Alleen de plaatsenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Alleen de plaatsen neem ik aan? Niet het aantal stemmen?
Het gaat de verkeerde kant op.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:43 schreef Pek het volgende:
[..]
Peter heeft ook een boost gekregen, staat nu bijna 300 voor op Eline
Ik denk een Peterfanquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:48 schreef Leandra het volgende:
Wel GVD, wie heeft Peter nou weer naar de 2de plaats zitten stemmen?
Inderdaad, potverdriedubbeltjesquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat de verkeerde kant op.
Waar blijft Heemstede???
Kom op lui, stámmen op Eline
Stoer en skippybal in één zinquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:50 schreef Kaat38 het volgende:
Mooi Marielin wil een stoere opdracht! Gooi na de toren maar de skippyballen erin!
Peter wil toch naar huis?? Wat ben je dan voor "fan" als je hem erin houdt?!quote:
Is het niet de Renate-treatment?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Peter wil toch naar huis?? Wat ben je dan voor "fan" als je hem erin houdt?!![]()
Met zulke fans heb je geen vijanden meer nodig
quote:Renate, ik wil je zien breken in de bunker
Wel als ze die skippybal naar de toren gooitquote:
Ga je nou caviagedrag aanmoedigen!?!?! Dacht dat we naar een bunker keken waar mensen moeten overleven, ipv cavia's in een hok.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:48 schreef BobbyRond het volgende:
Dementor, Copycat, dieenebart, ditisHuub, Dottey, Bram!!!
Laat Marielin eens luchten!
Nee. Ik ga er straks na mijn werk direct naartoe. En dan ga ik eerst eens die newsfeeds onder handen nemenquote:
Of doorsliktquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:53 schreef Pek het volgende:
[..]
Wel als ze die skippybal naar de toren gooit
Wat vals..en wat leuk!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:53 schreef Pek het volgende:
[..]
Op het niet halen van een opdracht staat een groepssanctie toch? Dan krijgt ze die peuken en doet een goede daad, win-win.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Haha deze opdracht is wel weer leuk...
Eindelijk tandpasta en dan alle tandenborstels verstoppen....
Eens kijken of Marilin groepsgevoel en hygiëne verkiest boven het winnen van een pakje peuke.........
Of als die skippybal van FOK's Skippy afkomstig is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:53 schreef Pek het volgende:
Dat zegt alleen het plebsquote:
Anders snap ik het nut van die steen niet helemaal...quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ga je nou caviagedrag aanmoedigen!?!?! Dacht dat we naar een bunker keken waar mensen moeten overleven, ipv cavia's in een hok.
Inderdaad, onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Peter wil toch naar huis?? Wat ben je dan voor "fan" als je hem erin houdt?!![]()
Met zulke fans heb je geen vijanden meer nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |