Hoe dan ook is een wekker nooit tof.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:04 schreef Greys het volgende:
Vikje! Be proud! Deze telefoonkluns heeft haar nieuwe telefoon mee vandaag en zich laten wekken door de nieuwe telefoon-wekker vanmorgen!
![]()
Administraties boeken doen hier de nieuwelingen. De rest doet jaarrekeningen e.d. opstellen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja op zich zou ik hier ook wel werkzaamheden kunnen uitvoeren, maar er zijn hier al 3 andere stagiaires en eigenlijk is dit ook geen accountantswerk om het zo maar even te zeggen.. Ik had het wel leuk gevonden om hier ook wat administraties te boeken enzo
Wat goed van je vriend! Een 8!
Dat is dan ook wel weer zo. Toch was ik vanmorgen blij dat ie afging.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe dan ook is een wekker nooit tof.
Vind het altijd wel leuk om het hele proces te doenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:07 schreef laziness het volgende:
[..]
Administraties boeken doen hier de nieuwelingen. De rest doet jaarrekeningen e.d. opstellen.
Die 8 was wel helemaal super ja, maar hij is dan ook erg perfectionistisch.
Ik stel voor dat jij ook gewoon die 8 even binnen haalt
Is dat eigenlijk slecht voor mijn eet plan? Gebraden gehakt? Ik heb totaal geen idee wat ik als brood beleg moet gebruiken namelijk..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo. Toch was ik vanmorgen blij dat ie afging.
Erger was geweest als ik iets verkeerd had ingesteld
En dankzij jou heb ik enorme trek in gebraden gehakt nu
Mager beleg is fricandeau, rosbief, kipfilet, dat soort dingenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk slecht voor mijn eet plan? Gebraden gehakt? Ik heb totaal geen idee wat ik als brood beleg moet gebruiken namelijk..
Als je echt iets magers wilt idd de dingen die Greys noemt, of magere smeerkaas, sandwich spread, appelstroop. Maar goed, als man moet je wel wat meer binnenkrijgen dus dan hoef je daar niet per se heel erg op te letten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk slecht voor mijn eet plan? Gebraden gehakt? Ik heb totaal geen idee wat ik als brood beleg moet gebruiken namelijk..
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
mini-foto-spam
ben jij dat? Waar zit al dat vet dan? Ik zie alleen maar een hardstikke mooie vrouw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TjaIk ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
ik ben ook vaak het weekend niet thuis, maar af en toe brinta afwisselen met iets van all bran/muesli ofzo, wat tomaten ipv komkommer kopen om af te wisselen, kwark ipv yoghurt?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:15 schreef Blurred86 het volgende:
Goed dat je naar de huisarts gaat XM! echt super![]()
Greys: ik vind dat je het moet vertellen, ook al zou ik het zelf denk ik ook niet doen![]()
Ik had net een afspraak met mijn scriptiebegeleider en hij was best positief over mijn werk tot nu toe![]()
Lijstje:
O: brinta met banaan, rozijnen, lijnzaad
T: nootjes
L: 4x allinson volkorenboterham (1x vegapate/komkommer, 1x 30+tosti met ketchup)
T: 2x golden kiwi
D: witlof uit de oven met ham en 30+ kaas en aardappel?
T: yoghurt met all bran plus
Ik zou eigenlijk wel wat gevarieerder willen eten (ik eet echt elke dag hetzelfde op mijn D na) maar ik weet niet zo goed hoe. Ik vind de dingen die ik eet ook eigenlijk gewoon heel lekker dus aan de ene kant ben ik wel gewoon tevreden, maar aan de andere kant denk ik dat het toch beter (gezonder?) is om meer te variëren. Ook heb ik het idee dat als ik meer ga variëren dat ik dan meer verschillende dingen moet kopen en dat ik het dan allemaal niet op tijd op krijg voor het over de datum is (ik woon alleen en ben alleen van maandag ochtend t/m vrijdagochtend thuis). Iemand tips?
O Greys, ik ben zo fier op u!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:04 schreef Greys het volgende:Vikje! Be proud! Deze telefoonkluns heeft haar nieuwe telefoon mee vandaag en zich laten wekken door de nieuwe telefoon-wekker vanmorgen!
![]()
er zit vrij veel verzadigd vet in gebraden gehakt. das niet zo goed voor je. ik zou mager beleg nemen, en dan om aan wat extra calorieën te komen af en toe een eitje (of zelfgemaakte eiersalade: eitje in stukjes, halfvolle mayo, en bieslook en wat zout en peper) op brood, of een beetje tonijnsalade maken (tonijn uit blik, halfvolle mayo, stukjes augurk), of een beetje makreel, of wat nootjes eten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dat betekent dat je teleoofn op gsm én 3g netwerken staat. das niet erg, maar ook niet nuttig, want alleen nodig in het buitenland (amerika enzo, waar ze een andere bandbreedte gebruiken voor mobiel tel. verkeer). het kost een beetje extra batterijkracht, dus je kunt het beter uitzetten.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
Voor de Sony E. hebberts: wat betekent het als er een blauw/grijs vierkantje met een H op je scherm komt?
Ik heb nu een gebruiksaanwijzing van 84 pagina's gedownload en er is niet een hoofdstukje 'schermafbeeldingen' ofzo, of uitleg symbolen
Whelllllllllp!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:04 schreef Greys het volgende:Vikje! Be proud! Deze telefoonkluns heeft haar nieuwe telefoon mee vandaag en zich laten wekken door de nieuwe telefoon-wekker vanmorgen!
![]()
Ik ben trots op je!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vrijdagochtend 8 uur
En nu wil ik niet meer horen dat ik niet naar jullie luister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |