Dat is toch het concept, de kijker bepaald/betaald?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:56 schreef Susi het volgende:
Ik vind dat dit het kijkplezier vergalt voor mij. De enige mensen die dit 'leuk' vinden zijn de mensen die Jeroen er sowieso uit willen hebben en jij. Als Jeroen er straks uit is zitten we helemaal naar vier kleurloze mensen te kijken![]()
Daarnaast is het zonde van je geld en slecht voor je hart, Danny.
Er is tegen Jeroen gestemd uit principe, niet omdat Danny wil dat Jeroen er uit gaat. Dat is een essentieel verschil.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:58 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat is toch het concept, de kijker bepaald/betaald?
De essentie blijft hetzelfde: Jeroen gaat eruit omdat Danny het op zijn heupen en bankrekening heeft.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:00 schreef Susi het volgende:
Er is tegen Jeroen gestemd uit principe, niet omdat Danny wil dat Jeroen er uit gaat. Dat is een essentieel verschil.
Koppigheid icm grootheidswaanzin imo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:00 schreef Spooky4u het volgende:
Gaat het nu nog om principes of is het nu koppigheid?
Het is vaak een combinatie van beide.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:00 schreef Spooky4u het volgende:
Gaat het nu nog om principes of is het nu koppigheid?
Dat klopt, maar ik meende in de post van die Ron.B te vinden dat het kwam dat op Jeroen werd gestemd omdat Danny 'm niet mocht. En als ie dan net als toen bij Renate een smak geld tegenaan gooit omdat hij Jeroen een lul vindt, heb ik er (ergens) meer 'vrede' mee dan dat hij op Jeroen stemt uit principe.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
De essentie blijft hetzelfde: Jeroen gaat eruit omdat Danny het op zijn heupen en bankrekening heeft.
En dat is er dus niet gaande. Danny stemt Jeroen naar beneden omdat hij een issue met de redactie heeft over hun benaderingswijze naar Jeroen toe. Dat is het grote verschil, en enorm jammer dat hij zoveel streamers hiermee pakt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik meende in de post van die Ron.B te vinden dat het kwam dat op Jeroen werd gestemd omdat Danny 'm niet mocht. En als ie dan net als toen bij Renate een smak geld tegenaan gooit omdat hij Jeroen een lul vindt, heb ik er (ergens) meer 'vrede' mee dan dat hij op Jeroen stemt uit principe.
Maar ik bedoel stiekem 't zelfde. 't Is niet per se tegen Jeroen gerichtquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:08 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
En dat is er dus niet gaande. Danny stemt Jeroen naar beneden omdat hij een issue met de redactie heeft over hun benaderingswijze naar Jeroen toe. Dat is het grote verschil, en enorm jammer dat hij zoveel streamers hiermee pakt.
Doe even een korte samenvatting dan voor de users die daar geen tijd voor hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:05 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Vanaf COS deel 150 tot 190 ongeveer. Lees ze
Danny is het niet eens met hoe het programma wordt gerunned door de organisatoren. Daarom stemt hij voor honderden euro's tegelijk de enige bewoner eruit die het programma de moeite waard maakt om te kijken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:13 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Doe even een korte samenvatting dan voor de users die daar geen tijd voor hebben.
Oké, duidelijk en bedankt!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Danny is het niet eens met hoe het programma wordt gerunned door de organisatoren. Daarom stemt hij voor honderden euro's tegelijk de enige bewoner eruit die het programma de moeite waard maakt om te kijken.
Yep, ik probeerde even een korte samenvatting te geven ;-)quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar ik bedoel stiekem 't zelfde. 't Is niet per se tegen Jeroen gericht
Ik ben niet zo gek om er zo veel geld in te steken. Waarom moet je dat met geld laten merken ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kom op dan en draai Danny een loer. Voor 200 euro is Jeroen weer bij. Twintig stemmers moeten toch 10 euro kunnen besteden
Ik zou zeggen: Ga er gewoon voor en laat zien dat je het niet met hem eens bent in plaats van er maar tegenin te gaan
Dat is dus zo'n beetje als het jongetje dat voeger alleen mocht meevoetballen omdat hij een goede bal had gekregen van zijn pappie en als hij dan dreigde te verliezen pakte hij hem onder zijn am en liep er vandoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Danny is het niet eens met hoe het programma wordt gerunned door de organisatoren. Daarom stemt hij voor honderden euro's tegelijk de enige bewoner eruit die het programma de moeite waard maakt om te kijken.
Omdat Danny een issue heeft met de redactie moeten 'wij' ons gaan verzamelen ???quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kom op dan en draai Danny een loer. Voor 200 euro is Jeroen weer bij. Twintig stemmers moeten toch 10 euro kunnen besteden
Ik zou zeggen: Ga er gewoon voor en laat zien dat je het niet met hem eens bent in plaats van er maar tegenin te gaan
Hij schreef net dat als hij zijn zin kreeg van de programmamakers, dan zou hij Jeroen weer terug in de plus stemmen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:19 schreef moha het volgende:
wat de reden ook is, dat maakt niets uit hij heeft net als ieder ander het recht om te stemmen, hij betaald het zelf. snap niet wat jullie hier mee willen bereiken, hij zegt heus niet jullie hebben gelijk ik zal jeroen weer in de plus zetten. ik vind het wel een stunt, maar dat hij er zoveel geld voor over heeft dat snap ik niet. maar ik val hem er niet op aan, want als ik, of een ander er geld voor over heeft en een hekel aan jeroen hebben kunnen we hem ook zo weg stemmen.
it's all in the game.
Dat is niet waar en zelfs Danny zou anders niet tegen Jeroen stemmen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:56 schreef Susi het volgende:
Ik vind dat dit het kijkplezier vergalt voor mij. De enige mensen die dit 'leuk' vinden zijn de mensen die Jeroen er sowieso uit willen hebben en jij. Als Jeroen er straks uit is zitten we helemaal naar vier kleurloze mensen te kijken
ja en? tis zijn geld laat hem, het zal allemaal wel los lopen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij schreef net dat als hij zijn zin kreeg van de programmamakers, dan zou hij Jeroen weer terug in de plus stemmmen.
Mijn mening is dat hij stapelgek isquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef moha het volgende:
[..]
ja en? tis zijn geld laat hem, het zal allemaal wel los lopen.
Ja, dat verzamelen doen jullie hier nu toch ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:21 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Omdat Danny een issue heeft met de redactie moeten 'wij' ons gaan verzamelen ???
ik heb maar 3 users zien roepen dat ze zich ''bedot voelden'' de rest wil gewoon door met t programma, maar dat kan aan mij liggen, misschien zijn er wel meerquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat is niet waar en zelfs Danny zou anders niet tegen Jeroen stemmen.
---
In het algemeen begrijp ik het slaafse naar TB toe niet. Zelfs al ben je het niet eens met wat er aan kritiek wordt aangedragen, de mensen die kritiek hebben vervolgens als gekke henkie gaan behandelen toont van erg weinig respect. Of arrogantie of wat het ook mag zijn.
Waarom de kijkers niet serieus nemen als die zeggen dat ze zich bedot voelen? Ja de mensen die alleen hosanna roepen, die wel natuurlijk. Elke vorm van kritiek werd van begin afaan al als "lastig" behandeld. Dat er zo'n dichte samenwerking tussen fokkers en de makers van de bunker is maakte het nog moeilijker om gehoord te worden. Normaal is de redactie een buitenstaander, nu heeft het een verlengstuk hier op het forum.
Prima actie wmb en helemaal des FOK!'s
misschien is dit wel allemaal afgesproken werk, om de streamers meer te laten stemmen, zodat het meer geld opbrengt de enige die dat weten is danny en de orginasatie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn mening is dat hij stapelgek is
Voor het geld wat hij nu stampvoetend stopt in een programma dat hij verafschuwd, had hij een volledig verzorgde vakantie gehad.
Kost me hier alleen geen geld!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat verzamelen doen jullie hier nu toch ookZet het dan om in rendement in plaats van alleen maar blijven roepen
Die drie willen ook door met het programma, ze zijn misschien alleen wat meer kritisch en temperamentvolquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb maar 3 users zien roepen dat ze zich ''bedot voelden'' de rest wil gewoon door met t programma, maar dat kan aan mij liggen, misschien zijn er wel meer
Dat was eerlijk gezegd ook mijn eerste gedachte. Maar als dat zo is, dan zijn ze te ver doorgedraaid.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:28 schreef moha het volgende:
[..]
misschien is dit wel allemaal afgesproken werk, om de streamers meer te laten stemmen, zodat het meer geld opbrengt de enige die dat weten is danny en de orginasatie.
Ik heb vanmorgen nog heel ff overwogen om voor ¤75,- aan credits te gaan kopen, maar ik laat me er toch maar niet in meevoeren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:30 schreef Trekpopje het volgende:
Nee, ben een 'eenzame' kijker. Had er graag wat geld tegenaan gegooid, maar niet op deze wijze. Heeft niets meer met populariteit van een speler te maken, maar alles met het issue van Danny. En in dat spelletje laat ik me niet meevoeren.
Die liggen in een deukquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:40 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe de organisatie er mee omgaat.
O, die komen straks met het één of andere constructietje waardoor ze net even verder kunnen pissen als Danny .......... en dat vind ik in dit geval niet zo ergquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:40 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe de organisatie er mee omgaat.
*Bergt leuter op en trekt rits dichtquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
Wedstrijdje ver pissen, daar lijkt het steeds meer op.
Ja! En er dan op pissen. Van een afstandje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef Salvad0R het volgende:
Smerige mensen die tegen vrijheid van informatie zijn. Dat soort volk moeten ze verhangen. Vierendelen. Radbraken.
Idd, ik zat me ook al te verheugen op de eliminatiedag. Lekker wedstrijdje stemmen om mijn favoriet erin te houden! En al gaandeweg meer of minder credits te besteden. Juist meer denk ik. Oops, nog 10, nog 50 en hij/zij staat weer bovenaan!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen nog heel ff overwogen om voor ¤75,- aan credits te gaan kopen, maar ik laat me er toch maar niet in meevoeren.
Het moet ook leuk blijven, en ik heb als kleine kijker/ besteder mijn bijdrage aan dit project al geleverd.
Een maximum te besteden aantal credits per dag invoeren (bijvoorbeeld 200) lijkt me wel een goed plan, ook al is dat te omzeilen door meerdere accounts op meerdere computers te gaan nemen.
Of door actie te ondernemen en met meerdere users te gaan stemmen. Maar dat is iig symphatieker dan een eenmansactie om een persoonlijke afkeer tegen beslissingen van de redactie kracht bij te zetten.
Ja, het is legaal.
Maar nee: ik heb hier geen goed woord voor over.
Het is heel wat meer dan 200 euro wat hij er al ingestoken heeftquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:50 schreef koemleit het volgende:
danny maakt zich onsterfelijk belachelijk met deze actie, en als ik um ooit nog hoor miepen dat FOK! zo slecht verdient en dat ie er zo weinig aan overhoudt, zal ik hem er ff op wijzen dat ie wel geld had om 200 euro aan TBO uit te geven.
Dat zijn allemaal zaken die ver van tevoren te voorzien waren, maar omdat het concept gewoon nog niet volledig was lopen ze daar nu tegenaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:51 schreef Espabilado het volgende:
Maar ach, wat Danny vooral heeft laten zien is dat het stemsysteem niet leuk is voor de kijker. Als wij nu met z'n allen geld verzamelen om Jeroen er in te houden zijn we precies hetzelfde bezig... de uitslag sterk beinvloeden dmv kwestie van geld... want wie weet wat echt een uitslag is die representatief is voor alle kijkers?
Ik zou zeggen, maak van het stemmen een poll, die 5 of 10 credits kost. En dus maar 1 keer stemmen.
En dan per bankrekening, zodat je ook niet kan omzeilen met IPs e.d.
Dit zou inderdaad een oplossing kunnen zijn, zo blijft de stem van de kleine besteder ook nog wat waard...quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:44 schreef Peter6000 het volgende:
Een maximum te besteden aantal credits per dag invoeren (bijvoorbeeld 200) lijkt me wel een goed plan, ook al is dat te omzeilen door meerdere accounts op meerdere computers te gaan nemen.
Klopt. Maar onder het motto The Bunker fase 2 kan het misschien nog doorgevoerd worden?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:54 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal zaken die ver van tevoren te voorzien waren, maar omdat het concept gewoon nog niet volledig was lopen ze daar nu tegenaan.
een Peuter aktie .... ik wil ik wil ik wil ... en anders .....quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij schreef net dat als hij zijn zin kreeg van de programmamakers, dan zou hij Jeroen weer terug in de plus stemmen.
Maar ik wel, en wat nu?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:58 schreef snetje het volgende:
[..]
eigenlijk de boel chanteren dus... en hij spreekt met de woorden omdat WE bedonderd worden ...
ik voel me helemaal niet bedonderd
Wat heeft dikgedrukte met voorkeurspositie te maken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:58 schreef sunny16947 het volgende:
Wat ik me afvraag......Danny heeft vooral Jeroen naar de - gestemd omdat door bemoeienis van de regie hij een voorkeurspositie kreeg en beter bij de streamers kwam te liggen. Daarvoor was er nogal wat kritiek en ergernis op Jeroen. Hij verklootte opdrachten was aan het zuigen (wat toch niet de insteek was) Had veel te veel praatjes etc.
Dus.....zou Jeroen zonder die voorkeurspositie niet ook onderaan hebben gestaan?
Dat is natuurlijk een mogelijkheid, maar ik denk dat je door dergelijke problemen gewoon een aantal goede kijkers kwijt kan raken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:56 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Klopt. Maar onder het motto The Bunker fase 2 kan het misschien nog doorgevoerd worden?
Je weet toch dat elke actie op FOK! door de users heel kritisch bekeken wordt, daarbij heb je nog users die altijd wat te klagen zoeken en dat uitvergroten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:07 schreef Danny het volgende:
Frappant dat toen iedereen Bobby eruit stemde om te zieken dat lollig was en dat niemand moest zeuren dat Bobby het onfortuinlijke slachtoffer werd, maar nu ik hetzelfde doe door jeroen eruit te stemmen dat opeens kinderachtig is
Uh.. je kunt jezelf hier wel gaan complimenteren met je temperament en kritische blik, die de andere users niet of minder zouden hebben, maar daarmee doe je de mensen tekort die opboúwend kritisch zijn. Wat mij betreft is dát een veel volwassener en constructievere benadering.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die drie willen ook door met het programma, ze zijn misschien alleen wat meer kritisch en temperamentvol
Het is toch van de gekke dat hier op FOK! het concept nog ontwikkeld moet worden. Dat kijkers veel vrijheden hebben dat kan ik goed begrijpen, maar het hele concept en de regelgeving er omheen moet nog ontwikkeld worden lijkt het af en toe.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh.. je kunt jezelf hier wel gaan complimenteren met je temperament en kritische blik, die de andere users niet of minder zouden hebben, maar daarmee doe je de mensen tekort die opboúwend kritisch zijn. Wat mij betreft is dát een veel volwassener en constructievere benadering.
En Ik vind het een van de pot gerukte redenatie dat mensen maar geld moeten inzamelen om Danny's aktie teniet te doen.![]()
Ik denk dat The Bunker zich dit zal moeteb laten welgevallen (de aktie van Danny is immers volkomen legaal) maar er in een vervolg voor moet zorgen dat dit soort chantage cq bewuste poging tot spelbederf door een eenling niet meer mogelijk is.
Verder snap ik Danny's redenering wel dat die wildcard niet gegeven mag worden. In een ander topic heb ik al voorgesteld om als regel in te voeren dat stemmingen en polls definitief zijn, en niet herroepen kunnen worden door andere stemmingen en polls.
Het toverwoord hier is iedereen volgens mij, ...quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:07 schreef Danny het volgende:
Frappant dat toen iedereen Bobby eruit stemde om te zieken dat lollig was en dat niemand moest zeuren dat Bobby het onfortuinlijke slachtoffer werd, maar nu ik hetzelfde doe door jeroen eruit te stemmen dat opeens kinderachtig is
Dat is gewoon niet commercieel natuurlijk, Bram heeft het liefst dat er 1000 credits per dag worden weggetikt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:44 schreef Peter6000 het volgende:
Een maximum te besteden aantal credits per dag invoeren (bijvoorbeeld 200) lijkt me wel een goed plan,
Al doende leert men. Ik vind het juist heel leuk dat het nog in ontwikkeling is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:09 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Het is toch van de gekke dat hier op FOK! het concept nog ontwikkeld moet worden. Dat kijkers veel vrijheden hebben dat kan ik goed begrijpen, maar het hele concept en de regelgeving er omheen moet nog ontwikkeld worden lijkt het af en toe.
De reden dat hij bij de streamers nou niet bepaald geliefd was.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:00 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wat heeft dikgedrukte met voorkeurspositie te maken?
Het is niet commercieel om kijkers te ontmoedigen nog te stemmen, omdat één iemand die het op z'n heupen heeft en wel wat honderdjes kan missen, de hele boel bepaalt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet commercieel natuurlijk, Bram heeft het liefst dat er 1000 credits per dag worden weggetikt.
Je wordt niet per se geliefd omdat je ontberingen hebt doorstaan hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:14 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
De reden dat hij bij de streamers nou niet bepaald geliefd was.
Hij werd geliefd doordat hij geheime opdrachten kreeg en daar oneerlijk voor beloond werd. Nu wordt het uitgelegd als dat hij de smaakmaker is. Maar dat is hem door de regie aangeboden.
Noem mij eens wat Jeroen voor ontberingen en sancties heeft gehad t.o.v.zijn mede overlevers.
Maar ligt die fout dan bij de kijker of bij de producent die het systeem heeft bepaald?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet commercieel om kijkers te ontmoedigen nog te stemmen, omdat één iemand die het op z'n heupen heeft en wel wat honderdjes kan missen, de hele boel bepaalt.
Dan moet hij onderzoeken in hoeverre zo`n eenmansactie andere mensen ervan weerhoud te gaan stemmen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet commercieel natuurlijk, Bram heeft het liefst dat er 1000 credits per dag worden weggetikt.
Zoals ik al aangaf, zou het creditsysteem m.i. dichtgetimmerd moeten worden om te zorgen dat dit soort extremen niet meer mogelijk zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar ligt die fout dan bij de kijker of bij de producent die het systeem heeft bepaald?
Nu is het Danny, morgen is het Johan Vlemmix en overmorgen is het Ruud de Wild die zijn luisteraars oproept massaal op Eline te stemmen.
Ik heb 2 weken geleden al gezegd dat de Bunkeroverwinning te koop is. Als deze eensmansactie een probleem is zal dat ook later een probleem kunnen zijn. Zoals ik zei, Vlemmix is miljonair en wil Peter promoten, als Eline morgen Ruud de Wild oproept op haar te stemmen en dat ze dan net als Dido dr tieten laat zien met jet Q Music logo dan is het ook bekeken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan moet hij onderzoeken in hoeverre zo`n eenmansactie andere mensen ervan weerhoud te gaan stemmen.
Als bij zo`n enorme achterstand nu eens 50 mensen 20 euro toch maar niet besteden, is dat ook een verlies van 1000 euro.
Ook dat is onderdeel van het systeem.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:26 schreef Gert het volgende:
Dit staat echter los van de inténtie waarmee Danny dit gedaan heeft, en dáár wordt over gediscussieerd. Dus: niet het feit dat Danny dit kán doen, maar dat hij dit ook doét. En de réden die daarachter zit (het spel saboteren).
dus omdat hij nou jeroen zoveel in de min heeft gezet, is hij niet serieus en professioneel met FOK? dat slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:23 schreef IQM het volgende:
Was Danny niet die ene meneer die al jaren zo graag wil dat FOK! eindelijk eens serieus en professioneel meedoet op het internet?
ik heb toen steen en been geklaagd dat ik het er niet mee eens was hoe dat is gegaan.. maar werd toen recht gezet door jou dat dit platform daar niet voor bedoeld was en dat ik het GEZELLIG moest houden...quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:07 schreef Danny het volgende:
Dan had je meer tegen of voor moeten stemmen. WE CONTROL THE BUNKERquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:29 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb toen steen en been geklaagd dat ik het er niet mee eens was hoe dat is gegaan..
daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan had je meer tegen of voor moeten stemmen. WE CONTROL THE BUNKER
Danny was het er ook niet mee eens maar heeft toen ook een paar honderd euro tegen renate gestemd, toen is er ook niet geklaagd dat hij Bobby erin wilde houden.
Een programma dat in ontwikkeling is dat is ook leuk, maar bepaalde basis vereisten zouden wel geregeld moeten zijn en daar wordt in tekort geschoten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Al doende leert men. Ik vind het juist heel leuk dat het nog in ontwikkeling is.
Ik zie dit ook als een pilot van iets dat veel groter kan worden.
Volgens mij zien de maker het eveneens zo.
Ze moeten alleen wel oppassen met het "sollen" met de centen van kijkers. Dus de mogelijkheid bieden om polls of stemmingen teniet te doen, vind ik een slecht idee.
Worden teruggezet, in welke zin is dat? Betaal je nog eens extra geld om de stemming weer op een "acceptabel peil" te brengen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:38 schreef Danny het volgende:
stemmen worden teruggezet naar jeroen. ik open later een topic of plaats hier verdere info
Ik complimenteer mijzelf niet, ik geef een verschil aan. Daarnaast zitten er ook genoeg constructief kritische postings van mij bij. Zomaar, zonder dat ik dat verplicht ben om te doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh.. je kunt jezelf hier wel gaan complimenteren met je temperament en kritische blik, die de andere users niet of minder zouden hebben, maar daarmee doe je de mensen tekort die opboúwend kritisch zijn. Wat mij betreft is dát een veel volwassener en constructievere benadering.
dan heb je het ook over normaal stemgedrag ..idd niks mis meequote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan had je meer tegen of voor moeten stemmen. WE CONTROL THE BUNKER
Danny was het er ook niet mee eens maar heeft toen ook een paar honderd euro tegen renate gestemd, toen is er ook niet geklaagd dat hij Bobby erin wilde houden.
jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:39 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Worden teruggezet, in welke zin is dat? Betaal je nog eens extra geld om de stemming weer op een "acceptabel peil" te brengen?
Wat is later? een uurtje? 5 minuten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:38 schreef Danny het volgende:
stemmen worden teruggezet naar jeroen. ik open later een topic of plaats hier verdere info
Dat is een mooi gebaar, maar wel prijzigquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:38 schreef Danny het volgende:
ty ..quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:38 schreef Danny het volgende:
Daarom had dit ook beter een pilot kunnen zijn met gratis streams voor IEDEREEN en betaalde credits voor wie willen stemmen. Plus een site waarop iedereen de standen kan zien zonder inlog of dat je eerst credits moet kopen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:38 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Een programma dat in ontwikkeling is dat is ook leuk, maar bepaalde basis vereisten zouden wel geregeld moeten zijn en daar wordt in tekort geschoten.
Het concept van de Bunker is niet gepresenteerd als een pilot, maar als een volledig concept. In mijn ogen kan het groter worden, maar door is wel een goede organisatie nodig. Ik geloof best dat er mensen zijn met de nodige kennis en expertise op het gebied van RLS. Maar daarmee hebben die mensen nog niet de organisatorische capaciteiten om zoiets op te zetten. Bij veel concepten is dit een probleem.
als ik iets toezeg doe ik 't ook, ongeacht wat Huub daarover denkt te moeten zeggen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:42 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat is een mooi gebaar, maar wel prijzig
nee. ga ik allemaal in een topic zetten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:43 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft je uiteindelijk overstag doen gaan? De popular vote?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |