Liefs?!?quote:Op donderdag 14 mei 2009 04:06 schreef wicky. het volgende:
Poll: Wie zie jij vanavond het[b] liefs gaan? [/b]Pim Eline Peter Marielin Jeroen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Huub staat er niet bij .............quote:Op donderdag 14 mei 2009 04:06 schreef wicky. het volgende:
Poll: Wie zie jij vanavond het liefs gaan?Pim Eline Peter Marielin Jeroen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Huub moet opzouten, vanaf hij erin is, gaat het programma down the drain. Ik had in het begin hogere verwachtingen (v.w.b vernieuwing en volwassenheid).quote:
Nu niet meerquote:
Het is dan ook wachten tot je die inzet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:02 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb zojuist 2000 credits aangeschaft om Marielin eruit te stemmen.
Als je dat het laatste kwartiertje gaat doen wil ik je wel helpen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:02 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb zojuist 2000 credits aangeschaft om Marielin eruit te stemmen.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:42 schreef 5thencounter het volgende:
Zonde van die verloren Zaterdag... exitdatums moet je niet Polle, doe anders óók een Poll op de vervroegde sluiting vd Bunker..
Of een verlenging (komen er misschien nog wat verlenging van abbo's binnen)quote:
Ja stel je eens voor, dat zou de doodsteek zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:14 schreef Maria44 het volgende:
Pim moet opzouten natuurlijk, als hij telkens blijft valt er voor de streamers steeds minder te klagen en wordt het wel heeel erg stil op de streams.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |