Hmm, dat kan ook met de sirene, als er geen sprinklers zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hebben ze daar sprinklers?
Zou leuk zijn... voor verboden woord...
Iedere keer als iemand "IK" zegt.... 30 seconden de sprinklers aan....
Ja maar dan zou hij gediskwalificeerd moeten worden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
jeroen zou ze in 1 x allemaal moeten breken
Ja, misschien kunnen ze die belangrijke wedstrijd vandaag op de Kennemer Golf en Countryclub afbreken voor Eline? Zou wel zo aardig zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze moeten eens van de golfcourse komen daar in Heemstede/Aerdenhout, en hun mascotte gaan steunen!
Wat is een COCOSODOL?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:41 schreef BobbyRond het volgende:
[Cos #109] Waar uitleg gevraagd wordt
COCOS en COCLFDCOCOSL mag gewoon...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, dat kan ook met de sirene, als er geen sprinklers zijn.
Sprinkler zet je niet zomaar aan, dan moet je eerst zo'n glaasje in de kop breken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hebben ze daar sprinklers?
Zou leuk zijn... voor verboden woord...
Iedere keer als iemand "IK" zegt.... 30 seconden de sprinklers aan....
Dat dan weer welquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Een tuinsproeier aangesloten op de kraan is binnen 5 minuten geregeld!
Een odol besprinkeld met cocossnippers. yammie...quote:
COCOSODOL is een harde-ochtend-piemel-met-kokossmaakquote:
Nee maar serieus: Eline en Peter weg. En dan nog een week met Jeroen, Marielin en Pim.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, misschien kunnen ze die belangrijke wedstrijd vandaag op de Kennemer Golf en Countryclub afbreken voor Eline? Zou wel zo aardig zijn
Dat ga ik niet trekken, denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar serieus: Eline en Peter weg. En dan nog een week met Jeroen, Marielin en Pim.
HMppf.
Ik bén ook serieus, stem me gek op Eline. En ga Peter ook omhoog stemmen. Die twee mogen niet wegquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar serieus: Eline en Peter weg. En dan nog een week met Jeroen, Marielin en Pim.
HMppf.
Op dez poll hebben al ruim 100 users hier gestemd.quote:
Hmm, da's ook weer waar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Een tuinsproeier aangesloten op de kraan is binnen 5 minuten geregeld!
Ik had op Pim gestemd, maar het durp is weer wakker geworden. Hij staat weer op 1quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Op dez poll hebben al ruim 100 users hier gestemd.
Meeste stemmen op Peter naar huis, minste stemmen op Eline naar huis.
Maar ja, de officiële ranglijst is anders.
Peter wil toch zélf weg? Ook als hij er niet uitgestemd zou worden?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik bén ook serieus, stem me gek op Eline. En ga Peter ook omhoog stemmen. Die twee mogen niet weg![]()
Pim wel, ik dacht eigenlijk dat die al weg wàs
dat is dus het verschil tussen 1 stem per persoon of 1 bankrekening per persoonquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Op dez poll hebben al ruim 100 users hier gestemd.
Meeste stemmen op Peter naar huis, minste stemmen op Eline naar huis.
Maar ja, de officiële ranglijst is anders.
En Pim dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:49 schreef beequeen het volgende:
Peter: Ik mis niemand.
Marielin: Ik mis mijn vriend en familie.
Peter: Er zijn wel mensen die ik mis.
WTF is het nou?
Calimero mist niemand, alleen haar hondje. Hartverwarmende uitspraak.
Ik ben er even weg van, toedels.
hij kan net als renate heeft gedaan gewoon weggaan met degene die eruit is gestemd,dus dan gaan er wel 2 weg.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter was niet op tijd om zijn 12 uur aan te vragen dus mag vanavond
rond de exit niet weg. Vanavond vertrekken er dus geen 2 spelers.
Dat zou zeker eerlijker zijn, maar dat scheelt een enorme berg inkomstenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat is dus het verschil tussen 1 stem per persoon of 1 bankrekening per persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |