Geinig, maar dat is nu nog niet zo belangrijk.quote:
Ach... voor mijn part 02.00 uur naar bed en ook om 08.00 uur op! Zijn toch Bunker Bikkelsquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:50 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
er zijn elke dag zat streamers die de bewoners uit bed zien komen hoor.
Zodra je het weet mag je het me vertellen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik ook. Hoe krijgen we dat aan haar verstand gebracht?
Om streamers die verplichtingen hebben en er weer om 6 uur uit moeten niets te laten missen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zeg Huub waarom eigenlijk 12 uur naar bed en 0800 uur op?
Is het kijktechnisch niet beter 02.00 uur naar bed en 10.00 weer op ?
(Met dank aan Beer)
Zal morgen wel weer op en neer vliegenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Geinig, maar dat is nu nog niet zo belangrijk.
Plek 5, dát is waar het om draait!
Morgen pas???quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:54 schreef evaxsis het volgende:
Kan die Marielin nu even niet klagen, nu gaat het weer over haar sjaal die ze verloren is met inzetten van een duel.
Het liefst zie ik haar morgen vertrekken
Ik ga morgenavond pas weer verder.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:54 schreef Lavenderr het volgende:
Ben alweer bijna door mijn credits heen![]()
Maar Eline staat niet meer onderaan!
Zolang Jeroen er maar niet staat vind ik alles bestquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:54 schreef Tessio het volgende:
[..]
Zal morgen wel weer op en neer vliegen
Juist! En daar staat nu: Peter!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
van mij mag hij dan ook nog wel blijven, heeft geen irritatie factor ofzoquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:45 schreef NrTH het volgende:
[..]
Omdat hij ook de enige is die niemand irritant vind.. hij glipt er mooi tussendoor
slaap lekkerquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb al mn posts te danken aan de RLS's, zo'n 23000
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:56 schreef Gert het volgende:
Sjonge zeg, er wordt flink gestemd nu hoor.
Jeroen in een minuut of 20 een stuk of 200 stemmen erbij, en zo'n 100 negatieve.
Eigenlijk wil ik niemand er uit... maar dan maar Pimquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
In 20 minuten, Nou mijn stemmen gaan er pas morgen avond tegen 19:55 er tegen aan
Yep. Eline op 3, Pim op 4, Peter op 5.quote:
Eindelijk gerechtigheid, al ben ik ook voor Jeroen.quote:
ik blijft nog ff wakker, trusten voor jouquote:
Ik vind hem samen met Eline het meest OK, alleen hij voegt het minst toe van allemaal.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:59 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik niemand er uit... maar dan maar Pim
Misschien is Yvonne nu boos?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:01 schreef Maanvis het volgende:
wie heeft jeroen zover in de plus gestemd?
Nou ja, Danny heeft iets met vier cijfers gedaan om z'n eerdere aktie ongedaan te maken. En de rest... het lijkt er op dat er ook nog familie of zo heeft gestemd, want hij kreeg er in vrij korte tijd nóg een paarhonderd bij.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:01 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:55 schreef NrTH het volgende:
[..]
Zolang Jeroen er maar niet staat vind ik alles best
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik blijft nog ff wakker, trusten voor jou
Danny heeft z'n -stemmen rechtgetrokken met +stemmen vandaag, zie Het grote Danny vs The Bunker topic.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:01 schreef Maanvis het volgende:
Dan moet Pim nog een aantal min-stemmen hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. Eline op 3, Pim op 4, Peter op 5.
Maar de verschillen zijn klein hoor! Alleen Jeroen en Marielin, die staan echt honderden credits los van de rest.
oh klasse en erg sportief.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:04 schreef NrTH het volgende:
[..]
Danny heeft z'n -stemmen rechtgetrokken met +stemmen vandaag, zie Het grote Danny vs The Bunker topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |