ik heb m'n reisverzekering van interpolis, via de rabobank. Nog nooit klachten gehad. Teon m'n oma overleed hebben ze alles heeel erg prettig voor me geregeld, vluchten gekeken, terug gebeld om te kijken of dat goed gewas, geboekt en nog een keer gebeld om te bevestigen dat de vluchten geboekt waren. Echt heel fijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, dan haak ik nog een keer in.
Ik ben ook vrij kort na de ingreep op vakantie gegaan. Was prima, ook al vond ik het van tevoren wat eng.
Tip: overleg van te voren met je gyn hierover, zodat je mag bellen vanaf je vakantieadres voor vragen (en dan niet door de assistente wordt afgescheept met een 'afspraak'.
Tip2: bel van te voren even met de ANWB met de vraag waar een engelssprekende dokter op dat eiland zit. Die is er (vast), en de ANWB heeft lijstjes met dat soort zaken.
Tip3: neem altijd een reisverzekering van de ANWB. Geldt voor alles & iedereen. Ik heb 1 keer een zaak moeten afwikkelen, bij een reisverzekeraar aangesloten bij de 'algemene meldkamer van de grote reisverzekeraars' én de ANWB. Neem ANWB.
Ja! ik ben denk ik ook halverwege mijn cyclus. Wat raar? dat heb ik nog nooit gehad, is dat normaalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:08 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euhm, je eierstokken? ik heb daar links of rechts pijn ongeveer halverwege mn cyclus, bij de eisprong...
euh, ja voor mij wel. als ik niet aan de pil ben heb ik het altijd. ben je voorheen aan de pil geweest? met een nuvaring zou je ook geen eisprong moeten hebben toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:15 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja! ik ben denk ik ook halverwege mijn cyclus. Wat raar? dat heb ik nog nooit gehad, is dat normaal![]()
Maakt niet zoveel uit, ik zou gaan voor een aluminium frame en alleen een geveerde voorvork. Wel belangrijk dat de spulletjes die erop zitten een beetje fatsoenlijk zijn en niet van Mickey-Mousekwaliteit ofzo. Als je m gaat halen moet je iemand meenemen die een beetje technisch is als je dat zelf niet bent zodat je geen kat in de zak koopt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je nog tips betreffende merken wel en niet?
Nee, inderdaad... Ben je er net mee begonnen ofzo Cycle?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euh, ja voor mij wel. als ik niet aan de pil ben heb ik het altijd. ben je voorheen aan de pil geweest? met een nuvaring zou je ook geen eisprong moeten hebben toch?
het duurt meestal echt maar eventjes, echt een uurtje of een paar uurtjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Ik heb een keer mijn vader in Frankrijk van de intensive care kunnen plukken. Unive dacht ik. Ben ik verder zeer over te spreken, Unive zelf en eindafhandeling waren ook prima, alleen dat callcenter dat het algemene hulpnummer bemandtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb m'n reisverzekering van interpolis, via de rabobank. Nog nooit klachten gehad. Teon m'n oma overleed hebben ze alles heeel erg prettig voor me geregeld, vluchten gekeken, terug gebeld om te kijken of dat goed gewas, geboekt en nog een keer gebeld om te bevestigen dat de vluchten geboekt waren. Echt heel fijn.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:19 schreef Merel het volgende:
Egopost:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeeeeeh, spannend!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Hmmm dat zou dan wel het bewijs zijn dat ik dat ding echt niet meer in me hebquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euh, ja voor mij wel. als ik niet aan de pil ben heb ik het altijd. ben je voorheen aan de pil geweest? met een nuvaring zou je ook geen eisprong moeten hebben toch?
het duurt meestal echt maar eventjes, echt een uurtje of een paar uurtjes.
Egopost:*recpezpts-post*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij durft!Stoere Merel
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik ben er ook nog láng niet hoor, maak je maar niet ongerust!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben tot nu toe een pilates-failure, maar ik lift mee op jullie succes als pilateskoninginnenBy virtue of being acquainted enzo
![]()
Binnenkort ben ik natuurlijk helemaal awesome. Dan spin ik rondjes op mn bulgedraaide-rug-met-kont-ingetrokken en zet ik een nieuw zwemrecord terwijl mn armen en benen op high-speed door de lucht maaien![]()
Gelukkig is 'binnenkort' heel relatiefMaar het gaat om de positiviteitsfactor!
Egopost:Wat stoer! ben benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Die nuvaring? Ja 2 weken geleden had ik hem ingedaan, maar ik was hem de volgende ochtend al "kwijt" en weet nog steeds niet helemaal zeker oftie nu uit/weg is of toch nog in een diep duister hoekje zitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee, inderdaad... Ben je er net mee begonnen ofzo Cycle?
Sssshhh niet zeggen! Dan ben je in mijn geestesoog gewoon nog steeds een überflexibel nymfje met awesome pilates-powerrrrrs!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog láng niet hoor, maak je maar niet ongerust!![]()
![]()
Ich gehe schlafen, welterusten allemaal!
Ik ook, en anders geven we loveli gewoon de schuldquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Stoer Merel! Ben benieuwd of hij echt zo leuk is!
Wil je meer plastische omschrijvingen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:25 schreef cyclechick het volgende:
Pilates klinkt moeilijk en inspannend, ik raak er nieuwsgierig naar![]()
Truste Goodbye!
Is er al een date gepland? Dan weten we wanneer we de kranten in de gaten moeten houdenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ook, en anders geven we loveli gewoon de schuldIk meld dit trouwens ook voor het geval 't een enge hakbijlmoordenaar blijkt te zijn, als ik dan in stukjes teruggevonden word is het ook loveli's schuld
Neejoh, net eerste mailtje gestuurdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:28 schreef cyclechick het volgende:
Is er al een date gepland? Dan weten we wanneer we de kranten in de gaten moeten houden
Ik zie de krantenkoppen al:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ook, en anders geven we loveli gewoon de schuldIk meld dit trouwens ook voor het geval 't een enge hakbijlmoordenaar blijkt te zijn, als ik dan in stukjes teruggevonden word is het ook loveli's schuld
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zie de krantenkoppen al:
HET WAS LOVELI'S SCHULD
Hakbijlmoordenaar annex 'perfect match' strikes again
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
En loveli krijsend en schoppend met een balkje voor haar ogen terwijl ze meegesleurd wordt door 2 potige politie-agenten?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bij RTL Boulevard! En dan eindigt één van die hakschoenen in het oog van de potige politie-agent aan de linkerkant, waarop Albert Verlinde zegt: "Whohohoh, dat zal zekerrrr pijn gedaan hebben
![]()
![]()
"
En dan gaan ze verder neuzelen dat het toch wel heel 'errrrg' is enzo en dan komt er op Hart van Nederland een interview met de buurman van de oude cavia van Merel's oud-oom Piet, die dan al snotterend aan Nederland mededeeld dat Merel "Toch zeuwn goeie maaid was, die da heul nie verdiende" en dat in oktober zijn boek uitkomt waarin hij zijn gevoelens over dit trauma uit de doeken doet
Dank je, ik ben erg blij met je bericht en meedenken!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, dan haak ik nog een keer in.
Ik ben ook vrij kort na de ingreep op vakantie gegaan. Was prima, ook al vond ik het van tevoren wat eng.
Tip: overleg van te voren met je gyn hierover, zodat je mag bellen vanaf je vakantieadres voor vragen (en dan niet door de assistente wordt afgescheept met een 'afspraak'.
Tip2: bel van te voren even met de ANWB met de vraag waar een engelssprekende dokter op dat eiland zit. Die is er (vast), en de ANWB heeft lijstjes met dat soort zaken.
Tip3: neem altijd een reisverzekering van de ANWB. Geldt voor alles & iedereen. Ik heb 1 keer een zaak moeten afwikkelen, bij een reisverzekeraar aangesloten bij de 'algemene meldkamer van de grote reisverzekeraars' én de ANWB. Neem ANWB.
mmm...Ik moet nog even op onderzoek uit voor Zimbabwe, wat het verstandigst is...eens kijken en vergelijken...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn vader in Frankrijk van de intensive care kunnen plukken. Unive dacht ik. Ben ik verder zeer over te spreken, Unive zelf en eindafhandeling waren ook prima, alleen dat callcenter dat het algemene hulpnummer bemandt(En dat callcenter wordt door bijna alle reisverzekermaatschappijen gebruikt.) Drie dagen wachten op een fax, het idee dat ze misschien in het Frans (!) iets zouden kunnen zeggen tegen de mevoruw van de Franse ziekenhuisadministratie (over het uitblijven van die fax, zonder die fax werd vader niet ontslagen), "*oeps* "uw vader was helemaal niet verzekerd" (verkeerde verzekeringstermijn verzonnen) etc etc etc.
Toen die mevrouw van het ziekenhuis me hoorde bellen met en a n double-v b was het wel goed verder, die kende ze, dan kwam het wel in orde.
Egopost:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat stoer van je! En wat lief van loveli!
Heb je al een foto van hem gezien? Oh wacht, misschien moet ik eerst even alles bijlezen en krijg ik het antwoord dan vanzelf.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Aahw da's stom PF! Wat is er nou?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:46 schreef P.F het volgende:
ik ben weer eens uitgevallen tegen m'n vaderen ik wil geen ruzie dus ik moet even communicatieve skills gaan lenen.
Ja, ik bedacht het me net nog, maar ik heb geen foto's kunnen maken omdat ze de hele tijd op m'n arm heeft liggen slapen. Dat fotografeert zo lastig!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aahw da's stom PF! Wat is er nou?![]()
En DaD! *wijst naar PM-box*
Is okee! Wel genoten van je ontmoeting met je nieuwe nichtje begrijp ik?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht het me net nog, maar ik heb geen foto's kunnen maken omdat ze de hele tijd op m'n arm heeft liggen slapen. Dat fotografeert zo lastig!
Sorry..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |