Behoorlijk jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik, vandaar die...ik denk. Maar Petertje is nogal glad.![]()
Ik raad het je af ...quote:
Ah, een hoax, gelukkig maarquote:
Viva la Revolucion!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, een hoax, gelukkig maar. Ik denk ik val weer ergens in of zo
.
Hij doet de hele dag al actief mee hoor. Even rekken en strekken na lang zitten is niks mis mee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:26 schreef blomst het volgende:
Jeroen doet ook goed zijn best met het bouwen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Marielin begint weer over peuken en steekt haar laatste op.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Ze zouden Marielin de uitdaging die Eline had, moeten geven. 8 uur niet praten, en mond dichtplakken. Kan ze niet roken.
nee ze neemt een spekkie ze bewaard hem voor vanavondquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij doet de hele dag al actief mee hoor. Even rekken en strekken na lang zitten is niks mis mee.
Marielin begint weer over peuken en steekt haar laatste op.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Ze zouden Marielin die Eline had, moeten geven. 8 uur niet praten, en mond dichtplakken. Kan ze niet roken.
Lol, dan moet er eerst drank in denk ik, vanavond misschien.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:27 schreef BobbyRond het volgende:
Misschien moet Jeroen weer poepen daar op die kist
Ja ja ja ik ga al
Die is echt vies!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Of een vol pakje sigaretten voor haar neerleggen en dan erbij zeggen: Rook zoveel je wilt, maar iedere cigaret die je opsteekt is 100 euro UIT de groepspot...
Ben benieuwd...
Ik zit nu nummers in te studeren op m'n elektrische drumstel, de nummers staan in iTunes, dus ik heb FOK! maar gewoon open laten staan en na elk nummer refresh ik de COS ffquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dan moet er eerst drank in denk ik, vanavond misschien.
Ik geloof er niets van.![]()
Ze moeten eens van de golfcourse komen daar in Heemstede/Aerdenhout, en hun mascotte gaan steunen!quote:
Dát is een leuke, geméén ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Of een vol pakje sigaretten voor haar neerleggen en dan erbij zeggen: Rook zoveel je wilt, maar iedere cigaret die je opsteekt is 100 euro UIT de groepspot...
Ben benieuwd...
Evilquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ben benieuwd...
Datzelfde idee had ik 2 weken geleden ook ingestuurdquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die is echt vies!![]()
![]()
Ik zou zeggen, stuur hem in. Ben ook wel benieuwd.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:34 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik zit nu nummers in te studeren op m'n elektrische drumstel, de nummers staan in iTunes, dus ik heb FOK! maar gewoon open laten staan en na elk nummer refresh ik de COS ff
Klopt.!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:35 schreef D. het volgende:
Eline beweert dat ze in Haarlem het meest ABN praten
Volgens taalwetenschappers klopt dat inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:35 schreef D. het volgende:
Klopt wel, Haarlem en omstrekenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:35 schreef D. het volgende:
jeroen zou ze in 1 x allemaal moeten brekenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dát is een leuke, geméén ook![]()
Die kwaaie gezichten iedere keer als ze er 1 opsteekt
Ik snap niet waarom ze zoiets niet doen. Dit is nou echt een Bunkerspelletje, en brengt het slechste in de mens boven, maar ook de groepsdruk en de poet maakt het spannend.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Datzelfde idee had ik 2 weken geleden ook ingestuurd
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hebben ze daar sprinklers?
Zou leuk zijn... voor verboden woord...
Iedere keer als iemand "IK" zegt.... 30 seconden de sprinklers aan....
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:39 schreef Marrije het volgende:
Ik moet nu wel lachen om Eline.
Eline: hebben we er allemaal nog zin in jongens, naar Frankrijk? Het wordt wel een sterrenreis he, met Peter Nuninga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |