Behoorlijk jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik, vandaar die...ik denk. Maar Petertje is nogal glad.![]()
Ik raad het je af ...quote:
Ah, een hoax, gelukkig maarquote:
Viva la Revolucion!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, een hoax, gelukkig maar. Ik denk ik val weer ergens in of zo
.
Hij doet de hele dag al actief mee hoor. Even rekken en strekken na lang zitten is niks mis mee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:26 schreef blomst het volgende:
Jeroen doet ook goed zijn best met het bouwen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Marielin begint weer over peuken en steekt haar laatste op.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Ze zouden Marielin de uitdaging die Eline had, moeten geven. 8 uur niet praten, en mond dichtplakken. Kan ze niet roken.
nee ze neemt een spekkie ze bewaard hem voor vanavondquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij doet de hele dag al actief mee hoor. Even rekken en strekken na lang zitten is niks mis mee.
Marielin begint weer over peuken en steekt haar laatste op.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Ze zouden Marielin die Eline had, moeten geven. 8 uur niet praten, en mond dichtplakken. Kan ze niet roken.
Lol, dan moet er eerst drank in denk ik, vanavond misschien.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:27 schreef BobbyRond het volgende:
Misschien moet Jeroen weer poepen daar op die kist
Ja ja ja ik ga al
Die is echt vies!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Of een vol pakje sigaretten voor haar neerleggen en dan erbij zeggen: Rook zoveel je wilt, maar iedere cigaret die je opsteekt is 100 euro UIT de groepspot...
Ben benieuwd...
Ik zit nu nummers in te studeren op m'n elektrische drumstel, de nummers staan in iTunes, dus ik heb FOK! maar gewoon open laten staan en na elk nummer refresh ik de COS ffquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dan moet er eerst drank in denk ik, vanavond misschien.
Ik geloof er niets van.![]()
Ze moeten eens van de golfcourse komen daar in Heemstede/Aerdenhout, en hun mascotte gaan steunen!quote:
Dát is een leuke, geméén ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Of een vol pakje sigaretten voor haar neerleggen en dan erbij zeggen: Rook zoveel je wilt, maar iedere cigaret die je opsteekt is 100 euro UIT de groepspot...
Ben benieuwd...
Evilquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ben benieuwd...
Datzelfde idee had ik 2 weken geleden ook ingestuurdquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die is echt vies!![]()
![]()
Ik zou zeggen, stuur hem in. Ben ook wel benieuwd.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:34 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik zit nu nummers in te studeren op m'n elektrische drumstel, de nummers staan in iTunes, dus ik heb FOK! maar gewoon open laten staan en na elk nummer refresh ik de COS ff
Klopt.!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:35 schreef D. het volgende:
Eline beweert dat ze in Haarlem het meest ABN praten
Volgens taalwetenschappers klopt dat inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:35 schreef D. het volgende:
Klopt wel, Haarlem en omstrekenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:35 schreef D. het volgende:
jeroen zou ze in 1 x allemaal moeten brekenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dát is een leuke, geméén ook![]()
Die kwaaie gezichten iedere keer als ze er 1 opsteekt
Ik snap niet waarom ze zoiets niet doen. Dit is nou echt een Bunkerspelletje, en brengt het slechste in de mens boven, maar ook de groepsdruk en de poet maakt het spannend.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Datzelfde idee had ik 2 weken geleden ook ingestuurd
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hebben ze daar sprinklers?
Zou leuk zijn... voor verboden woord...
Iedere keer als iemand "IK" zegt.... 30 seconden de sprinklers aan....
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:39 schreef Marrije het volgende:
Ik moet nu wel lachen om Eline.
Eline: hebben we er allemaal nog zin in jongens, naar Frankrijk? Het wordt wel een sterrenreis he, met Peter Nuninga
Hmm, dat kan ook met de sirene, als er geen sprinklers zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ja maar dan zou hij gediskwalificeerd moeten worden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
jeroen zou ze in 1 x allemaal moeten breken
Ja, misschien kunnen ze die belangrijke wedstrijd vandaag op de Kennemer Golf en Countryclub afbreken voor Eline? Zou wel zo aardig zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze moeten eens van de golfcourse komen daar in Heemstede/Aerdenhout, en hun mascotte gaan steunen!
Wat is een COCOSODOL?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:41 schreef BobbyRond het volgende:
[Cos #109] Waar uitleg gevraagd wordt
COCOS en COCLFDCOCOSL mag gewoon...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, dat kan ook met de sirene, als er geen sprinklers zijn.
Sprinkler zet je niet zomaar aan, dan moet je eerst zo'n glaasje in de kop breken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dat dan weer welquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Een tuinsproeier aangesloten op de kraan is binnen 5 minuten geregeld!
Een odol besprinkeld met cocossnippers. yammie...quote:
COCOSODOL is een harde-ochtend-piemel-met-kokossmaakquote:
Nee maar serieus: Eline en Peter weg. En dan nog een week met Jeroen, Marielin en Pim.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, misschien kunnen ze die belangrijke wedstrijd vandaag op de Kennemer Golf en Countryclub afbreken voor Eline? Zou wel zo aardig zijn
Dat ga ik niet trekken, denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar serieus: Eline en Peter weg. En dan nog een week met Jeroen, Marielin en Pim.
HMppf.
Ik bén ook serieus, stem me gek op Eline. En ga Peter ook omhoog stemmen. Die twee mogen niet wegquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar serieus: Eline en Peter weg. En dan nog een week met Jeroen, Marielin en Pim.
HMppf.
Op dez poll hebben al ruim 100 users hier gestemd.quote:
Hmm, da's ook weer waar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Een tuinsproeier aangesloten op de kraan is binnen 5 minuten geregeld!
Ik had op Pim gestemd, maar het durp is weer wakker geworden. Hij staat weer op 1quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Op dez poll hebben al ruim 100 users hier gestemd.
Meeste stemmen op Peter naar huis, minste stemmen op Eline naar huis.
Maar ja, de officiële ranglijst is anders.
Peter wil toch zélf weg? Ook als hij er niet uitgestemd zou worden?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik bén ook serieus, stem me gek op Eline. En ga Peter ook omhoog stemmen. Die twee mogen niet weg![]()
Pim wel, ik dacht eigenlijk dat die al weg wàs
dat is dus het verschil tussen 1 stem per persoon of 1 bankrekening per persoonquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En Pim dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:49 schreef beequeen het volgende:
Peter: Ik mis niemand.
Marielin: Ik mis mijn vriend en familie.
Peter: Er zijn wel mensen die ik mis.
WTF is het nou?
Calimero mist niemand, alleen haar hondje. Hartverwarmende uitspraak.
Ik ben er even weg van, toedels.
hij kan net als renate heeft gedaan gewoon weggaan met degene die eruit is gestemd,dus dan gaan er wel 2 weg.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter was niet op tijd om zijn 12 uur aan te vragen dus mag vanavond
rond de exit niet weg. Vanavond vertrekken er dus geen 2 spelers.
Dat zou zeker eerlijker zijn, maar dat scheelt een enorme berg inkomstenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat is dus het verschil tussen 1 stem per persoon of 1 bankrekening per persoon
Wij zijn hier meer jeroen en eline minded, terwijl op goldenpage bijvoorbeeld Peter heel popi jopie is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
ik wil helemaal niet dat Peter blijft zitten! Die moet gauw weer terug naar de boschdijk!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:57 schreef sunny16947 het volgende:
Of Jeroen er uit dan trekt de rest het nog wel en blijft Peter zeker zitten.
Ja maar daar posten vier mensen of zo...quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wij zijn hier meer jeroen en eline minded, terwijl op goldenpage bijvoorbeeld Peter heel popi jopie is.
Alleen als hij Jeroen meeneemt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Peter wil toch zélf weg? Ook als hij er niet uitgestemd zou worden?
Dan beter hij er maar uit vind ik, liever 4 dan drie bunkeraars.
Het is jammer dat Peter zelf weg wil, want je kunt van alles van hem zeggen, maar saai is hij niet. En Pim wel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Peter wil toch zélf weg? Ook als hij er niet uitgestemd zou worden?
Dan beter hij er maar uit vind ik, liever 4 dan drie bunkeraars.
Niks ervan. Jeroen blijft. Want dat wil ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:57 schreef sunny16947 het volgende:
Of Jeroen er uit dan trekt de rest het nog wel en blijft Peter zeker zitten.
Jeroen is een homo.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks ervan. Jeroen blijft. Want dat wil ik.
Nee, laat die zuiger maar lekker zittenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alleen als hij Jeroen meeneemt.
En de relevantie met mijn post is?quote:
Okayokay, maar dan moet hij wel op zijn bek gaan enflink gaan janken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, laat die zuiger maar lekker zitten
Hehe... ik had de verkeerde naam gepost, Had hem ondertussen al gewijzigd in Jeroen.quote:
Ik dacht al. Ik denk toch eerder dat Peter de nicht in The Bunker is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:06 schreef ThunderBitch het volgende:
Hehe... ik had de verkeerde naam gepost, Had hem ondertussen al gewijzigd in Jeroen.
Speciaal voor jou "Jeroen is een homo".
Foei Bobby!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:06 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Foei Cc!
Fuck, dan moet ik ook de boel editen
edit: geen foei Cc!
Nah, ik weet het niet, hij is een metroman, maar Jeroen heeft zo'n homostemmetje. Gaat ook steeds omhoog aan het einde van een zin.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ik denk toch eerder dat Peter de nicht in The Bunker is.
WTF is Sjors, as in Frohlich?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:09 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Sjors, je bent een eikel
Kom maar kom maar kom maar kom maar kom maar
Ga je dan dronken zoenen met Eline?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ik denk toch eerder dat Peter de nicht in The Bunker is.
Oh zijn stem is te hoog. Ja, dan móet het wel een nicht zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:10 schreef ThunderBitch het volgende:
Nah, ik weet het niet, hij is een metroman, maar Jeroen heeft zo'n homostemmetje. Gaat ook steeds omhoog aan het einde van een zin.
Daar zit ook weer wat in.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:11 schreef Gert het volgende:
Ga je dan dronken zoenen met Eline?
Volgens mij houdt-ie van álles met een gat erin. Welk geslacht, en of het veren heeft of een vacht, doet er dan niet zoveel toe.
Ik word er niet warm of koud van, zal ik het daar maar op houden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh zijn stem is te hoog. Ja, dan móet het wel een nicht zijn.
Vergrijpt hij zich af en toe aan een makreel?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zit ook weer wat in.
Schubben houdt ie ook wel van, heb ik me laten vertellen.
We weten al dat ie van konijntjes houdtquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je dan dronken zoenen met Eline?
Volgens mij houdt-ie van álles met een gat erin. Welk geslacht, en of het veren heeft of een vacht, doet er niet zoveel toe.
Dat ziet er niet goed uitquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:16 schreef Leandra het volgende:
Met de huidige stand kan Eline nog vrij makkelijk omhoog gezet worden ten koste van Peter...
Pim: 1986
Marielin: 1735
Jeroen: 1672
Peter: 1568
Eline: 1514
Sommige dingen moet je je niet visualiseren.....quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vergrijpt hij zich af en toe aan een makreel?
Die achterban van Pim is niet te verslaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:16 schreef Leandra het volgende:
Met de huidige stand kan Eline nog vrij makkelijk omhoog gezet worden ten koste van Peter...
Pim: 1986
Marielin: 1735
Jeroen: 1672
Peter: 1568
Eline: 1514
Ik hoop dat de achterban van Eline nog even hun best doet, en de achterban van Peter begrijpt dat hij echt weg wil.quote:
Alleen op het eind denk ik, als iedereen die eerst op een ander zou stemmen, tegen hem gaat stemmen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:19 schreef Pek het volgende:
[..]
Die achterban van Pim is niet te verslaan
Bel Danny!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:19 schreef Pek het volgende:
[..]
Die achterban van Pim is niet te verslaan
Qua Eline er in houden is dit nog wel te behappen. Dat trek ik desnoods in m'n eentje nog wel recht indien nodig.quote:
Dan nog zal het hele dorp wel blijven stemmen. Collecterondjes in de kerk en het café, enzoquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Alleen op het eind denk ik, als iedereen die eerst op een ander zou stemmen, tegen hem gaat stemmen.
Dan gaat het ons zeker lukkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Qua Eline er in houden is dit nog wel te behappen. Dat trek ik desnoods in m'n eentje nog wel recht indien nodig.
Hmm, kan dat dorp geen stroomstoring krijgen rond de exits?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef Pek het volgende:
[..]
Dan nog zal het hele dorp wel blijven stemmen. Collecterondjes in de kerk en het café, enzo
lol, ik vroeg me al af wat hij aan het doen wasquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef BobbyRond het volgende:
Beetje late reactie hoor, maar ik spoelde de stream ff stukkie terug en Peter stond dat
Peter loves Eline door te krassen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef BobbyRond het volgende:
Beetje late reactie hoor, maar ik spoelde de stream ff stukkie terug en Peter stond dat
Ik stem me ook helemaal arm, gun het die meid zoquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Qua Eline er in houden is dit nog wel te behappen. Dat trek ik desnoods in m'n eentje nog wel recht indien nodig.
Maar de eindoverwinning gaat ze sowieso niet binnenhalen denk ik. Daarvoor is de achterban van Pim en Marielin veel te groot en/of bereid er flink geld in te steken
quote:
Doet hij ook wel, tussen het FOK!ken door.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:34 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik zit nu nummers in te studeren op m'n elektrische drumstel, de nummers staan in iTunes, dus ik heb FOK! maar gewoon open laten staan en na elk nummer refresh ik de COS ff
Echt waar? Wat een kleuter zegquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef BobbyRond het volgende:
Ga ik wel vanuit jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:27 schreef Danny het volgende:
baksteen met geheime opdracht voor marielin?
Peuterquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef BobbyRond het volgende:
Doe je best, er staan ook bewakingscamera's bij het kerkhof en de voorkant tegen inbrakenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook, geen slimme zet.
Aangezien ze amper tijd hebben om te eten denk ik dat ze ook weinig tijd hebben om die beelden in de gaten te houdenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:30 schreef BobbyRond het volgende:
Doe je best, er staan ook bewakingscamera's bij het kerkhof en de voorkant tegen inbraken
zo moeilijk is dat nietquote:
Op het kerkhof zelf staat naar ik heb horen zeggen wel een beveiligingcamera, maar er is sowieso permanente bewaking aanwezig daar, die woont in dat huisje geloof ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Aangezien ze amper tijd hebben om te eten denk ik dat ze ook weinig tijd hebben om die beelden in de gaten te houden(maar dat weet ik natuurlijk niet zeker, voordat straks iemand kreupel geslagen wordt die probeert in te breken
).
Staan op dat kerkhof ook camera's?
Ik kan me herinneren dat de omgeving met camera's beveiligd is en dat wij een geldelijke sanctie zouden krijgen als we de locatie zouden verklappen, omdat de beveiliging dan verhoogd moest worden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Aangezien ze amper tijd hebben om te eten denk ik dat ze ook weinig tijd hebben om die beelden in de gaten te houden(maar dat weet ik natuurlijk niet zeker, voordat straks iemand kreupel geslagen wordt die probeert in te breken
).
Staan op dat kerkhof ook camera's?
Verstop alle tandenborstels!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:33 schreef spapaars het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/1312050
[ afbeelding ]
"Pissen op alle tandenborstels? "quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:35 schreef BobbyRond het volgende:
Wat is de missie: Jat alle tandenborstels? (dat is wat ik kan lezen)
good girl...ik ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks ervan. Jeroen blijft. Want dat wil ik.
De GEHEIME missie is voor Marielinquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:39 schreef BobbyRond het volgende:
Of zou de steen zijn voor de eerste die em vindt?
Lijkt me niet logisch, want de missie is voor Marielin (was op gestemd, toch?)
Da's nou écht bezigheidstherapie. Dolblij ben je natuurlijk met zo'n klus, als je de hele dag niets te doen hebt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best knap dat ze al zo ver zijn met die Eiffeltoren, boring, maar knap.
Daarom wacht ik ook op een telefoontje voor Marielin of een 'Marielin, luchten!'quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De GEHEIME missie is voor Marielin.
Je kunt dit toch niet geheim noemen als iemand anders 'm vindt
en iemand het briefje?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:41 schreef Copycat het volgende:
Heeft iemand anders die steen dan al gevonden?
Peter heeft ook een boost gekregen, staat nu bijna 300 voor op Elinequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
En Marielin staat weer bovenaan, ik snap er geen snars van![]()
Maar goed, dat Eline onderaan staat baart me meer zorgen.
Dat gaat door die bunkermuren heen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:43 schreef Maanvis het volgende:
* Maanvis gaat nu ff zijn psychische krachten gebruiken om Jeroen naar de luchtruimte te sturen.
15 cent is best mild. Als je 1 van alle pakketten zou kopen zit je op een gemiddelde van 21/22 cent per stemquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:43 schreef Gert het volgende:
En er zit in totaal nu ongeveer 3000 euro in deze stemronde. (negatieve stemmen dubbel geteld, bulktarief van 15ct per credit gerekend).
Hoppa! Wordt dit ook echt bijgeschreven op de rekening, of is er weer een hackert bezigquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:43 schreef Gert het volgende:
En er zit in totaal nu ongeveer 3000 euro in deze stemronde. (negatieve stemmen dubbel geteld, bulktarief van 15ct per credit gerekend).
Ik heb zo mijn manieren...quote:
Alleen de plaatsen neem ik aan? Niet het aantal stemmen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:47 schreef D. het volgende:
Is er in Bunker fase 2 geen tijd voor een tussenstand voor de bewoners?
Hebben ze weer wat om over te praten
Gebruik ze extra goed, misschien haalt hij dan de buitendeur welquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:43 schreef Maanvis het volgende:
* Maanvis gaat nu ff zijn psychische krachten gebruiken om Jeroen naar de luchtruimte te sturen.
Alleen de plaatsenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Alleen de plaatsen neem ik aan? Niet het aantal stemmen?
Het gaat de verkeerde kant op.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:43 schreef Pek het volgende:
[..]
Peter heeft ook een boost gekregen, staat nu bijna 300 voor op Eline
Ik denk een Peterfanquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:48 schreef Leandra het volgende:
Wel GVD, wie heeft Peter nou weer naar de 2de plaats zitten stemmen?
Inderdaad, potverdriedubbeltjesquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat de verkeerde kant op.
Waar blijft Heemstede???
Kom op lui, stámmen op Eline
Stoer en skippybal in één zinquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:50 schreef Kaat38 het volgende:
Mooi Marielin wil een stoere opdracht! Gooi na de toren maar de skippyballen erin!
Peter wil toch naar huis?? Wat ben je dan voor "fan" als je hem erin houdt?!quote:
Is het niet de Renate-treatment?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Peter wil toch naar huis?? Wat ben je dan voor "fan" als je hem erin houdt?!![]()
Met zulke fans heb je geen vijanden meer nodig
quote:Renate, ik wil je zien breken in de bunker
Wel als ze die skippybal naar de toren gooitquote:
Ga je nou caviagedrag aanmoedigen!?!?! Dacht dat we naar een bunker keken waar mensen moeten overleven, ipv cavia's in een hok.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:48 schreef BobbyRond het volgende:
Dementor, Copycat, dieenebart, ditisHuub, Dottey, Bram!!!
Laat Marielin eens luchten!
Nee. Ik ga er straks na mijn werk direct naartoe. En dan ga ik eerst eens die newsfeeds onder handen nemenquote:
Of doorsliktquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:53 schreef Pek het volgende:
[..]
Wel als ze die skippybal naar de toren gooit
Wat vals..en wat leuk!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:53 schreef Pek het volgende:
[..]
Op het niet halen van een opdracht staat een groepssanctie toch? Dan krijgt ze die peuken en doet een goede daad, win-win.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Haha deze opdracht is wel weer leuk...
Eindelijk tandpasta en dan alle tandenborstels verstoppen....
Eens kijken of Marilin groepsgevoel en hygiëne verkiest boven het winnen van een pakje peuke.........
Of als die skippybal van FOK's Skippy afkomstig is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:53 schreef Pek het volgende:
Dat zegt alleen het plebsquote:
Anders snap ik het nut van die steen niet helemaal...quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ga je nou caviagedrag aanmoedigen!?!?! Dacht dat we naar een bunker keken waar mensen moeten overleven, ipv cavia's in een hok.
Inderdaad, onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Peter wil toch naar huis?? Wat ben je dan voor "fan" als je hem erin houdt?!![]()
Met zulke fans heb je geen vijanden meer nodig
Daar ging m'n bierquote:
Nah, ik heb hier nog geen tekenen gezien dat de stemmen gebundeld worden om nog langer van Peter te kunnen "genieten" dus ik ben bang dat het zijn achterban isquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Is het niet de Renate-treatment?
[..]
Laat maar, Pim staat alweer bovenaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:50 schreef Maanvis het volgende:
Stemmen op Eline + Jeroen aub, zodat PIM eruit gaat!
Ik zal vanavond hetzelfde doen met mijn 3000 credits. Plan is gewijzigd, Marielin is niet meer te achterhalen namelijk.
Ik dacht meteen: een ruggengraatquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:00 schreef BobbyRond het volgende:
Bart: wat zou hij echt nodig hebben?
Bobby hoopt dat Marielin zegt: Ballen!
Misschien Johan Flemix of hoe die vent ook heetquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:48 schreef Leandra het volgende:
Wel GVD, wie heeft Peter nou weer naar de 2de plaats zitten stemmen?
Een kogel verspillen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zat meer aan een neqschot te denken
Polletje dan maar?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:02 schreef Danny het volgende:
[..]
CAVIA.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:54 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Anders snap ik het nut van die steen niet helemaal...
Hij heeft weer eens zijn chantage 12 uurtje aangevraagd... Meneeertje wilde een douchegordijn (zelf gejat??) , Tandpasta en schoon ondergoed...quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:01 schreef Danny het volgende:
Heb ik wat gemist qua tandpasta e.d. mbt Peuter?
En vanwaar die interesse voor wat Peuter nodig heeft om erin te blijven?
Ik stel juist voor dat we 'm nog even het laatste zetje geven
Ze kenne ook zijn sjaaltje iets harder strakker trekkenquote:
Scherp!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:05 schreef D. het volgende:
Slim dat ze die steen en dat touwtje laat liggen
Leuk dat je er bent Danny!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:02 schreef Danny het volgende:
[..]
en heeft gekregen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hij heeft weer eens zijn chantage 12 uurtje aangevraagd... Meneeertje wilde een douchegordijn (zelf gejat??) , Tandpasta en schoon ondergoed...
Klopt, ze wou geen geheime opdrachten maar tandenborstels verstoppen in ruil voor roken gaat voor haar eigen principe's duidelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze liegt er lekker op los!
- Eline had het idee van een douchegordijn maken... en zij blies het af!
- Van de week (Tijdens de opdracht van Jeroen) vond ze geheime opdrachten nog niet eerlijk...
Maar verder...
doet me niets!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:06 schreef Leandra het volgende:
De stand van 16.00 uur:
[ afbeelding ]
Pim: 2249
Marielin: 2026
Peter: 2017
Jeroen: 1668
Eline: 1535
Tuurlijk! De regie zijn geen bunkerbikkels... dat zijn alleen Eline en Jeroenquote:
Mwah, valt in principe wel mee, Pim en Marielin staan eigenlijk om de beurt bovenaan...quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Begint doorgestoken kaart te lijken om stemmen te trekken....
Net zoals met Idols enzo.... dan staan ook altijd de beste in eerste instantie slecht....
Iets té opvallend dit!
En waspoederquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tandpasta en ze mochten zelf een douchegordijn fabriceren.
tandpasta sowieso.. maar daar moet ergens een poll voor gestaan hebben, want dat is het conceptquote:
En wasmiddel!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Tuurlijk! De regie zijn geen bunkerbikkels... dat zijn alleen Eline en Jeroen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
dat douchegordijn kreeg ik mee en dat hebben ze zelf gemaakt dus prima. wat betreft de rest: ow-kee...quote:
Nee dus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:08 schreef Maanvis het volgende:
tandpasta sowieso.. maar daar moet ergens een poll voor gestaan hebben, want dat is het concept
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, valt in principe wel mee, Pim en Marielin staan eigenlijk om de beurt bovenaan...
Ja, maar dat vind ik wel een goeie, laat ze zelf hun spullen maar wassen, die tandpasta is imho een zoethoudertje voor Peter.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
Eline heeft toch een paar valse trekjes, in antwoord op de vraag van Bart hoe ze er over denkt dat Peter misschien moet vertrekken lacht ze een beetje en zegt dan, "ach ja, kan hij kermisen openen en zo"
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
Eline heeft toch een paar valse trekjes, in antwoord op de vraag van Bart hoe ze er over denkt dat Peter misschien moet vertrekken lacht ze een beetje en zegt dan, "ach ja, kan hij kermisen openen en zo"
Eens!!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Tuurlijk! De regie zijn geen bunkerbikkels... dat zijn alleen Eline en Jeroen
Kom toch maar weer even kijken....quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:09 schreef Susi het volgende:
Ik vind Eline en Jeroen de smaakmakers van 't programma
Die heb ik mezelf afgeleerdquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
Oh, Peter wil toch weer níet weg.
Hij 'beseft zich' (Cc) dat er een zware periode aankomt.
misschien een polletjequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef beequeen het volgende:
Plotseling weet Peter niet meer of hij weg wil. Wat een draaikont.
Tandpasta en wasmiddel de tent in hebben hem overgehaald. Bedankt redactie, en dat zonder poll.![]()
![]()
Maar dan wel per directquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:13 schreef Danny het volgende:
Pff, peuter krabbelt ALWEER terug.
vanavond als hij blijft fase 3
Nja de interessantste personen danquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kom toch maar weer even kijken....
Ik denk dat er meer over Peter geluld wordt.
Welnee, ik denk dat hij echt smetvrees heeft.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:14 schreef hondjes het volgende:
Het zit dus verdorie gewoon te chanteren die kluns met zijn 12 uur.
Jeroen had gewoon gelijk..
man donder op trek je schoenen aan en ga.
Ja, goed idee, alles er weer uit .quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:16 schreef Danny het volgende:
[..]
misschien een polletje
tandpasta en wasmiddel eruit
ja
nee
Dat zeg ik, maar de redactie geeft hem zijn zin. Dit is tegen alle TBO regels in. Zonder poll die zooi dat hok in.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:16 schreef hondjes het volgende:
hier kan ik dus echt niet tegen,,dreigen..met gaan om te zin te krijgen..
Nog ff doorbijten, hij is bijna thuisquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg ik, maar de redactie geeft hem zijn zin. Dit is tegen alle TBO regels in. Zonder poll die zooi dat hok in.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef BobbyRond het volgende:
De verklaring (voor Danny) is gegeven:
Tandpasta en wasmiddel zijn als beloning voor het maken van het douchegordijn.
Om de creativiteit te bevorderen?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef BobbyRond het volgende:
Hadden ze van tevoren moeten doen, niet achteraf.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:16 schreef Danny het volgende:
misschien een polletje
tandpasta en wasmiddel eruit
ja
nee
De kijker bepaalt of de bewoners een beloning krijgen, niet de redactie.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef BobbyRond het volgende:
Ik denk dat als het Jeroen was geweest, dan men had gezegd dat hij tenminste het spel speelt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ja, goed idee, alles er weer uit .wie toegeeft aan chantage..bah
Nu nog al dat gebruik van nutteloze engelse termen aflerenquote:
Jeroen verlaagt zich daar niet toe.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat als het Jeroen was geweest, dan men had gezegd dat hij tenminste het spel speelt.
Eens. En moeten er dan echt meteen twee beloningen naar binnen? Dan was je je tanden maar met Persil. Of je ondergoed met Prodent.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:20 schreef Maanvis het volgende:
De kijker bepaalt of de bewoners een beloning krijgen, niet de redactie.
ik denk gewoon om peter erin te houden hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef BobbyRond het volgende:
Klopt, maar het is een beloning voor Eline en de rest, ze willen misschien dus (volgens Bart) op deze manier creativiteit bij de groep belonen.quote:
keeltabletten zijn voor haar gezondheid, dat heeft niet zoveel met luxe te maken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Klopt, maar het is een beloning voor Eline en de rest, ze willen misschien dus (volgens Bart) op deze manier creativiteit bij de groep belonen.
Overigens heeft Eline ook keeltabletten gekregen. (by the way)
Ik denk dat ze per se willen voorkomen dat er de laatste week nog maar drié overlevers zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:21 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk gewoon om peter erin te houden hoor
Er had natuurlijk gewoon een poll moeten komen. Dat die er niet is geweest is, voor mij, een teken dat ze Peter proberen te paaien. Vanuit TB begrijpelijk, maar vanuit de kijker natuurlijk erg unfair. Een poll met de vraag of het de bunker weer uit moet zou dan ook wenselijk zijn imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |