De GEHEIME missie is voor Marielinquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:39 schreef BobbyRond het volgende:
Of zou de steen zijn voor de eerste die em vindt?
Lijkt me niet logisch, want de missie is voor Marielin (was op gestemd, toch?)
Da's nou écht bezigheidstherapie. Dolblij ben je natuurlijk met zo'n klus, als je de hele dag niets te doen hebt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best knap dat ze al zo ver zijn met die Eiffeltoren, boring, maar knap.
Daarom wacht ik ook op een telefoontje voor Marielin of een 'Marielin, luchten!'quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De GEHEIME missie is voor Marielin.
Je kunt dit toch niet geheim noemen als iemand anders 'm vindt
en iemand het briefje?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:41 schreef Copycat het volgende:
Heeft iemand anders die steen dan al gevonden?
Peter heeft ook een boost gekregen, staat nu bijna 300 voor op Elinequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
En Marielin staat weer bovenaan, ik snap er geen snars van![]()
Maar goed, dat Eline onderaan staat baart me meer zorgen.
Dat gaat door die bunkermuren heen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:43 schreef Maanvis het volgende:
* Maanvis gaat nu ff zijn psychische krachten gebruiken om Jeroen naar de luchtruimte te sturen.
15 cent is best mild. Als je 1 van alle pakketten zou kopen zit je op een gemiddelde van 21/22 cent per stemquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:43 schreef Gert het volgende:
En er zit in totaal nu ongeveer 3000 euro in deze stemronde. (negatieve stemmen dubbel geteld, bulktarief van 15ct per credit gerekend).
Hoppa! Wordt dit ook echt bijgeschreven op de rekening, of is er weer een hackert bezigquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:43 schreef Gert het volgende:
En er zit in totaal nu ongeveer 3000 euro in deze stemronde. (negatieve stemmen dubbel geteld, bulktarief van 15ct per credit gerekend).
Ik heb zo mijn manieren...quote:
Alleen de plaatsen neem ik aan? Niet het aantal stemmen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:47 schreef D. het volgende:
Is er in Bunker fase 2 geen tijd voor een tussenstand voor de bewoners?
Hebben ze weer wat om over te praten
Gebruik ze extra goed, misschien haalt hij dan de buitendeur welquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:43 schreef Maanvis het volgende:
* Maanvis gaat nu ff zijn psychische krachten gebruiken om Jeroen naar de luchtruimte te sturen.
Alleen de plaatsenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Alleen de plaatsen neem ik aan? Niet het aantal stemmen?
Het gaat de verkeerde kant op.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:43 schreef Pek het volgende:
[..]
Peter heeft ook een boost gekregen, staat nu bijna 300 voor op Eline
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |