Ik reageer hier op Cc. Val haar aan.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:35 schreef Danny het volgende:
[..]
je hebt volgens mij heel die opdracht niet gelezen he?
en haal even 'van FOK!' uit dat bericht.
Ja had ik ook leuker gevonden, gewoon dat iedereen zijn stem individueel in de isoleerruimte uitbrengt en dat die later openbaar gemaakt wordt.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ontzettend gaaf dat die fake exit er komt, super!! Jammer dat ze niet zelf hoeven te kiezen, dat zou van meerwaarde zijn geweest voor het groepsgevoel! Daar laten jullie wel een kans liggen als je het mij vraagt. Maar goed, wel leuk dat de fake exit er komt.
Je hebt gelijk. maar het Zoet..( postaantallen..) maar dan ook het Zuur..(niet álles is een roze wolk..)quote:Op maandag 18 mei 2009 17:30 schreef Danny het volgende:
[..]
sterker nog; een rectificatie zou beter zijn.
Sorry, dat woord schrijf ik ALTIJD fout. Weet niet waarom.quote:
ja die is leukquote:Op maandag 18 mei 2009 17:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er zijn meerdere manieren om overeenstemming te bereiken. Bijv. anoniem stemmen op briefjes. Op die manier komt het als een verassing voor die persoon, loopt die persoon naar boven en zeg je 'haha het was een hoax, je mag weer terug!'
Da's goed, maar dan doen we ook geen fake-exit, toch?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:35 schreef Danny het volgende:
[..]
je hebt volgens mij heel die opdracht niet gelezen he?
en haal even 'van FOK!' uit dat bericht.
nou en? dat is dan toch haar keuze? waarmee ze ook nog eens de groep benadeelt , dus ik denk het niet, maar dan nóg..het was toch een mindfuck?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nooit. Stel dat ze inderdaad een overeenstemming bereiken, en bijvoorbeeld Eline zegt: "Okee, ik ga wel naar huis."
Die komt dan nooit meer terug!
drie maanden?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dit was de FOkdracht? Daar heeft FOK drie maanden over na kunnen denken, en nóg komt er een opdracht die we moeten verbouwen tot iets werkbaars, omdat FOK niet lang genoeg heeft nagedacht over iets simpels. Wat wil je nou toch? Wil je vanavond een fake-exit, of een echte exit?
Nou nee, met zn vieren aan de tafel en kom maar tot overeenstemming. Dan worden ze gedwongen stelling te nemen. Wordt het dan Pim/Eline en Marielin die Jeroen eruit zetten of gaan Pim/Jeroen en Eline Marielin eruit stemmen. . .quote:Op maandag 18 mei 2009 17:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja had ik ook leuker gevonden, gewoon dat iedereen zijn stem individueel in de isoleerruimte uitbrengt en dat die later openbaar gemaakt wordt.
Ik begrijp de opdracht wel, maar jij begrijpt niet dat er bij een exit iemand naar huis toe wil. Als die persoon vanavond zegt "Ik ga naar huis," dan komt die ook niet meer terug. Daar zit je dan met je 'fake'-exit.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sorry, dat woord schrijf ik ALTIJD fout. Weet niet waarom.
Enne, bel Bart eens op. Hij begrijpt niet wat de bedoeling van de FOK!dracht is, misschien kan jij 't 'm uitleggen
dat moet je zelf weten. het is zoals het er nu staat volledig jullie eigen concept. het heeft op het woordje 'fake exit' na niets meer met de FOK! opdracht te maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Da's goed, maar dan doen we ook geen fake-exit, toch?
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:35 schreef BobbyRond het volgende:Ik word genoemd
Zit ik toch nog in hun harten!
Dan weet ik al de uitslag, dan stemmen ze Marilien eruit.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:29 schreef Copycat het volgende:
Jammer dat de Overlevers zelf geen exitkeuze moeten maken.
Squeeze me?quote:
Amen, daar zit ook een groot deel van het vermaak, maar dat ziet de redaktie schijnbaar niet... Of geven de inkomsten, hoe klein ook, van de poll hier de doorslagquote:Op maandag 18 mei 2009 17:36 schreef blomst het volgende:
even vluchtig gelezen,maar de fok!dracht is dus helemaal geen fok!dracht, en het moet ook nog credits opbrengen![]()
Juist dat ze zelf moeten stemmen en onderbouwen waarom vond ik juist leuk.
Ik zet net de streams aan, maar waarom denk je dat ze op haar stemmen?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan weet ik al de uitslag, dan stemmen ze Marilien eruit.
jawel, maar dan toevallig de fake exit die iemand op de redactie heeft bedacht, er zijn tenslotte meer honden die vickey heten.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Vandaar ook de optie om anoniem te stemmen via briefjes of in de isolatie, zonder overleg vooraf.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik begrijp de opdracht wel, maar jij begrijpt niet dat er bij een exit iemand naar huis toe wil. Als die persoon vanavond zegt "Ik ga naar huis," dan komt die ook niet meer terug. Daar zit je dan met je 'fake'-exit.
Als we de rest ook laten staan, wordt het geen fake-exit. Dan klopt alleen het woordje FOK nog aan de tekst.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:38 schreef Danny het volgende:
[..]
dat moet je zelf weten. het is zoals het er nu staat volledig jullie eigen concept. het heeft op het woordje 'fake exit' na niets meer met de FOK! opdracht te maken.
De fake-exit en de "afluister-gesprekken" in de isoleer vind ik een hele leuke toevoeging.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:41 schreef BobbyRond het volgende:
We hebben nog 1,5 uur voor deze discussie, dan is het zero-hour of de poll online gaat of niet...
En uitgerekend nu moet ik werken...
Ik heb het idee dat het leuker is om inderdaad de bewoners (desnoods anoniem) zelf iemand te laten nomineren en die dan bij de trap tegen te houden van 'het is een hoax'...
Denk niet dat iemand dan echt bewust die trap op zal lopen, het duurt nog maar een paar dagen, dus mensen blijven echt zitten als ze de kans krijgen.
Omdat Pim, Eline volgt, en Eline luistert toch meer naar Jeroen, je zag het met dat verwendagje, ze vormde met zijn 3e steeds een clubje. En denk toch dat Eline liever Jeroen heeft dan Marilien. dus dat.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:40 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik zet net de streams aan, maar waarom denk je dat ze op haar stemmen?
Ik zeg toch dat de timing niet klopt. Dan ga ik voor een echte exit!!!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dit was de FOkdracht? Daar heeft FOK drie maanden over na kunnen denken, en nóg komt er een opdracht die we moeten verbouwen tot iets werkbaars, omdat FOK niet lang genoeg heeft nagedacht over iets simpels. Wat wil je nou toch? Wil je vanavond een fake-exit, of een echte exit?
haal uit het bericht dat er nu staat de tekst 'van FOK!'quote:Op maandag 18 mei 2009 17:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Als we de rest ook laten staan, wordt het geen fake-exit. Dan klopt alleen het woordje FOK nog aan de tekst.
en klaar.quote:Maandag 18-05-2009 16:34 uur
Fake eliminatie
Vanavond zal er een fake eliminatie plaats vinden. Deze mindf*ck heeft betrekking op een ingezonden idee.
U hoeft dus niet maar mag wel extra stemmen op uw favoriet.
U hoeft zich geen zorgen te maken over de reeds uitgebrachte stemmen, deze blijven staan tot de echte eliminatie.
The Bunker
Risico maar nemen toch? Dat is de mindfuck. En wil iemand nog naar huis als er 24-uur een luxe Marielin-behandeling volgt? Met de finale zó dichtbij? Denk het niet hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik begrijp de opdracht wel, maar jij begrijpt niet dat er bij een exit iemand naar huis toe wil. Als die persoon vanavond zegt "Ik ga naar huis," dan komt die ook niet meer terug. Daar zit je dan met je 'fake'-exit.
Zelf beslissen had in de eerste week prima gewerkt.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
De fake-exit en de "afluister-gesprekken" in de isoleer vind ik een hele leuke toevoeging.![]()
Da's meer een extraatje, dan dat het de opdracht wezenlijk verandert.
Echter: het niet zelf laten stemmen door de bewoners is wel erg jammer, want dat is zo'n beetje de kérn van de mindfuck.
ik niet iig ik gun haar niet die smile op haar face als ze zegt het was een hoax, ik stem voor die fake exit liever op jeroen en dan marielin's gezicht zien als hij terug komtquote:Op maandag 18 mei 2009 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom, laat het de groep zelf bepalen, dan haal je daar al een deel spanning vandaan, als ze er dan eindelijk uit zijn laat je iemand zn tas pakken en als jij beneden komt om degene op te halen dan hoeft ie niet mee.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vind juist dat het vermaak zit in het deel dat ze in de isoleer hun zegje mogen doen over de persoon die zojuist is vertrokken. Terwijl de persoon die net is vertrokken naast hun zit, aan de andere kant van de deur. En daarna dan doodleuk weer tevoorschijn komt en blijft.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Amen, daar zit ook een groot deel van het vermaak, maar dat ziet de redaktie schijnbaar niet... Of geven de inkomsten, hoe klein ook, van de poll hier de doorslag
we kunnen het allemaal wel heel leuk vinden maar stel zoals Bart al aangaf dat Eline besluit om voor de goede vrede dan maar te vertrekken.... en ik zie het haar nog doen ook nog! .. zitten we allemaal weer te zuchten van ja maar dat was niet de bedoeling!!....quote:Op maandag 18 mei 2009 17:36 schreef blomst het volgende:
even vluchtig gelezen,maar de fok!dracht is dus helemaal geen fok!dracht, en het moet ook nog credits opbrengen![]()
Juist dat ze zelf moeten stemmen en onderbouwen waarom vond ik juist leuk.
De doorslag geeft de angst dat een overlever na de fake exit ook daadwerkelijk niet meer terug wil.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Amen, daar zit ook een groot deel van het vermaak, maar dat ziet de redaktie schijnbaar niet... Of geven de inkomsten, hoe klein ook, van de poll hier de doorslag
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zelf beslissen had in de eerste week prima gewerkt.Doen we volgende keer gewoon.
Nu zijn we zeker dat degene die weg moet, ook daadwerkelijk weg wil. Als ze gaan overleggen, gaat degene met het meeste groepsgevoel weg. En dan ook écht wég. En dan hebben we het helemáál gedaan.
Nee, daar ben ik niet van overtuigd. Maar het zou wel de verhoudingen in de bunker een stuk duidelijker maken. Ook daar was die Fok!opdracht voor bedoelt.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mijn inschatting is dat Eline voor "pais en vree en rustig naar het einde" kiest en dus Jeroen weg zou stemmen.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Omdat Pim, Eline volgt, en Eline luistert toch meer naar Jeroen, je zag het met dat verwendagje, ze vormde met zijn 3e steeds een clubje. En denk toch dat Eline liever Jeroen heeft dan Marilien. dus dat.
Ik begrijp niet waarop die keuze van jullie is gebaseerd. Op de huidige populariteit, zoals akveor suggereert?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zelf beslissen had in de eerste week prima gewerkt.Doen we volgende keer gewoon.
Nu zijn we zeker dat degene die weg moet, ook daadwerkelijk weg wil. Als ze gaan overleggen, gaat degene met het meeste groepsgevoel weg. En dan ook écht wég. En dan hebben we het helemáál gedaan.
Waarom niet ??quote:Op maandag 18 mei 2009 17:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nooit. Stel dat ze inderdaad een overeenstemming bereiken, en bijvoorbeeld Eline zegt: "Okee, ik ga wel naar huis."
over een hoax gesprokenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef moha het volgende:
[..]
ik niet iig ik gun haar niet die smile op haar face als ze zegt het was een hoax, ik stem voor die fake exit liever op jeroen en dan marielin's gezicht zien als hij terug komt
Dat is het andere deel van de opdracht waarvan niets overblijft in het concept. Iedereen wil het harder en zwaarder, minder fanmail en minder slaap. (De verwenopdracht met Marielin ging in de fout omdat het groepsgevoel heel sterk is.) En dat zouden we dan nóg een keer proberen. Vierentwintig uur verwennen.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Risico maar nemen toch? Dat is de mindfuck. En wil iemand nog naar huis als er 24-uur een luxe Marielin-behandeling volgt? Met de finale zó dichtbij? Denk het niet hoor.
overleggen hoeft niet eens voor deze opdracht, het is de bedoeling dat de bewoners iemand weg willen hebben, dat dat bekend is, en dat diegene vervolgens extra privileges krijgt en weet dat de anderen hem weg willen hebben, en dat die anderen zichzelf fucked up voelen doordat die persoon niet weg is en extra privileges krijgt.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel als we het ze zelf laten uitzoeken. Dan is de aangewezene ook degene die het liefst weg wil. Ik weet nog niet wie er wordt ingezet voor de fake-exit. Als het aan mij lag zou ik altijd Jeroen inzetten. Maar ik heb er weinig over te zeggenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarop die keuze van jullie is gebaseerd. Op de huidige populariteit, zoals akveor suggereert?
Zo goed als Nihil. Je kunt eventueel de discussie in de groep sturen. Als het te ver gaat kun je nog ingrijpen door opties te geven. Erom dobbelen, strootjes trekken... opties zat.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De doorslag geeft de angst dat een overlever na de fake exit ook daadwerkelijk niet meer terug wil.
En dàt geeft een inkomstenderving, omdat je dan 1 echte eliminatie minder hebt.
Mij lijkt de kans dat iemand daadwerkelijk wegloopt, en dus zijn/ haar mede-overlevers ¤2500 door de neus boort niet zo groot.
Ligt inderdaad nog meer voor de hand, sterker nog, ik denk dat het recht in de roos isquote:Op maandag 18 mei 2009 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De doorslag geeft de angst dat een overlever na de fake exit ook daadwerkelijk niet meer terug wil.
En dàt geeft een inkomstenderving, omdat je dan 1 echte eliminatie minder hebt.
Mij lijkt de kans dat iemand daadwerkelijk wegloopt, en dus zijn/ haar mede-overlevers ¤2500 door de neus boort niet zo groot.
Nee, het ging om een vraag van renate, waarom ik dacht dat de andere3 dan marilien er uit zouden stemmen.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef moha het volgende:
[..]
ik niet iig ik gun haar niet die smile op haar face als ze zegt het was een hoax, ik stem voor die fake exit liever op jeroen en dan marielin's gezicht zien als hij terug komt
Je had ze ook stuk voor stuk in de idoleerkamer kunnen roepen en ze een naam op een briefje laten schrijven (ala exp robinson)quote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Juist! dat is het hele punt. Als we dan nog moeten gaan ingrijpen, hebben ze toch meteen door dat het niet klopt.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo goed als Nihil. Je kunt eventueel de discussie in de groep sturen. Als het te ver gaat kun je nog ingrijpen door opties te geven. Erom dobbelen, strootjes trekken... opties zat.
Zoals het nu lijkt moet er gewoon meer gestemd worden.
De privileges die diegene eventueel al krijgt is dat de andere diegene weg wil hebben. Wat voor diegen positief kan doorwerken. De underdog zijn enzo....quote:Op maandag 18 mei 2009 17:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
overleggen hoeft niet eens voor deze opdracht, het is de bedoeling dat de bewoners iemand weg willen hebben, dat dat bekend is, en dat diegene vervolgens extra privileges krijgt en weet dat de anderen hem weg willen hebben, en dat die anderen zichzelf fucked up voelen doordat die persoon niet weg is en extra privileges krijgt.
O dat is óók geschrapt, zover was ik nog niet eens.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat is het andere deel van de opdracht waarvan niets overblijft in het concept. Iedereen wil het harder en zwaarder, minder fanmail en minder slaap. (De verwenopdracht met Marielin ging in de fout omdat het groepsgevoel heel sterk is.) En dat zouden we dan nóg een keer proberen. Vierentwintig uur verwennen.
lekker dan, creepy Jeroenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel als we het ze zelf laten uitzoeken. Dan is de aangewezene ook degene die het liefst weg wil. Ik weet nog niet wie er wordt ingezet voor de fake-exit. Als het aan mij lag zou ik altijd Jeroen inzetten. Maar ik heb er weinig over te zeggen
Ze gaan toch juist onraad ruiken als iemand heel direct is aangewezen als exit'?! Zo alert zijn ze wel op alles wat er gebeurt.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel als we het ze zelf laten uitzoeken. Dan is de aangewezene ook degene die het liefst weg wil. Ik weet nog niet wie er wordt ingezet voor de fake-exit. Als het aan mij lag zou ik altijd Jeroen inzetten. Maar ik heb er weinig over te zeggen
Als jullie het nou eerst even eensch worden, en daarna met feedback komen, zou dat een stuk handiger zijn dan allemaal blind schreeuwen.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:53 schreef akveor het volgende:
[..]
De privileges die diegene eventueel al krijgt is dat de andere diegene weg wil hebben. Wat voor diegen positief kan doorwerken. De underdog zijn enzo....
Maar andere exra's? NEE!
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
De streamers bepalen wie er fake uit gaat, wederom you are in control.
Dat dusquote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef moha het volgende:
[..]
yessssss you go jeroenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
lekker dan, creepy Jeroen![]()
dat wordt dan een mindfuck voor Marielin die blij zal zijn als ie weg is, en gruwelijk zal balen als ie weer terug komt, om nog maar te zwijgen over het superieure gedrag wat Jeroen dan weer zal laten zien
Ik denk dat je de groepsdynamiek beter inschat dan een aantal Fokkers. Iemand gaat zich ofopperen met als resultaat dat a) de gesprekken over die persoon achteraf totaal oninteressante lofzangen worden en b) die persoon bij zichzelf de knoop doorhakt en je grote kans hebt dat die er dan ook echt uit wil.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Er lijkt nu iig al een consensus te zijn om anoniem in de iso te gaan stemmenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Als jullie het nou eerst even eensch worden, en daarna met feedback komen, zou dat een stuk handiger zijn dan allemaal blind schreeuwen.![]()
Dat is her risicootje wat je loopt. Wees creatief en so what wanneer het mislukt....Je hebt nog altijd de dreiging van die 2500 van de prijzenpot af... Daarbij iemand wil weg... normaal wordt diegene ook binnen 1 minuut uit de bunker gerukt echt voorbereiden op thuis is er niet bij... en hé was dat niet juist de mindfuck?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Juist! dat is het hele punt. Als we dan nog moeten gaan ingrijpen, hebben ze toch meteen door dat het niet klopt.
Huh? Ik zou zeggen doe er je voordeel mee -of niet. Haal eruit wat je bruikbaar vindt en laat de rest liggen.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Als jullie het nou eerst even eensch worden, en daarna met feedback komen, zou dat een stuk handiger zijn dan allemaal blind schreeuwen.![]()
donequote:Op maandag 18 mei 2009 17:56 schreef dieenebart het volgende:
En Danny, als je Fok uit de opdracht wil hebben, moet je maar even PM´en.
Daar sluit vik me helemaal bij aan.... vorige week met Peter er nog bij was de perfecte timing geweest. Het is nu te laat. Nee, dan liever een echte exit!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:59 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik denk dat je de groepsdynamiek beter inschat dan een aantal Fokkers. Iemand gaat zich ofopperen met als resultaat dat a) de gesprekken over die persoon achteraf totaal oninteressante lofzangen worden en b) die persoon bij zichzelf de knoop doorhakt en je grote kans hebt dat die er dan ook echt uit wil.
Het is gewoon te laat voor deze truc. Had leuk geweest na een dag of vijf.
En wanneer is de volgende keer?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Behalve dat dit dan dus ook 2500 euro "oplevert".quote:Op maandag 18 mei 2009 17:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ligt inderdaad nog meer voor de hand, sterker nog, ik denk dat het recht in de roos is
Stemmen in de isoleer, met de reden waaróm hij/zij diegene eruit wil hebbenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er lijkt nu iig al een consensus te zijn om anoniem in de iso te gaan stemmen.
+ niet op jezelf stemmenquote:Op maandag 18 mei 2009 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stemmen in de isoleer, met de reden waaróm hij/zij diegene eruit wil hebben
omdat de redactie niet wíl dat de overlevers zelf de exit kiezenquote:Op maandag 18 mei 2009 18:03 schreef moha het volgende:
waarom niet een poll
de overlevers stemmen zelf de exit
of wie wil jij dat er uitgaat in de fake exit
you control the bunkerquote:Op maandag 18 mei 2009 18:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
omdat de redactie niet wíl dat de overlevers zelf de exit kiezen
Je hebt je text aangepast en Eline vervangen door DIE PERSOON.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik begrijp de opdracht wel, maar jij begrijpt niet dat er bij een exit iemand naar huis toe wil. Als ELINE die persoon vanavond zegt "Ik ga naar huis," dan komt die ook niet meer terug. Daar zit je dan met je 'fake'-exit.
Stel je toch voor dat Eline weg zou gaan dan ben je het winnende prinsjesje kwijt.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het is juist leuk dat het nu gebeurd vlak voor de finale, de mentale druk is nu veel groterquote:Op maandag 18 mei 2009 17:59 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik denk dat je de groepsdynamiek beter inschat dan een aantal Fokkers. Iemand gaat zich ofopperen met als resultaat dat a) de gesprekken over die persoon achteraf totaal oninteressante lofzangen worden en b) die persoon bij zichzelf de knoop doorhakt en je grote kans hebt dat die er dan ook echt uit wil.
Het is gewoon te laat voor deze truc. Had leuk geweest na een dag of vijf.
Dan is er dus geen enkele reden meer het oorspronkelijk plan niet uit te voeren.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Behalve dat dit dan dus ook 2500 euro "oplevert".
Dat zijn bijna 17.000 credits. En als je geen bulktarief rekent maar een hoger gemiddelde, zit je ook al zo boven de 10.000.
ik denk dat het anders ligt, al deel ik de gedachte dat Bart zijn favo Eline is, maar Eline wil het liefst naar huis van deze 4quote:Op maandag 18 mei 2009 18:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hebt je text aangepast en Eline vervangen door DIE PERSOON.
WHY?
[..]
Stel je toch voor dat Eline weg zou gaan dan ben je het winnende prinsjesje kwijt.
Zou allemaal kunnen maar eerst heeft hij het over Eline en later over *die persoon* en dan vraag ik mij af of Bart zelf ook gewoon niet bij de achterban van Eline hoort . (wat uiteraard wel verhelderend is voor de softe opdrachtjes die Eline krijgt..)quote:Op maandag 18 mei 2009 18:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk dat het anders ligt, al deel ik de gedachte dat Bart zijn favo Eline is, maar Eline wil het liefst naar huis van deze 4
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hebt je text aangepast en Eline vervangen door DIE PERSOON.
WHY?
[..]
Stel je toch voor dat Eline weg zou gaan dan ben je het winnende prinsjesje kwijt.
Ik denk dat Eline helemaal niet naar huis wil, denk dat ze juist graag wil winnen en het heel goed vol gaat houden tot donderdag.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk dat het anders ligt, al deel ik de gedachte dat Bart zijn favo Eline is, maar Eline wil het liefst naar huis van deze 4
of hij noemde haar als voorbeeld, het had ook een van de anderen kunnen zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zou allemaal kunnen maar eerst heeft hij het over Eline en later over *die persoon* en dan vraag ik mij af of Bart zelf ook gewoon niet bij de achterban van Eline hoort . (wat uiteraard wel verhelderend is voor de softe opdrachtjes die Eline krijgt..)
Zeker wetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |