Gaat het volgens het oorspronkelijk plan dat er zogenaamd een crash is, en dat de overlevers iemand moeten aanwijzen die exit gaat?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:07 schreef Dementor het volgende:
Er komt een fake exit, de overige drie Overlevers gaan de isolatie en luchtruimte in.
Ze krijgen allemaal een isolatie gesprek met Bart en de Overlever die zogenaamd geëlimineerd is zit op een stoel achter het luik en luistert mee.
Bart stelt aan de drie Overlevers een aantal vragen die ook betrekking hebben tot de fake geëlimineerde Overlever.
Vervolgens gaan de luiken weer open en zien de drie Overlevers de fake geëlimineerde Overlever weer zitten.
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef logicc123 het volgende:
oeee, M wil niet meer met J op wacht staan.
Maar het doet haar niks hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 17:14 schreef Tessio het volgende:
En ook hier gaat ze nog tig keer op terug komen.
Ze begint nu al.
Alleen meent ze het nietquote:Op maandag 18 mei 2009 17:14 schreef akveor het volgende:
Marielin: Dan is het jouw probleem en niet de mijne.
En zo is dat.
Het zou pas zijn probleem zijn als hij er mee bleef lopen. Dat heeft hij dus niet gedaan, hij heeft het er nu uitgegooid.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:14 schreef akveor het volgende:
Marielin: Dan is het jouw probleem en niet de mijne.
En zo is dat.
Ojee!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:12 schreef Danny het volgende:
zo maar weer even naar het blundertopic. doelbewust negeren van vragen van kijkers valt binnen dit concept wel onder de grootsten
dat zal zeker gespreksstof opleveren..quote:Op maandag 18 mei 2009 17:07 schreef Dementor het volgende:
Er komt een fake exit, de overige drie Overlevers gaan de isolatie en luchtruimte in.
Ze krijgen allemaal een isolatie gesprek met Bart en de Overlever die zogenaamd geëlimineerd is zit op een stoel achter het luik en luistert mee.
Bart stelt aan de drie Overlevers een aantal vragen die ook betrekking hebben tot de fake geëlimineerde Overlever.
Vervolgens gaan de luiken weer open en zien de drie Overlevers de fake geëlimineerde Overlever weer zitten.
Jammer, ze mogen dus niet zelf kiezen wie er fake weggaat?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ojee!
Even gecheckt bij B&B, er komt een normale fake eliminatie zonder hackpoging.
jup. maar ik denk dat nu de redactie iemand kiest die er fake uit gaat.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:10 schreef NrTH het volgende:
[..]
Het oorspronkelijke idee was toch dat ze zelf iemand moesten kiezen om weg te gaan?
En dan wordt het ons in de schoenen geschoven, denk je? Dat zou jammer zijn. Laat ze zelf iemand kiezen, dat past veel beter bij het vervolg.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:16 schreef Danny het volgende:
[..]
jup. maar ik denk dat nu de redactie iemand kiest die er fake uit gaat.
Die poll komt om 19:00 uur online.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Luisteren blijft blijkbaar een probleem.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:16 schreef Danny het volgende:
[..]
en dan kunnen we al wel een gokje wagen he.
die beloning zal er ook wel niet in zitten.
Waarom de opdracht nog met FOK! geassocieerd wordt is me een raadsel.
Daarmee verneuk je juist het hele idee van die fake eliminatie.. namelijk dat de bewoners iemand eruit stemmen die dan heel veel extra's krijgt, wat dus goed is voor het psychologische effect. Persoonlijk vind ik dat weinig meer met een FOK!dracht van doen hebben.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ojee!
Even gecheckt bij B&B, er komt een normale fake eliminatie zonder hackpoging.
Knap hoor... drie minuten dusquote:Op maandag 18 mei 2009 17:16 schreef mazaru het volgende:
Eens kijken hoe lang het haar 'niet' dwars zit
Besluit is genomen, hopelijk pakt het goed uit.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daarmee verneuk je juist het hele idee van die fake eliminatie.. namelijk dat de bewoners iemand eruit stemmen die dan heel veel extra's krijgt, wat dus goed is voor het psychologische effect. Persoonlijk vind ik dat weinig meer met een FOK!dracht van doen hebben.
Maargoed, we moeten niet zeuren. Boiling point is al geweest. Dan vergeten we maar ff dat exit mindfuck er niet in komt.
ik wens je er evenveel succes mee als met die aanfluiting van een poll van de marielin opdrachtquote:
jeroen is wel in meer dingen niet goed , maar zeker ook niet in discussie'squote:Op maandag 18 mei 2009 17:15 schreef lies1958 het volgende:
Ze heeft jeroen nu wel stil gekregen. Dus punt voor marielin in mijn ogen. Jeroen doet het alleen om te pesten en niet om een discussie van niveau te voeren. Denk ook niet dat jeroen daar goed in is.
Blijft in deze fase zo net voor de finale onverstandig.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daarmee verneuk je juist het hele idee van die fake eliminatie.. namelijk dat de bewoners iemand eruit stemmen die dan heel veel extra's krijgt, wat dus goed is voor het psychologische effect. Persoonlijk vind ik dat weinig meer met een FOK!dracht van doen hebben.
Maargoed, we moeten niet zeuren. Boiling point is al geweest. Dan vergeten we maar ff dat exit mindfuck er niet in komt.
Jammer dat jij er al uit bent en dat meen ik echt.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:20 schreef BobbyRond het volgende:
Ze kunnen het nu toch nog aanpassen? Dus dat ze de poll er niet opzetten en de bewoners laten kiezen. Vind het ook een beter idee voor het hele psychologische effect...
Volledig mee eens, het originele idee is top, waarom dan veranderen ???quote:Op maandag 18 mei 2009 17:16 schreef Danny het volgende:
[..]
en dan kunnen we al wel een gokje wagen he.
die beloning zal er ook wel niet in zitten.
Waarom de opdracht nog met FOK! geassocieerd wordt is me een raadsel.
Die poll heb ik niet online gezet maar even goed bedankt voor alle steun.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:20 schreef Danny het volgende:
[..]
ik wens je er evenveel succes mee als met die aanfluiting van een poll van de marielin opdracht
de uitslag is al bekend, dus waarom nog een poll plaatsen? niet voor niets is de opdracht compleet aangepast. nu weet de redactie zeker dat marielin eruit gaat en hoeft de beloning er niet aan te worden gehangen.
Het is nu toch al duidelijk dat Jeroen er uit gaat... Marielin blij en hopla daar is ie weer. Zo voorspelbaar....quote:Op maandag 18 mei 2009 17:20 schreef Danny het volgende:
[..]
ik wens je er evenveel succes mee als met die aanfluiting van een poll van de marielin opdracht
de uitslag is al bekend, dus waarom nog een poll plaatsen? niet voor niets is de opdracht compleet aangepast. nu weet de redactie zeker dat marielin eruit gaat en hoeft de beloning er niet aan te worden gehangen.
Precies, tis gewoon erg jammer en ik ben zelf erg teleurgesteld hierin.. Vind het ook echt niet netjes naar FOK! toe. Maargoed, ik ga er vanuit dat je dat wel hebt aangedragen, en we zullen er mee moeten leven hier.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Besluit is genomen, hopelijk pakt het goed uit.
Meer kan ik er niet aan doen.
dat was imo ook het hele idee achter die fake-exit. nu wordt 't gewoon weer een redactioneel onderonsje. de polluitslag is op voorhand al bekend natuurlijk. Het is breek-marielin-week.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:20 schreef BobbyRond het volgende:
Ze kunnen het nu toch nog aanpassen? Dus dat ze de poll er niet opzetten en de bewoners laten kiezen. Vind het ook een beter idee voor het hele psychologische effect...
Hahaha, hoezo dit ineens?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:21 schreef Tessio het volgende:
[..]
Jammer dat jij er al uit bent en dat meen ik echt.
Bedankt dat je het nogmaals wilt proberen!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:22 schreef Dementor het volgende:
Het effect is ook groter als ze zelf iemand mogen elimineren.
Ik zal het nog een keer checken bij B&B, ik vind zelf ook dat het zo moet.
ja als de discussie is afgelopen komt madam elientje nog eens aanquote:Op maandag 18 mei 2009 17:19 schreef snetje het volgende:
Eline vindt eindelijk eens een keer iets onaardig ..........
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bedankt dat je het nogmaals wilt proberen!
nee, met stemmen gaat jeroen eruit. op de poll kun je maar 1x stemmen en het meerendeel is tegen Marielin. dus die gaat weg.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is nu toch al duidelijk dat Jeroen er uit gaat... Marielin blij en hopla daar is ie weer. Zo voorspelbaar....
Omdat het een stel doorgedraaide idioten zijn.... na 20 dagen al helemaal het gevoel voor het spel verloren zijn. Denken er in de laatste 5 dagen nog iets van menen te kunnen maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Volledig mee eens, het originele idee is top, waarom dan veranderen ???
Voor de credits hoeven ze het niet te doen, iedereen mag maar 1 keer stemmen, denk niet aan meer dan 50 credits dat het oplevert... Ze kunnen het nu toch last moment omgooien? De poll staat er toch nog niet, dus nog niemand die zijn credits eraan heeft uitgegeven...quote:Op maandag 18 mei 2009 17:22 schreef Danny het volgende:
[..]
dat was imo ook het hele idee achter die fake-exit. nu wordt 't gewoon weer een redactioneel onderonsje. de polluitslag is op voorhand al bekend natuurlijk. Het is breek-marielin-week.
Het heeft nu geen kont meer met de opdracht te maken zoals die is ingediend.
De streamers bepalen wie er fake uit gaat, wederom you are in control.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:22 schreef Danny het volgende:
[..]
dat was imo ook het hele idee achter die fake-exit. nu wordt 't gewoon weer een redactioneel onderonsje. de polluitslag is op voorhand al bekend natuurlijk. Het is breek-marielin-week.
Het heeft nu geen kont meer met de opdracht te maken zoals die is ingediend.
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:24 schreef Jian het volgende:
Als het een betaalde poll betreft, begrijp ik de wijziging wel
Stomme vraag hoor, maar als wij in control zijn, dan is het toch ook aan ons om de opdracht aan te passen?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
De streamers bepalen wie er fake uit gaat, wederom you are in control.
ja inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 17:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja maar dat levert niet meer dan 50 credits op, da's een tientje... Ook niet echt de moeite waard...quote:Op maandag 18 mei 2009 17:24 schreef Jian het volgende:
Als het een betaalde poll betreft, begrijp ik de wijziging wel
True, maar je ontkomt niet aan een redactioneel apparaat.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:25 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Stomme vraag hoor, maar als wij in control zijn, dan is het toch ook aan ons om de opdracht aan te passen?
en bedankt voor het totaal negeren van mijn vraag omtrend de marielin's ultimate challenge pollquote:Op maandag 18 mei 2009 17:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die poll heb ik niet online gezet maar even goed bedankt voor alle steun.
Iedereen wil toch de kop van Marielin zien als Jeroen er plots weer is. Nou moet misschien ook maar geen slapende honden wakker maken. Iig weer een poll waar ik niks mee te maken wil hebben.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:23 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, met stemmen gaat jeroen eruit. op de poll kun je maar 1x stemmen en het meerendeel is tegen Marielin. dus die gaat weg.
En weer een waardeloze timing.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
¤ 50,-- of meer, of niks, makkelijke keuzequote:Op maandag 18 mei 2009 17:26 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ja maar dat levert niet meer dan 50 credits op, da's een tientje... Ook niet echt de moeite waard...
is dan toch des te leuker als ze dan weer terugkomt ... krijgt zij de privileges .... of gaat dat ook niet door?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:23 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, met stemmen gaat jeroen eruit. op de poll kun je maar 1x stemmen en het meerendeel is tegen Marielin. dus die gaat weg.
haal dan even de verwijzing naar FOK! weg bij die opdracht. Voordat we straks weer geassocieerd worden en de schuld krijgen van zaken waar we niets mee te maken hebben.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
wat denk je zelfquote:Op maandag 18 mei 2009 17:28 schreef snetje het volgende:
[..]
is dan toch des te leuker als ze dan weer terugkomt ... krijgt zij de privileges .... of gaat dat ook niet door?
Terror Jaap is toch ook nog gelukkig met z'n vriendin?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:28 schreef lies1958 het volgende:
jeroen zegt dat hij er armer uit komt dan er in ging. Van de week met zijn dronken kop vroeg hij zich al af waarom zijn vriendin boos was bij de crematie. Dus als het even tegen zit voor jeroen verliest hij nog wel meer als zijn vriendin zijn gedrag van daar nog nooit eerder heeft gezien.
Zou me toch het leplazerus schamen voor mijn omgeving die eventueel ook de streams hebben gezien.
Ontzettend gaaf dat die fake exit er komt, super!! Jammer dat ze niet zelf hoeven te kiezen, dat zou van meerwaarde zijn geweest voor het groepsgevoel! Daar laten jullie wel een kans liggen als je het mij vraagt. Maar goed, wel leuk dat de fake exit er komt.quote:
En dan ook nog privileges... het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:28 schreef snetje het volgende:
[..]
is dan toch des te leuker als ze dan weer terugkomt ... krijgt zij de privileges .... of gaat dat ook niet door?
Daar heeft-ie hulpjes voor.quote:
sterker nog; een rectificatie zou beter zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:29 schreef Danny het volgende:
[..]
haal dan even de verwijzing naar FOK! weg bij die opdracht. Voordat we straks weer geassocieerd worden en de schuld krijgen van zaken waar we niets mee te maken hebben.
Nou, niet ineens hoor.quote:
Dat kan natuurlijk nooit. Stel dat ze inderdaad een overeenstemming bereiken, en bijvoorbeeld Eline zegt: "Okee, ik ga wel naar huis."quote:Op maandag 18 mei 2009 17:29 schreef Copycat het volgende:
Jammer dat de Overlevers zelf geen exitkeuze moeten maken.
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:29 schreef Danny het volgende:
[..]
haal dan even de verwijzing naar FOK! weg bij die opdracht. Voordat we straks weer geassocieerd worden en de schuld krijgen van zaken waar we niets mee te maken hebben.
Hou toch op.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:30 schreef Danny het volgende:
[..]
sterker nog; een rectificatie zou beter zijn.
Maar dit was dronkenmansgedrag wat ik bedoel en niet zijn spelgedrag.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:29 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Terror Jaap is toch ook nog gelukkig met z'n vriendin?
Ik denk dat niemand beoordeeld zou moeten worden op z'n gedrag in een spel als dit...
Los van elkaar stemmen was toch het oorspronkelijke idee?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:31 schreef dieenebart het volgende:
Dat kan natuurlijk nooit. Stel dat ze inderdaad een overeenstemming bereiken, en bijvoorbeeld Eline zegt: "Okee, ik ga wel naar huis."
Die komt dan nooit meer terug!
ach soms is het beter als je niet alles van tevoren weetquote:Op maandag 18 mei 2009 17:26 schreef Danny het volgende:
[..]
en bedankt voor het totaal negeren van mijn vraag omtrend de marielin's ultimate challenge poll
Ik denk echt dat Jeroen-Peter leuker was geweest dan Jeroen-Bobby, ik ben meer als een Pim daarin denk ik... Hij had mij ook niet op de kast gekregen... Wel een hoop humor, maar weinig mot. Als ik de COS'sen zo lees, dan denk ik dat ruzie leuker is dan lolquote:Op maandag 18 mei 2009 17:30 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nou, niet ineens hoor.
Ik vond het meteen al jammer dat jij er uit ging.
Maar samen met Jeroen hadden het hele leuke beelden kunnen zijn en veel lachen, denk ik.
Ik had dat ook veel leuker gevonden.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ontzettend gaaf dat die fake exit er komt, super!! Jammer dat ze niet zelf hoeven te kiezen, dat zou van meerwaarde zijn geweest voor het groepsgevoel! Daar laten jullie wel een kans liggen als je het mij vraagt. Maar goed, wel leuk dat de fake exit er komt.
ga jij het nu nog ingewikkelder maken ....quote:Op maandag 18 mei 2009 17:25 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Stomme vraag hoor, maar als wij in control zijn, dan is het toch ook aan ons om de opdracht aan te passen?
het is geen FOK! opdracht, dus hoort dat er niet bij te staan.quote:
er is geen spraken van 'terug' als ze niet echt weggaan. Je laat toch niemand de poort uit lopen het hek achter zich dicht trekken.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nooit. Stel dat ze inderdaad een overeenstemming bereiken, en bijvoorbeeld Eline zegt: "Okee, ik ga wel naar huis."
Da's dan een vrijwillge exit.... dus zou ze de anderen benadelen en dat zie ik haar never en te nooit doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Er zijn meerdere manieren om overeenstemming te bereiken. Bijv. anoniem stemmen op briefjes. Op die manier komt het als een verassing voor die persoon, loopt die persoon naar boven en zeg je 'haha het was een hoax, je mag weer terug!'quote:Op maandag 18 mei 2009 17:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dan is het gewoon nomineren. De streamer zou dan altijd nog het laatste woord hebben.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:31 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Maar dit was dronkenmansgedrag wat ik bedoel en niet zijn spelgedrag.
Maar ik zei al, jullie alle drie.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:32 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Jeroen-Peter leuker was geweest dan Jeroen-Bobby, ik ben meer als een Pim daarin denk ik... Hij had mij ook niet op de kast gekregen... Wel een hoop humor, maar weinig mot. Als ik de COS'sen zo lees, dan denk ik dat ruzie leuker is dan lol
Alweer een luciferopdracht?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:33 schreef Maanvis het volgende:
Op die manier komt het als een verassing voor die persoon
Daar zijn de privileges voor.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
je hebt volgens mij heel die opdracht niet gelezen he?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dan is het gewoon nomineren. De streamer zou dan altijd nog het laatste woord hebben.
Dit was de FOkdracht? Daar heeft FOK drie maanden over na kunnen denken, en nóg komt er een opdracht die we moeten verbouwen tot iets werkbaars, omdat FOK niet lang genoeg heeft nagedacht over iets simpels. Wat wil je nou toch? Wil je vanavond een fake-exit, of een echte exit?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's dan een vrijwillge exit.... dus zou ze de anderen benadelen en dat zie ik haar never en te nooit doen.
Sorry hoor maar ongelooflijk slecht doordacht en dan ook nog ik deze fase. Je hebt 3 weken de tijd gehad.
Ik reageer hier op Cc. Val haar aan.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:35 schreef Danny het volgende:
[..]
je hebt volgens mij heel die opdracht niet gelezen he?
en haal even 'van FOK!' uit dat bericht.
Ja had ik ook leuker gevonden, gewoon dat iedereen zijn stem individueel in de isoleerruimte uitbrengt en dat die later openbaar gemaakt wordt.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ontzettend gaaf dat die fake exit er komt, super!! Jammer dat ze niet zelf hoeven te kiezen, dat zou van meerwaarde zijn geweest voor het groepsgevoel! Daar laten jullie wel een kans liggen als je het mij vraagt. Maar goed, wel leuk dat de fake exit er komt.
Je hebt gelijk. maar het Zoet..( postaantallen..) maar dan ook het Zuur..(niet álles is een roze wolk..)quote:Op maandag 18 mei 2009 17:30 schreef Danny het volgende:
[..]
sterker nog; een rectificatie zou beter zijn.
Sorry, dat woord schrijf ik ALTIJD fout. Weet niet waarom.quote:
ja die is leukquote:Op maandag 18 mei 2009 17:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er zijn meerdere manieren om overeenstemming te bereiken. Bijv. anoniem stemmen op briefjes. Op die manier komt het als een verassing voor die persoon, loopt die persoon naar boven en zeg je 'haha het was een hoax, je mag weer terug!'
Da's goed, maar dan doen we ook geen fake-exit, toch?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:35 schreef Danny het volgende:
[..]
je hebt volgens mij heel die opdracht niet gelezen he?
en haal even 'van FOK!' uit dat bericht.
nou en? dat is dan toch haar keuze? waarmee ze ook nog eens de groep benadeelt , dus ik denk het niet, maar dan nóg..het was toch een mindfuck?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
drie maanden?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dit was de FOkdracht? Daar heeft FOK drie maanden over na kunnen denken, en nóg komt er een opdracht die we moeten verbouwen tot iets werkbaars, omdat FOK niet lang genoeg heeft nagedacht over iets simpels. Wat wil je nou toch? Wil je vanavond een fake-exit, of een echte exit?
Nou nee, met zn vieren aan de tafel en kom maar tot overeenstemming. Dan worden ze gedwongen stelling te nemen. Wordt het dan Pim/Eline en Marielin die Jeroen eruit zetten of gaan Pim/Jeroen en Eline Marielin eruit stemmen. . .quote:Op maandag 18 mei 2009 17:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja had ik ook leuker gevonden, gewoon dat iedereen zijn stem individueel in de isoleerruimte uitbrengt en dat die later openbaar gemaakt wordt.
Ik begrijp de opdracht wel, maar jij begrijpt niet dat er bij een exit iemand naar huis toe wil. Als die persoon vanavond zegt "Ik ga naar huis," dan komt die ook niet meer terug. Daar zit je dan met je 'fake'-exit.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sorry, dat woord schrijf ik ALTIJD fout. Weet niet waarom.
Enne, bel Bart eens op. Hij begrijpt niet wat de bedoeling van de FOK!dracht is, misschien kan jij 't 'm uitleggen
dat moet je zelf weten. het is zoals het er nu staat volledig jullie eigen concept. het heeft op het woordje 'fake exit' na niets meer met de FOK! opdracht te maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Da's goed, maar dan doen we ook geen fake-exit, toch?
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:35 schreef BobbyRond het volgende:Ik word genoemd
Zit ik toch nog in hun harten!
Dan weet ik al de uitslag, dan stemmen ze Marilien eruit.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:29 schreef Copycat het volgende:
Jammer dat de Overlevers zelf geen exitkeuze moeten maken.
Squeeze me?quote:
Amen, daar zit ook een groot deel van het vermaak, maar dat ziet de redaktie schijnbaar niet... Of geven de inkomsten, hoe klein ook, van de poll hier de doorslagquote:Op maandag 18 mei 2009 17:36 schreef blomst het volgende:
even vluchtig gelezen,maar de fok!dracht is dus helemaal geen fok!dracht, en het moet ook nog credits opbrengen![]()
Juist dat ze zelf moeten stemmen en onderbouwen waarom vond ik juist leuk.
Ik zet net de streams aan, maar waarom denk je dat ze op haar stemmen?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan weet ik al de uitslag, dan stemmen ze Marilien eruit.
jawel, maar dan toevallig de fake exit die iemand op de redactie heeft bedacht, er zijn tenslotte meer honden die vickey heten.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Vandaar ook de optie om anoniem te stemmen via briefjes of in de isolatie, zonder overleg vooraf.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik begrijp de opdracht wel, maar jij begrijpt niet dat er bij een exit iemand naar huis toe wil. Als die persoon vanavond zegt "Ik ga naar huis," dan komt die ook niet meer terug. Daar zit je dan met je 'fake'-exit.
Als we de rest ook laten staan, wordt het geen fake-exit. Dan klopt alleen het woordje FOK nog aan de tekst.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:38 schreef Danny het volgende:
[..]
dat moet je zelf weten. het is zoals het er nu staat volledig jullie eigen concept. het heeft op het woordje 'fake exit' na niets meer met de FOK! opdracht te maken.
De fake-exit en de "afluister-gesprekken" in de isoleer vind ik een hele leuke toevoeging.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:41 schreef BobbyRond het volgende:
We hebben nog 1,5 uur voor deze discussie, dan is het zero-hour of de poll online gaat of niet...
En uitgerekend nu moet ik werken...
Ik heb het idee dat het leuker is om inderdaad de bewoners (desnoods anoniem) zelf iemand te laten nomineren en die dan bij de trap tegen te houden van 'het is een hoax'...
Denk niet dat iemand dan echt bewust die trap op zal lopen, het duurt nog maar een paar dagen, dus mensen blijven echt zitten als ze de kans krijgen.
Omdat Pim, Eline volgt, en Eline luistert toch meer naar Jeroen, je zag het met dat verwendagje, ze vormde met zijn 3e steeds een clubje. En denk toch dat Eline liever Jeroen heeft dan Marilien. dus dat.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:40 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik zet net de streams aan, maar waarom denk je dat ze op haar stemmen?
Ik zeg toch dat de timing niet klopt. Dan ga ik voor een echte exit!!!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dit was de FOkdracht? Daar heeft FOK drie maanden over na kunnen denken, en nóg komt er een opdracht die we moeten verbouwen tot iets werkbaars, omdat FOK niet lang genoeg heeft nagedacht over iets simpels. Wat wil je nou toch? Wil je vanavond een fake-exit, of een echte exit?
haal uit het bericht dat er nu staat de tekst 'van FOK!'quote:Op maandag 18 mei 2009 17:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Als we de rest ook laten staan, wordt het geen fake-exit. Dan klopt alleen het woordje FOK nog aan de tekst.
en klaar.quote:Maandag 18-05-2009 16:34 uur
Fake eliminatie
Vanavond zal er een fake eliminatie plaats vinden. Deze mindf*ck heeft betrekking op een ingezonden idee.
U hoeft dus niet maar mag wel extra stemmen op uw favoriet.
U hoeft zich geen zorgen te maken over de reeds uitgebrachte stemmen, deze blijven staan tot de echte eliminatie.
The Bunker
Risico maar nemen toch? Dat is de mindfuck. En wil iemand nog naar huis als er 24-uur een luxe Marielin-behandeling volgt? Met de finale zó dichtbij? Denk het niet hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik begrijp de opdracht wel, maar jij begrijpt niet dat er bij een exit iemand naar huis toe wil. Als die persoon vanavond zegt "Ik ga naar huis," dan komt die ook niet meer terug. Daar zit je dan met je 'fake'-exit.
Zelf beslissen had in de eerste week prima gewerkt.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
De fake-exit en de "afluister-gesprekken" in de isoleer vind ik een hele leuke toevoeging.![]()
Da's meer een extraatje, dan dat het de opdracht wezenlijk verandert.
Echter: het niet zelf laten stemmen door de bewoners is wel erg jammer, want dat is zo'n beetje de kérn van de mindfuck.
ik niet iig ik gun haar niet die smile op haar face als ze zegt het was een hoax, ik stem voor die fake exit liever op jeroen en dan marielin's gezicht zien als hij terug komtquote:Op maandag 18 mei 2009 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom, laat het de groep zelf bepalen, dan haal je daar al een deel spanning vandaan, als ze er dan eindelijk uit zijn laat je iemand zn tas pakken en als jij beneden komt om degene op te halen dan hoeft ie niet mee.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vind juist dat het vermaak zit in het deel dat ze in de isoleer hun zegje mogen doen over de persoon die zojuist is vertrokken. Terwijl de persoon die net is vertrokken naast hun zit, aan de andere kant van de deur. En daarna dan doodleuk weer tevoorschijn komt en blijft.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Amen, daar zit ook een groot deel van het vermaak, maar dat ziet de redaktie schijnbaar niet... Of geven de inkomsten, hoe klein ook, van de poll hier de doorslag
we kunnen het allemaal wel heel leuk vinden maar stel zoals Bart al aangaf dat Eline besluit om voor de goede vrede dan maar te vertrekken.... en ik zie het haar nog doen ook nog! .. zitten we allemaal weer te zuchten van ja maar dat was niet de bedoeling!!....quote:Op maandag 18 mei 2009 17:36 schreef blomst het volgende:
even vluchtig gelezen,maar de fok!dracht is dus helemaal geen fok!dracht, en het moet ook nog credits opbrengen![]()
Juist dat ze zelf moeten stemmen en onderbouwen waarom vond ik juist leuk.
De doorslag geeft de angst dat een overlever na de fake exit ook daadwerkelijk niet meer terug wil.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Amen, daar zit ook een groot deel van het vermaak, maar dat ziet de redaktie schijnbaar niet... Of geven de inkomsten, hoe klein ook, van de poll hier de doorslag
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zelf beslissen had in de eerste week prima gewerkt.Doen we volgende keer gewoon.
Nu zijn we zeker dat degene die weg moet, ook daadwerkelijk weg wil. Als ze gaan overleggen, gaat degene met het meeste groepsgevoel weg. En dan ook écht wég. En dan hebben we het helemáál gedaan.
Nee, daar ben ik niet van overtuigd. Maar het zou wel de verhoudingen in de bunker een stuk duidelijker maken. Ook daar was die Fok!opdracht voor bedoelt.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mijn inschatting is dat Eline voor "pais en vree en rustig naar het einde" kiest en dus Jeroen weg zou stemmen.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Omdat Pim, Eline volgt, en Eline luistert toch meer naar Jeroen, je zag het met dat verwendagje, ze vormde met zijn 3e steeds een clubje. En denk toch dat Eline liever Jeroen heeft dan Marilien. dus dat.
Ik begrijp niet waarop die keuze van jullie is gebaseerd. Op de huidige populariteit, zoals akveor suggereert?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zelf beslissen had in de eerste week prima gewerkt.Doen we volgende keer gewoon.
Nu zijn we zeker dat degene die weg moet, ook daadwerkelijk weg wil. Als ze gaan overleggen, gaat degene met het meeste groepsgevoel weg. En dan ook écht wég. En dan hebben we het helemáál gedaan.
Waarom niet ??quote:Op maandag 18 mei 2009 17:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
over een hoax gesprokenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef moha het volgende:
[..]
ik niet iig ik gun haar niet die smile op haar face als ze zegt het was een hoax, ik stem voor die fake exit liever op jeroen en dan marielin's gezicht zien als hij terug komt
Dat is het andere deel van de opdracht waarvan niets overblijft in het concept. Iedereen wil het harder en zwaarder, minder fanmail en minder slaap. (De verwenopdracht met Marielin ging in de fout omdat het groepsgevoel heel sterk is.) En dat zouden we dan nóg een keer proberen. Vierentwintig uur verwennen.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Risico maar nemen toch? Dat is de mindfuck. En wil iemand nog naar huis als er 24-uur een luxe Marielin-behandeling volgt? Met de finale zó dichtbij? Denk het niet hoor.
overleggen hoeft niet eens voor deze opdracht, het is de bedoeling dat de bewoners iemand weg willen hebben, dat dat bekend is, en dat diegene vervolgens extra privileges krijgt en weet dat de anderen hem weg willen hebben, en dat die anderen zichzelf fucked up voelen doordat die persoon niet weg is en extra privileges krijgt.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel als we het ze zelf laten uitzoeken. Dan is de aangewezene ook degene die het liefst weg wil. Ik weet nog niet wie er wordt ingezet voor de fake-exit. Als het aan mij lag zou ik altijd Jeroen inzetten. Maar ik heb er weinig over te zeggenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarop die keuze van jullie is gebaseerd. Op de huidige populariteit, zoals akveor suggereert?
Zo goed als Nihil. Je kunt eventueel de discussie in de groep sturen. Als het te ver gaat kun je nog ingrijpen door opties te geven. Erom dobbelen, strootjes trekken... opties zat.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De doorslag geeft de angst dat een overlever na de fake exit ook daadwerkelijk niet meer terug wil.
En dàt geeft een inkomstenderving, omdat je dan 1 echte eliminatie minder hebt.
Mij lijkt de kans dat iemand daadwerkelijk wegloopt, en dus zijn/ haar mede-overlevers ¤2500 door de neus boort niet zo groot.
Ligt inderdaad nog meer voor de hand, sterker nog, ik denk dat het recht in de roos isquote:Op maandag 18 mei 2009 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De doorslag geeft de angst dat een overlever na de fake exit ook daadwerkelijk niet meer terug wil.
En dàt geeft een inkomstenderving, omdat je dan 1 echte eliminatie minder hebt.
Mij lijkt de kans dat iemand daadwerkelijk wegloopt, en dus zijn/ haar mede-overlevers ¤2500 door de neus boort niet zo groot.
Nee, het ging om een vraag van renate, waarom ik dacht dat de andere3 dan marilien er uit zouden stemmen.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef moha het volgende:
[..]
ik niet iig ik gun haar niet die smile op haar face als ze zegt het was een hoax, ik stem voor die fake exit liever op jeroen en dan marielin's gezicht zien als hij terug komt
Je had ze ook stuk voor stuk in de idoleerkamer kunnen roepen en ze een naam op een briefje laten schrijven (ala exp robinson)quote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Juist! dat is het hele punt. Als we dan nog moeten gaan ingrijpen, hebben ze toch meteen door dat het niet klopt.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo goed als Nihil. Je kunt eventueel de discussie in de groep sturen. Als het te ver gaat kun je nog ingrijpen door opties te geven. Erom dobbelen, strootjes trekken... opties zat.
Zoals het nu lijkt moet er gewoon meer gestemd worden.
De privileges die diegene eventueel al krijgt is dat de andere diegene weg wil hebben. Wat voor diegen positief kan doorwerken. De underdog zijn enzo....quote:Op maandag 18 mei 2009 17:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
overleggen hoeft niet eens voor deze opdracht, het is de bedoeling dat de bewoners iemand weg willen hebben, dat dat bekend is, en dat diegene vervolgens extra privileges krijgt en weet dat de anderen hem weg willen hebben, en dat die anderen zichzelf fucked up voelen doordat die persoon niet weg is en extra privileges krijgt.
O dat is óók geschrapt, zover was ik nog niet eens.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat is het andere deel van de opdracht waarvan niets overblijft in het concept. Iedereen wil het harder en zwaarder, minder fanmail en minder slaap. (De verwenopdracht met Marielin ging in de fout omdat het groepsgevoel heel sterk is.) En dat zouden we dan nóg een keer proberen. Vierentwintig uur verwennen.
lekker dan, creepy Jeroenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel als we het ze zelf laten uitzoeken. Dan is de aangewezene ook degene die het liefst weg wil. Ik weet nog niet wie er wordt ingezet voor de fake-exit. Als het aan mij lag zou ik altijd Jeroen inzetten. Maar ik heb er weinig over te zeggen
Ze gaan toch juist onraad ruiken als iemand heel direct is aangewezen als exit'?! Zo alert zijn ze wel op alles wat er gebeurt.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel als we het ze zelf laten uitzoeken. Dan is de aangewezene ook degene die het liefst weg wil. Ik weet nog niet wie er wordt ingezet voor de fake-exit. Als het aan mij lag zou ik altijd Jeroen inzetten. Maar ik heb er weinig over te zeggen
Als jullie het nou eerst even eensch worden, en daarna met feedback komen, zou dat een stuk handiger zijn dan allemaal blind schreeuwen.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:53 schreef akveor het volgende:
[..]
De privileges die diegene eventueel al krijgt is dat de andere diegene weg wil hebben. Wat voor diegen positief kan doorwerken. De underdog zijn enzo....
Maar andere exra's? NEE!
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef moha het volgende:
[..]
yessssss you go jeroenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
lekker dan, creepy Jeroen![]()
dat wordt dan een mindfuck voor Marielin die blij zal zijn als ie weg is, en gruwelijk zal balen als ie weer terug komt, om nog maar te zwijgen over het superieure gedrag wat Jeroen dan weer zal laten zien
Ik denk dat je de groepsdynamiek beter inschat dan een aantal Fokkers. Iemand gaat zich ofopperen met als resultaat dat a) de gesprekken over die persoon achteraf totaal oninteressante lofzangen worden en b) die persoon bij zichzelf de knoop doorhakt en je grote kans hebt dat die er dan ook echt uit wil.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Er lijkt nu iig al een consensus te zijn om anoniem in de iso te gaan stemmenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Als jullie het nou eerst even eensch worden, en daarna met feedback komen, zou dat een stuk handiger zijn dan allemaal blind schreeuwen.![]()
Dat is her risicootje wat je loopt. Wees creatief en so what wanneer het mislukt....Je hebt nog altijd de dreiging van die 2500 van de prijzenpot af... Daarbij iemand wil weg... normaal wordt diegene ook binnen 1 minuut uit de bunker gerukt echt voorbereiden op thuis is er niet bij... en hé was dat niet juist de mindfuck?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Juist! dat is het hele punt. Als we dan nog moeten gaan ingrijpen, hebben ze toch meteen door dat het niet klopt.
Huh? Ik zou zeggen doe er je voordeel mee -of niet. Haal eruit wat je bruikbaar vindt en laat de rest liggen.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Als jullie het nou eerst even eensch worden, en daarna met feedback komen, zou dat een stuk handiger zijn dan allemaal blind schreeuwen.![]()
donequote:Op maandag 18 mei 2009 17:56 schreef dieenebart het volgende:
En Danny, als je Fok uit de opdracht wil hebben, moet je maar even PM´en.
Daar sluit vik me helemaal bij aan.... vorige week met Peter er nog bij was de perfecte timing geweest. Het is nu te laat. Nee, dan liever een echte exit!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:59 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik denk dat je de groepsdynamiek beter inschat dan een aantal Fokkers. Iemand gaat zich ofopperen met als resultaat dat a) de gesprekken over die persoon achteraf totaal oninteressante lofzangen worden en b) die persoon bij zichzelf de knoop doorhakt en je grote kans hebt dat die er dan ook echt uit wil.
Het is gewoon te laat voor deze truc. Had leuk geweest na een dag of vijf.
En wanneer is de volgende keer?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Behalve dat dit dan dus ook 2500 euro "oplevert".quote:Op maandag 18 mei 2009 17:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ligt inderdaad nog meer voor de hand, sterker nog, ik denk dat het recht in de roos is
Stemmen in de isoleer, met de reden waaróm hij/zij diegene eruit wil hebbenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er lijkt nu iig al een consensus te zijn om anoniem in de iso te gaan stemmen.
+ niet op jezelf stemmenquote:Op maandag 18 mei 2009 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stemmen in de isoleer, met de reden waaróm hij/zij diegene eruit wil hebben
omdat de redactie niet wíl dat de overlevers zelf de exit kiezenquote:Op maandag 18 mei 2009 18:03 schreef moha het volgende:
waarom niet een poll
de overlevers stemmen zelf de exit
of wie wil jij dat er uitgaat in de fake exit
you control the bunkerquote:Op maandag 18 mei 2009 18:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
omdat de redactie niet wíl dat de overlevers zelf de exit kiezen
Je hebt je text aangepast en Eline vervangen door DIE PERSOON.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik begrijp de opdracht wel, maar jij begrijpt niet dat er bij een exit iemand naar huis toe wil. Als ELINE die persoon vanavond zegt "Ik ga naar huis," dan komt die ook niet meer terug. Daar zit je dan met je 'fake'-exit.
Stel je toch voor dat Eline weg zou gaan dan ben je het winnende prinsjesje kwijt.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het is juist leuk dat het nu gebeurd vlak voor de finale, de mentale druk is nu veel groterquote:Op maandag 18 mei 2009 17:59 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik denk dat je de groepsdynamiek beter inschat dan een aantal Fokkers. Iemand gaat zich ofopperen met als resultaat dat a) de gesprekken over die persoon achteraf totaal oninteressante lofzangen worden en b) die persoon bij zichzelf de knoop doorhakt en je grote kans hebt dat die er dan ook echt uit wil.
Het is gewoon te laat voor deze truc. Had leuk geweest na een dag of vijf.
Dan is er dus geen enkele reden meer het oorspronkelijk plan niet uit te voeren.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Behalve dat dit dan dus ook 2500 euro "oplevert".
Dat zijn bijna 17.000 credits. En als je geen bulktarief rekent maar een hoger gemiddelde, zit je ook al zo boven de 10.000.
ik denk dat het anders ligt, al deel ik de gedachte dat Bart zijn favo Eline is, maar Eline wil het liefst naar huis van deze 4quote:Op maandag 18 mei 2009 18:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hebt je text aangepast en Eline vervangen door DIE PERSOON.
WHY?
[..]
Stel je toch voor dat Eline weg zou gaan dan ben je het winnende prinsjesje kwijt.
Zou allemaal kunnen maar eerst heeft hij het over Eline en later over *die persoon* en dan vraag ik mij af of Bart zelf ook gewoon niet bij de achterban van Eline hoort . (wat uiteraard wel verhelderend is voor de softe opdrachtjes die Eline krijgt..)quote:Op maandag 18 mei 2009 18:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk dat het anders ligt, al deel ik de gedachte dat Bart zijn favo Eline is, maar Eline wil het liefst naar huis van deze 4
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hebt je text aangepast en Eline vervangen door DIE PERSOON.
WHY?
[..]
Stel je toch voor dat Eline weg zou gaan dan ben je het winnende prinsjesje kwijt.
Ik denk dat Eline helemaal niet naar huis wil, denk dat ze juist graag wil winnen en het heel goed vol gaat houden tot donderdag.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk dat het anders ligt, al deel ik de gedachte dat Bart zijn favo Eline is, maar Eline wil het liefst naar huis van deze 4
of hij noemde haar als voorbeeld, het had ook een van de anderen kunnen zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zou allemaal kunnen maar eerst heeft hij het over Eline en later over *die persoon* en dan vraag ik mij af of Bart zelf ook gewoon niet bij de achterban van Eline hoort . (wat uiteraard wel verhelderend is voor de softe opdrachtjes die Eline krijgt..)
Zeker wetenquote:
Als ze het zou winnen heeft ze het op een presenteerblaadje gekregen.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat Eline helemaal niet naar huis wil, denk dat ze juist graag wil winnen en het heel goed vol gaat houden tot donderdag.
Ja die vind ik ook leukquote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef moha het volgende:
[..]
Klopt je droomt.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Als ze het zou winnen heeft ze het op een presenteerblaadje gekregen.
Marielin is de enige die de titel echt aan het verdienen is. Niet alleen de bunker an sich winnen maar ook van de regie gewonnen.
Ze praat en doet als een kerel en snurkt al net zoquote:Op maandag 18 mei 2009 18:20 schreef snetje het volgende:
wie van de dames ligt daar zo te snurken?
edit: het is dus Marilien die daar zo ligt te zagen .... Eline is nog wakker ....
Jij doelt op de opdrachten waarschijnlijk? Ja, dat heeft ze goed gedaan, maar als ik daar dan de opdracht van het weekend tegenover zet, die 24 uur eten, drinken en roken, is het toch wel in balans vind ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Marielin is de enige die de titel echt aan het verdienen is. Niet alleen de bunker an sich winnen maar ook van de regie gewonnen.
Alleen over de Hummie-Bunkerquote:Op maandag 18 mei 2009 18:31 schreef Spooky4u het volgende:
Gaat het hier nog ergens over?
Valt best mee. M'n ex-vriendin, die kon pas snurken.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze praat en doet als een kerel en snurkt al net zo
hou toch opquote:Op maandag 18 mei 2009 18:24 schreef Rica het volgende:
[..]
En Jeroen weet er zoveel vanquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:34 schreef Maanvis het volgende:
Svp alle discussie over de exit-mindfuck (die de FOK!dracht was) hier: Fok!dracht: Fake exit vanavond? What to do, what to do?
Gebrek aan kennis om het probleem te fixenquote:
Zie dit maar als een open sollicitatiequote:
Lees eff terug zou ik zeggenquote:Op maandag 18 mei 2009 18:36 schreef markvanrinsum het volgende:
goedemiddag/avond fok
gaat er vanavond nog wat leuks gebeuren in the bunker ?
Jawel, en of jij wilt caterenquote:Op maandag 18 mei 2009 18:36 schreef markvanrinsum het volgende:
goedemiddag/avond fok
gaat er vanavond nog wat leuks gebeuren in the bunker ?
ze zei vandaag een paar keer 'als ik naar huis moet vind ik dat helemaal niet erg', de manier waarop ze het zei doet mij denken dat ze de knop maar moeilijk of niet kan omdraaien als ze eenmaal te horen heeft gekregen dat ze exit magquote:Op maandag 18 mei 2009 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat Eline helemaal niet naar huis wil, denk dat ze juist graag wil winnen en het heel goed vol gaat houden tot donderdag.
Geilquote:Op maandag 18 mei 2009 18:20 schreef snetje het volgende:
wie van de dames ligt daar zo te snurken?
edit: het is dus Marilien die daar zo ligt te zagen .... Eline is nog wakker ....
ik download alles wat ik kijk. wat denk je zelf?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zie dit maar als een open sollicitatie
PS: Vanavond komt War of the Worlds op TV.. had je die al gezien?
quote:
daarom heet 't ook mindfuckquote:Op maandag 18 mei 2009 18:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze zei vandaag een paar keer 'als ik naar huis moet vind ik dat helemaal niet erg', de manier waarop ze het zei doet mij denken dat ze de knop maar moeilijk of niet kan omdraaien als ze eenmaal te horen heeft gekregen dat ze exit mag
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:42 schreef Kinga het volgende:
Sorry hoor, maar sinds wanneer is dit de SC?
Topics vol krijgen?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
Die fake-exit is wel tricky idd.
Merk dat hier op het forum ook. De meeste streamers vinden dat er van het oorspronkelijke concept wordt afgeweken, want ze zouden elkaar juist moeten steunen en niet tegen elkaar opgezet moeten worden in dit spel. Maar tegelijkertijd, als je de bunkeraars elkaar laat elimineren, dan is dat dus precies wat er gebeurd?
Ik kan me daarom wel voorstellen, dat de redactie heeft besloten om de bunkeraars niet op elkaar te laten stemmen bij deze fake-exit?
Maar aan de andere kant... wat is het nut dan nog van een degelijke fake-exit?
precies. een mindfuck is niet 'de streamer heeft bepaald dat NIEMAND naar huis gaat - hihihihi'.quote:
geenquote:Op maandag 18 mei 2009 18:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
Merk dat hier op het forum ook. De meeste streamers vinden dat er van het oorspronkelijke concept wordt afgeweken, want ze zouden elkaar juist moeten steunen en niet tegen elkaar opgezet moeten worden in dit spel. Maar tegelijkertijd, als je de bunkeraars elkaar laat elimineren, dan is dat dus precies wat er gebeurd?
Ik kan me daarom wel voorstellen, dat de redactie heeft besloten om de bunkeraars niet op elkaar te laten stemmen bij deze fake-exit?
ja ff opletten meneer, ik leg iemand uit waarom ik denk dat juist zij het er moeilijk mee zou hebben in tegenstelling tot een Jeroenquote:
Daarom zou ik het heel leuk vinden als het een échte exit wordtquote:Op maandag 18 mei 2009 18:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
En kul wordt niet gepikt.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
Stemmen in de isoleer, met de reden waaróm hij/zij diegene eruit wil hebben
Dat het een mindfuck voor ons is bedoel je?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom zou ik het heel leuk vinden als het een échte exit wordt
Wel waar.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:46 schreef Danny het volgende:
overigens ook van Bart GEEN ENKELE REACTIE op de vraag wat er nou met die marielin poll bedoeld wordt.
wordt compleet genegeerd, daar waar andere pm's wel beantwoord worden. Zelfde bij dementor en ook Dottey gaf al geen antwoord. Waarom zou daarop geen antwoord komen als er geen rare dingen aan de hand zijn?
Het is gewoon marielinnetje fucken en dat moet er blijkbaar kosten wat kost doorheen worden gedrukt.
zo kunnen ze nog alle kanten opquote:Op maandag 18 mei 2009 18:46 schreef Danny het volgende:
overigens ook van Bart GEEN ENKELE REACTIE op de vraag wat er nou met die marielin poll bedoeld wordt.
wordt compleet genegeerd, daar waar andere pm's wel beantwoord worden. Zelfde bij dementor en ook Dottey gaf al geen antwoord. Waarom zou daarop geen antwoord komen als er geen rare dingen aan de hand zijn?
Het is gewoon marielinnetje fucken en dat moet er blijkbaar kosten wat kost doorheen worden gedrukt.
Dat zou niet meevallen voor Pieppiep ALOOOquote:Op maandag 18 mei 2009 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
En kul wordt niet gepikt.
Dan kan ik er mee leven.
Bart zei , p.m. me maar ergens paar pag. terug.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:46 schreef Danny het volgende:
ik stem iig niet op de marielin poll. Onduidelijke polls stem ik sowieso niet meer op.
ik vind dat wel erg ver gaan om te beweren. huub is er niet eens. kritiek wel graag onderbouwen, ook als het op de regie is.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:48 schreef lies1958 het volgende:
Jammer he dat huub er niet is in de bunker anders was alles nu ook zijn schuld.
en dat heb ik gedaan. dat ging over het weghalen van de naam FOK! bij dat bericht over de fake-exit. daar heb ik ook meteen gevraagd naar die poll.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bart zei , p.m. me maar ergens paar pag. terug.
Jeroen kan het niks schelen en dan zou het dus een mindfuck worden voor de anderen ( Marielin)quote:Op maandag 18 mei 2009 18:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja ff opletten meneer, ik leg iemand uit waarom ik denk dat juist zij het er moeilijk mee zou hebben in tegenstelling tot een Jeroen
Maandag 18-05-2009 16:34 uurquote:Op maandag 18 mei 2009 18:40 schreef Danny het volgende:
[..]
ik download alles wat ik kijk. wat denk je zelf?
ik kijk nooit televisie. alles wat we kijken komt van usenet en heel soms uitzendinggemist.
Overigens is het officieel geen FOK!opdracht meer. Zou ook niet terecht zijn aangezien we er geen kont mee te maken hebben, noch over te zeggen hebben - zo blijkt.
Ik bedoel dit dus niet als kritiek naar de regie maar als een in een regel met een knipoog voor de mensen hier. Maar begrijp dat het verkeerd begrepen wordt.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:50 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind dat wel erg ver gaan om te beweren. huub is er niet eens. kritiek wel graag onderbouwen, ook als het op de regie is.
ik dacht al ... ik mis nog iets ...quote:Op maandag 18 mei 2009 18:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Klopt. ik zei "Hou toch op."
Je hebt inmiddels antwoord. Van mij.
dan pm je hem nog een keer, en nog een keer, en nog een keer als je het zo graag wil weten.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:51 schreef Danny het volgende:
[..]
en dat heb ik gedaan. dat ging over het weghalen van de naam FOK! bij dat bericht over de fake-exit. daar heb ik ook meteen gevraagd naar die poll.
Kreeg een reactie op de exit, de naam FOK! is weg uit het bericht, maar NIETS over die poll. Geen woord.
Oh ik dacht dat dit die pm was...quote:Op maandag 18 mei 2009 18:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Maandag 18-05-2009 16:34 uur
Fake eliminatie
Vanavond zal er een fake eliminatie plaats vinden.
U hoeft zich geen zorgen te maken over de reeds uitgebrachte stemmen, deze blijven staan tot de echte eliminatie.
The Bunker
alles beter dan een poll. Helaas mis ik dan nog wel de discussie onderling.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Maandag 18-05-2009 16:34 uur
Fake eliminatie
Vanavond zal er een fake eliminatie plaats vinden.
The Bunker
alleen niet op de vraag die gesteld werd.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Klopt. ik zei "Hou toch op."
Je hebt inmiddels antwoord. Van mij.
Gewoon de tondeuse eroverquote:Op maandag 18 mei 2009 19:01 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik ga straks m'n schoonmoeder zo kort knippen dat ik de komende 5 jaar DBO kan zien
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:01 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik ga straks m'n schoonmoeder zo kort knippen dat ik de komende 5 jaar DBO kan zien
als ze het geloofwaardig willen doen dan om 20 uurquote:Op maandag 18 mei 2009 19:00 schreef Toverheks het volgende:
En hoelaat begint dat Fake-gedoe dan, moeten we weer een uur langer zitten wachten net zoals vanmiddag met die Lucifersopdracht.
Moeten ze nog eerst van te voren de boel lopen schoonmaken, een wasje draaien en de vloer aanvegen.
Dus Hoelaat begint het vanavond??
Bedoel dit niet naar, maar dan kan ik er ff rekening mee houden.![]()
Ben blij dat mijn eigen dochter kapster isquote:Op maandag 18 mei 2009 19:01 schreef mooiiiiii het volgende:
Nee,scheermesquote:
ik wil dat je het naar bedoeldquote:Op maandag 18 mei 2009 19:00 schreef Toverheks het volgende:
En hoelaat begint dat Fake-gedoe dan, moeten we weer een uur langer zitten wachten net zoals vanmiddag met die Lucifersopdracht.
Moeten ze nog eerst van te voren de boel lopen schoonmaken, een wasje draaien en de vloer aanvegen.
Dus Hoelaat begint het vanavond??
Bedoel dit niet naar, maar dan kan ik er ff rekening mee houden.![]()
Oke, dank je wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
als ze het geloofwaardig willen doen dan om 20 uur
Ik ben blij dat Peter z'n kapper niet mijn kapper isquote:Op maandag 18 mei 2009 19:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben blij dat mijn eigen dochter kapster is
Geen optie: Nee, laat maar.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:06 schreef Disana het volgende:
Fake eliminatie voor:
Eline
Jeroen
Marielin
Pim
Poll sluit 17 mei 20:00 uur
Als ze godverdomme het lef hebben om later dan 8 uur vanavond te beginnen met die fake-exit, dan zullen ze eens wat mee maken, dan ga ik met volle vaart naar die Bunker en zal ze eens flink door ppffttt en met de koppen tegen mekaar, ben vast mijn Rambo outfit aan het strijken want ik wil natuurlijk wel goed voor de dag komen.Ook pak ik even een scheermesje plus ontharingscreme in een koddig toilettasje als kadotje voor Bart.quote:
Nou dan hoop ik maar dat iemand me op de hoogte blijft houden... ik stem niet op individuele polls.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het is nu toch niet meer te stoppen.
Ik stem soms omdat ik de uitslag wil volgenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik maar dat iemand me op de hoogte blijft houden... ik stem niet op individuele polls.
That's the spirrit....en en en en en en ik ga met je meeequote:Op maandag 18 mei 2009 19:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als ze godverdomme het lef hebben om later dan 8 uur vanavond te beginnen met die fake-exit, dan zullen ze eens wat mee maken, dan ga ik met volle vaart naar die Bunker en zal ze eens flink door ppffttt en met de koppen tegen mekaar, ben vast mijn Rambo outfit aan het strijken want ik wil natuurlijk wel goed voor de dag komen.Ook pak ik even een scheermesje plus ontharingscreme in een koddig toilettasje als kadotje voor Bart.
Hebben ze in dat dorp van waar de Bunker staat ook regio tv?? Schakel ik die ook ff in.
1000 Bommen en Granaten![]()
![]()
Na 20.00 is prima,ben ik klaar met mijn bedoeninkjesquote:Op maandag 18 mei 2009 19:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als ze godverdomme het lef hebben om later dan 8 uur vanavond te beginnen met die fake-exit, dan zullen ze eens wat mee maken, dan ga ik met volle vaart naar die Bunker en zal ze eens flink door ppffttt en met de koppen tegen mekaar, ben vast mijn Rambo outfit aan het strijken want ik wil natuurlijk wel goed voor de dag komen.Ook pak ik even een scheermesje plus ontharingscreme in een koddig toilettasje als kadotje voor Bart.
Hebben ze in dat dorp van waar de Bunker staat ook regio tv?? Schakel ik die ook ff in.
![]()
Dan ga maar al fietsen, want de poll sluit pas om 20:00 uurquote:Op maandag 18 mei 2009 19:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
Even 18 mei van maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:06 schreef Disana het volgende:
Fake eliminatie voor:
Eline
Jeroen
Marielin
Pim
Poll sluit 17 mei 20:00 uur
Joepiequote:Op maandag 18 mei 2009 19:14 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Dan ga maar al fietsen, want de poll sluit pas om 20:00 uur![]()
Dus je hebt gestemd?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:19 schreef akveor het volgende:
Hoe voorspelbaar Jeroen gaat z'n fake exit krijgen...![]()
![]()
Dat ging over het FOK logo dacht ik,dat dat niet bij de mind fuck mocht staan .quote:Op maandag 18 mei 2009 18:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bart zei , p.m. me maar ergens paar pag. terug.
Yes yesquote:Op maandag 18 mei 2009 19:19 schreef akveor het volgende:
Hoe voorspelbaar Jeroen gaat z'n fake exit krijgen...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |