Misschien Johan Flemix of hoe die vent ook heetquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:48 schreef Leandra het volgende:
Wel GVD, wie heeft Peter nou weer naar de 2de plaats zitten stemmen?
Een kogel verspillen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zat meer aan een neqschot te denken
Polletje dan maar?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:02 schreef Danny het volgende:
[..]
CAVIA.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:54 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Anders snap ik het nut van die steen niet helemaal...
Hij heeft weer eens zijn chantage 12 uurtje aangevraagd... Meneeertje wilde een douchegordijn (zelf gejat??) , Tandpasta en schoon ondergoed...quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:01 schreef Danny het volgende:
Heb ik wat gemist qua tandpasta e.d. mbt Peuter?
En vanwaar die interesse voor wat Peuter nodig heeft om erin te blijven?
Ik stel juist voor dat we 'm nog even het laatste zetje geven
Ze kenne ook zijn sjaaltje iets harder strakker trekkenquote:
Scherp!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:05 schreef D. het volgende:
Slim dat ze die steen en dat touwtje laat liggen
Leuk dat je er bent Danny!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:02 schreef Danny het volgende:
[..]
en heeft gekregen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hij heeft weer eens zijn chantage 12 uurtje aangevraagd... Meneeertje wilde een douchegordijn (zelf gejat??) , Tandpasta en schoon ondergoed...
Klopt, ze wou geen geheime opdrachten maar tandenborstels verstoppen in ruil voor roken gaat voor haar eigen principe's duidelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze liegt er lekker op los!
- Eline had het idee van een douchegordijn maken... en zij blies het af!
- Van de week (Tijdens de opdracht van Jeroen) vond ze geheime opdrachten nog niet eerlijk...
Maar verder...
doet me niets!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:06 schreef Leandra het volgende:
De stand van 16.00 uur:
[ afbeelding ]
Pim: 2249
Marielin: 2026
Peter: 2017
Jeroen: 1668
Eline: 1535
Tuurlijk! De regie zijn geen bunkerbikkels... dat zijn alleen Eline en Jeroenquote:
Mwah, valt in principe wel mee, Pim en Marielin staan eigenlijk om de beurt bovenaan...quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Begint doorgestoken kaart te lijken om stemmen te trekken....
Net zoals met Idols enzo.... dan staan ook altijd de beste in eerste instantie slecht....
Iets té opvallend dit!
En waspoederquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tandpasta en ze mochten zelf een douchegordijn fabriceren.
tandpasta sowieso.. maar daar moet ergens een poll voor gestaan hebben, want dat is het conceptquote:
En wasmiddel!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tandpasta en ze mochten zelf een douchegordijn fabriceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |