Ik word er niet warm of koud van, zal ik het daar maar op houden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh zijn stem is te hoog. Ja, dan móet het wel een nicht zijn.
Vergrijpt hij zich af en toe aan een makreel?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zit ook weer wat in.
Schubben houdt ie ook wel van, heb ik me laten vertellen.
We weten al dat ie van konijntjes houdtquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je dan dronken zoenen met Eline?
Volgens mij houdt-ie van álles met een gat erin. Welk geslacht, en of het veren heeft of een vacht, doet er niet zoveel toe.
Dat ziet er niet goed uitquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:16 schreef Leandra het volgende:
Met de huidige stand kan Eline nog vrij makkelijk omhoog gezet worden ten koste van Peter...
Pim: 1986
Marielin: 1735
Jeroen: 1672
Peter: 1568
Eline: 1514
Sommige dingen moet je je niet visualiseren.....quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vergrijpt hij zich af en toe aan een makreel?
Die achterban van Pim is niet te verslaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:16 schreef Leandra het volgende:
Met de huidige stand kan Eline nog vrij makkelijk omhoog gezet worden ten koste van Peter...
Pim: 1986
Marielin: 1735
Jeroen: 1672
Peter: 1568
Eline: 1514
Ik hoop dat de achterban van Eline nog even hun best doet, en de achterban van Peter begrijpt dat hij echt weg wil.quote:
Alleen op het eind denk ik, als iedereen die eerst op een ander zou stemmen, tegen hem gaat stemmen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:19 schreef Pek het volgende:
[..]
Die achterban van Pim is niet te verslaan
Bel Danny!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:19 schreef Pek het volgende:
[..]
Die achterban van Pim is niet te verslaan
Qua Eline er in houden is dit nog wel te behappen. Dat trek ik desnoods in m'n eentje nog wel recht indien nodig.quote:
Dan nog zal het hele dorp wel blijven stemmen. Collecterondjes in de kerk en het café, enzoquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Alleen op het eind denk ik, als iedereen die eerst op een ander zou stemmen, tegen hem gaat stemmen.
Dan gaat het ons zeker lukkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Qua Eline er in houden is dit nog wel te behappen. Dat trek ik desnoods in m'n eentje nog wel recht indien nodig.
Hmm, kan dat dorp geen stroomstoring krijgen rond de exits?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef Pek het volgende:
[..]
Dan nog zal het hele dorp wel blijven stemmen. Collecterondjes in de kerk en het café, enzo
lol, ik vroeg me al af wat hij aan het doen wasquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef BobbyRond het volgende:
Beetje late reactie hoor, maar ik spoelde de stream ff stukkie terug en Peter stond dat
Peter loves Eline door te krassen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef BobbyRond het volgende:
Beetje late reactie hoor, maar ik spoelde de stream ff stukkie terug en Peter stond dat
Ik stem me ook helemaal arm, gun het die meid zoquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Qua Eline er in houden is dit nog wel te behappen. Dat trek ik desnoods in m'n eentje nog wel recht indien nodig.
Maar de eindoverwinning gaat ze sowieso niet binnenhalen denk ik. Daarvoor is de achterban van Pim en Marielin veel te groot en/of bereid er flink geld in te steken
quote:
Doet hij ook wel, tussen het FOK!ken door.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:34 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik zit nu nummers in te studeren op m'n elektrische drumstel, de nummers staan in iTunes, dus ik heb FOK! maar gewoon open laten staan en na elk nummer refresh ik de COS ff
Echt waar? Wat een kleuter zegquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef BobbyRond het volgende:
Ga ik wel vanuit jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:27 schreef Danny het volgende:
baksteen met geheime opdracht voor marielin?
Peuterquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef BobbyRond het volgende:
Doe je best, er staan ook bewakingscamera's bij het kerkhof en de voorkant tegen inbrakenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook, geen slimme zet.
Aangezien ze amper tijd hebben om te eten denk ik dat ze ook weinig tijd hebben om die beelden in de gaten te houdenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:30 schreef BobbyRond het volgende:
Doe je best, er staan ook bewakingscamera's bij het kerkhof en de voorkant tegen inbraken
zo moeilijk is dat nietquote:
Op het kerkhof zelf staat naar ik heb horen zeggen wel een beveiligingcamera, maar er is sowieso permanente bewaking aanwezig daar, die woont in dat huisje geloof ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Aangezien ze amper tijd hebben om te eten denk ik dat ze ook weinig tijd hebben om die beelden in de gaten te houden(maar dat weet ik natuurlijk niet zeker, voordat straks iemand kreupel geslagen wordt die probeert in te breken
).
Staan op dat kerkhof ook camera's?
Ik kan me herinneren dat de omgeving met camera's beveiligd is en dat wij een geldelijke sanctie zouden krijgen als we de locatie zouden verklappen, omdat de beveiliging dan verhoogd moest worden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Aangezien ze amper tijd hebben om te eten denk ik dat ze ook weinig tijd hebben om die beelden in de gaten te houden(maar dat weet ik natuurlijk niet zeker, voordat straks iemand kreupel geslagen wordt die probeert in te breken
).
Staan op dat kerkhof ook camera's?
Verstop alle tandenborstels!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:33 schreef spapaars het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/1312050
[ afbeelding ]
"Pissen op alle tandenborstels? "quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:35 schreef BobbyRond het volgende:
Wat is de missie: Jat alle tandenborstels? (dat is wat ik kan lezen)
good girl...ik ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks ervan. Jeroen blijft. Want dat wil ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |