dat vind ik nou weer een goeie zaak, weg met zijn privileges, ook al is het op dit moment mijn favo, hij moet harder aangepakt worden. ik wil wel is zien hoe hij zie dan profileert.quote:
der achterban heeft er al voor gezorgd dat de missie naar Marilien gaat ...quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:54 schreef NrTH het volgende:
Nieuwe geheime opdracht voor wie dan ook buiten Marielin: Gebruik die pot lijm om de mond van Marielin dicht te lijmen.
Maar niet ten koste van Eline.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil Pim er eigenlijk wel inhouden, ik hoop iedere dag nog steeds dat hij los komt
Pim is geen groepsmens. Volgens mij is het wel een hele leuke knul. Maar hij komt pas los in een 1 op 1 situatie.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil Pim er eigenlijk wel inhouden, ik hoop iedere dag nog steeds dat hij los komt
Dat hoopte ik ook van een ex-collega... (verleden tijd gebruikt!)quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ciao.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:16 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, kan met een gerust hart gaan slapen, Pim staat onderaan , en Peter net daarboven en Elientje op 3![]()
Morgen zien we wel verder.
Trusten allemaal![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:16 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, kan met een gerust hart gaan slapen, Pim staat onderaan , en Peter net daarboven en Elientje op 3![]()
Morgen zien we wel verder.
Trusten allemaal![]()
Ja, die had van mij ook mogen blijven hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook van een ex-collega... (verleden tijd gebruikt!)
Ben nog niet weg. Noch eine Zigarette en dat laatste glaasjequote:Op donderdag 14 mei 2009 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die had van mij ook mogen blijven hoor![]()
En slaap lekker
Doe ik met je mee, morgen om half negen de wekker, kan dus nog nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben nog niet weg. Noch eine Zigarette en dat laatste glaasje
O, die is wel leuk, daar wil ik ook wel een kredditje tegenaan gooien.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb gestemd voor "Forbidden Word". Mijn voorstel: Marielin mag een daglang het woord "peuk" of "vriend" niet zeggen.
[ link | afbeelding ]
Alle streams zijn legaal btw. Ik kijk via The Site en ook daar geen problemen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:26 schreef Loedertje het volgende:
Via de legale streams nog steeds geen verbinding terwijl die andere linkjes van vol.nl het wél doen
Je pc opnieuw opgestart ? Je modem gereset ? en anders even mailen naar redactie@thebunkeronline.tvquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:26 schreef Loedertje het volgende:
Via de legale streams nog steeds geen verbinding terwijl die andere linkjes van vol.nl het wél doen
ik heb nog een paar credits ... denk dat ik die morgen ook maar spendeer aan Eline want met Jeroen komt het wel goed geloof ik ..quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo... Heb Eline weer even naar de 3e plaats gestemd..
Between de twee haakjes: maakt niet uit hoe je The Bunker nu kunt bekijken. Doe geen moeite, het spul ligt buiten westen en enige beweging ter bevordering van persoonlijk genot dan wel uitbreiding van de wereldbevolking ligt niet in de lijn der verwachtingen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:26 schreef Loedertje het volgende:
Ciao, a domaniquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik houd het ook voor gezien,![]()
slaap lekker allemaal
Maar ja dat is niet aan óns..maar aan de ¤500-storters ben ik bang...quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:31 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb nog een paar credits ... denk dat ik die morgen ook maar spendeer aan Eline want met Jeroen komt het wel goed geloof ik ..
en als er iemand naar huis moet dan is het Peter wel.... het is een zeurpiet een dramkont een matennaaier een gevaarlijk ventje een jankert een leugenaar etc...
de meiden hebben inmiddels ook al door hoe hij in elkaar steekt.. Marilien heeft hem getroost .. Eline heeft hem getroost en wat doet meneer zodra hij peuken heeft? sneaky achter een pilaar gaan staan te roken en als Marilien er naar vraagt van joh! zeg het dan gewoon dat je wel peuken hebt en mag roken ... lacht meneer haar keihard uit en kruipt in de kont van Jeroen ....
neh dit mannetje mag naar huis .... laat Pim nog maar ff zitten ...
Mee eens. Peter rookte vandaag aan een stuk door.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:31 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb nog een paar credits ... denk dat ik die morgen ook maar spendeer aan Eline want met Jeroen komt het wel goed geloof ik ..
en als er iemand naar huis moet dan is het Peter wel.... het is een zeurpiet een dramkont een matennaaier een gevaarlijk ventje een jankert een leugenaar etc...
de meiden hebben inmiddels ook al door hoe hij in elkaar steekt.. Marilien heeft hem getroost .. Eline heeft hem getroost en wat doet meneer zodra hij peuken heeft? sneaky achter een pilaar gaan staan te roken en als Marilien er naar vraagt van joh! zeg het dan gewoon dat je wel peuken hebt en mag roken ... lacht meneer haar keihard uit en kruipt in de kont van Jeroen ....
ik geef ook alleen maar even een voorzetje he ...quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar ja dat is niet aan óns..maar aan de ¤500-storters ben ik bang...
ik ben met het helemaal met je eens misschien dat ik nog wel morgen hem nog even wat meer omlaag duw maar dan moet ik wel zeker weten dat het nut heeft anders vind ik dat zonde van mijn creditsquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Idd, ik ben ook aan het wachten of Mario nog eventjes langskomtquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:37 schreef swarmahoer het volgende:
tvp
redactie, laat ff weten of we nog een instructie voor marilin kunnen verwachten of dat we kunnen slapen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb gestemd voor "Forbidden Word". Mijn voorstel: Marielin mag een daglang het woord "peuk" of "vriend" niet zeggen.
[ link | afbeelding ]
Zou dat nog onopvallend mogelijk zijn zonder een van de anderen te wekken? Ik denk alleen door een indringer met een briefje. Zal ik dat nog even afwachten?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:37 schreef swarmahoer het volgende:
tvp
redactie, laat ff weten of we nog een instructie voor marilin kunnen verwachten of dat we kunnen slapen
Hallo.. Hallo... Hallooooooquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren vannacht of kan ik gaan slapen?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hallo.. Hallo... Halloooooo
Aarde aan Huub.......
Nee... waarschijnlijk zijn de hoeren op de redactie gearriveerd..
Marilien heeft al genoeg achterban die haar omhoogkrikt... Jeroen daarintegen heeft schijnbaar tegen zijn achterban gezegd dat ze absoluut niet op hem mogen stemmen ... ik zie hem alleen op en neer gaan via kijkersgedrag ( hij wil het eerlijk winnen schijnbaar) en Eline en Pim mogen ook nog blijven van mij ...omdat ze zijn wie ze zijn ...quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mee eens. Peter rookte vandaag aan een stuk door.
Morgen missie Marieline, als ze het haalt een pakje peuken.
Peter heb dan niks meer. Wedden dat hij de hele dag staat te jammeren.
Het is niet eerlijk Marieline heb peuken en ik niet
aanvulling : spandeer ze aan Jeroen of Marieline. die zijn bunkerwaardigdoe ik met je mee rond 19:30 morgen
Jaa.. ik ook.. één avondje werken en ik zie Jeroen van -1500 naar +1600 tyfen oftewel van 5 naar 1.. tsja en IK moet dan gaan geloven na het doorworstelen van 5 COS'n vol met Danny/Jeroen-scamverhalen..quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:37 schreef snetje het volgende:
[..]
ik geef ook alleen maar even een voorzetje he ...
LL is er toch nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Nee... waarschijnlijk zijn de hoeren op de redactie gearriveerd..
Zeikwijf of niet zeikwijf, that was the voornamelijkste question vanavond. Maar zoals gewoonlijk weet jij meer van de hoed en de rand als je nu hier voordoet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:43 schreef PC eend het volgende:
Alle huisvrouwen naar bed, fok doet het weer
Welke drama's heb ik nu weer allemaal gemist?
Of je leest gewoon dit topic...quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaa.. ik ook.. één avondje werken en ik zie Jeroen van -1500 naar +1600 tyfen oftewel van 5 naar 1.. tsja en IK moet dan gaan geloven na het doorworstelen van 5 COS'n vol met Danny/Jeroen-scamverhalen..
das heel normaal ... iedereen die al op Jeroen wou gaan stemmen zag in dat het totaal geen nut had zolang Danny hem weer naar beneden zou gaan keilen .... Danny houdt zich aan zijn woord en zet alle stemmen weer terug... mensen krijgen er weer vertrouwen in en durven eindelijk op hun favo te gaan stemmen ... that's it ...quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaa.. ik ook.. één avondje werken en ik zie Jeroen van -1500 naar +1600 tyfen oftewel van 5 naar 1.. tsja en IK moet dan gaan geloven na het doorworstelen van 5 COS'n vol met Danny/Jeroen-scamverhalen..
Vertrouwen? Dat moet verdiend worden.. en verdiend is er in mijn ogen genoeg met die truc...quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:55 schreef snetje het volgende:
[..]
das heel normaal ... iedereen die al op Jeroen wou gaan stemmen zag in dat het totaal geen nut had zolang Danny hem weer naar beneden zou gaan keilen .... Danny houdt zich aan zijn woord en zet alle stemmen weer terug... mensen krijgen er weer vertrouwen in en durven eindelijk op hun favo te gaan stemmen ... that's it ...
Ik heb nergens verstand van, ik doe soms alsofquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zeikwijf of niet zeikwijf, that was the voornamelijkste question vanavond. Maar zoals gewoonlijk weet jij meer van de hoed en de rand als je nu hier voordoet.
Dus op naar Bunker 2 dankzij mensen die veel credits kopenquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vertrouwen? Dat moet verdiend worden.. en verdiend is er in mijn ogen genoeg met die truc...
Ja lachen hequote:Op donderdag 14 mei 2009 01:07 schreef snetje het volgende:
yejjj !! Eline begint Dido na te doen ...![]()
Eline : nou vindt ik het wel welletjes hoor !
in der slaap
vertrouwen kun je niet verdienen ... je hebt het of je hebt het niet ...quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vertrouwen? Dat moet verdiend worden.. en verdiend is er in mijn ogen genoeg met die truc...
Dat wacht ik nog wel even af.. of "die mense die veel credits kochten" dit niet voor Jan LuL dan wel Anti-Danny gedaan hebben..en mee willen naar Deel 2...quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:05 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dus op naar Bunker 2 dankzij mensen die veel credits kopen
echt wel ... net als een hele lieve strenge kleuterjuf ....quote:
Da's duidelijk dan...quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:10 schreef snetje het volgende:
[..]
vertrouwen kun je niet verdienen ... je hebt het of je hebt het niet ...
door naar Bunker 2 met veel bulten en schrammen na het leren lopen en weer opstaan! ...quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:05 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dus op naar Bunker 2 dankzij mensen die veel credits kopen
je zit dus nog met de attack van Danny in je maag ?quote:
Ik gun Bram en Bart een 2 de kans.En veel commotie en hectiek is er al geweest,des te meer reden voor bunker 2!Hebben ze verdiend en het geld moet ergens vandaan komen.Als iedereen integer blijft en de streamers serieus blijven nemen komt alles goed.Ik vind alles beter dan J de M praktijken en waarschijnlijk heel Nederland.Denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat wacht ik nog wel even af.. of "die mense die veel credits kochten" dit niet voor Jan LuL dan wel Anti-Danny gedaan hebben..en mee willen naar Deel 2...
Vertrouw nooit een naakte melkboer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:10 schreef snetje het volgende:
[..]
vertrouwen kun je niet verdienen ... je hebt het of je hebt het niet ...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga ook maar eens naar boven toe, als er niet bekend wordt gemaakt wat er gebeurt qua inlichtingen
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat ik inmiddels naar mn slaapkamer verhuisd ben, omdat er niet verteld was of en hoelaat marilin ingelicht wordt over haar geheime opdracht, dus weet niet of ik daar nog voor wakker blijf
quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik denk net op hetzelfde moment: hej, waars de cos
naar daar maar
Tsja. ik vraag me af of Deel 2 niet eens via ándere 'thuisbasis" geprobeerd zou moeten misschien... alhoewel de kans op één Judas tussen de Dicipelen altijd aanwezig is natuurlijk...quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:20 schreef snetje het volgende:
[..]
je zit dus nog met de attack van Danny in je maag ?
ik zit ook al te zoeken .... waar en wat nou geheime missie ? tis toch allang duidelijk dat Marilien hem heeft?quote:
Bunker 2 komt er echt wel .... tis alleen nog wat frummelen aan het format .....quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:20 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik gun Bram en Bart een 2 de kans.En veel commotie en hectiek is er al geweest,des te meer reden voor bunker 2!Hebben ze verdiend en het geld moet ergens vandaan komen.Als iedereen integer blijft en de streamers serieus blijven nemen komt alles goed.Ik vind alles beter dan J de M praktijken en waarschijnlijk heel Nederland.Denk ik
wat dacht je van een eigen thuisbasis ..... nu nog vrijwilligers zien te vinden die dag en nacht gaan klaar staan....quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja. ik vraag me af of Deel 2 niet eens via ándere 'thuisbasis" geprobeerd zou moeten misschien... alhoewel de kans op één Judas tussen de Dicipelen altijd aanwezig is natuurlijk...
Nee hoor, gewoon hier bij FOK! laten, je denkt toch niet aan een complot of welquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja. ik vraag me af of Deel 2 niet eens via ándere 'thuisbasis" geprobeerd zou moeten misschien... alhoewel de kans op één Judas tussen de Dicipelen altijd aanwezig is natuurlijk...
Dat dus!quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:14 schreef snetje het volgende:
[..]
door naar Bunker 2 met veel bulten en schrammen na het leren lopen en weer opstaan! ...
ja, maar ze weet het nog niet, en dat moet nog gebeurenquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:25 schreef snetje het volgende:
[..]
ik zit ook al te zoeken .... waar en wat nou geheime missie ? tis toch allang duidelijk dat Marilien hem heeft?
Tsja, als dat een probleem is, heb je zoiezo al een probeem natuurlijk.. maar ja.. ik zal er over nadenken..quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:31 schreef snetje het volgende:
[..]
wat dacht je van een eigen thuisbasis ..... nu nog vrijwilligers zien te vinden die dag en nacht gaan klaar staan....
Nee hoor.. maar ik had een beeld van een mand appels.. en één rotte.. enzo...quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:33 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon hier bij FOK! laten, je denkt toch niet aan een complot of wel
kan ik er wat aan doen dat er nu een dooie zit achter de knoppen ... Huub is leuker 's nachts ...quote:
Ben je gek, gewoon miscommunicatie, probleem opgelost en weer verder gaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee hoor.. maar ik had een beeld van een mand appels.. en één rotte.. enzo...
Juist die laatste zin van m'n post vind ik "belangrijk".Ook al heb ik ook soms commentaar net als anderen,ik vind eigenlijk die foutjes niet erg .Kunnen we lekker zeuren enzo.Maar honderden euro's heb ik ook niet ,net als veel mensen/Er moet dus een balans komen .Het gaat er eigenlijk om dat wat mensen met iets meer geld hopelijk ervoor kunnen zorgen dat dit internet bunkerjongensdroom gebeuren en andere programma's in de toekomst ,,mag blijven bestaan met zoveel enthousiasme als dat het een paar weken geleden begon,zonder inbreng van grote bazen in de toekomst als JdMquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Bunker 2 komt er echt wel .... tis alleen nog wat frummelen aan het format .....
Geen enkel probleem mee hoor, I am just a "Fokking Observer.."quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:42 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ben je gek, gewoon miscommunicatie, probleem opgelost en weer verder gaan
Me tooquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee hoor, I am just a "Fokking Observer.."
en toch ... vertrouw ik jou nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, als dat een probleem is, heb je zoiezo al een probeem natuurlijk.. maar ja.. ik zal er over nadenken..
Dotteyquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:31 schreef snetje het volgende:
[..]
wat dacht je van een eigen thuisbasis ..... nu nog vrijwilligers zien te vinden die dag en nacht gaan klaar staan....
fan van dot?:+quote:
ik snap er nu niets meer vanquote:Op donderdag 14 mei 2009 02:41 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi Dottey
Gaat er vannacht nog wat gebeuren? Of mag ik gaan slapen
Oeps... die memo had ik ff niet gehadquote:Op donderdag 14 mei 2009 02:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik snap er nu niets meer van![]()
Van de een mag ik niet vooruit heads up geven.. de ander stelt er zijn slaappatroon op af![]()
Moet niet gekker worden!
Ga slapen mensch!quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:41 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi Dottey
Gaat er vannacht nog wat gebeuren? Of mag ik gaan slapen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 03:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gaat er nog iets gebeuren vannacht?? Dottey?? (negeer Sjet maar!)
Best maf, al die mensen met een probleem met de streams. Bij mij zijn ze nog maar 1 keer gaan stilstaan en toen had iedereen het. Verder perfect.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:11 schreef goldengirl64 het volgende:
Mijn streams haperen als een gek bay the way
ja, dat treft Huub niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:13 schreef Recce het volgende:
Eline verstopt zich goed voor de camera in de douche.
naar je profiel, en daar een plaatje uploaden, of een weblink neer zetten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:14 schreef goldengirl64 het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe je een plaatje bij je naam kan zetten?? En ik weet dat het niks met dit topic heeft te maken maar ik zie wel of er iemand reageert
Mijn dank ik bvb al heel groot.
Ga naar profiel bovenaan, ga "Naar Usericon Manager" onder weergave en zoek het dan verder even zelf uit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:14 schreef goldengirl64 het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe je een plaatje bij je naam kan zetten?? En ik weet dat het niks met dit topic heeft te maken maar ik zie wel of er iemand reageert
Mijn dank ik bvb al heel groot.
Wat moet je allemaal rechttrekken dan? Dingen thuis of dingen hier op het forum?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:10 schreef Dementor het volgende:
Zo vandaag ben ik weer thuis om een aantal zaken recht te trekken.
Betalingen/credits etc.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal rechttrekken dan? Dingen thuis of dingen hier op het forum?
Zijn er credits illegaal uitgegeven? Of bedoel je dat sommige mensen geen credits hebben gekregen die betaald hebben? Of mensen die van de hackdag nog credits terug moeten krijgen?quote:
en mensen die er teveel kregen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn er credits illegaal uitgegeven? Of bedoel je dat sommige mensen geen credits hebben gekregen die betaald hebben? Of mensen die van de hackdag nog credits terug moeten krijgen?
Ze begon met te zeggen dat ze zo'n zin in een sigaret had. Misschien is ze in bikkelmode en wil ze er niet meer over nadenken.quote:
Hoofdzakelijk monitoren van het systeem (vandaag is het weer drukker dan normaal).quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn er credits illegaal uitgegeven? Of bedoel je dat sommige mensen geen credits hebben gekregen die betaald hebben? Of mensen die van de hackdag nog credits terug moeten krijgen?
Nouja, dat is iets anders dan rechttrekken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk monitoren van het systeem (vandaag is het weer drukker dan normaal).
Nee, maar monitoren dekt de lading beter.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Nouja, dat is iets anders dan rechttrekken.
Wat laat je harsen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:37 schreef D. het volgende:
*meeleest vanuit de wachtruimte van carglass waar ik waarschijnlijk de hele ochtend mag doorbrengen
eejjjjjjjj
Moet je je ster laten maken?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:37 schreef D. het volgende:
*meeleest vanuit de wachtruimte van carglass waar ik waarschijnlijk de hele ochtend mag doorbrengen
eejjjjjjjj
Ik vind haar een enorme zanikkont en totaal niet sympathiek maar ik als roker kan best snappen dat je snakt naar een peuk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:36 schreef blomst het volgende:
Boodschappen, en Marielin zegt, gelukkig ook een sigaret.
Test jezelf een door 2 peukjes op een dag klaar te leggen en kijk of je ook gaan zanikken en zeuren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:39 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik vind haar een enorme zanikkont en totaal niet sympathiek maar ik als roker kan best snappen dat je snakt naar een peuk.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:40 schreef beequeen het volgende:
Instortgesprekjes mogen dus niet meer, volgens Calimero.
Goedemorgen
Kijk wel uit met mezelf testen haha! Je hebt compleet gelijk, stoppers zijn vaak niet te genieten!quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:41 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Test jezelf een door 2 peukjes op een dag klaar te leggen en kijk of je ook gaan zanikken en zeuren.
Ik was 3 dagen gestopt en werd door collega's verzocht weer te beginnen. Ik was niet te genieten.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:43 schreef blomst het volgende:
Marielin word dizzy van de sigaret, maar ze zet stug door met roken, het is een bikkel.![]()
quote:
Morgen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:49 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ja, ziet er niet meer uit zo he!
eeeh: moet de toren vanmiddag al af? ik heb er een hard hoofd in of dat gaat lukken.
Volgens mij nog niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:48 schreef blomst het volgende:
Heeft er nog iemand een geheime opdracht gekregen??
Mooooooooi. Heb ik (onder anderen) een goede daad verricht voor ons allemaal door die sigaretten te bestellenquote:
ze is al weer goed bezig hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooooooooi. Heb ik (onder anderen) een goede daad verricht voor ons allemaal door die sigaretten te bestellen![]()
Oh wacht, ze is natuurlijk wel duizelig... nou ja we zullen wel zien of de COS vandaag weer vol staat met klachten over een zeurende Marielin.
oik heb ook alleen maar sigaretten besteldquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooooooooi. Heb ik (onder anderen) een goede daad verricht voor ons allemaal door die sigaretten te bestellen![]()
Oh wacht, ze is natuurlijk wel duizelig... nou ja we zullen wel zien of de COS vandaag weer vol staat met klachten over een zeurende Marielin.
Dat vind ik nou echt humorquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:02 schreef blomst het volgende:
[..]
oik heb ook alleen maar sigaretten besteld
ik bestel alleen maar uien en skippyballenquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:02 schreef blomst het volgende:
[..]
oik heb ook alleen maar sigaretten besteld
Mensen die naar festivals gaan maken dat jaarlijks mee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:16 schreef Poezewoes het volgende:
Dat is toch smerig dat je niet kan douchen en je tanden niet kan poetsen, wij achter ons schermpje kunnen er wel om lachen, maar maak het maar eens mee!!
grappig dit, klagen ze over dat ze niet kunnen douchen, en zich vies voelen is het niet goed, toen Renate niet wilde douchen was het een viezerik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:13 schreef Recce het volgende:
Peter en Marielin zijn aan het huilen over het niet kunnen douchen. Hoe erg is dat? Je gaat een beetje stinken, maar het is echt niet ongezond... Voor Peter is het zelfs een breekpunt.
Zie ik je vanavond wel?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:10 schreef Dementor het volgende:
Zo vandaag ben ik weer thuis om een aantal zaken recht te trekken.
Nouja, hiervoor zeurde ze over andere dingen. Ze zei ook wel dat ze de laatste week niet lekker in haar vel zit en dat ze zo normaal niet zo is, dus ze heeft wel door dat ze zeurt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:18 schreef NrTH het volgende:
* NrTH tuned in en hoort dat Marielin nog steeds klaagt over de mislukte opdracht.. *zucht*
Meegemaakt. En ... je gaat er niet dood aan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:16 schreef Poezewoes het volgende:
Dat is toch smerig dat je niet kan douchen en je tanden niet kan poetsen, wij achter ons schermpje kunnen er wel om lachen, maar maak het maar eens mee!!
Over de opdracht waar ze mee bezig zijn, over de anderen, over familie/vrienden.. er is genoeg :xquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:19 schreef Poezewoes het volgende:
Waar moet je anders over praten als je verder niet veel mee maakt ?
Het is een martelmethode! Stel je voor; twee dagen met je onderbroek doen! Drie dagen niet douchen! Ik denk dat ze onder de luizen zitten onderhand.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meegemaakt. En ... je gaat er niet dood aan.
Nou daar raak je ook eens over uitgepraat!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:20 schreef NrTH het volgende:
[..]
Over de opdracht waar ze mee bezig zijn, over de anderen, over familie/vrienden.. er is genoeg :x
Ze had een afspraak om haar amandelen eruit te laten halen, maar die viel aan het begin van het programma. Ze heeft dus wel degelijk reden om zich zorgen te maken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:26 schreef Disana het volgende:
Eline 'moet even een spiegeltje hebben, dan kan ik zien hoe ze eruit zien'. Ja, dat helpt, als je je amandelen ziet, ga je vanzelf beter praten.
Gaat ze dood?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze had een afspraak om haar amandelen eruit te laten halen, maar die viel aan het begin van het programma. Ze heeft dus wel degelijk reden om zich zorgen te maken.
Renate wou niet, zij willen wel. Vergelijking niet juist.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:18 schreef blomst het volgende:
[..]
grappig dit, klagen ze over dat ze niet kunnen douchen, en zich vies voelen is het niet goed, toen Renate niet wilde douchen was het een viezerik.
Nee, ze gaat niet dood.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaat ze dood?
De mannen zien het wel zitten banaan met het brood mee te bakken, maar Eline vindt dat een te groot risico: ze hebben maar deeg voor twee broden en het zou kunnen verbranden.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:16 schreef Poezewoes het volgende:
Wat is er nou met Jeroen gebeurd?quote:
Ja, gewoon hartstikke oneerlijk allemaal. Ik kan hem er nu nooit meer uitstemmen doordat teveel users hem teveel stemmen geven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat is er nou met Jeroen gebeurt?
Mogge
Hoe dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, gewoon hartstikke oneerlijk allemaal. Ik kan hem er nu nooit meer uitstemmen doordat teveel users hem teveel stemmen geven.![]()
Danny heeft het rechtgezet, de streamers hebben de rest gedaan
Ik wacht nog steeds op mijn credits retour..quote:
Die staat op een plek waar hij hoortquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat is er nou met Jeroen gebeurd?
Mogge
Lees even: Het grote Danny vs The Bunker topic.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:36 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe dan?![]()
Had Danny nog een bug gevonden ofzo
Nee, Danny heeft serieus honderden euro's uitgegeven om dit punt te makenquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe dan?![]()
Noem het maar onder druk gezet worden door users voortschrijdend inzichtquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe dan?![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, Danny heeft serieus honderden euro's uitgegeven om dit punt te maken.
Ik wil ook ruzie met Dannyquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit maakt wel weer duidelijk dat die gozer niet helemaal spoortquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus mensen die de K2 willen beklimmen zijn per definitie vies?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:45 schreef D. het volgende:
ik vind nog steeds dat douchen/wassen/tandenpoetsen geen luxe is maar gewoon hygienisch
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze had een afspraak om haar amandelen eruit te laten halen, maar die viel aan het begin van het programma. Ze heeft dus wel degelijk reden om zich zorgen te maken.
nee ze gaat waarschijnlijk niet dood, maar je moet niet fucken met iemands gezondheid,quote:
Ik wacht gewoon tot ze weer met zijn 3-en zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:47 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dus mensen die de K2 willen beklimmen zijn per definitie vies?
Of ontsteek alle...quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:51 schreef BobbyRond het volgende:
Jammer dat Jeroen nu niet z'n secret mission heeft met pak alle lucifers en aanstekers af
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:54 schreef Dementor het volgende:
Het is ook erg slim om te gaan roken naast een toren van lucifers.
ik had het over hygienequote:Op donderdag 14 mei 2009 09:47 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dus mensen die de K2 willen beklimmen zijn per definitie vies?
een sigaret spettert geen vuurquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:54 schreef Dementor het volgende:
Het is ook erg slim om te gaan roken naast een toren van lucifers.
ik zie nog steeds je vergelijking niet maar ik zeg maar ja om je tevreden te stellenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:00 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Rephrase: Dus mensen die de K2 willen beklimmen zijn per definitie niet hygiënisch?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:03 schreef D. het volgende:
[..]
ik zie nog steeds je vergelijking niet maar ik zeg maar ja om je tevreden te stellen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:49 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon tot ze weer met zijn 3-en zijn
Ik zie het anders...quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:09 schreef Marrije het volgende:
Ja Marielin, we weten wel dat je niet mag roken.
En ze is 'opeens' heel onzeker, terwijl ze met zoveel doorzettingsvermogen begon. . .
Naaaah!
Al 3 dagen niet (zei ze) en laten dát nou net de dagen zijn waarop ze wordt gepest met het roken, wel opletten hequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:10 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik zie het anders...
Ze zei iets in de trant van 'He, deze kant van mezelf ken ik nog niet, normaal heb ik altijd gelijk en voel ik me sterk en nu even niet...'
De sanctie is nog niet bekendgemaakt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:12 schreef Marrije het volgende:
Brief: het slaapkamerprotocol is overtreden door Marielin en Peter.
Er komt een nog zwaardere sanctie
Misschien moeten ze dat op de pakjes zetten: 'Roken zorgt voor extreme vormen van zelf-twijfel en gevoel van gepest worden'quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Al 3 dagen niet (zei ze) en laten dát nou net de dagen zijn waarop ze wordt gepest met het roken, wel opletten he
pim zn microfoontje deed het ff niet goed maar 24 uur slaapzakken inleveren en 500 e van de prijzenpot afquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
De sanctie is nog niet bekendgemaakt?
24 uur alle slaapzakken weg EN 500 euro weg uit de prijzenpotquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
De sanctie is nog niet bekendgemaakt?
Nee, het niet kunnen roken als je verslaafd bent zorgt voor mood swingsquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:14 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dat op de pakjes zetten: 'Roken zorgt voor extreme vormen van zelf-twijfel en gevoel van gepest worden'
Waarschijnlijk is dat geen probleem, zie alle berekeningen van gistermiddag (ik zoek ff de juiste COS erbij voor je)quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:15 schreef blomst het volgende:
Ze kunnen de hoofdprijs niet rond krijgen???
Summer camp is officially over.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
24 uur alle slaapzakken weg EN 500 euro weg uit de prijzenpot
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het nu wel echt op DGK gaan lijken, er is niet veel lol meer aan voor die overlevers. Ik denk dat ze de koppen bij elkaar moeten steken en maar beter gezamenlijk een punt kunnen maken richting de redactie van DGK de Bunker
Die prijzenpot plunderen bij een overtreding.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat lijkt er precies op DGK volgens jou?
ja, het groepsgevoel moet sterker wordenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het nu wel echt op DGK gaan lijken, er is niet veel lol meer aan voor die overlevers. Ik denk dat ze de koppen bij elkaar moeten steken en maar beter gezamenlijk een punt kunnen maken richting de redactie van DGK de Bunker
Nee, Peter en Marielin hadden zich gewoon aan het slaapkamerprotocol moeten houden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh. Dat vind ik niet per se des DGK's. Je raakt mensen die er voor de poet zitten immers het beste via geldsancties.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die prijzenpot plunderen bij een overtreding.
Klopt, maar blijf van die prijzenpot af. Die slaapzakken van iedereen afnemen (of iets anders) is prima.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:20 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nee, Peter en Marielin hadden zich gewoon aan het slaapkamerprotocol moeten houden.
Wat had ze nou gedacht?quote:
Ja, Eline vind ik de laatste paar dagen het ook beter doen dan in het beginquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:21 schreef Toverheks het volgende:
kan er niks aan doen, maar vind Eline steeds liever en leuker worden, vind dat zei echt de stabiele factor in de groep is. Eline krijgt een puntje erbij van mij
Dit is niet de eerste keer, er zijn er daar dus toch die het gewoon negeren en denken dat ze het maar aan hun laars kunnen lappen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt, maar blijf van die prijzenpot af. Die slaapzakken van iedereen afnemen (of iets anders) is prima.
Ja, maar laten dat nou net de 3 zijn die bij boven horenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:21 schreef Tessio het volgende:
[..]
Wat had ze nou gedacht?
Oh nu krijgen we dit weer de hele dag, Jeroen zegt het al: Het was wel echt door Bart gezegd.
Peter: Als ze dan even duidelijk zeggen wat dat is.
Jeroen: Eline, Pim en ik snappen het toch ook?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, maar laten dat nou net de 3 zijn die bij boven horen
Dat klopt zeker. Maar is, voor mij, ook een beetje jammer. Het concept neigt weer iets meer naar militaristisch afknijpen en de oudere "ontberingen" van BB. Daardoor krijgt TBO geen eigen gezicht en heeft geen onderscheidende eigenschappen. Het is zoveel een herhaling van zetten en ik had juist gehoopt op een frisse kijk van een fris team. Los komen van die oude concepten maakt het alleen maar leuker.quote:
Idd, Marielin heeft biefstuk en snoep gehad, Pim ook biefstuk, Eline patat, Peter sigaretten en Jeroen eigenlijk niks, alleen een kratje bier wat hij met iedereen heeft gedeeld.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:27 schreef Tessio het volgende:
Ik vind dat Jeroen nu maar eens wat lekkers moet krijgen!
Jeroen heeft ook koffie en cake gehad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:29 schreef NrTH het volgende:
Idd, Marielin heeft biefstuk en snoep gehad, Pim ook biefstuk, Eline patat, Peter sigaretten en Jeroen eigenlijk niks, alleen een kratje bier wat hij met iedereen heeft gedeeld.
quote:
quote:
Symptomen van keelamandelontstekingquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
nee ze gaat waarschijnlijk niet dood, maar je moet niet fucken met iemands gezondheid,
bovendien als ze een afspraak had om haar amandelen eruit te laten halen zal ze dus nu best eens angina kunnen hebben.
Ten eerste is dit besmettelijk, en ten tweede voel je je niet erg tof, dus als ze al zelf zegt dst ze meer zeurt dan normaal is dat zo gek nog niet.
Al is het ten eerste natuurlijk dom om je op te geven voor de bunker als je eigenlijk zo'n operatie moet ondergaan, ten tweede als di bekend was is het niet erg handig om haar uit te kiezen als kandidaat.
Nu ze zich niet kunnen douchen en tandenpoetsen is dit nog eens een extra risico.
http://mens-en-gezondheid(...)len-tonsillitis.html
Waar hij zijn haar voor heeft af laten scheren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:29 schreef NrTH het volgende:
[..]
Idd, Marielin heeft biefstuk en snoep gehad, Pim ook biefstuk, Eline patat, Peter sigaretten en Jeroen eigenlijk niks, alleen een kratje bier wat hij met iedereen heeft gedeeld.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jeroen heeft ook koffie en cake gehad.
En een clandestien blikje bier. Bovendien, hij heeft toch zelf voor sigaretten gekozen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:29 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar die had opoe op bezoek.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:18 schreef blomst het volgende:
[..]
grappig dit, klagen ze over dat ze niet kunnen douchen, en zich vies voelen is het niet goed, toen Renate niet wilde douchen was het een viezerik.
Stiekem heb je best zwarte humorquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jeroen, die heeft nog geen moeilijke opdracht gehad, dus niets lekkers voor hem.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:27 schreef Tessio het volgende:
Ik vind dat Jeroen nu maar eens wat lekkers moet krijgen!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die sigaretten zijn 'een persoonlijk item'.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:30 schreef Disana het volgende:
[..]
En een clandestien blikje bier. Bovendien, hij heeft toch zelf voor sigaretten gekozen?
Jeroen kreeg niets, maar hij nam het gewoon : Amber !quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:29 schreef NrTH het volgende:
[..]
En eline niet, en Peter niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:33 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Die sigaretten zijn 'een persoonlijk item'.
Het gaat om cadeautjes waar ze niets voor hebben hoeven doen.
Die biefstukjes etc. zijn gewoon gegund zonder opdracht, dat heeft Jeroen nog niet gehad.
Sommigen daar vinden iets bij voorbaat al moeilijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:32 schreef blomst het volgende:
[..]
Jeroen, die heeft nog geen moeilijke opdracht gehad, dus niets lekkers voor hem.
Nicotinepleisters of kauwgom de bunker inquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:33 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Die sigaretten zijn 'een persoonlijk item'.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jeroen kreeg niets, maar hij nam het gewoon : Amber !
lijkt me een goed ideequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:30 schreef FANN het volgende:
ik hou het voortaan ook wel bij een huppelkutsmilie![]()
Vind het fijn voor je dat je wel lol kan hebben om je hersenspinsels, beter dan dat het je lastig valtquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:36 schreef riames het volgende:
jullie zijn nog steeds niet wakker he ik lig in n deuk hahahahahaha
Och, 'n kinderhand is snel gevuld ......quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:36 schreef riames het volgende:
wel opletten hequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:36 schreef riames het volgende:
Toedels!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:37 schreef riames het volgende:
ik ga snel weer naar nowlive.....veel gezelliger hihihihi
Oh, ja. Bedankt voor de reminder.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:36 schreef riames het volgende:
maar dat patatje had ze verdiend door 8 uur dr mond te houdenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:37 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Patatje met was voor Eline, toch?
Peter heeft idd ook niets gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |