snij een uitje, ontdooi spinazie. bak uitje met wat knoflook aan in pan, gooi spinazie erbij en flink wat water. kook 10 minuten. gooi er wat room doorheen en pureer met de staafmixer oid. voila, spinaziesoep.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Honing + stroopwafel + chocola + smoothie is misschien iets meer suiker dan officieel awesome is, maar verder is het volgens mij een mooi lijstje!![]()
En ik ben benieuwd naar het recept van je spinaziesoep!![]()
gister moest ik naar de tandarts. Ik zag het die ochtend pas in m'n agenda staan en m'n ouders hadden er verder ook niet echt aan gedacht of over gebeld. Dus ik bel van klopt het dat wij naar de tandarts moeten??quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aahw da's stom PF! Wat is er nou?![]()
En DaD! *wijst naar PM-box*
12 km fietsen = halfuurtje toch? Kan je niet de fiets van vriendje lenen oid?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:15 schreef P.F het volgende:
ik lieg. 12 km. 2 uur en 24 minuten lopen. Dat duurt dus ook een uur en zou ik sowieso beter met het ov kunnen gaan.
Dan is fietsen sneller dan het OV wasquote:
PF heeft mot met haar pa, en die denkt natuurlijk zoek het zelf maar uit oidquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan is fietsen sneller dan het OV was
Maar ik kan bijna niet geloven dat ouders uit zichzelf zo reageren?
En Ma dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
PF heeft mot met haar pa, en die denkt natuurlijk zoek het zelf maar uit oid
O _die_ ruzie was al over, dit is een nieuwequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
PF heeft mot met haar pa, en die denkt natuurlijk zoek het zelf maar uit oid
Nou. Die hing in gesprek 1 al op omdat ik haar niet mocht storen onder schooltijd maar zij belde mij terug. Dus ik vroeg nog: bel ik gelegen?quote:
Ik wil helemaal niet fietsen! Ja een stukje, prima. Maar bezweet aankomenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Je moet ook niet meteen hard en snel gaan fietsen. Zo te horen heb je gewoon geen conditie, dus ik zou maar eens beginnen met langzaam. Zeven km is op zich toch prima te doen? Dan doe je er in het begin maar een half uur over.
Elvia globetrotter kan ik erg aanraden zelf: prijs voor 1-3 maanden is gelijk: 142 euro, maar dan ben je echt volledig verzekerd. www.elvia.nlquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
mmm...Ik moet nog even op onderzoek uit voor Zimbabwe, wat het verstandigst is...eens kijken en vergelijken...
Rustig ergens naartoe fietsen beschouw ik niet als sporten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet fietsen! Ja een stukje, prima. Maar bezweet aankomenAls ik wil sporten dan ga ik wel sporten.. En ik KAN prima een uur fietsen op een goede fiets. Maar als er auto's en bussen zijn en scooters dan ga ik liever daar mee.
Als ik zo veel moet sporten moet ik nog vaker naar de ah, meer zware spullen halen, meer tijd nemen om te eten, etc. etc. Neerwaartse spiraal.
volgens mij heb je niks aan de nike chip en ontvanger zonder ipod? kun je niet beter een chip en hardlooporloge ofzo regelen ergens?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:37 schreef Chicolate het volgende:
Ik denk dat je op mij reageerde. Tja, ik vind 7-10 km niet echt ver om te fietsen ... maar ik ben het gewend enzo. Wat ga je nu doen?
Ok, ik ga dus weer beginnen met hardlopen. Niet met Evy, ik wil niet gedwongen worden te stoppen als ik net in een lekker ritme zit. Dus met mn eigen (nog op te zoeken) muziek. Schoenen heb ik al, incl steunzolen. Kleren moet ik nog ergens vandaan plukken. Maar ik kan niet lopen zonder doel. Dus ga ik eind september meedoen aan een wedstrijd, 5 of 10 km. Én wil ik een Nike+ sportchip zodat ik nog wat lol aan grafiekjes en snelheden kan beleven. Waar koop ik (zo goedkoop mogelijk) een Nike+ chip en ontvanger als ik geen iPod heb?En hoeveel gaat me dat kosten?
van 7 km hoef je niet bezweet te raken hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet fietsen! Ja een stukje, prima. Maar bezweet aankomenAls ik wil sporten dan ga ik wel sporten.. En ik KAN prima een uur fietsen op een goede fiets. Maar als er auto's en bussen zijn en scooters dan ga ik liever daar mee.
Als ik zo veel moet sporten moet ik nog vaker naar de supermarkt, meer zware spullen halen, meer tijd nemen om te eten, etc. etc. Neerwaartse spiraal. En met het OV kun je fijn internetten. En boekjes lezen. En auto rijden is leuk tenzij file.
Dus nu probeer ik meer te werken zodat ik op de een of andere manier een vervoersmiddel kan kopen zodat ik wat flexibeler ben. Ben nog aan het kijken wat dan het handigst is..
Jawel, je schijnt ze dus ook te hebben waarbij je geen iPod nodig hebtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:47 schreef kwakveense het volgende:
[..]
volgens mij heb je niks aan de nike chip en ontvanger zonder ipod? kun je niet beter een chip en hardlooporloge ofzo regelen ergens?
Hahahahahaha. Nee, NOOIT. Dan krijg ik weer een uur lang gezeik over mij heen (alleen het woordje "fiets" is al genoeg) Dat het m'n eigen schuld is dat m'n fiets is gestolen (met 2 sloten, vast aan een boom..) dat het "m'n verdiende loon is" dat ik geen fiets meer heb.. Echt weer een uur gezeikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:45 schreef neen het volgende:
Vraag dan geld voor een fiets, opgelost.
7km is 20 minuutjes fietsen.
et kan alleen op de nieuwe nano en de 2e gneratie ipod touchquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jawel, je schijnt ze dus ook te hebben waarbij je geen iPod nodig hebt. En anders koop ik wel een heule oude iPod op marktplaats ofzo. Ik wil perse Nike+, die past in de zool van mn schoen
.
het kan zijn dat dit na een half jaar je eerste echte eisprong weer is...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:21 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hmmm dat zou dan wel het bewijs zijn dat ik dat ding echt niet meer in me heb![]()
Ik ben wel aan de pil geweest maar al half jaar geleden gestopt.
Heb er sinds het eind van de middag last van (17.00) maar bij vlagen...
Nou ja goed te weten dat ik nog niet doodgathanks
Hey wat is dat 30 shred ofzo wat jij doet? en hoe vaak en hoe lang doe je dat?
nee, PF maakt zich druk omdat dr ouders kut tegen dr doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:51 schreef neen het volgende:
PF, je maakt je dus alleen druk omdat je een tijdje in de tram moet zitten en moet overstappen? Dat is dus 2x per jaar?
Nou ja, ik kan gewoon niet tegen bezweet raken en deo is vies. En ik weet niet waarom ik mijn ik-fiets-niet-meer-dan-10-minuten-tenzij-nood plan probeer te verdedigenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
van 7 km hoef je niet bezweet te raken hoor
het zou je zoveel gedonder schelen als je gewoon over je fiets-afkeer heen zou stappen en rustig je fietsconditie op zou bouwen... ik zweet echt niet als ik 7 km fiets, niet erger dan een beetje deo kan verhelpen in elk geval... en mijn conditie is echt non-existent...
Ohhhh, niet om je uit te lachen, maar ik heb nu echt een pracht van een mental imagequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:04 schreef kwakveense het volgende:
[..]
je ligt op je buik, toch? dat vind ik echt een van de makkelijkste oefeningen bij pilatesmijn rugspieren zijn best redelijk...
dat rollen als een balletje kan ik dus absoluut níet. ik rol achterover en blijf daar zo ongeveer liggen....
Moet je diezelfde oefening eens proberen met gestrekte benen!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geloof me, het is de hel op aardeJe moet zegmaar op je buik(spieren) leunen en daarbij je linkerarm tegelijkertijd met je rechterbeen omhoog doen en omgekeerd. In tempo. Aaaaaah!
Je zit recht op met je knieen omhoog en daar je handen omheen gevouwen en laat je zelf (zoals vroegah) achteruit rollen en komt in diezelfde beweging weer omhoog. Maar dan moet je er voor zorgen dat je niet je voeten op de grond zet, maar balanceert zegmaar. Echt een van de leukste oefeningen!
Kut omdat ze haar niet willen oppikken? Dat is toch niet kut doen, misschien zijn haar ouders lui terwijl zij ook lui wil zijn. Niet iedereen kan even lui zijn. Ik ben lui.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:52 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee, PF maakt zich druk omdat dr ouders kut tegen dr doen.
oh vergeet ik t haast: t is een dvd van jillian micheals die ik gedownload heb. eigenlijk moet je het elke dag doen, dertig dagen lang. tien dagen fase 1, tien dagen fase 2, tien dagen fase 3... maar ik ben aan t opbouwen met rust ertussen want ik ging dood van de spierpijn...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:21 schreef cyclechick het volgende:
Hey wat is dat 30 shred ofzo wat jij doet? en hoe vaak en hoe lang doe je dat?
Wasda nouquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:51 schreef kwakveense het volgende:
[..]
et kan alleen op de nieuwe nano en de 2e gneratie ipod touchdus een oude op marktplaats heb je niks aan... helaasch...
nee, kut omdat ze niet eens naar haar luisteren als ze probeert haar probleem uit te leggenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:54 schreef neen het volgende:
[..]
Kut omdat ze haar niet willen oppikken? Dat is toch niet kut doen, misschien zijn haar ouders lui terwijl zij ook lui wil zijn. Niet iedereen kan even lui zijn. Ik ben lui.
Het valse is: het lijkt helemaal niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:25 schreef cyclechick het volgende:
Pilates klinkt moeilijk en inspannend, ik raak er nieuwsgierig naar![]()
Truste Goodbye!
Warning: gezeikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:51 schreef neen het volgende:
PF, je maakt je dus alleen druk omdat je een tijdje in de tram moet zitten en moet overstappen? Dat is dus 2x per jaar?
Ik zou denken van och, het zal wel ik ga wel met de lollertram.
Ik ben trouwens totaal niet van het ophalen, als ik ergens op een station ben en bel dat ik ben aangekomen doe ik dat om de buslijn te vragen en wil ik absoluut niet dat ze met de auto/fiets naar het station komen om me op te pikkenbeter zetten ze bier koud ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat haar ouders niet naar haar willen luisteren praat ik niet goed maar ik vind dat ze behoorlijk moeilijk doet over iets wat eigenlijk (volgens mij) totaal niet het punt is maar gewoon de druppel die.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee, kut omdat ze niet eens naar haar luisteren als ze probeert haar probleem uit te leggen![]()
het enige luie is dat pf niet wil fietsen, verder snap ik best dat ze wil proberen mee te rijden als ze meer dan een uur met de tram moet...
ik vind jouw houding eigenlijk de typische eigenwijze kinderahtige man, zo eentje die geen hulp aanvaardt, die liever een uur loopt dan een aanbod om opgehaald te worden te accepteren, en zo eentje die geen pijnstilers slikt als ie pijn heeft maar liever zeikt over de ondragelijke pijnen...ofzo...in t kader van "ik doe liever moeilijk in mn eentje"
Haha. Ja dat.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee, kut omdat ze niet eens naar haar luisteren als ze probeert haar probleem uit te leggen![]()
het enige luie is dat pf niet wil fietsen, verder snap ik best dat ze wil proberen mee te rijden als ze meer dan een uur met de tram moet...
ik vind jouw houding eigenlijk de typische eigenwijze kinderahtige man, zo eentje die geen hulp aanvaardt, die liever een uur loopt dan een aanbod om opgehaald te worden te accepteren, en zo eentje die geen pijnstilers slikt als ie pijn heeft maar liever zeikt over de ondragelijke pijnen...ofzo...in t kader van "ik doe liever moeilijk in mn eentje"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |