Vergrijpt hij zich af en toe aan een makreel?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zit ook weer wat in.
Schubben houdt ie ook wel van, heb ik me laten vertellen.
We weten al dat ie van konijntjes houdtquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je dan dronken zoenen met Eline?
Volgens mij houdt-ie van álles met een gat erin. Welk geslacht, en of het veren heeft of een vacht, doet er niet zoveel toe.
Dat ziet er niet goed uitquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:16 schreef Leandra het volgende:
Met de huidige stand kan Eline nog vrij makkelijk omhoog gezet worden ten koste van Peter...
Pim: 1986
Marielin: 1735
Jeroen: 1672
Peter: 1568
Eline: 1514
Sommige dingen moet je je niet visualiseren.....quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vergrijpt hij zich af en toe aan een makreel?
Die achterban van Pim is niet te verslaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:16 schreef Leandra het volgende:
Met de huidige stand kan Eline nog vrij makkelijk omhoog gezet worden ten koste van Peter...
Pim: 1986
Marielin: 1735
Jeroen: 1672
Peter: 1568
Eline: 1514
Ik hoop dat de achterban van Eline nog even hun best doet, en de achterban van Peter begrijpt dat hij echt weg wil.quote:
Alleen op het eind denk ik, als iedereen die eerst op een ander zou stemmen, tegen hem gaat stemmen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:19 schreef Pek het volgende:
[..]
Die achterban van Pim is niet te verslaan
Bel Danny!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:19 schreef Pek het volgende:
[..]
Die achterban van Pim is niet te verslaan
Qua Eline er in houden is dit nog wel te behappen. Dat trek ik desnoods in m'n eentje nog wel recht indien nodig.quote:
Dan nog zal het hele dorp wel blijven stemmen. Collecterondjes in de kerk en het café, enzoquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Alleen op het eind denk ik, als iedereen die eerst op een ander zou stemmen, tegen hem gaat stemmen.
Dan gaat het ons zeker lukkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Qua Eline er in houden is dit nog wel te behappen. Dat trek ik desnoods in m'n eentje nog wel recht indien nodig.
Hmm, kan dat dorp geen stroomstoring krijgen rond de exits?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef Pek het volgende:
[..]
Dan nog zal het hele dorp wel blijven stemmen. Collecterondjes in de kerk en het café, enzo
lol, ik vroeg me al af wat hij aan het doen wasquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef BobbyRond het volgende:
Beetje late reactie hoor, maar ik spoelde de stream ff stukkie terug en Peter stond dat
Peter loves Eline door te krassen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef BobbyRond het volgende:
Beetje late reactie hoor, maar ik spoelde de stream ff stukkie terug en Peter stond dat
Ik stem me ook helemaal arm, gun het die meid zoquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Qua Eline er in houden is dit nog wel te behappen. Dat trek ik desnoods in m'n eentje nog wel recht indien nodig.
Maar de eindoverwinning gaat ze sowieso niet binnenhalen denk ik. Daarvoor is de achterban van Pim en Marielin veel te groot en/of bereid er flink geld in te steken
quote:
Doet hij ook wel, tussen het FOK!ken door.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:34 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik zit nu nummers in te studeren op m'n elektrische drumstel, de nummers staan in iTunes, dus ik heb FOK! maar gewoon open laten staan en na elk nummer refresh ik de COS ff
Echt waar? Wat een kleuter zegquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef BobbyRond het volgende:
Ga ik wel vanuit jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:27 schreef Danny het volgende:
baksteen met geheime opdracht voor marielin?
Peuterquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef BobbyRond het volgende:
Doe je best, er staan ook bewakingscamera's bij het kerkhof en de voorkant tegen inbrakenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook, geen slimme zet.
Aangezien ze amper tijd hebben om te eten denk ik dat ze ook weinig tijd hebben om die beelden in de gaten te houdenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:30 schreef BobbyRond het volgende:
Doe je best, er staan ook bewakingscamera's bij het kerkhof en de voorkant tegen inbraken
zo moeilijk is dat nietquote:
Op het kerkhof zelf staat naar ik heb horen zeggen wel een beveiligingcamera, maar er is sowieso permanente bewaking aanwezig daar, die woont in dat huisje geloof ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Aangezien ze amper tijd hebben om te eten denk ik dat ze ook weinig tijd hebben om die beelden in de gaten te houden(maar dat weet ik natuurlijk niet zeker, voordat straks iemand kreupel geslagen wordt die probeert in te breken
).
Staan op dat kerkhof ook camera's?
Ik kan me herinneren dat de omgeving met camera's beveiligd is en dat wij een geldelijke sanctie zouden krijgen als we de locatie zouden verklappen, omdat de beveiliging dan verhoogd moest worden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Aangezien ze amper tijd hebben om te eten denk ik dat ze ook weinig tijd hebben om die beelden in de gaten te houden(maar dat weet ik natuurlijk niet zeker, voordat straks iemand kreupel geslagen wordt die probeert in te breken
).
Staan op dat kerkhof ook camera's?
Verstop alle tandenborstels!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:33 schreef spapaars het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/1312050
[ afbeelding ]
"Pissen op alle tandenborstels? "quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:35 schreef BobbyRond het volgende:
Wat is de missie: Jat alle tandenborstels? (dat is wat ik kan lezen)
good girl...ik ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks ervan. Jeroen blijft. Want dat wil ik.
De GEHEIME missie is voor Marielinquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:39 schreef BobbyRond het volgende:
Of zou de steen zijn voor de eerste die em vindt?
Lijkt me niet logisch, want de missie is voor Marielin (was op gestemd, toch?)
Da's nou écht bezigheidstherapie. Dolblij ben je natuurlijk met zo'n klus, als je de hele dag niets te doen hebt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best knap dat ze al zo ver zijn met die Eiffeltoren, boring, maar knap.
Daarom wacht ik ook op een telefoontje voor Marielin of een 'Marielin, luchten!'quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De GEHEIME missie is voor Marielin.
Je kunt dit toch niet geheim noemen als iemand anders 'm vindt
en iemand het briefje?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:41 schreef Copycat het volgende:
Heeft iemand anders die steen dan al gevonden?
Peter heeft ook een boost gekregen, staat nu bijna 300 voor op Elinequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
En Marielin staat weer bovenaan, ik snap er geen snars van![]()
Maar goed, dat Eline onderaan staat baart me meer zorgen.
Dat gaat door die bunkermuren heen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:43 schreef Maanvis het volgende:
* Maanvis gaat nu ff zijn psychische krachten gebruiken om Jeroen naar de luchtruimte te sturen.
15 cent is best mild. Als je 1 van alle pakketten zou kopen zit je op een gemiddelde van 21/22 cent per stemquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:43 schreef Gert het volgende:
En er zit in totaal nu ongeveer 3000 euro in deze stemronde. (negatieve stemmen dubbel geteld, bulktarief van 15ct per credit gerekend).
Hoppa! Wordt dit ook echt bijgeschreven op de rekening, of is er weer een hackert bezigquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:43 schreef Gert het volgende:
En er zit in totaal nu ongeveer 3000 euro in deze stemronde. (negatieve stemmen dubbel geteld, bulktarief van 15ct per credit gerekend).
Ik heb zo mijn manieren...quote:
Alleen de plaatsen neem ik aan? Niet het aantal stemmen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:47 schreef D. het volgende:
Is er in Bunker fase 2 geen tijd voor een tussenstand voor de bewoners?
Hebben ze weer wat om over te praten
Gebruik ze extra goed, misschien haalt hij dan de buitendeur welquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:43 schreef Maanvis het volgende:
* Maanvis gaat nu ff zijn psychische krachten gebruiken om Jeroen naar de luchtruimte te sturen.
Alleen de plaatsenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Alleen de plaatsen neem ik aan? Niet het aantal stemmen?
Het gaat de verkeerde kant op.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:43 schreef Pek het volgende:
[..]
Peter heeft ook een boost gekregen, staat nu bijna 300 voor op Eline
Ik denk een Peterfanquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:48 schreef Leandra het volgende:
Wel GVD, wie heeft Peter nou weer naar de 2de plaats zitten stemmen?
Inderdaad, potverdriedubbeltjesquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat de verkeerde kant op.
Waar blijft Heemstede???
Kom op lui, stámmen op Eline
Stoer en skippybal in één zinquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:50 schreef Kaat38 het volgende:
Mooi Marielin wil een stoere opdracht! Gooi na de toren maar de skippyballen erin!
Peter wil toch naar huis?? Wat ben je dan voor "fan" als je hem erin houdt?!quote:
Is het niet de Renate-treatment?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Peter wil toch naar huis?? Wat ben je dan voor "fan" als je hem erin houdt?!![]()
Met zulke fans heb je geen vijanden meer nodig
quote:Renate, ik wil je zien breken in de bunker
Wel als ze die skippybal naar de toren gooitquote:
Ga je nou caviagedrag aanmoedigen!?!?! Dacht dat we naar een bunker keken waar mensen moeten overleven, ipv cavia's in een hok.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:48 schreef BobbyRond het volgende:
Dementor, Copycat, dieenebart, ditisHuub, Dottey, Bram!!!
Laat Marielin eens luchten!
Nee. Ik ga er straks na mijn werk direct naartoe. En dan ga ik eerst eens die newsfeeds onder handen nemenquote:
Of doorsliktquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:53 schreef Pek het volgende:
[..]
Wel als ze die skippybal naar de toren gooit
Wat vals..en wat leuk!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:53 schreef Pek het volgende:
[..]
Op het niet halen van een opdracht staat een groepssanctie toch? Dan krijgt ze die peuken en doet een goede daad, win-win.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Haha deze opdracht is wel weer leuk...
Eindelijk tandpasta en dan alle tandenborstels verstoppen....
Eens kijken of Marilin groepsgevoel en hygiëne verkiest boven het winnen van een pakje peuke.........
Of als die skippybal van FOK's Skippy afkomstig is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:53 schreef Pek het volgende:
Dat zegt alleen het plebsquote:
Anders snap ik het nut van die steen niet helemaal...quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ga je nou caviagedrag aanmoedigen!?!?! Dacht dat we naar een bunker keken waar mensen moeten overleven, ipv cavia's in een hok.
Inderdaad, onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Peter wil toch naar huis?? Wat ben je dan voor "fan" als je hem erin houdt?!![]()
Met zulke fans heb je geen vijanden meer nodig
Daar ging m'n bierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |