Topics vol krijgen?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
Die fake-exit is wel tricky idd.
Merk dat hier op het forum ook. De meeste streamers vinden dat er van het oorspronkelijke concept wordt afgeweken, want ze zouden elkaar juist moeten steunen en niet tegen elkaar opgezet moeten worden in dit spel. Maar tegelijkertijd, als je de bunkeraars elkaar laat elimineren, dan is dat dus precies wat er gebeurd?
Ik kan me daarom wel voorstellen, dat de redactie heeft besloten om de bunkeraars niet op elkaar te laten stemmen bij deze fake-exit?
Maar aan de andere kant... wat is het nut dan nog van een degelijke fake-exit?
precies. een mindfuck is niet 'de streamer heeft bepaald dat NIEMAND naar huis gaat - hihihihi'.quote:
geenquote:Op maandag 18 mei 2009 18:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
Merk dat hier op het forum ook. De meeste streamers vinden dat er van het oorspronkelijke concept wordt afgeweken, want ze zouden elkaar juist moeten steunen en niet tegen elkaar opgezet moeten worden in dit spel. Maar tegelijkertijd, als je de bunkeraars elkaar laat elimineren, dan is dat dus precies wat er gebeurd?
Ik kan me daarom wel voorstellen, dat de redactie heeft besloten om de bunkeraars niet op elkaar te laten stemmen bij deze fake-exit?
ja ff opletten meneer, ik leg iemand uit waarom ik denk dat juist zij het er moeilijk mee zou hebben in tegenstelling tot een Jeroenquote:
Daarom zou ik het heel leuk vinden als het een échte exit wordtquote:Op maandag 18 mei 2009 18:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
En kul wordt niet gepikt.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
Stemmen in de isoleer, met de reden waaróm hij/zij diegene eruit wil hebben
Dat het een mindfuck voor ons is bedoel je?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom zou ik het heel leuk vinden als het een échte exit wordt
Wel waar.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:46 schreef Danny het volgende:
overigens ook van Bart GEEN ENKELE REACTIE op de vraag wat er nou met die marielin poll bedoeld wordt.
wordt compleet genegeerd, daar waar andere pm's wel beantwoord worden. Zelfde bij dementor en ook Dottey gaf al geen antwoord. Waarom zou daarop geen antwoord komen als er geen rare dingen aan de hand zijn?
Het is gewoon marielinnetje fucken en dat moet er blijkbaar kosten wat kost doorheen worden gedrukt.
zo kunnen ze nog alle kanten opquote:Op maandag 18 mei 2009 18:46 schreef Danny het volgende:
overigens ook van Bart GEEN ENKELE REACTIE op de vraag wat er nou met die marielin poll bedoeld wordt.
wordt compleet genegeerd, daar waar andere pm's wel beantwoord worden. Zelfde bij dementor en ook Dottey gaf al geen antwoord. Waarom zou daarop geen antwoord komen als er geen rare dingen aan de hand zijn?
Het is gewoon marielinnetje fucken en dat moet er blijkbaar kosten wat kost doorheen worden gedrukt.
Dat zou niet meevallen voor Pieppiep ALOOOquote:Op maandag 18 mei 2009 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
En kul wordt niet gepikt.
Dan kan ik er mee leven.
Bart zei , p.m. me maar ergens paar pag. terug.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:46 schreef Danny het volgende:
ik stem iig niet op de marielin poll. Onduidelijke polls stem ik sowieso niet meer op.
ik vind dat wel erg ver gaan om te beweren. huub is er niet eens. kritiek wel graag onderbouwen, ook als het op de regie is.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:48 schreef lies1958 het volgende:
Jammer he dat huub er niet is in de bunker anders was alles nu ook zijn schuld.
en dat heb ik gedaan. dat ging over het weghalen van de naam FOK! bij dat bericht over de fake-exit. daar heb ik ook meteen gevraagd naar die poll.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bart zei , p.m. me maar ergens paar pag. terug.
Jeroen kan het niks schelen en dan zou het dus een mindfuck worden voor de anderen ( Marielin)quote:Op maandag 18 mei 2009 18:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja ff opletten meneer, ik leg iemand uit waarom ik denk dat juist zij het er moeilijk mee zou hebben in tegenstelling tot een Jeroen
Maandag 18-05-2009 16:34 uurquote:Op maandag 18 mei 2009 18:40 schreef Danny het volgende:
[..]
ik download alles wat ik kijk. wat denk je zelf?
ik kijk nooit televisie. alles wat we kijken komt van usenet en heel soms uitzendinggemist.
Overigens is het officieel geen FOK!opdracht meer. Zou ook niet terecht zijn aangezien we er geen kont mee te maken hebben, noch over te zeggen hebben - zo blijkt.
Ik bedoel dit dus niet als kritiek naar de regie maar als een in een regel met een knipoog voor de mensen hier. Maar begrijp dat het verkeerd begrepen wordt.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:50 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind dat wel erg ver gaan om te beweren. huub is er niet eens. kritiek wel graag onderbouwen, ook als het op de regie is.
ik dacht al ... ik mis nog iets ...quote:Op maandag 18 mei 2009 18:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Klopt. ik zei "Hou toch op."
Je hebt inmiddels antwoord. Van mij.
dan pm je hem nog een keer, en nog een keer, en nog een keer als je het zo graag wil weten.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:51 schreef Danny het volgende:
[..]
en dat heb ik gedaan. dat ging over het weghalen van de naam FOK! bij dat bericht over de fake-exit. daar heb ik ook meteen gevraagd naar die poll.
Kreeg een reactie op de exit, de naam FOK! is weg uit het bericht, maar NIETS over die poll. Geen woord.
Oh ik dacht dat dit die pm was...quote:Op maandag 18 mei 2009 18:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Maandag 18-05-2009 16:34 uur
Fake eliminatie
Vanavond zal er een fake eliminatie plaats vinden.
U hoeft dus niet maar mag wel extra stemmen op uw favoriet.
U hoeft zich geen zorgen te maken over de reeds uitgebrachte stemmen, deze blijven staan tot de echte eliminatie.
The Bunker
alles beter dan een poll. Helaas mis ik dan nog wel de discussie onderling.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Maandag 18-05-2009 16:34 uur
Fake eliminatie
Vanavond zal er een fake eliminatie plaats vinden.
U hoeft dus niet maar mag wel extra stemmen op uw favoriet.
U hoeft zich geen zorgen te maken over de reeds uitgebrachte stemmen, deze blijven staan tot de echte eliminatie.
The Bunker
alleen niet op de vraag die gesteld werd.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Klopt. ik zei "Hou toch op."
Je hebt inmiddels antwoord. Van mij.
Gewoon de tondeuse eroverquote:Op maandag 18 mei 2009 19:01 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik ga straks m'n schoonmoeder zo kort knippen dat ik de komende 5 jaar DBO kan zien
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:01 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik ga straks m'n schoonmoeder zo kort knippen dat ik de komende 5 jaar DBO kan zien
als ze het geloofwaardig willen doen dan om 20 uurquote:Op maandag 18 mei 2009 19:00 schreef Toverheks het volgende:
En hoelaat begint dat Fake-gedoe dan, moeten we weer een uur langer zitten wachten net zoals vanmiddag met die Lucifersopdracht.
Moeten ze nog eerst van te voren de boel lopen schoonmaken, een wasje draaien en de vloer aanvegen.
Dus Hoelaat begint het vanavond??
Bedoel dit niet naar, maar dan kan ik er ff rekening mee houden.![]()
Ben blij dat mijn eigen dochter kapster isquote:Op maandag 18 mei 2009 19:01 schreef mooiiiiii het volgende:
Nee,scheermesquote:
ik wil dat je het naar bedoeldquote:Op maandag 18 mei 2009 19:00 schreef Toverheks het volgende:
En hoelaat begint dat Fake-gedoe dan, moeten we weer een uur langer zitten wachten net zoals vanmiddag met die Lucifersopdracht.
Moeten ze nog eerst van te voren de boel lopen schoonmaken, een wasje draaien en de vloer aanvegen.
Dus Hoelaat begint het vanavond??
Bedoel dit niet naar, maar dan kan ik er ff rekening mee houden.![]()
Oke, dank je wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
als ze het geloofwaardig willen doen dan om 20 uur
Ik ben blij dat Peter z'n kapper niet mijn kapper isquote:Op maandag 18 mei 2009 19:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben blij dat mijn eigen dochter kapster is
Geen optie: Nee, laat maar.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:06 schreef Disana het volgende:
Fake eliminatie voor:
Eline
Jeroen
Marielin
Pim
Poll sluit 17 mei 20:00 uur
Als ze godverdomme het lef hebben om later dan 8 uur vanavond te beginnen met die fake-exit, dan zullen ze eens wat mee maken, dan ga ik met volle vaart naar die Bunker en zal ze eens flink door ppffttt en met de koppen tegen mekaar, ben vast mijn Rambo outfit aan het strijken want ik wil natuurlijk wel goed voor de dag komen.Ook pak ik even een scheermesje plus ontharingscreme in een koddig toilettasje als kadotje voor Bart.quote:
Nou dan hoop ik maar dat iemand me op de hoogte blijft houden... ik stem niet op individuele polls.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het is nu toch niet meer te stoppen.
Ik stem soms omdat ik de uitslag wil volgenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik maar dat iemand me op de hoogte blijft houden... ik stem niet op individuele polls.
That's the spirrit....en en en en en en ik ga met je meeequote:Op maandag 18 mei 2009 19:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als ze godverdomme het lef hebben om later dan 8 uur vanavond te beginnen met die fake-exit, dan zullen ze eens wat mee maken, dan ga ik met volle vaart naar die Bunker en zal ze eens flink door ppffttt en met de koppen tegen mekaar, ben vast mijn Rambo outfit aan het strijken want ik wil natuurlijk wel goed voor de dag komen.Ook pak ik even een scheermesje plus ontharingscreme in een koddig toilettasje als kadotje voor Bart.
Hebben ze in dat dorp van waar de Bunker staat ook regio tv?? Schakel ik die ook ff in.
1000 Bommen en Granaten![]()
![]()
Na 20.00 is prima,ben ik klaar met mijn bedoeninkjesquote:Op maandag 18 mei 2009 19:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als ze godverdomme het lef hebben om later dan 8 uur vanavond te beginnen met die fake-exit, dan zullen ze eens wat mee maken, dan ga ik met volle vaart naar die Bunker en zal ze eens flink door ppffttt en met de koppen tegen mekaar, ben vast mijn Rambo outfit aan het strijken want ik wil natuurlijk wel goed voor de dag komen.Ook pak ik even een scheermesje plus ontharingscreme in een koddig toilettasje als kadotje voor Bart.
Hebben ze in dat dorp van waar de Bunker staat ook regio tv?? Schakel ik die ook ff in.
![]()
Dan ga maar al fietsen, want de poll sluit pas om 20:00 uurquote:Op maandag 18 mei 2009 19:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
Even 18 mei van maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:06 schreef Disana het volgende:
Fake eliminatie voor:
Eline
Jeroen
Marielin
Pim
Poll sluit 17 mei 20:00 uur
Joepiequote:Op maandag 18 mei 2009 19:14 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Dan ga maar al fietsen, want de poll sluit pas om 20:00 uur![]()
Dus je hebt gestemd?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:19 schreef akveor het volgende:
Hoe voorspelbaar Jeroen gaat z'n fake exit krijgen...![]()
![]()
Dat ging over het FOK logo dacht ik,dat dat niet bij de mind fuck mocht staan .quote:Op maandag 18 mei 2009 18:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bart zei , p.m. me maar ergens paar pag. terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |