Gaat het volgens het oorspronkelijk plan dat er zogenaamd een crash is, en dat de overlevers iemand moeten aanwijzen die exit gaat?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:07 schreef Dementor het volgende:
Er komt een fake exit, de overige drie Overlevers gaan de isolatie en luchtruimte in.
Ze krijgen allemaal een isolatie gesprek met Bart en de Overlever die zogenaamd geëlimineerd is zit op een stoel achter het luik en luistert mee.
Bart stelt aan de drie Overlevers een aantal vragen die ook betrekking hebben tot de fake geëlimineerde Overlever.
Vervolgens gaan de luiken weer open en zien de drie Overlevers de fake geëlimineerde Overlever weer zitten.
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef logicc123 het volgende:
oeee, M wil niet meer met J op wacht staan.
Maar het doet haar niks hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 17:14 schreef Tessio het volgende:
En ook hier gaat ze nog tig keer op terug komen.
Ze begint nu al.
Alleen meent ze het nietquote:Op maandag 18 mei 2009 17:14 schreef akveor het volgende:
Marielin: Dan is het jouw probleem en niet de mijne.
En zo is dat.
Het zou pas zijn probleem zijn als hij er mee bleef lopen. Dat heeft hij dus niet gedaan, hij heeft het er nu uitgegooid.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:14 schreef akveor het volgende:
Marielin: Dan is het jouw probleem en niet de mijne.
En zo is dat.
Ojee!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:12 schreef Danny het volgende:
zo maar weer even naar het blundertopic. doelbewust negeren van vragen van kijkers valt binnen dit concept wel onder de grootsten
dat zal zeker gespreksstof opleveren..quote:Op maandag 18 mei 2009 17:07 schreef Dementor het volgende:
Er komt een fake exit, de overige drie Overlevers gaan de isolatie en luchtruimte in.
Ze krijgen allemaal een isolatie gesprek met Bart en de Overlever die zogenaamd geëlimineerd is zit op een stoel achter het luik en luistert mee.
Bart stelt aan de drie Overlevers een aantal vragen die ook betrekking hebben tot de fake geëlimineerde Overlever.
Vervolgens gaan de luiken weer open en zien de drie Overlevers de fake geëlimineerde Overlever weer zitten.
Jammer, ze mogen dus niet zelf kiezen wie er fake weggaat?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ojee!
Even gecheckt bij B&B, er komt een normale fake eliminatie zonder hackpoging.
jup. maar ik denk dat nu de redactie iemand kiest die er fake uit gaat.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:10 schreef NrTH het volgende:
[..]
Het oorspronkelijke idee was toch dat ze zelf iemand moesten kiezen om weg te gaan?
En dan wordt het ons in de schoenen geschoven, denk je? Dat zou jammer zijn. Laat ze zelf iemand kiezen, dat past veel beter bij het vervolg.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:16 schreef Danny het volgende:
[..]
jup. maar ik denk dat nu de redactie iemand kiest die er fake uit gaat.
Die poll komt om 19:00 uur online.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Luisteren blijft blijkbaar een probleem.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:16 schreef Danny het volgende:
[..]
en dan kunnen we al wel een gokje wagen he.
die beloning zal er ook wel niet in zitten.
Waarom de opdracht nog met FOK! geassocieerd wordt is me een raadsel.
Daarmee verneuk je juist het hele idee van die fake eliminatie.. namelijk dat de bewoners iemand eruit stemmen die dan heel veel extra's krijgt, wat dus goed is voor het psychologische effect. Persoonlijk vind ik dat weinig meer met een FOK!dracht van doen hebben.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ojee!
Even gecheckt bij B&B, er komt een normale fake eliminatie zonder hackpoging.
Knap hoor... drie minuten dusquote:Op maandag 18 mei 2009 17:16 schreef mazaru het volgende:
Eens kijken hoe lang het haar 'niet' dwars zit
Besluit is genomen, hopelijk pakt het goed uit.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daarmee verneuk je juist het hele idee van die fake eliminatie.. namelijk dat de bewoners iemand eruit stemmen die dan heel veel extra's krijgt, wat dus goed is voor het psychologische effect. Persoonlijk vind ik dat weinig meer met een FOK!dracht van doen hebben.
Maargoed, we moeten niet zeuren. Boiling point is al geweest. Dan vergeten we maar ff dat exit mindfuck er niet in komt.
ik wens je er evenveel succes mee als met die aanfluiting van een poll van de marielin opdrachtquote:
jeroen is wel in meer dingen niet goed , maar zeker ook niet in discussie'squote:Op maandag 18 mei 2009 17:15 schreef lies1958 het volgende:
Ze heeft jeroen nu wel stil gekregen. Dus punt voor marielin in mijn ogen. Jeroen doet het alleen om te pesten en niet om een discussie van niveau te voeren. Denk ook niet dat jeroen daar goed in is.
Blijft in deze fase zo net voor de finale onverstandig.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daarmee verneuk je juist het hele idee van die fake eliminatie.. namelijk dat de bewoners iemand eruit stemmen die dan heel veel extra's krijgt, wat dus goed is voor het psychologische effect. Persoonlijk vind ik dat weinig meer met een FOK!dracht van doen hebben.
Maargoed, we moeten niet zeuren. Boiling point is al geweest. Dan vergeten we maar ff dat exit mindfuck er niet in komt.
Jammer dat jij er al uit bent en dat meen ik echt.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:20 schreef BobbyRond het volgende:
Ze kunnen het nu toch nog aanpassen? Dus dat ze de poll er niet opzetten en de bewoners laten kiezen. Vind het ook een beter idee voor het hele psychologische effect...
Volledig mee eens, het originele idee is top, waarom dan veranderen ???quote:Op maandag 18 mei 2009 17:16 schreef Danny het volgende:
[..]
en dan kunnen we al wel een gokje wagen he.
die beloning zal er ook wel niet in zitten.
Waarom de opdracht nog met FOK! geassocieerd wordt is me een raadsel.
Die poll heb ik niet online gezet maar even goed bedankt voor alle steun.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:20 schreef Danny het volgende:
[..]
ik wens je er evenveel succes mee als met die aanfluiting van een poll van de marielin opdracht
de uitslag is al bekend, dus waarom nog een poll plaatsen? niet voor niets is de opdracht compleet aangepast. nu weet de redactie zeker dat marielin eruit gaat en hoeft de beloning er niet aan te worden gehangen.
Het is nu toch al duidelijk dat Jeroen er uit gaat... Marielin blij en hopla daar is ie weer. Zo voorspelbaar....quote:Op maandag 18 mei 2009 17:20 schreef Danny het volgende:
[..]
ik wens je er evenveel succes mee als met die aanfluiting van een poll van de marielin opdracht
de uitslag is al bekend, dus waarom nog een poll plaatsen? niet voor niets is de opdracht compleet aangepast. nu weet de redactie zeker dat marielin eruit gaat en hoeft de beloning er niet aan te worden gehangen.
Precies, tis gewoon erg jammer en ik ben zelf erg teleurgesteld hierin.. Vind het ook echt niet netjes naar FOK! toe. Maargoed, ik ga er vanuit dat je dat wel hebt aangedragen, en we zullen er mee moeten leven hier.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Besluit is genomen, hopelijk pakt het goed uit.
Meer kan ik er niet aan doen.
dat was imo ook het hele idee achter die fake-exit. nu wordt 't gewoon weer een redactioneel onderonsje. de polluitslag is op voorhand al bekend natuurlijk. Het is breek-marielin-week.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:20 schreef BobbyRond het volgende:
Ze kunnen het nu toch nog aanpassen? Dus dat ze de poll er niet opzetten en de bewoners laten kiezen. Vind het ook een beter idee voor het hele psychologische effect...
Hahaha, hoezo dit ineens?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:21 schreef Tessio het volgende:
[..]
Jammer dat jij er al uit bent en dat meen ik echt.
Bedankt dat je het nogmaals wilt proberen!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:22 schreef Dementor het volgende:
Het effect is ook groter als ze zelf iemand mogen elimineren.
Ik zal het nog een keer checken bij B&B, ik vind zelf ook dat het zo moet.
ja als de discussie is afgelopen komt madam elientje nog eens aanquote:Op maandag 18 mei 2009 17:19 schreef snetje het volgende:
Eline vindt eindelijk eens een keer iets onaardig ..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |