over een hoax gesprokenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef moha het volgende:
[..]
ik niet iig ik gun haar niet die smile op haar face als ze zegt het was een hoax, ik stem voor die fake exit liever op jeroen en dan marielin's gezicht zien als hij terug komt
Dat is het andere deel van de opdracht waarvan niets overblijft in het concept. Iedereen wil het harder en zwaarder, minder fanmail en minder slaap. (De verwenopdracht met Marielin ging in de fout omdat het groepsgevoel heel sterk is.) En dat zouden we dan nóg een keer proberen. Vierentwintig uur verwennen.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Risico maar nemen toch? Dat is de mindfuck. En wil iemand nog naar huis als er 24-uur een luxe Marielin-behandeling volgt? Met de finale zó dichtbij? Denk het niet hoor.
overleggen hoeft niet eens voor deze opdracht, het is de bedoeling dat de bewoners iemand weg willen hebben, dat dat bekend is, en dat diegene vervolgens extra privileges krijgt en weet dat de anderen hem weg willen hebben, en dat die anderen zichzelf fucked up voelen doordat die persoon niet weg is en extra privileges krijgt.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zelf beslissen had in de eerste week prima gewerkt.Doen we volgende keer gewoon.
Nu zijn we zeker dat degene die weg moet, ook daadwerkelijk weg wil. Als ze gaan overleggen, gaat degene met het meeste groepsgevoel weg. En dan ook écht wég. En dan hebben we het helemáál gedaan.
Nee, ik bedoel als we het ze zelf laten uitzoeken. Dan is de aangewezene ook degene die het liefst weg wil. Ik weet nog niet wie er wordt ingezet voor de fake-exit. Als het aan mij lag zou ik altijd Jeroen inzetten. Maar ik heb er weinig over te zeggenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarop die keuze van jullie is gebaseerd. Op de huidige populariteit, zoals akveor suggereert?
Zo goed als Nihil. Je kunt eventueel de discussie in de groep sturen. Als het te ver gaat kun je nog ingrijpen door opties te geven. Erom dobbelen, strootjes trekken... opties zat.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De doorslag geeft de angst dat een overlever na de fake exit ook daadwerkelijk niet meer terug wil.
En dàt geeft een inkomstenderving, omdat je dan 1 echte eliminatie minder hebt.
Mij lijkt de kans dat iemand daadwerkelijk wegloopt, en dus zijn/ haar mede-overlevers ¤2500 door de neus boort niet zo groot.
Ligt inderdaad nog meer voor de hand, sterker nog, ik denk dat het recht in de roos isquote:Op maandag 18 mei 2009 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De doorslag geeft de angst dat een overlever na de fake exit ook daadwerkelijk niet meer terug wil.
En dàt geeft een inkomstenderving, omdat je dan 1 echte eliminatie minder hebt.
Mij lijkt de kans dat iemand daadwerkelijk wegloopt, en dus zijn/ haar mede-overlevers ¤2500 door de neus boort niet zo groot.
Nee, het ging om een vraag van renate, waarom ik dacht dat de andere3 dan marilien er uit zouden stemmen.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef moha het volgende:
[..]
ik niet iig ik gun haar niet die smile op haar face als ze zegt het was een hoax, ik stem voor die fake exit liever op jeroen en dan marielin's gezicht zien als hij terug komt
Je had ze ook stuk voor stuk in de idoleerkamer kunnen roepen en ze een naam op een briefje laten schrijven (ala exp robinson)quote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zelf beslissen had in de eerste week prima gewerkt.Doen we volgende keer gewoon.
Nu zijn we zeker dat degene die weg moet, ook daadwerkelijk weg wil. Als ze gaan overleggen, gaat degene met het meeste groepsgevoel weg. En dan ook écht wég. En dan hebben we het helemáál gedaan.
Juist! dat is het hele punt. Als we dan nog moeten gaan ingrijpen, hebben ze toch meteen door dat het niet klopt.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo goed als Nihil. Je kunt eventueel de discussie in de groep sturen. Als het te ver gaat kun je nog ingrijpen door opties te geven. Erom dobbelen, strootjes trekken... opties zat.
Zoals het nu lijkt moet er gewoon meer gestemd worden.
De privileges die diegene eventueel al krijgt is dat de andere diegene weg wil hebben. Wat voor diegen positief kan doorwerken. De underdog zijn enzo....quote:Op maandag 18 mei 2009 17:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
overleggen hoeft niet eens voor deze opdracht, het is de bedoeling dat de bewoners iemand weg willen hebben, dat dat bekend is, en dat diegene vervolgens extra privileges krijgt en weet dat de anderen hem weg willen hebben, en dat die anderen zichzelf fucked up voelen doordat die persoon niet weg is en extra privileges krijgt.
O dat is óók geschrapt, zover was ik nog niet eens.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat is het andere deel van de opdracht waarvan niets overblijft in het concept. Iedereen wil het harder en zwaarder, minder fanmail en minder slaap. (De verwenopdracht met Marielin ging in de fout omdat het groepsgevoel heel sterk is.) En dat zouden we dan nóg een keer proberen. Vierentwintig uur verwennen.
lekker dan, creepy Jeroenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel als we het ze zelf laten uitzoeken. Dan is de aangewezene ook degene die het liefst weg wil. Ik weet nog niet wie er wordt ingezet voor de fake-exit. Als het aan mij lag zou ik altijd Jeroen inzetten. Maar ik heb er weinig over te zeggen
Ze gaan toch juist onraad ruiken als iemand heel direct is aangewezen als exit'?! Zo alert zijn ze wel op alles wat er gebeurt.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel als we het ze zelf laten uitzoeken. Dan is de aangewezene ook degene die het liefst weg wil. Ik weet nog niet wie er wordt ingezet voor de fake-exit. Als het aan mij lag zou ik altijd Jeroen inzetten. Maar ik heb er weinig over te zeggen
Als jullie het nou eerst even eensch worden, en daarna met feedback komen, zou dat een stuk handiger zijn dan allemaal blind schreeuwen.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:53 schreef akveor het volgende:
[..]
De privileges die diegene eventueel al krijgt is dat de andere diegene weg wil hebben. Wat voor diegen positief kan doorwerken. De underdog zijn enzo....
Maar andere exra's? NEE!
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
De streamers bepalen wie er fake uit gaat, wederom you are in control.
Dat dusquote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef moha het volgende:
[..]
yessssss you go jeroenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
lekker dan, creepy Jeroen![]()
dat wordt dan een mindfuck voor Marielin die blij zal zijn als ie weg is, en gruwelijk zal balen als ie weer terug komt, om nog maar te zwijgen over het superieure gedrag wat Jeroen dan weer zal laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |