoop![]()
Dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:28 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat je een nul uren contract hebt. Dan kan ie je gewoon niet meer oproepen inderdaad![]()
![]()
Dat klinkt bekendquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oeh, wat irritant inderdaad!.
Wel heel verstandig dat je je collega de mail even laat lezen van tevoren. Doe ik ook altijd, want als ik bozig ben, kan ik heel moeilijk niet-bozig overkomen. Hell, ik schijn zelfs bozig over te komen als het niet eens zo bedoeld is
Maar wat ik me afvraag waarom je uberhaupt eigenlijk nog opgeroepen wordt als er toch geen werk is? Dat is toch het voordeel van een 0 uren contract voor een werkgever juist? Alleen als er werk is laat je de werknemer komen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit![]()
Het is gewoon naar, want die vent is niet normaal. Maar ik hoop dat het goedkomt. Ik heb twee collega's achter me staan die zich zullen 'verzetten' als ie mij eruit werkt
Ben je gek, daar is juist moed voor nodig! Je kop in het zand steken is zoveel makkelijker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voel me een beetje een aansteller dat ik hiermee naar de huisarts ga. Maar ja.
Ik krijg vaak het commentaar dat ik "op een onplezierige manier communiceer"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:35 schreef Daph_ het volgende:
Dat klinkt bekendIk ben vrij direct in mijn mails en sommige mensen denken dan dat ik boos ben
Het zou wel mooi zijn als je hem in héél beleefde bewoordingen toch ontzettend voor lul kunt zetten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar hij kan wel iemand op non-actief zetten. Ik heb een nulurencontract dus hij kan gewoon zeggen dat ik vanaf volgende week 0 uren kan komen werken. Dan heb ik een maand geen inkomen en dat is ook een probleem
Twee weken geleden is een ander meisje ook per direct op non-actief gezet
Ik heb de afspraak dat ik 16 uur per week kan werken. Ik kom dus ook twee dagen in de week. Die afspraak heb ik met mijn manager al gemaakt (die nu in het ziekenhuis ligt) dus daar kan hij weinig meer aan veranderen. Ik moet werkervaring opdoen naast mijn afstudeerscriptie en dat kan ik niet bij het administratiekantoor waar ik mijn scriptie schrijf.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:38 schreef laziness het volgende:
[..]
Maar wat ik me afvraag waarom je uberhaupt eigenlijk nog opgeroepen wordt als er toch geen werk is? Dat is toch het voordeel van een 0 uren contract voor een werkgever juist? Alleen als er werk is laat je de werknemer komen?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik krijg vaak het commentaar dat ik "op een onplezierige manier communiceer". Ik ben me vaak écht van geen kwaad bewust hoor
.
De mail die ik opstel doet dat ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het zou wel mooi zijn als je hem in héél beleefde bewoordingen toch ontzettend voor lul kunt zetten.
Hopelijk kun je het allemaal nog een beetje rekken, dan is 1 juli al niet meer zo ver weg.
Ik begrijp het. Dank je voor je uitlegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb de afspraak dat ik 16 uur per week kan werken. Ik kom dus ook twee dagen in de week. Die afspraak heb ik met mijn manager al gemaakt (die nu in het ziekenhuis ligt) dus daar kan hij weinig meer aan veranderen. Ik moet werkervaring opdoen naast mijn afstudeerscriptie en dat kan ik niet bij het administratiekantoor waar ik mijn scriptie schrijf.
Oh alle assistenten die nog op het HBO zitten, hebben zo'n contract trouwensEigenlijk heet het een min-maxcontract, maar in de praktijk werkt het hetzelfde als een nulurencontract.
Accountancyquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:44 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Dank je voor je uitleg![]()
Oh en spuit 11 en zo maar voor welke studie ben je een scriptie aan het schrijven?
Ik vind het toch wel een vervelend commentaar hoor, zeker omdat ik het zelf niet in de gaten heb. Als ik weet en begrijp wat mensen vervelend vinden aan mijn manier van communiceren, dan kan ik er nog iets aan doen. Het is niet zo handig als je werkgever vindt dat je op een vervelende manier communiceert (en dat is me nu al 2 of 3 keer overkomenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]Same here!
Waarom zou je eromheenlullen als je in 2 zinnen duidelijk kan maken wat je wil?Alleen komt het nogal bot over af en toe
Ik hoop geweldig, dat heeft ze wel verdiend!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:28 schreef conleche het volgende:
Nu viev weg is, hoef ik niet meer die E ertussen te plakken en TERUSTEN te zeggen.[/sub]
Hoe zou die Puppel het hebben??
Dat is inderdaad wel vervelend.. Ik kreeg het alleen te horen van studiegenootjes, gelukkig niet van mijn werkgevers. Het scheelt waarschijnlijk wel dat ik in de Accountancy werk, daar zijn mails al snel kortaf omdat mensen het 'altijd druk hebben'..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een vervelend commentaar hoor, zeker omdat ik het zelf niet in de gaten heb. Als ik weet en begrijp wat mensen vervelend vinden aan mijn manier van communiceren, dan kan ik er nog iets aan doen. Het is niet zo handig als je werkgever vindt dat je op een vervelende manier communiceert (en dat is me nu al 2 of 3 keer overkomen).
Ah!quote:
Ja op zich zou ik hier ook wel werkzaamheden kunnen uitvoeren, maar er zijn hier al 3 andere stagiaires en eigenlijk is dit ook geen accountantswerk om het zo maar even te zeggen.. Ik had het wel leuk gevonden om hier ook wat administraties te boeken enzoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:55 schreef laziness het volgende:
[..]
Ah!
Ik werk op een administratiekantoor maar hier doen mensen wel werkzaamheden die voldoen aan werkervaring en waarmee ze voor hun scriptie uit de voeten kunnen.
Vriendlief (en collega) heeft net een 8 voor zijn scriptie binnen gesleept![]()
Grappig dat dit soort dingen toch per kantoor zo kunnen verschillen.
Hoe dan ook is een wekker nooit tof.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:04 schreef Greys het volgende:
Vikje! Be proud! Deze telefoonkluns heeft haar nieuwe telefoon mee vandaag en zich laten wekken door de nieuwe telefoon-wekker vanmorgen!
![]()
Administraties boeken doen hier de nieuwelingen. De rest doet jaarrekeningen e.d. opstellen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja op zich zou ik hier ook wel werkzaamheden kunnen uitvoeren, maar er zijn hier al 3 andere stagiaires en eigenlijk is dit ook geen accountantswerk om het zo maar even te zeggen.. Ik had het wel leuk gevonden om hier ook wat administraties te boeken enzo
Wat goed van je vriend! Een 8!
Dat is dan ook wel weer zo. Toch was ik vanmorgen blij dat ie afging.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe dan ook is een wekker nooit tof.
Vind het altijd wel leuk om het hele proces te doenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:07 schreef laziness het volgende:
[..]
Administraties boeken doen hier de nieuwelingen. De rest doet jaarrekeningen e.d. opstellen.
Die 8 was wel helemaal super ja, maar hij is dan ook erg perfectionistisch.
Ik stel voor dat jij ook gewoon die 8 even binnen haalt
Is dat eigenlijk slecht voor mijn eet plan? Gebraden gehakt? Ik heb totaal geen idee wat ik als brood beleg moet gebruiken namelijk..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo. Toch was ik vanmorgen blij dat ie afging.
Erger was geweest als ik iets verkeerd had ingesteld
En dankzij jou heb ik enorme trek in gebraden gehakt nu
Mager beleg is fricandeau, rosbief, kipfilet, dat soort dingenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk slecht voor mijn eet plan? Gebraden gehakt? Ik heb totaal geen idee wat ik als brood beleg moet gebruiken namelijk..
Als je echt iets magers wilt idd de dingen die Greys noemt, of magere smeerkaas, sandwich spread, appelstroop. Maar goed, als man moet je wel wat meer binnenkrijgen dus dan hoef je daar niet per se heel erg op te letten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk slecht voor mijn eet plan? Gebraden gehakt? Ik heb totaal geen idee wat ik als brood beleg moet gebruiken namelijk..
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
mini-foto-spam
ben jij dat? Waar zit al dat vet dan? Ik zie alleen maar een hardstikke mooie vrouw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TjaIk ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
ik ben ook vaak het weekend niet thuis, maar af en toe brinta afwisselen met iets van all bran/muesli ofzo, wat tomaten ipv komkommer kopen om af te wisselen, kwark ipv yoghurt?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:15 schreef Blurred86 het volgende:
Goed dat je naar de huisarts gaat XM! echt super![]()
Greys: ik vind dat je het moet vertellen, ook al zou ik het zelf denk ik ook niet doen![]()
Ik had net een afspraak met mijn scriptiebegeleider en hij was best positief over mijn werk tot nu toe![]()
Lijstje:
O: brinta met banaan, rozijnen, lijnzaad
T: nootjes
L: 4x allinson volkorenboterham (1x vegapate/komkommer, 1x 30+tosti met ketchup)
T: 2x golden kiwi
D: witlof uit de oven met ham en 30+ kaas en aardappel?
T: yoghurt met all bran plus
Ik zou eigenlijk wel wat gevarieerder willen eten (ik eet echt elke dag hetzelfde op mijn D na) maar ik weet niet zo goed hoe. Ik vind de dingen die ik eet ook eigenlijk gewoon heel lekker dus aan de ene kant ben ik wel gewoon tevreden, maar aan de andere kant denk ik dat het toch beter (gezonder?) is om meer te variëren. Ook heb ik het idee dat als ik meer ga variëren dat ik dan meer verschillende dingen moet kopen en dat ik het dan allemaal niet op tijd op krijg voor het over de datum is (ik woon alleen en ben alleen van maandag ochtend t/m vrijdagochtend thuis). Iemand tips?
O Greys, ik ben zo fier op u!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:04 schreef Greys het volgende:Vikje! Be proud! Deze telefoonkluns heeft haar nieuwe telefoon mee vandaag en zich laten wekken door de nieuwe telefoon-wekker vanmorgen!
![]()
er zit vrij veel verzadigd vet in gebraden gehakt. das niet zo goed voor je. ik zou mager beleg nemen, en dan om aan wat extra calorieën te komen af en toe een eitje (of zelfgemaakte eiersalade: eitje in stukjes, halfvolle mayo, en bieslook en wat zout en peper) op brood, of een beetje tonijnsalade maken (tonijn uit blik, halfvolle mayo, stukjes augurk), of een beetje makreel, of wat nootjes eten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dat betekent dat je teleoofn op gsm én 3g netwerken staat. das niet erg, maar ook niet nuttig, want alleen nodig in het buitenland (amerika enzo, waar ze een andere bandbreedte gebruiken voor mobiel tel. verkeer). het kost een beetje extra batterijkracht, dus je kunt het beter uitzetten.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
Voor de Sony E. hebberts: wat betekent het als er een blauw/grijs vierkantje met een H op je scherm komt?
Ik heb nu een gebruiksaanwijzing van 84 pagina's gedownload en er is niet een hoofdstukje 'schermafbeeldingen' ofzo, of uitleg symbolen
Whelllllllllp!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:04 schreef Greys het volgende:Vikje! Be proud! Deze telefoonkluns heeft haar nieuwe telefoon mee vandaag en zich laten wekken door de nieuwe telefoon-wekker vanmorgen!
![]()
Ik ben trots op je!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vrijdagochtend 8 uur
Toch wel jammer, het was zo'n mooi sprookje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
[Palingsoap]
Jan en Yolanthe toch echt uit elkaar!
[/Palingsoap]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
[Palingsoap]
Jan en Yolanthe toch echt uit elkaar!
[/Palingsoap]
Wat leuk, en spannend!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hartstikke goed, XM! Dat is een heel grote stap, super goed dat je die hebt genomen!
Ik ben met een mevrouw aan het mailen die misschien wil dat ik een taart voor d'r ga maken. Dat zou m'n eerste opdracht zijn, en de eerste keer dat iemand buiten familie en vrienden m'n taarten ziet.. Spannend!
Ik was een beetje aan het mailen met iemand van hetleukstetaartenforum omdat ik had gezien dat die in het dorp woonde waar ik ben opgegroeid, en zij had deze opdracht gekregen maar ze is dan zelf op vakantie, en nu vroeg ze of ik het wilde doen want ze dacht dat ik dat wel zou kunnen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat leuk, en spannend!
Waar kent die mevrouw jou dan van?
Oh, wat leuk dat ze zo'n vertrouwen in je heeft!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was een beetje aan het mailen met iemand van hetleukstetaartenforum omdat ik had gezien dat die in het dorp woonde waar ik ben opgegroeid, en zij had deze opdracht gekregen maar ze is dan zelf op vakantie, en nu vroeg ze of ik het wilde doen want ze dacht dat ik dat wel zou kunnen!
Soep! wat een goed idee, ik ga broccolisoep makenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:25 schreef SiTu het volgende:
[..]
Ik vind salade wel handig. Ik eet het nu bijna nooit meer omdat ik het nergens koel kan zetten, maar een bak sla met komkommer en balsamicodressing vond ik wel lekker als ik vroeg thuis was. Dat is handig, omdat je die sla met komkommer dan 's avonds ook nog kan eten als bijgerecht en verder deed ik het ook op brood. En ik ben een grote fan van zelfgemaakte soepWant die kan je makkelijk invriezen, dus hoef je ook niets weg te gooien. Al heb ik dus geen vriezer
Maar goed, beide dingen die je niet heel makkelijk meeneemt (tenzij je gazpacho maakt)
Ja, dat ben ik. Thnxquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ben jij dat? Waar zit al dat vet dan? Ik zie alleen maar een hardstikke mooie vrouw!
Geen avondeten meer? Het is pas half 2. Je kunt toch niet de rest van de dag niks eten?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik. ThnxVet zit op mn buik, billen en bovenbenen met name.
Terug van het overleg en er waren broodjes. Twee pistoletjes gehad met jonge kaas en iets van cervelaat ofzo. Nouja, ik hoef in ieder geval geen avondeten meer. Stukje taart viel reuze mee: yoghurtvlaai met aardbeien.
En thnx voor de thumbs up van iedereen.
Achja. Morgenavond weer spinnen en terug in het normale ritme.
Nou, twee pistoletjes met beleg is wel heavy hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:43 schreef Greys het volgende:
Lieve XM, dat is toch een héél normale lunch, twee broodjes?
Hoezo hoef je dan geen avondeten meer? Dat hoef je wel hoor!
Nee ik denk het niet. Je kan het voor de volledigheid natuurlijk altijd vermelden en er eerlijk bij zeggen dat je er het fijne niet meer van weet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
Mini, wat stoer!
En Miss_S ook gefeliciteerd!
Muis, thanks!
Ik hoop niet dat ik ook moet bloedprikken vanmiddag![]()
En op de narcose vragenlijst staat of ik eerder onder narcose ben geweest en zo ja, wanneer en in welk ziekenhuis. Ehm, ik geloof toen met mijn amandelen maar dat is een jaar of 30 geleden en ik weet niet precies waar en wanneer. Zullen ze niet zo nauw nemen toch?
Ik geloof om bloedgroep te bepalen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet. Je kan het voor de volledigheid natuurlijk altijd vermelden en er eerlijk bij zeggen dat je er het fijne niet meer van weet.
Waarom zou je moeten bloedprikken eigenlijk?
OH da's wel een goeiequote:
Moet je vandaag al? Heb het niet helemaal onthouden, maar ik had het idee in m'n hoofd dat je eerst op vakantie zou gaan en dan pas naar het ziekenhuis. Sterkte en we denken aan je!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
Mini, wat stoer!
En Miss_S ook gefeliciteerd!
Muis, thanks!
Ik hoop niet dat ik ook moet bloedprikken vanmiddag![]()
En op de narcose vragenlijst staat of ik eerder onder narcose ben geweest en zo ja, wanneer en in welk ziekenhuis. Ehm, ik geloof toen met mijn amandelen maar dat is een jaar of 30 geleden en ik weet niet precies waar en wanneer. Zullen ze niet zo nauw nemen toch?
Vandaag alleen afspraak met anesthesist voor wat onderzoekjes voor de narcose.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Moet je vandaag al? Heb het niet helemaal onthouden, maar ik had het idee in m'n hoofd dat je eerst op vakantie zou gaan en dan pas naar het ziekenhuis. Sterkte en we denken aan je!
Twee pistoletjes met beleg is bij elkaar denk ik zo'n 400kcal. Ok, het is niet de gezondste lunch die je had kunnen nemen maar het is zeker niet extreem veel! Bovendien zitten er lang niet alle verschillende voedingsstoffen in die je nodig hebt. Desnoods eet je vanavond iets heel lichts, alleen maar groente en kipfilet ofzo, maar dan krijg je tenminste nog iets gezonds binnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, twee pistoletjes met beleg is wel heavy hoor.
Neem nou liever niks meer eigenlijk en vanavond wat yoghurt o.i.d.
@Mini: ik weet niet zo goed of ik afval, weeg me niet / nauwelijks. Mn spijkerbroek lijkt wel strakker te zitten, maar misschien komt dat wel door het spinnen. Nouja dat hoop ik dan maar.
Het was dat, of niksquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Twee pistoletjes met beleg is bij elkaar denk ik zo'n 400kcal. Ok, het is niet de gezondste lunch die je had kunnen nemen maar het is zeker niet extreem veel! Bovendien zitten er lang niet alle verschillende voedingsstoffen in die je nodig hebt.
Ja, dat zou ook kunnen. Misschien een lichte salade met gerookte kip en rozijntjes ofzo.quote:Desnoods eet je vanavond iets heel lichts, alleen maar groente en kipfilet ofzo, maar dan krijg je tenminste nog iets gezonds binnen.
Omdat mn enige weegschaal de wii fit isquote:Wat is de reden dat je je niet weegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |