Ik denk dat Eline helemaal niet naar huis wil, denk dat ze juist graag wil winnen en het heel goed vol gaat houden tot donderdag.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk dat het anders ligt, al deel ik de gedachte dat Bart zijn favo Eline is, maar Eline wil het liefst naar huis van deze 4
of hij noemde haar als voorbeeld, het had ook een van de anderen kunnen zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zou allemaal kunnen maar eerst heeft hij het over Eline en later over *die persoon* en dan vraag ik mij af of Bart zelf ook gewoon niet bij de achterban van Eline hoort . (wat uiteraard wel verhelderend is voor de softe opdrachtjes die Eline krijgt..)
Zeker wetenquote:
Als ze het zou winnen heeft ze het op een presenteerblaadje gekregen.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat Eline helemaal niet naar huis wil, denk dat ze juist graag wil winnen en het heel goed vol gaat houden tot donderdag.
Ja die vind ik ook leukquote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef moha het volgende:
[..]
ik niet iig ik gun haar niet die smile op haar face als ze zegt het was een hoax, ik stem voor die fake exit liever op jeroen en dan marielin's gezicht zien als hij terug komt
Klopt je droomt.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Als ze het zou winnen heeft ze het op een presenteerblaadje gekregen.
Marielin is de enige die de titel echt aan het verdienen is. Niet alleen de bunker an sich winnen maar ook van de regie gewonnen.
Ze praat en doet als een kerel en snurkt al net zoquote:Op maandag 18 mei 2009 18:20 schreef snetje het volgende:
wie van de dames ligt daar zo te snurken?
edit: het is dus Marilien die daar zo ligt te zagen .... Eline is nog wakker ....
Jij doelt op de opdrachten waarschijnlijk? Ja, dat heeft ze goed gedaan, maar als ik daar dan de opdracht van het weekend tegenover zet, die 24 uur eten, drinken en roken, is het toch wel in balans vind ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Marielin is de enige die de titel echt aan het verdienen is. Niet alleen de bunker an sich winnen maar ook van de regie gewonnen.
Alleen over de Hummie-Bunkerquote:Op maandag 18 mei 2009 18:31 schreef Spooky4u het volgende:
Gaat het hier nog ergens over?
Valt best mee. M'n ex-vriendin, die kon pas snurken.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze praat en doet als een kerel en snurkt al net zo
hou toch opquote:Op maandag 18 mei 2009 18:24 schreef Rica het volgende:
[..]
En Jeroen weet er zoveel vanquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:34 schreef Maanvis het volgende:
Svp alle discussie over de exit-mindfuck (die de FOK!dracht was) hier: Fok!dracht: Fake exit vanavond? What to do, what to do?
Gebrek aan kennis om het probleem te fixenquote:
Zie dit maar als een open sollicitatiequote:
Lees eff terug zou ik zeggenquote:Op maandag 18 mei 2009 18:36 schreef markvanrinsum het volgende:
goedemiddag/avond fok
gaat er vanavond nog wat leuks gebeuren in the bunker ?
Jawel, en of jij wilt caterenquote:Op maandag 18 mei 2009 18:36 schreef markvanrinsum het volgende:
goedemiddag/avond fok
gaat er vanavond nog wat leuks gebeuren in the bunker ?
ze zei vandaag een paar keer 'als ik naar huis moet vind ik dat helemaal niet erg', de manier waarop ze het zei doet mij denken dat ze de knop maar moeilijk of niet kan omdraaien als ze eenmaal te horen heeft gekregen dat ze exit magquote:Op maandag 18 mei 2009 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat Eline helemaal niet naar huis wil, denk dat ze juist graag wil winnen en het heel goed vol gaat houden tot donderdag.
Geilquote:Op maandag 18 mei 2009 18:20 schreef snetje het volgende:
wie van de dames ligt daar zo te snurken?
edit: het is dus Marilien die daar zo ligt te zagen .... Eline is nog wakker ....
ik download alles wat ik kijk. wat denk je zelf?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zie dit maar als een open sollicitatie
PS: Vanavond komt War of the Worlds op TV.. had je die al gezien?
quote:
daarom heet 't ook mindfuckquote:Op maandag 18 mei 2009 18:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze zei vandaag een paar keer 'als ik naar huis moet vind ik dat helemaal niet erg', de manier waarop ze het zei doet mij denken dat ze de knop maar moeilijk of niet kan omdraaien als ze eenmaal te horen heeft gekregen dat ze exit mag
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:42 schreef Kinga het volgende:
Sorry hoor, maar sinds wanneer is dit de SC?
Topics vol krijgen?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
Die fake-exit is wel tricky idd.
Merk dat hier op het forum ook. De meeste streamers vinden dat er van het oorspronkelijke concept wordt afgeweken, want ze zouden elkaar juist moeten steunen en niet tegen elkaar opgezet moeten worden in dit spel. Maar tegelijkertijd, als je de bunkeraars elkaar laat elimineren, dan is dat dus precies wat er gebeurd?
Ik kan me daarom wel voorstellen, dat de redactie heeft besloten om de bunkeraars niet op elkaar te laten stemmen bij deze fake-exit?
Maar aan de andere kant... wat is het nut dan nog van een degelijke fake-exit?
precies. een mindfuck is niet 'de streamer heeft bepaald dat NIEMAND naar huis gaat - hihihihi'.quote:
geenquote:Op maandag 18 mei 2009 18:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
Merk dat hier op het forum ook. De meeste streamers vinden dat er van het oorspronkelijke concept wordt afgeweken, want ze zouden elkaar juist moeten steunen en niet tegen elkaar opgezet moeten worden in dit spel. Maar tegelijkertijd, als je de bunkeraars elkaar laat elimineren, dan is dat dus precies wat er gebeurd?
Ik kan me daarom wel voorstellen, dat de redactie heeft besloten om de bunkeraars niet op elkaar te laten stemmen bij deze fake-exit?
ja ff opletten meneer, ik leg iemand uit waarom ik denk dat juist zij het er moeilijk mee zou hebben in tegenstelling tot een Jeroenquote:
Daarom zou ik het heel leuk vinden als het een échte exit wordtquote:Op maandag 18 mei 2009 18:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
En kul wordt niet gepikt.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
Stemmen in de isoleer, met de reden waaróm hij/zij diegene eruit wil hebben
Dat het een mindfuck voor ons is bedoel je?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom zou ik het heel leuk vinden als het een échte exit wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |