en de n deed ook moeilijk??quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, de w pakte niet. Ik zag 'm. Maar geen zin om aan te passen
Dankjewelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:32 schreef mspoez het volgende:
Gelukkig maar miss_S, dat is een fijn bericht in alle onzekerheid.
oké, jij bent best klein hé? Ik heb er nog 1 te koop maar die is voor als je 1.75/1.80 bentquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:35 schreef Tinkepink het volgende:
En nu ga ik even kijken of de Real goede mountainbikes verkoopt. Ik heb zin om door het bos te fietsen.
ik was altijd af tijdens het koken! Eerst al het snijwerk doen, dan alles wat gekookt/gebakken/gebraden moet worden opzetten...afwassen, en dan is de rest meestal ook wel klaar!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:53 schreef kaasplankje het volgende:
ik ga een salade maken met tonijn en stokbrood want daar heb ik zin in, ik twijfel alleen nog over óf eerst de afwas doen en dan "koken" óf afspoelen wat ik nodig heb en morgen de afwas doen.
Hmmmz
Dank je voor het aanbod. De fiets is iets te groot ben ik bang.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
oké, jij bent best klein hé? Ik heb er nog 1 te koop maar die is voor als je 1.75/1.80 bentWat is je budget? mss kan ik je adviseren
Ich sage Marktplatzquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dank je voor het aanbod. De fiets is iets te groot ben ik bang.Mijn budget is ¤ 150 voor een nouja-mountainbike en ongeveer ¤ 250 - ¤ 350 voor een goede (tweedehands) mountainbike. Alleen ben ik wel op zoek naar een fiets waarop ik niet helemaal vlak hoef te liggen. Dus eigenlijk een tourfietshouding met offroad-banden.
Wat grappig, dat doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik was altijd af tijdens het koken! Eerst al het snijwerk doen, dan alles wat gekookt/gebakken/gebraden moet worden opzetten...afwassen, en dan is de rest meestal ook wel klaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |