Ach, ik maakte net precies dezelfde fout in de topictitel hier hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik wist dat wel hoor van die 2 F, maar ik dacht kijken of iemand nog goed wakker was en me ging verbeteren![]()
dank je wel
hoe langer je het doet hoe leuker het is. Maar ja, zijn we straks goed en wel op dreef, is het afgelopenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]hahaha
begin het nog leuk te vinden, COS-sen tijdens RLS-en
Nee, dat is die negert.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:23 schreef Toverheks het volgende:
die leernicht was toch die politieagent??
Heb jij eigenlijk zelf naar de BB's gekeken voor je aan DGK meedeed Huub ? En zo ja naar welke ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]hahaha
omdat hij kan rekenen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:24 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
waarom heb je dan nog niet gestemd?
Secret Mission voor...
Peter 7 Votes
Eline 10 Votes
Marielin 31 Votes
Jeroen 0 Votes
Pim 18 Votes
Je had de COS tijdens DGK moeten meemaken....quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]hahaha
ach zolang je maar wist wat ik bedoel toch hahaha komt ook heb hem nog nooit in het echt gezien hequote:Op woensdag 13 mei 2009 23:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ach, ik maakte net precies dezelfde fout in de topictitel hier hoor
verslavend hequote:Op woensdag 13 mei 2009 23:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]hahaha
heb je wel wat om naar uit te kijken: TBO part 2quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
hoe langer je het doet hoe leuker het is. Maar ja, zijn we straks goed en wel op dreef, is het afgelopen![]()
Precies, koken kan ze een stúk beterquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:28 schreef Tessio het volgende:
Marielin: Als ik ergens niet goed in ben is het handenarbeid, dingen bouwen...........![]()
sminken we Peuter gewoon zwart, niemand die het verschil merktquote:
midden in de nacht om 3 uurquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
wanneer wordt marilin ingelicht over haar 007 missie
Ik gok met een minuut of vijfquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
Ik heb dat in de topictitel ook gewoon op gevoel gedaan hoor.. de regels omtrent die D's en T's moet je mij ook niet meer vragenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach zolang je maar wist wat ik bedoel toch hahaha komt ook heb hem nog nooit in het echt gezien he![]()
maar soms denk ik bij meer woorden is het D of T of DT
vraag me nu af of dat wel gaat lukken...quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
Door Marioquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:32 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
midden in de nacht om 3 uurof zo
Dit is de 1e RLS die ik volg, ik had voor TBO 3 forumposts.. nu bijna 1500..quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
COSsen vreet wel een hoop tijddoe sinds TBO minder dan normaal
kan je nagaan, was me niet eens opgevallenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:33 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik heb dat in de topictitel ook gewoon op gevoel gedaan hoor.. de regels omtrent die D's en T's moet je mij ook niet meer vragen
Zijn vast nog een missie aan het bedenken aangezien er niet veel meer in de bunker isquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
Dag @Rotquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:06 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Saaie mensen moeten er eerst uit. Dag Pim.
Ik kijk daarvoor in m'n fotoboek, dan zet ik dat even aan in m'n "profiel aanpassen", daarna weer uit, want niet iedereen hoeft te zien hoeveel ik spam hier in 1 maand tijdquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:36 schreef Toverheks het volgende:
ja waar zien jullie dat, hoeveel berichten jullie al gepost hebben, ik zie niks bij mezelf staan
Een nagellak-missie moet ze toch wel kunnen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:33 schreef snetje het volgende:
[..]
vraag me nu af of dat wel gaat lukken...
705quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:36 schreef Toverheks het volgende:
ja waar zien jullie dat, hoeveel berichten jullie al gepost hebben, ik zie niks bij mezelf staan
Ze stáát alweer onderaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:31 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, even Eline een paar stemmen gegeven, het zal toch niet gebeuren dat ze onderaan komt te staan.
Met een K.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze stáát alweer onderaan.![]()
Er is een familied van Pim wakker geworden.
Ik vrees dat ik morgen nog een zak met credits moet gaan kopen.
En hopelijk kijkt die rijke pa Van Cuijk ook mee.
Duidelijk een opsluit fetisjquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:37 schreef Chanel5 het volgende:
Fok! ligt er wel vaak uit. Heb ff 2 delen Prison Break gekeken
Jeroen en Marielin staan vele honderden credits voor op de rest. Onderling verschillen ze niet zoveel maar ja, dat doet er ook niet echt toe. Voorlopig is alleen de laatste plaats van belang.quote:
Ik zal hem even bellenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze stáát alweer onderaan.![]()
Er is een familied van Pim wakker geworden.
Ik vrees dat ik morgen nog een zak met credits moet gaan kopen.
En hopelijk kijkt die rijke pa Van Cuijk ook mee.
bij mij staat, je hebt (waarschijnlijk) geen fotoboek en lees net ruud.....zegt 705 zijn dat mijn aantal posten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:37 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik kijk daarvoor in m'n fotoboek, dan zet ik dat even aan in m'n "profiel aanpassen", daarna weer uit, want niet iedereen hoeft te zien hoeveel ik spam hier in 1 maand tijd
Edit: kan ook gewoon in je fokprofiel dus
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zal hem even bellen![]()
En morgen nieuwe credits kopen en allemaal aan Eline besteden, zij moet blijven.
Laat dan Pim maar vertrekken of die zeur Marielin.
Ja jij hebt 705 ( nu 707 ;p ) berichten gepost.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bij mij staat, je hebt (waarschijnlijk) geen fotoboek en lees net ruud.....zegt 705 zijn dat mijn aantal posten?
arme Marilien mocht ze winnen en met de pot naar huis gaan ... micha heeft straks de helft daarvan al gespendeerd om haar erin te houdenquote:
ja heb het ook gevonden, erg he wat kan ik ouwehoerenquote:
voor mij is dit ook de eerste RLS die ik via stream volg, BB1 heb ik alleen via tv gevolgd, want ik had toen geen internet. ik heb nu ook veel meer gepost dan ik hiervoor deedquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:34 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dit is de 1e RLS die ik volg, ik had voor TBO 3 forumposts.. nu bijna 1500..
ja gezien, zeg net wat kan ik ouwehoeren, maar is zo gezellig hierquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:43 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja jij hebt 705 ( nu 707 ;p ) berichten gepost.
Klik op dat groene icoontje boven je eigen post, dan kom je hier uit: Toverheks
Daar staat onderaan hoeveel posts je hebt
Omdat hij ook de enige is die niemand irritant vind.. hij glipt er mooi tussendoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:44 schreef Espabilado het volgende:
Aardig wat mensen die roepen dat Pim saai is, pim voegt niets toe...
en hij heeft maar 52 negatieve votes
Ja, klik op dat groene pionnetje bij een post van jezelf, of bij een ander, als dat je interresseert.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bij mij staat, je hebt (waarschijnlijk) geen fotoboek en lees net ruud.....zegt 705 zijn dat mijn aantal posten?
Ja, dat ga ik nu ook doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
[quote]Op woensdag 13 mei 2009 23:37 schreef tonja het volgende:
Jeroen op 1
[/quote
Daar worden we weer blij van, zonder Jeroen zou het mega saai worden in de bunker![]()
Bewaar me stemmen nog even tot morgen avond half 8
marielin bikkelquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zeg Huub waarom eigenlijk 12 uur naar bed en 0800 uur op?
Is het kijktechnisch niet beter 0200 uur naar bed en 1000 weer op ?
(Met dank aan Beer)
Ja NrTH en jij bedankt heb het gevondenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, klik op dat groene pionnetje bij een post van jezelf, of bij een ander, als dat je interresseert.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
(Met dank aan Beer)
Pim is gewoon de rust zelfde. Heb hem nog niet een keer horen klagen over wat dan ook. Hij ziet overal de humor van in. Treitert niemand en is gewoon lekker bezig met zitten in de bunker. Dat gezeur van Peter en Marielin over die sigaretten gaat echt vervelen. Nu had peter weer praatjes maar moet je morgen zien als er geen sigaret voor hem is, dan pest jeroen hem weer en moet hij weer snikken en een gesprek.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:44 schreef Espabilado het volgende:
Aardig wat mensen die roepen dat Pim saai is, pim voegt niets toe...
en hij heeft maar 52 negatieve votes
ik ookquote:
Lijkt mij ook, mensen die vroeg moeten werken gaan denk ik gewoon meteen ontbijten, douchen en weg... en mensen die dat niet hoeven zijn er niet ver voor 10 uur uit denk ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
(Met dank aan Beer)
me tooquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:37 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik kijk daarvoor in m'n fotoboek, dan zet ik dat even aan in m'n "profiel aanpassen", daarna weer uit, want niet iedereen hoeft te zien hoeveel ik spam hier in 1 maand tijd
Edit: kan gewoon in je fokprofiel dus
ik heb al mn posts te danken aan de RLS's, zo'n 23000quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:44 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
voor mij is dit ook de eerste RLS die ik via stream volg, BB1 heb ik alleen via tv gevolgd, want ik had toen geen internet. ik heb nu ook veel meer gepost dan ik hiervoor deed![]()
maar het is wel verslavend
As je er 1000 hebt krijg je een nieuwe bezemsteelquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eensquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Is het kijktechnisch niet beter 02.00 uur naar bed en 10.00 weer op ?
(Met dank aan Beer)
Ik zou zeggen, polletje er inquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
(Met dank aan Beer)
You're welcome Ramboquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
(Met dank aan Beer)
Peter gaat er natuurlijk vanuit dat hij nog een opdracht krijgt en morgen weer peuken kan verdienen ...quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:47 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Pim is gewoon de rust zelfde. Heb hem nog niet een keer horen klagen over wat dan ook. Hij ziet overal de humor van in. Treitert niemand en is gewoon lekker bezig met zitten in de bunker. Dat gezeur van Peter en Marielin over die sigaretten gaat echt vervelen. Nu had peter weer praatjes maar moet je morgen zien als er geen sigaret voor hem is, dan pest jeroen hem weer en moet hij weer snikken en een gesprek.
Ja dát is het.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:45 schreef NrTH het volgende:
[..]
Omdat hij ook de enige is die niemand irritant vind.. hij glipt er mooi tussendoor
Klopt, ik kan ook later naar bed omdat ik 's middags werk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, mensen die vroeg moeten werken gaan denk ik gewoon meteen ontbijten, douchen en weg... en mensen die dat niet hoeven zijn er niet ver voor 10 uur uit denk ik
er zijn elke dag zat streamers die de bewoners uit bed zien komen hoor.quote:
Die zijn nog opquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:50 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
er zijn elke dag zat streamers die de bewoners uit bed zien komen hoor.
dat denk ik ook en ze hebben wat te doen morgen: eifeltoren bouwenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:49 schreef tonja het volgende:
Ik denk echt dat de streams morgen leuker zijn als ze even een nachtje goed kunnen slapen.
Ja maar dat kwam toch ook op tv, dit niet, dus alle stemmen worden uiteindelijk op de steams gebaseerd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dát is het.
Het is geen foute gast verder. Kalm. Héééééél kalm.
Maar kan hij daarmee ook winnen, uiteindelijk? Je zou denken van niet. Maar sinds die doodsaaie Jeroen Big Brother 6 heeft gewonnen, moet je met alles rekening houden.
Dat vind ik lief van je, want mijn oude van jou gekregen en de andere (jeweetwel)heeft al zoveel vlieguren erop zittenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:48 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
As je er 1000 hebt krijg je een nieuwe bezemsteel
Geinig, maar dat is nu nog niet zo belangrijk.quote:
Ach... voor mijn part 02.00 uur naar bed en ook om 08.00 uur op! Zijn toch Bunker Bikkelsquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:50 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
er zijn elke dag zat streamers die de bewoners uit bed zien komen hoor.
Zodra je het weet mag je het me vertellen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik ook. Hoe krijgen we dat aan haar verstand gebracht?
Om streamers die verplichtingen hebben en er weer om 6 uur uit moeten niets te laten missen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
(Met dank aan Beer)
Zal morgen wel weer op en neer vliegenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Geinig, maar dat is nu nog niet zo belangrijk.
Plek 5, dát is waar het om draait!
Morgen pas???quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:54 schreef evaxsis het volgende:
Kan die Marielin nu even niet klagen, nu gaat het weer over haar sjaal die ze verloren is met inzetten van een duel.
Het liefst zie ik haar morgen vertrekken
Ik ga morgenavond pas weer verder.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:54 schreef Lavenderr het volgende:
Ben alweer bijna door mijn credits heen![]()
Maar Eline staat niet meer onderaan!
Zolang Jeroen er maar niet staat vind ik alles bestquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:54 schreef Tessio het volgende:
[..]
Zal morgen wel weer op en neer vliegen
Juist! En daar staat nu: Peter!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
van mij mag hij dan ook nog wel blijven, heeft geen irritatie factor ofzoquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:45 schreef NrTH het volgende:
[..]
Omdat hij ook de enige is die niemand irritant vind.. hij glipt er mooi tussendoor
slaap lekkerquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb al mn posts te danken aan de RLS's, zo'n 23000
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:56 schreef Gert het volgende:
Sjonge zeg, er wordt flink gestemd nu hoor.
Jeroen in een minuut of 20 een stuk of 200 stemmen erbij, en zo'n 100 negatieve.
Eigenlijk wil ik niemand er uit... maar dan maar Pimquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
In 20 minuten, Nou mijn stemmen gaan er pas morgen avond tegen 19:55 er tegen aan
Yep. Eline op 3, Pim op 4, Peter op 5.quote:
Eindelijk gerechtigheid, al ben ik ook voor Jeroen.quote:
ik blijft nog ff wakker, trusten voor jouquote:
Ik vind hem samen met Eline het meest OK, alleen hij voegt het minst toe van allemaal.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:59 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik niemand er uit... maar dan maar Pim
Misschien is Yvonne nu boos?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:01 schreef Maanvis het volgende:
wie heeft jeroen zover in de plus gestemd?
Nou ja, Danny heeft iets met vier cijfers gedaan om z'n eerdere aktie ongedaan te maken. En de rest... het lijkt er op dat er ook nog familie of zo heeft gestemd, want hij kreeg er in vrij korte tijd nóg een paarhonderd bij.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:01 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:55 schreef NrTH het volgende:
[..]
Zolang Jeroen er maar niet staat vind ik alles best
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik blijft nog ff wakker, trusten voor jou
Danny heeft z'n -stemmen rechtgetrokken met +stemmen vandaag, zie Het grote Danny vs The Bunker topic.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:01 schreef Maanvis het volgende:
Dan moet Pim nog een aantal min-stemmen hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. Eline op 3, Pim op 4, Peter op 5.
Maar de verschillen zijn klein hoor! Alleen Jeroen en Marielin, die staan echt honderden credits los van de rest.
oh klasse en erg sportief.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:04 schreef NrTH het volgende:
[..]
Danny heeft z'n -stemmen rechtgetrokken met +stemmen vandaag, zie Het grote Danny vs The Bunker topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |