Dat is toch het concept, de kijker bepaald/betaald?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:56 schreef Susi het volgende:
Ik vind dat dit het kijkplezier vergalt voor mij. De enige mensen die dit 'leuk' vinden zijn de mensen die Jeroen er sowieso uit willen hebben en jij. Als Jeroen er straks uit is zitten we helemaal naar vier kleurloze mensen te kijken![]()
Daarnaast is het zonde van je geld en slecht voor je hart, Danny.
Er is tegen Jeroen gestemd uit principe, niet omdat Danny wil dat Jeroen er uit gaat. Dat is een essentieel verschil.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:58 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat is toch het concept, de kijker bepaald/betaald?
De essentie blijft hetzelfde: Jeroen gaat eruit omdat Danny het op zijn heupen en bankrekening heeft.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:00 schreef Susi het volgende:
Er is tegen Jeroen gestemd uit principe, niet omdat Danny wil dat Jeroen er uit gaat. Dat is een essentieel verschil.
Koppigheid icm grootheidswaanzin imo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:00 schreef Spooky4u het volgende:
Gaat het nu nog om principes of is het nu koppigheid?
Het is vaak een combinatie van beide.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:00 schreef Spooky4u het volgende:
Gaat het nu nog om principes of is het nu koppigheid?
Dat klopt, maar ik meende in de post van die Ron.B te vinden dat het kwam dat op Jeroen werd gestemd omdat Danny 'm niet mocht. En als ie dan net als toen bij Renate een smak geld tegenaan gooit omdat hij Jeroen een lul vindt, heb ik er (ergens) meer 'vrede' mee dan dat hij op Jeroen stemt uit principe.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
De essentie blijft hetzelfde: Jeroen gaat eruit omdat Danny het op zijn heupen en bankrekening heeft.
En dat is er dus niet gaande. Danny stemt Jeroen naar beneden omdat hij een issue met de redactie heeft over hun benaderingswijze naar Jeroen toe. Dat is het grote verschil, en enorm jammer dat hij zoveel streamers hiermee pakt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik meende in de post van die Ron.B te vinden dat het kwam dat op Jeroen werd gestemd omdat Danny 'm niet mocht. En als ie dan net als toen bij Renate een smak geld tegenaan gooit omdat hij Jeroen een lul vindt, heb ik er (ergens) meer 'vrede' mee dan dat hij op Jeroen stemt uit principe.
Maar ik bedoel stiekem 't zelfde. 't Is niet per se tegen Jeroen gerichtquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:08 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
En dat is er dus niet gaande. Danny stemt Jeroen naar beneden omdat hij een issue met de redactie heeft over hun benaderingswijze naar Jeroen toe. Dat is het grote verschil, en enorm jammer dat hij zoveel streamers hiermee pakt.
Doe even een korte samenvatting dan voor de users die daar geen tijd voor hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:05 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Vanaf COS deel 150 tot 190 ongeveer. Lees ze
Danny is het niet eens met hoe het programma wordt gerunned door de organisatoren. Daarom stemt hij voor honderden euro's tegelijk de enige bewoner eruit die het programma de moeite waard maakt om te kijken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:13 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Doe even een korte samenvatting dan voor de users die daar geen tijd voor hebben.
Oké, duidelijk en bedankt!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Danny is het niet eens met hoe het programma wordt gerunned door de organisatoren. Daarom stemt hij voor honderden euro's tegelijk de enige bewoner eruit die het programma de moeite waard maakt om te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |