snij een uitje, ontdooi spinazie. bak uitje met wat knoflook aan in pan, gooi spinazie erbij en flink wat water. kook 10 minuten. gooi er wat room doorheen en pureer met de staafmixer oid. voila, spinaziesoep.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Honing + stroopwafel + chocola + smoothie is misschien iets meer suiker dan officieel awesome is, maar verder is het volgens mij een mooi lijstje!![]()
En ik ben benieuwd naar het recept van je spinaziesoep!![]()
gister moest ik naar de tandarts. Ik zag het die ochtend pas in m'n agenda staan en m'n ouders hadden er verder ook niet echt aan gedacht of over gebeld. Dus ik bel van klopt het dat wij naar de tandarts moeten??quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aahw da's stom PF! Wat is er nou?![]()
En DaD! *wijst naar PM-box*
12 km fietsen = halfuurtje toch? Kan je niet de fiets van vriendje lenen oid?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:15 schreef P.F het volgende:
ik lieg. 12 km. 2 uur en 24 minuten lopen. Dat duurt dus ook een uur en zou ik sowieso beter met het ov kunnen gaan.
Dan is fietsen sneller dan het OV wasquote:
PF heeft mot met haar pa, en die denkt natuurlijk zoek het zelf maar uit oidquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan is fietsen sneller dan het OV was
Maar ik kan bijna niet geloven dat ouders uit zichzelf zo reageren?
En Ma dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
PF heeft mot met haar pa, en die denkt natuurlijk zoek het zelf maar uit oid
O _die_ ruzie was al over, dit is een nieuwequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
PF heeft mot met haar pa, en die denkt natuurlijk zoek het zelf maar uit oid
Nou. Die hing in gesprek 1 al op omdat ik haar niet mocht storen onder schooltijd maar zij belde mij terug. Dus ik vroeg nog: bel ik gelegen?quote:
Ik wil helemaal niet fietsen! Ja een stukje, prima. Maar bezweet aankomenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Je moet ook niet meteen hard en snel gaan fietsen. Zo te horen heb je gewoon geen conditie, dus ik zou maar eens beginnen met langzaam. Zeven km is op zich toch prima te doen? Dan doe je er in het begin maar een half uur over.
Elvia globetrotter kan ik erg aanraden zelf: prijs voor 1-3 maanden is gelijk: 142 euro, maar dan ben je echt volledig verzekerd. www.elvia.nlquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
mmm...Ik moet nog even op onderzoek uit voor Zimbabwe, wat het verstandigst is...eens kijken en vergelijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |