Nee, jij hebt hem natuurlijk in een schattig roze tasje in je handtasjequote:Op maandag 18 mei 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb mijn telefoon nooit in mijn broekzak?Maargoed, mijnes heeft ook geen knopje aan de zijkant
Nee, Sony Ericsson doet niet aan smileysquote:Op maandag 18 mei 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn telefoon nooit in mijn broekzak
Maar ik heb al een sms gestuurd en ook eentje gekregen. Dus dat werktSchrok me wel de kolere van het geluid! Hahahaha. Wat een sukkel voel ik me zeg, met dat ding. Van Nokia naar Nokia is geen probleem, maar dit is echt even wennen. Zelfs de spatie in een smsje zit onder een andere toets!
En kan je ook smilies kiezen als je smst? En zo ja, waar vind ik die?
Hij zit of in mijn tas (zwart, bruin of roodquote:Op maandag 18 mei 2009 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt hem natuurlijk in een schattig roze tasje in je handtasje![]()
.
Ik heb m'n huidige foon ook nooit in m'n broekzak eigenlijk, maar m'n vorige telefoon dus wel. Ik heb ook twee keer een kapot display gehad. 1 keer stootte ik tegen de tafel aan en 1 keer stortte ik een lading boodschappen in m'n tas, terwijl m'n foon nog onderin de tas lag.
Is het nou gelukt met de smileys?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Brrrrrrrrrr wat een enge kerel, bij daten in het donker!
Die is zelfs in het licht eng
Ik zag er een paar ja! Maar als iemand die smst krijgt die NIET een SE telefoon heeft, ziet die dan gewoon gekke tekens of ziet die de smilies dan ook?quote:
De standaardsmileys wel (dusquote:Op maandag 18 mei 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag er een paar ja! Maar als iemand die smst krijgt die NIET een SE telefoon heeft, ziet die dan gewoon gekke tekens of ziet die de smilies dan ook?
Ik vind dat je het wel moet vertellen. Jullie zijn een hechte familie (toch?) en dan hoor je zoiets met elkaar te delen. Bovendien is het voor jou ook prettiger als je niet het gevoel hebt dat je er een geheim op nahoudt. Ik denk dat je moeder het heel fijn zou vinden als je het zou zeggenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Oh en ik gooi er nog maar even een enorme ego post tegenaan
Ik baal een beetje, want Heer G heeft JA gezegd tegen een projectje op zee van de zomer. Drie weken weg, kan ik hebben. Maar dan is hij met zijn eigen verjaardag en met mijn verjaardag niet in het land. En vorig jaar was hij er ook al niet op mijn verjaardag. Toen had hij per ongeluk een optreden geboekt op die dagArggggh. Zo, dat lucht op. Dat helpt al.
En dan heb ik nog even jullie hulp nodig bij de volgende beslissing:
Moet ik het wel of niet mijn moeder vertellen van mijn ziekenhuisgedoetjes? Ik was namelijk van plan om niets te vertellen omdat ze zelf al genoeg zorgen heeft met de aankomende operatie en bestralingen. Maar kan ik dat maken om niets te zeggen?
Wat kinderachtigquote:Op maandag 18 mei 2009 21:50 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga naar bed. Lekker met tegen m'n knuffels aanliggen en een boekje lezen.. Ja, ik heb knuffels. Waaronder een hele grote mislukte giraffe
Hoe zou jij je voelen als je moeder niets zou zeggen? Of je vader? Of je beste vriendin? Ik neem dat je het wel zou willen weten, hoewel je zelf al genoeg zorgen hebt. Naar ik vermoed ziet je moeder het net zo.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef Greys het volgende:En dan heb ik nog even jullie hulp nodig bij de volgende beslissing:
Moet ik het wel of niet mijn moeder vertellen van mijn ziekenhuisgedoetjes? Ik was namelijk van plan om niets te vertellen omdat ze zelf al genoeg zorgen heeft met de aankomende operatie en bestralingen. Maar kan ik dat maken om niets te zeggen?
Het is nu ook al de tweede keer achter elkaar. Da's wel irritant.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, daar zou ik enorm van balen, Greys, als m'n vriend er niet was op m'n verjaardag.. Wat dat betreft ben ik net een klein kind.
Maar denk je dan niet dat ze té veel zorgen bij elkaar heeft? Als ik dit er nog eens overheen gooi? Ze weet het pas net van zichzelf... Ik vind het zo moeilijk joh om zoiets te bepalen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind dat je het wel moet vertellen. Jullie zijn een hechte familie (toch?) en dan hoor je zoiets met elkaar te delen. Bovendien is het voor jou ook prettiger als je niet het gevoel hebt dat je er een geheim op nahoudt. Ik denk dat je moeder het heel fijn zou vinden als je het zou zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nou wat lief!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:00 schreef Harajuku. het volgende:
Steek Greys hier een poot onder de riem
SPAM! Iedereen klikken behalve Greys - don't you dare woman.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:00 schreef Harajuku. het volgende:
Steek Greys hier een poot onder de riem
SPAM! Iedereen klikken behalve Greys - don't you dare woman.
We gaan natuurlijk verder niets zeggenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar Hara, niet teveel (lees: geen) details liever buiten dit topic hoorHet is al genant genoeg allemaal
En mensen gaan dan vast vragen wat en hoe en dat hoeft niet heel FOK! over.
En het is maar een dagje.
Maar je bent wel een enorme schat(Ik heb uiteraard wel geklikt
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik zou het wel moeilijk vinden om zoiets door de telefoon te horen hoor! Maargoed, jij kent je ouders het beste natuurlijk. Pfff, 't is wel echt een rotperiode hè?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
Als er met mijn moeder niets zou zijn dan zou ik het al lang verteld hebben!
Maar die mensen hebben al zoveel aan hun hoofd... Ik denk dat ik het uiteindelijk wel vertel, aankomend weekend maar dan moet het telefonisch en dan zal ik het toch wel zo luchtig mogelijk houden.
quote:En ik wilde dat we de vakantie nog niet geboekt hadden. Vind het voor Heer G ook lullig dat het zo'n anders-dan-anders vakantie gaat worden.Ik denk dat heer G best zal begrijpen dat het voor deze keer een keertje anders is. En inderdaad, wat neen zegt, gewoon allemaal andere dingen gaan doen! Leuke excursies, uitstapjes, boekjes lezen... Beetje pootjebaden misschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |