Echt waar? Wat een kleuter zegquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef BobbyRond het volgende:
Beetje late reactie hoor, maar ik spoelde de stream ff stukkie terug en Peter stond dat
Peter loves Eline door te krassen
Ga ik wel vanuit jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:27 schreef Danny het volgende:
baksteen met geheime opdracht voor marielin?
Peuterquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef BobbyRond het volgende:
Beetje late reactie hoor, maar ik spoelde de stream ff stukkie terug en Peter stond dat
Peter loves Eline door te krassen
Doe je best, er staan ook bewakingscamera's bij het kerkhof en de voorkant tegen inbrakenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook, geen slimme zet.
Aangezien ze amper tijd hebben om te eten denk ik dat ze ook weinig tijd hebben om die beelden in de gaten te houdenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:30 schreef BobbyRond het volgende:
Doe je best, er staan ook bewakingscamera's bij het kerkhof en de voorkant tegen inbraken
zo moeilijk is dat nietquote:
Op het kerkhof zelf staat naar ik heb horen zeggen wel een beveiligingcamera, maar er is sowieso permanente bewaking aanwezig daar, die woont in dat huisje geloof ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Aangezien ze amper tijd hebben om te eten denk ik dat ze ook weinig tijd hebben om die beelden in de gaten te houden(maar dat weet ik natuurlijk niet zeker, voordat straks iemand kreupel geslagen wordt die probeert in te breken
).
Staan op dat kerkhof ook camera's?
Ik kan me herinneren dat de omgeving met camera's beveiligd is en dat wij een geldelijke sanctie zouden krijgen als we de locatie zouden verklappen, omdat de beveiliging dan verhoogd moest worden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Aangezien ze amper tijd hebben om te eten denk ik dat ze ook weinig tijd hebben om die beelden in de gaten te houden(maar dat weet ik natuurlijk niet zeker, voordat straks iemand kreupel geslagen wordt die probeert in te breken
).
Staan op dat kerkhof ook camera's?
Verstop alle tandenborstels!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:33 schreef spapaars het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/1312050
[ afbeelding ]
"Pissen op alle tandenborstels? "quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:35 schreef BobbyRond het volgende:
Wat is de missie: Jat alle tandenborstels? (dat is wat ik kan lezen)
good girl...ik ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks ervan. Jeroen blijft. Want dat wil ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |