Ik drukte per ongeluk op ergens op de site en was mijn stem kwijtquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk het ook niet, al gestemd voor een sanctie als ze het niet halen ?
als we nu eens zo gaan stemmen dat ze er allemaal inblijven ..allemaal gelijk dus ... heb jij het ook wat makkelijker met de lijntjesquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar ik begin niet te mekkeren zoals jullie dat het allemaal zo oneerlijk is
De kerstboom van legoquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:17 schreef pullup het volgende:
Dit is wel heel gemoedelijk om naar te kijken. Het doe me zowaar denken aan BB1
Ik moest hier aan denkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:17 schreef pullup het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit is toch leuker als dat ze afwachtend als zombies voor zich uit zitten te staren.![]()
Ik ook..quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:19 schreef Dottey het volgende:
wij zitten hier ook lekker mee te zingen steeds![]()
stik gezellig knutselhoekje
Speak for yourselfquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:19 schreef Dottey het volgende:
wij zitten hier ook lekker mee te zingen steeds![]()
stik gezellig knutselhoekje
Iedere BB heeft wel zijn mooie momenten.... Het deed mij denken aan het "thuiswerk" van BB6...quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:17 schreef pullup het volgende:
volgende bunker geen weekopdrachten maar elke dag een opdrachtquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit is toch leuker als dat ze afwachtend als zombies voor zich uit zitten te staren.![]()
Wederom lukt het niet.. zelfs Eline zingt nog meer woorden goedquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
marielin doet poging 1651532 om het liedje te zingen
Ow die herinner ik me ook nogquote:
En heeft wéér de tekst verkeerd....quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
marielin doet poging 1651532 om het liedje te zingen
waarom heb je dan nog niet gestemd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Geheime opdrachten voor Jeroen waren toch beter voor de "stemming"
Ik heb me kapot gelachen Karinquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow die herinner ik me ook nog![]()
Hehe, echt Hollandse kneuterigheid
Touché!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:24 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
waarom heb je dan nog niet gestemd?
Secret Mission voor...
Peter 7 Votes
Eline 10 Votes
Marielin 31 Votes
Jeroen 0 Votes
Pim 18 Votes
Ik wist dat wel hoor van die 2 F, maar ik dacht kijken of iemand nog goed wakker was en me ging verbeterenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |